phonerage-sm.jpgΚι εκεί που πάει να σας πάρει στην αγκαλιά του γλυκά γλυκά ο Μορφέας, το τηλέφωνο σας επαναφέρει στη σκληρή πραγματικότητα. Στο ακουστικό σας μία κυρία σας μιλά με ρυθμούς δημοπρασίας για τα πάγια του τηλεφώνου -που πολύ θα θέλατε να το βροντήξετε στον απέναντι τοίχο αυτή τη στιγμή- και για τις υπηρεσίες νταμπλ-τριπλ της εταιρείας φούτσου-μούτσου.

Ανησυχείτε για τα προσωπικά δεδομένα στο διαδίκτυο; Μήπως να ανησυχούσατε για τα άλλα προσωπικά σας δεδομένα που ανταλλάσσουν οι εταιρείες μεταξύ τους;

Διαβάζω στην “Κ”: “Σημαντικές παραλείψεις ανέδειξαν για μία ακόμη χρονιά οι έλεγχοι της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σε αρχεία με ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που τηρούν τράπεζες, διωκτικές αρχές, νοσηλευτικά ιδρύματα και δημόσιες υπηρεσίες, ενώ ως ένα από τα κορυφαία προβλήματα αναδεικνύονται οι τηλεφωνικές οχλήσεις από εταιρείες με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών”.

Το ξέρατε όμως ότι οι εταιρείες που διαφημίζουν τηλεφωνικώς και ηλεκτρονικώς τα προϊόντα τους πρέπει να τηρούν απαρέγκλιτα το μητρώο του άρθρου 13 του ν. 2472/1997, σχετικά με τα άτομα που δεν επιθυμούν να δέχονται διαφημίσεις; Υπάρχει μία λίστα που οφείλουν τα συμβουλεύονται πριν καλέσουν. Η no-call list. Θέλετε να μπείτε σε αυτήν για να μην ξαναδιακόψουν την τρυφερή σας σχέση με το Μορφέα; Με μία αίτησή σας γίνεστε μέλος…

Η TerraComputerata σας φροντίζει…

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων