Δραστηριότητες Codeweek 2023- Robogames

Αφού φτιάξουμε τον λογαριασμό μας στην Α΄τάξη του σχολείου στο Scratch,
συνδεόμαστε με τα στοιχεία μας στον λογαριασμό μας:

https://scratch.mit.edu/
scratch

Α΄Γυμνασίου:

Ομιλία στο διάστημα

Στιγμιότυποστο2023 10 2311 04 03

Έργα κώδικα σε Scratch για παιδιά και εφήβους | Εισαγωγή στη Scratch (raspberrypi.org)

Όταν τελειώσετε το έργο σας, Μοιραστείτε το και προσθέστε το στην συλλογή:
Space Talk – Scratch Studio (mit.edu)

 

Πρόλαβε το λεωφορείο

λεωφορείο

https://projects.raspberrypi.org/el-GR/projects/catch-the-bus

Όταν τελειώσετε το έργο σας, Μοιραστείτε το και προσθέστε το στην συλλογή:

https://scratch.mit.edu/studios/34187956

 

Βρες το έντομο

Screenshot2023 11 24091954

 

Έργα κώδικα σε Scratch για παιδιά και εφήβους | Βρες το έντομο (raspberrypi.org)

Όταν τελειώσετε το έργο σας, Μοιραστείτε το και προσθέστε το στην συλλογή:

Βρες το έντομο – Scratch Studio (mit.edu)

 

Αστεία μάτια

Funny

Αστεία μάτια | Scratch | Προγραμματισμός έργων για παιδιά και εφήβους (raspberrypi.org)

Όταν τελειώσετε το έργο σας, Μοιραστείτε το και προσθέστε το στην συλλογή:

Αστεία μάτια – Scratch Studio (mit.edu)

 

Παρουσιάζω τον εαυτό μου

Λίγα λόγια για μένα

Δημιουργήστε ένα νέο έργο και ονομάστε το “Ο εαυτός μου” .

Προσθέστε υπόβαθρο και ένα χαρακτήρα (καρτούν ή ανθρωπο) που θα μιλάει για εσάς.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποια φιγούρα θέλετε και όποια υπόβαθρα https://scratch.mit.edu/studios/34350501προτιμάτε για την  ιστορία σας.

Μπορείτε  να χρησιμοποιήστε τις εντολές:
Πες, σκέψου, επόμενη ενδυμασία, επόμενο υπόβαθρο,  κινήσου, ολίθησε, όταν γίνει κλικ σε αυτό το αντικείμενο και
με την προθήκη “Κείμενο σε ομιλία”, να βάλετε τους χαρακτήρες σας να μιλήσουν!

Screenshot2023 12 09180931
Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε ήχο, να ανεβάσετε την αγαπημένη σας μουσική
ή να ηχογραφήσετε το δικό σας μήνυμα!

Βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει και φτιάξτε το δικό σας μοναδικό έργο!

Μπορείτε να πάρετε ιδέες από το παρακάτω βίντεο:

2769c216ab75c29731d523048b8f677d.jpg?image_play_button_size=2x&image_crop_resized=590x332&image_play_button=1&image_play_button_color=7f7f7fe0

Scratch – Imagine, Program, Share

Untitled-21 on Scratch

Προσθέστε το έργο σας στην συλλογή:
https://scratch.mit.edu/studios/34285108

 

Χριστουγεννιάτικες κάρτες

Δημιουργήστε την δική σας Χριστουγεννιάτικη κάρτα για να ευχηθείτε στους μαθητές του
προγράμματος etwinning Robogames!

Ακολουθείστε τις οδηγίες ή αυτοσχεδιάστε για να φτιάξετε την δική σας κάρτα.

 

Δείτε την κάρτα:

https://scratch.mit.edu/projects/354034537

Συλλογή ήχων: http://www.thewavsite.com/christmas.htm

Κατεβάζετε τον ήχο στον υπολογιστή σας (Δεξί κλικ στον ήχο -> Αποθήκευση συνδέσμου ως..)
και τον μεταφορτώνετε στην καρτέλλα ήχων του υποβάθρου winter.

All I want for Christmas is you

Christmas songs

https://www.thewavsite.com/christmas.htm

Δείτε τις οδηγίες Βήμα προς βήμα…

Δείτε το φύλλο εργασίας:

Οδηγίες Φύλλο εργασίας στο Scratch για το πρόγραμμα robogames

Για το χιόνι

https://scratch.mit.edu/projects/38015820/

Βήμα προς βήμα…

Ο κώδικας για το δώρο (gift)

gift 1

Ο κώδικας για τον χιονάνθρωπο (snowman)

snowman

Ο κώδικας για τον τάρανδο (Reindeer)

reinter 1

Ο κώδικας για το υπόβαθρο (winter)

υπόβαθρο

Θα χρειαστεί να εισάγετε και ένα δεύτερο υπόβαθρο (winter2), το οποίο θα αλλάξετε ζωγραφίζοντας και εισάγοντας τις ευχές που θα φαίνονται στο δεύτερο υπόβαθρο (όταν ο χρήστης κάνει κλικ στο δώρο).

Δείτε το φύλλο εργασίας:

Οδηγίες  Φύλλο εργασίας στο Scratch για το πρόγραμμα robogames(1)

Προσθέστε την κάρτα σας στην συλλογή:
https://scratch.mit.edu/studios/34350501

Τα είδη των υπολογιστών

Είδη Υπολογιστών

Υπάρχουν πέντε βασικές κατηγορίες υπολογιστών :

  1. Υπερ-υπολογιστές ή αλλιώς (Supercomputers)
  2. Μεγάλα Συστήματα ή αλλιώς (Mainframes)
  3. Προσωπικοί Υπολογιστές ή αλλιώς (Personal Computers)
  4. Υπολογιστές Παλάμης ή αλλιώς (Palmtop)
  5. Εξειδικευμένοι Υπολογιστές

Πιο αναλυτικά για το κάθε είδος :

1. Υπερυπολογιστές (Supercomputers)

yperypologistis

Είναι οι πιο ισχυροί υπολογιστές στον κόσμο. Καταλαμβάνουν μεγάλους χώρους και περιέχουν συστοιχίες πολλών επεξεργαστών οι οποίοι δουλεύουν παράλληλα.  Χρησιμοποιούνται για την επίλυση εξαιρετικά δύσκολων και περίπλοκων προβλημάτων όπως είναι οι εξομοιώσεις, η κλιματική έρευνα και η κβαντική φυσική. Το 2010, κατασκευάστηκε ο Tianhe1A υπερυπολογιστής, ο ταχύτερος στον κόσμο και  βρίσκεται στην Κίνα.

2. Μεγάλα Συστήματα (Mainframes)

mainframes

Mainframe, ονομάζουμε τους ισχυρούς υπολογιστές οι οποίοι χρησιμοποιούνται κυρίως από μεγάλες επιχειρήσεις, βιομηχανίες και οργανισμούς. Μοιάζουν σαν μεγάλες ντουλάπες. Σε σύγκριση με τους υπερυπολογιστές είναι αρκετά μικρότερα υπολογιστικά συστήματα αλλά αρκετά ισχυρότερα από τους προσωπικούς υπολογιστές.
Χρησιμοποιούνται για την επίλυση δύσκολων προβλημάτων, όπως είναι η στατιστική ανάλυση και η παράλληλη επεξεργασία χιλιάδων οικονομικών ταυτόχρονων συναλλαγών των πελατών μιας τράπεζας.

3. Προσωπικοί Υπολογιστές
(Personal Computers)

Οι προσωπικοί υπολογιστές ή αλλιώς PC, αποτελούν την πιο συνηθισμένη κατηγορία υπολογιστών. Είναι ηλεκτρονικοί υπολογιστές με αυτόνομη μονάδα επεξεργασίας, οθόνη, πληκτρολόγιο και ποντίκι που χρησιμοποιούνται συνήθως από έναν χρήστη και κυρίως για εφαρμογές όπως επεξεργασία κειμένου, προγραμματισμό, παιχνίδια και σύνδεση στο διαδίκτυο.
Χωρίζονται σε υποκατηγορίες :
α) Επιτραπέζιος υπολογιστής ή υπολογιστής γραφείου  είναι είδος προσωπικού υπολογιστή για χρήση στο σχολείο, στο σπίτι ή στο γραφείο μας. Χαρακτηρίζεται επιτραπέζιος γιατί συνήθως η οθόνη αλλά και το κουτί του τοποθετούνται επάνω σε γραφείο. Επίσης σε αντιδιαστολή με τον φορητό υπολογιστή δεν διαθέτει φορητότητα, δεν μπορεί δηλαδή εύκολα να μεταφερθεί εκτός του συγκεκριμένου τόπου εγκατάστασής του.
β) Φορητός υπολογιστής (laptop ή notebook) είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής μικρού μεγέθους και βάρους με εύκολη μεταφερσιμότητα, διαθέτοντας ενεργειακή αυτονομία.
γ) Υποφορητός υπολογιστής (netbook) ακόμα μικρότερος υπολογιστής σε μέγεθος όσο ένα τετράδιο, ενώ έχει μπει και στη ζωή μας η ταμπλέτα (tablet pc) η οποία έχει οθόνη αφής.

4. Υπολογιστές Παλάμης (Palmtop)

Είναι πολύ μικροί υπολογιστές με μικρές σχετικά δυνατότητες. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει κυκλοφορήσει πλήθος τέτοιων συσκευών με ή χωρίς πληκτρολόγιο ή οθόνη αφής. Τα τελευταία χρόνια έχουν σχεδόν αντικατασταθεί από τα έξυπνα τηλέφωνα (smart phones) τα οποία συνδυάζουν τις δυνατότητες ενός μικρού υπολογιστή με τις λειτουργίες ενός κινητού τηλεφώνου και χρησιμοποιούν ειδικό λειτουργικό σύστημα κατάλληλα προσαρμοσμένο στις διαστάσεις και τις δυνατότητες των μικρών αυτών συσκευών.

5. Εξειδικευμένοι Υπολογιστές

Τέλος υπάρχουν και εξειδικευμένοι υπολογιστές όπως συναντάμε στα σουπερ-μαρκετ στα ταμεία, έξω απο τράπεζες (ATM) και διάφορους άλλους servers που χρησιμοποιούνται σε διάφορα καταστήματα.

Δωρεάν μαθήματα από Πανεπιστήμια

Με υπέρ-Σελήνη και τους διάττοντες Τεταρτίδες αρχίζει το 2018

Δύο φορές θα υπάρξει υπέρ-Σελήνη το 2018 και η πρώτη θα είναι με το «καλημέρα» του νέου έτους, λίγο πριν τα χαράματα της Τρίτης, 2 Ιανουαρίου. Θα είναι το πιο μεγάλο και φωτεινό φεγγάρι όλου του 2018. Λίγο μετά, το βράδυ της Τετάρτης 3 Ιανουαρίου θα κορυφωθεί και η πρώτη βροχή διαττόντων του έτους, οι Τεταρτίδες, αλλά το δυνατό φεγγάρι σχεδόν θα τις «σβήσει».

 

Η σούπερ-Σελήνη (ή υπέρ-Σελήνη) θα συμβεί στις 04:24 ώρα Ελλάδας, όταν θα υπάρξει πανσέληνος, ενώ λίγο νωρίτερα, περίπου στις 11 το βράδυ της 1ης Ιανουαρίου, το φεγγάρι θα έχει βρεθεί στην κοντινότερη απόστασή του από τη Γη (περίπου στα 356.600 χιλιόμετρα). Κάτι ανάλογο θα συμβεί μόνο άλλη μια φορά μέσα στο 2018, στις 30 Ιανουαρίου, ενώ είχε προηγηθεί η υπερ-σελήνη της 3ης Δεκεμβρίου.

Ο Ιανουάριος θα έχει και μια δεύτερη πανσέληνο. Μάλιστα η επόμενη πανσέληνος της 31ης Ιανουαρίου θα συνδυασθεί με μια ολική έκλειψη της Σελήνης. Θα έχει προηγηθεί στις 30 Ιανουαρίου, περίπου στις 12 το μεσημέρι ώρα Ελλάδας, άλλη μια σούπερ-Σελήνη, με το φεγγάρι σε απόσταση 359.000 χιλιομέτρων από τη Γη.

Η Σελήνη ακολουθεί μια ελλειπτική τροχιά και η απόστασή της από τον πλανήτη μας δεν είναι σταθερή. Έτσι, τόσο το κοντινότερο σημείο της (περίγειο), όσο και το πιο μακρινό (απόγειο), εμφανίζουν αυξομειώσεις από μήνα σε μήνα. Η μέση απόσταση Γης-Σελήνης (περίπου 383.000 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη NASA) αυξάνεται κατά περίπου 5% στο απόγειο και μειώνεται κατά 5% στο περίγειο.

Ο όρος υπέρ-Σελήνη ή σούπερ-Σελήνη, που σημαίνει ότι η πανσέληνος συμπίπτει με το περίγειο, δεν είναι επιστημονικός, αλλά δημιουργήθηκε το 1979 από τον αστρολόγο Ρίτσαρντ Νόλε. Έχει υιοθετηθεί επίσης από μερικούς ο όρος μικρο-Σελήνη ή μίνι-Σελήνη, όταν η πανσέληνος συμπίπτει με το απόγειο. Για να υπάρχει σούπερ-Σελήνη, το φεγγάρι πρέπει να απέχει λιγότερα από 360.000 χιλιόμετρα από το κέντρο της Γης.

Τεταρτίδες

Όπως κάθε χρονιά, το νέο αστρονομικό έτος ξεκινά με μια βροχή διαττόντων αστέρων, τις Τεταρτίδες (Quadrantids), που διαρκούν από τις 22 Δεκεμβρίου έως τις 17 Ιανουαρίου και φέτος θα κορυφωθούν νωρίς το βράδυ της Τετάρτης 3 Ιανουαρίου (περί τις 23:00 ώρα Ελλάδας) έως τα χαράματα της Πέμπτης. Όμως η πανσέληνος -και μάλιστα υπέρ-Σελήνη- που θα έχει προηγηθεί, θα «σβήσει» με τη λάμψη της τα περισσότερα μετέωρα από τον νυχτερινό ουρανό.

Οι Τεταρτίδες είναι καλύτερα ορατές στα πιο βόρεια γεωγραφικά πλάτη, ιδίως σε κατεύθυνση βορειανατολική στον ουρανό. Εμφανίζουν στο αποκορύφωμά τους έως 40 μετέωρα την ώρα, που εισέρχονται στην ατμόσφαιρα της Γης με ταχύτητα άνω των 40 χιλιομέτρων ανά δευτερόλεπτο, ενώ έχουν αναφερθεί έως και 120 μετέωρα κάποιες χρονιές. Λόγω της υπέρ-Σελήνης στις αρχές Ιανουαρίου, τα ορατά μετέωρα αναμένεται να μην ξεπεράσουν τα δέκα έως 25 ανά ώρα και αυτό μόνο σε περιοχές με σκοτεινό ουρανό χωρίς αστική φωτορύπανση.

Είναι μια βροχή διαττόντων λιγότερο γνωστή από άλλες όπως των Λεοντιδών, των Ωριωνιδών και των Διδυμίδων, καθώς τα μετέωρά της είναι πιο αχνά, αλλά συχνά φωτίζουν τον ουρανό με ασυνήθιστα γιγάντιες «ουρές».

Η συγκεκριμένη βροχή από «πεφταστέρια» έχει πάρει το όνομά της από έναν αχνό αστερισμό (Quadrans Muralis ή Επιτοίχιος Τετράς – ήταν ένα αρχαίο αστρονομικό εργαλείο πριν την εφεύρεση του τηλεσκοπίου), τον οποίο είχε ανακαλύψει ο Γάλλος αστρονόμος Ζερόμ Λαλάντ το 1795, αλλά δεν υπάρχει πια.

Σήμερα η πηγή προέλευσης των μετεώρων φαίνεται να είναι ο αστερισμός του Βοώτη, στον οποίο η Επιτοίχιος Τετράς ενσωματώθηκε το 1922, όταν η Διεθνής Αστρονομική Ένωση προσδιόρισε τους 88 αστερισμούς που υπάρχουν σήμερα.

Οι αστρονόμοι δεν είναι ακόμη σίγουροι ποιός ήταν ο διερχόμενος κομήτης, ο οποίος άφησε πίσω του την ουρά σκόνης και σωματιδίων, που μετατρέπονται σε μετέωρα κάθε φορά που η Γη διασταυρώνεται με την τροχιά τους. Είναι πιθανό να πρόκειται για τον αστεροειδή «2003 ΕΗ1» διαμέτρου περίπου δύο χιλιομέτρων, που αποτελεί απομεινάρι ενός πρώην κομήτη, του C/1490 Y1. Ο αστεροειδής επίσημα ανακαλύφθηκε το 2003, αλλά τον μητρικό κομήτη είχαν παρατηρήσει πρώτοι οι Κινέζοι, Ιάπωνες και Κορεάτες αστρονόμοι ήδη από τον 15ο αιώνα.

Οι πρώτες παρατηρήσεις των διαττόντων Τεταρτιδών στην Ευρώπη έγιναν από το Αστεροσκοπείο των Βρυξελλών το 1825.

πηγή: http://www.amna.gr/home/article/217664/Me-mia-souper-Selini-kai-tous-diattontes-Tetartides-xekina-to-2018

Διαβάστε όλο το άρθρο »

ESA highlights

tree-cupola-iss

NASA: το πείραμα των πανομοιότυπων διδύμων

scott-kelly-one-year-mission-nasa-iss-05_1-710×455
NASA: το πείραμα των πανομοιότυπων διδύμων

Τον περασμένο Μάρτιο, ο αστροναύτης της NASA Scott Kelly, επέστρεψε στη Γη αφού πέρασε σχεδόν έναν χρόνο στο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια των 340 ημερών του επί του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού (ISS), οι επιστήμονες -εκτός από τον ίδιο- παρατηρούσαν επίσης και τον πανομοιότυπο δίδυμο αδελφό του Scott, τον Mark Kelly, ο οποίος είχε μείνει στην Γη.

Στόχος τους ήταν να δουν τις αλλαγές στο ανθρώπινο σώμα που θα μπορούσαν να σχετίζονται με τη διαστημική πτήση.

Ο Scott και ο Mark αποτέλεσαν τέλεια υποκείμενα για αυτό το πείραμα, καθώς έχουν το ίδιο DNA. Αυτό σημαίνει ότι οι επιστήμονες είχαν την σπάνια ευκαιρία να συγκρίνουν άμεσα τις αλλαγές στα γονίδια του Scott με τις αλλαγές στα γονίδια του Mark, κατά την ίδια χρονική περίοδο.

Οι επιστήμονες γνωρίζουν ήδη ότι η ζωή σε ένα περιβάλλον χωρίς βαρύτητα, για έξι μήνες ή λιγότερο, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στο ανθρώπινο σώμα, όπως τη συρρίκνωση των μυών ή την αναστάτωση του κύκλου του ύπνου. Όμως, οι επιπτώσεις της μακροχρόνιας έκθεσης στο διάστημα είναι λιγότερο γνωστές.

Τα αποτελέσματα της έρευνας της NASA, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προετοιμασία μελλοντικών αποστολών στο διάστημα.

Οι ερευνητές εξακολουθούν να επεξεργάζονται τα δεδομένα, αφού έλαβαν βιολογικά δείγματα από κάθε δίδυμο πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαστημική αποστολή του Scott.

Μπορεί να υπάρξει κάποιο χρονικό διάστημα πριν δημοσιευθούν τα πλήρη αποτελέσματα της μελέτης, λόγω του όγκου και της ευαισθησίας των δεδομένων-μερικά από τα οποία οι δίδυμοι μπορεί να θέλουν να παραμείνουν ιδιωτικά- σύμφωνα με την επιθεώρηση Nature.

Αποτέλεσμα εικόνας για nasa twins study

Μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα αποτελέσματα μέχρι στιγμής:

Τα τελομερή του Scott επιμηκύνθηκαν και στη συνέχεια επανήλθαν στο φυσιολογικό. Τα τελομερή του Scott, ή αλλιώς τα «πώματα» στο τέλος των χρωμοσωμάτων, μεγάλωσαν σε μήκος σε σχέση με του αδερφού του ενώ ήταν στο διάστημα- ωστόσο επανήλθαν στο κανονικό τους μήκος μόλις επέστρεψε στο σπίτι.

«Συνέβη ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πιστεύαμε», δήλωσε η Susan Bailey, βιολόγος ακτινοβολίας στο Colorado State University στο Fort Collins. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα μικρότερα τελομερή σχετίζονται γενικά με το γήρας. Οι επιστήμονες εξακολουθούν να μελετούν τι σημαίνει αυτό. Θα μπορούσε όμως να συνδεθεί με την αυξημένη άσκηση και την κατανάλωση λιγότερων θερμίδων στο διάστημα, σύμφωνα με τη NASA.

Τα επίπεδα μεθυλίωσης του Scott μειώθηκαν. Το επίπεδο μεθυλίωσης, μια διαδικασία που μπορεί να αλλάξει τη δραστηριότητα ενός τμήματος του DΝΑ χωρίς να αλλάξει η αλληλουχία του, μειώθηκε στα λευκά αιμοσφαίρια του Scott κατά τη διάρκεια της πτήσης και αυξήθηκε στον Mark κατά τα μέσα της μελέτης.

«Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα θα μπορούσαν να υποδεικνύουν γονίδια που είναι πιο ευαίσθητα σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, είτε στη Γη είτε στο διάστημα», σύμφωνα με τη NASA.

 

Οι δίδυμοι εμφάνισαν διάφορα βακτήρια του εντέρου που βοηθούν στην πέψη, καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους. Αυτό πιθανώς είναι αποτέλεσμα των διαφορετικών διαιτολογίων και περιβαλλόντων, σύμφωνα πάντα με τη NASA.

Οι επιστήμονες αναζητούν αυτό που ονομάζουν «διαστημικό γονίδιο». Οι ερευνητές βρήκαν περισσότερα από 200.000 μόρια RNA που παρουσίαζαν διαφορές μεταξύ των αδελφών. Είναι φυσιολογικό τα δίδυμα να έχουν μοναδικές μεταλλάξεις στο γονιδίωμά τους, αλλά οι επιστήμονες «μελετούν προσεκτικά το εάν ένα ‘διαστημικό γονίδιο’ θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί ενώ ο Scott βρισκόταν στο διάστημα», σύμφωνα με τη NASA.

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Pencil Code

Στιγμιότυπο από 2017-10-25 01:43:49

To Pencil Code (Pencilcode.net) είναι ένα περιβάλλον προγραμματισμού που επιτρέπει στο μαθητή να χρησιμοποιεί παράλληλα ένα περιβάλλον πλακιδίων και ένα περιβάλλον συγγραφής γραμμών κώδικα. Ο μαθητής μπορεί να εργάζεται σε όποιο περιβάλλον επιθυμεί και να μεταπηδά από το ένα περιβάλλον στο άλλο. Το περιβάλλον πλακιδίων είναι παρόμοιο με όλα τα γνωστά περιβάλλοντα πλακιδίων π.χ το Scratch (άλλα όχι τόσο πολύπλοκο). Η γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιεί είναι η Coffeescript η οποία είναι μια μικρογλώσσα της Javascript με χαρακτηριστικά python (π.χ εσοχές για τις εντολές που είναι σε μια δομή, λίστες κ.λπ). Το περιβάλλον είναι τύπου logo like (περιέχει τη βιβλιοθήκη logo της Python!) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με το υπάρχον βιβλίο Πληροφορικής.

Το μεγάλο πλεονέκτημά του είναι η δυνατότητα εργασίας των μαθητών με κώδικα ο οποίος παρέχει σημαντικές επεκτάσεις και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τις πρώτες τάξεις του Γενικού Λυκείου (με κατάλληλες δραστηριότητες)

Το περιβάλλον αυτό δοκιμάστηκε στη Β΄ Αθήνας και στην Ανατολική Αττική το προηγούμενο εκπαιδευτικό έτος σε ένα σημαντικό αριθμό σχολείων με πολύ θετικά αποτελέσματα.
Από αυτή την πειραματική εφαρμογή αναπτύχτηκε ένα μεγάλο μέρος από δραστηριότητες τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα. Οι δραστηριότητες περιέχουν οδηγίες και φύλλα εργασίας βήμα προς βήμα, ακολουθώντας τη διδακτική πορεία του βιβλίου. Κύρια υπεύθυνη για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων είναι η συνάδελφος Μαργαρίτα Καραλιοπούλου τους 2ου Γυμνασίου Παιανίας.

Τις δραστηριότητες αυτές μπορείτε να τις κατεβάσετε από το site μου vkanidis.gr στην περιοχή Δράσεις – Επιμορφώσεις.
Μέχρι το τέλος του χρόνου θα κυκλοφορήσει ένα βιβλίο μας με πλήρεις οδηγίες και δραστηριότητες. Το βιβλίο αυτό θα είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή δωρεάν.

Στιγμιότυπο από 2017-10-25 01:43:49

http://pencilcode.net/

 

Online προγραμματισμός σε εικονικό ρομπότ

ROBOTICS

Lego Mindstorms

Documentation:  http://ev3.fantastic.computer/doxygen/index.html

 

Non Lego Programming Environments

Online προγραμματισμός σε εικονικό ρομπότ  http://lab.open-roberta.org

Scratch http://scratchx.org/#extensions

Μέτρηση όγκου

Ανοίξτε τον εργαστηριακό οδηγό στην σελίδα 23 στην εργαστηριακή άσκηση 2 (ΜΕΤΡΗΣΗ ΟΓΚΟΥ).

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 2
ΜΕΤΡΗΣΗ ΟΓΚΟΥ
Πόσον όγκο νερού μπορώ να βάλω σε ένα ποτήρι;
Πόσος είναι ο όγκος του αέρα στην αίθουσα διδασκαλίας;
Πόσος είναι ο όγκος της γης;
Όπως η επιφάνεια, έτσι και ο όγκος είναι ένα φυσικό μέγεθος
που χαρακτηρίζει τη «γεωμετρική φυσιογνωμία» των
αντικειμένων που βλέπουμε γύρω μας.
 
Μέτρηση του όγκου υγρού σώματος
Παρατηρώ -Πληροφορούμαι – Γνωρίζω
Σε αυτή την άσκηση θα ασχοληθούμε με τη μέτρηση του όγκου υγρών και στερεών σωμάτων.
Για να μετρήσουμε τον όγκο ενός σώματος πρέπει να τον συγκρίνουμε με έναν όγκο που έχουμε επιλέξει ως μονάδα μέτρησης.
Οι ποιο κοινές μονάδες μέτρησης όγκου είναι:
α) το ένα κυβικό εκατοστό (1cm3 ή 1 mL): ο όγκος κύβου που έχει ακμές μήκους 1cm,
β) το λίτρο (1L): ο όγκος κύβου που έχει ακμές μήκους 10cm,
γ) το κυβικό μέτρο (1m3): ο όγκος κύβου που έχει ακμές μήκους 1m.

 

 

Κατασκευή ογκομετρικού κυλίνδρου

http://users.sch.gr/kassetas/Agymnasium3-Volume.htm

Πληροφορική Β’Γυμνασίου

Επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να μεταβείτε στις διευθύνσεις του κεφ.4 της Πληροφορικής Β’Γυμνασίου

https://docs.google.com/document/d/10MP0Em6qIQ7dTEXFVmvXze8UGkodo6XHPdVtAS0d4HE/edit

http://users.sch.gr/samarinas/scripts/b_gym_7.swf

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση