Παρουσίαση της σχολικής μας μονάδας

Το σχολείο μας λειτουργεί ως αυτοτελής σχολική μονάδα. Ανήκει στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και βρίσκεται στην περιοχή της Δροσιάς του Δήμου Χαλκιδέων.
Ιδρύθηκε με το ΦΕΚ 13/10/2016 ως ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας και λειτούργησε για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2009 – 2010.
• Είναι ισότιμο με το Γυμνάσιο, η φοίτηση είναι υποχρεωτική και διαρκεί 4 έτη.
• Οι μαθητές/τριες διδάσκονται τα μαθήματα του Γυμνασίου Γενικής Παιδείας και επιπλέον μαθήματα σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού με σκοπό την συνέχιση των σπουδών τους στο Ειδικό Επαγγελματικό Λύκειο από το οποίο μπορούν να λάβουν πτυχίο επιπέδου 3 ανάλογης ειδικότητας.
Στόχος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, να καλύψουν τα γνωστικά πεδία της βαθμίδας του Γυμνασίου, να αποκτήσουν επαγγελματική εξειδίκευση στην κατεύθυνση επιλογής τους. Επίσης να αναπτύξουν τις κοινωνικές, προεπαγγελματικές και μαθησιακές τους δεξιότητες.
Τα αναλυτικά προγράμματα προσαρμόζονται ανάλογα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, ενώ παρέχεται και υποστήριξη από το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (Ψυχολόγο – Κοινωνικό Λειτουργό) .
Δικαίωμα εγγραφής έχουν οι μαθητές / τριες:
• Απόφοιτοι Δημοτικών Σχολείων Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης &
• Από όλες τις τάξεις Γυμνασίων Γενικής Εκπαίδευσης
Για την εγγραφή των μαθητών / τριων, απαραίτητη προϋπόθεση είναι: η γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ (Κέντρου Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης & Υποστήριξης), όπου αναφέρεται ότι η προτεινόμενη σχολική δομή για την εκπαίδευσή τους είναι το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Εύβοιας.

Δράσεις της τρέχουσας σχολικής χρονιάς
• Δημιουργία παιχνιδιού (λογισμικού) για τον μηχανισμό των Αντικυθήρων και τον Μινώταυρο στο πλαίσιο του 3ου Πανελλήνιου διαγωνισμού Scratch
• Δημιουργία κόμικς με θέμα την εξάρτηση από τα κινητά τηλέφωνα
• Επίσκεψη στη μονάδα παραγωγής μανιταριών στη Δίρφη και στο οινοποιείο «Τζιβάνη» στη Ριτσώνα στο πλαίσιο της μαθητικής εβδομάδας
• Οι μαθητές γνωρίζουν τον Παραολυμπιονίκη ιστιοπλόο κο. Πατεράκη Νικόλαο και εκπαιδεύονται στην ιστιοπλοΐα με ειδικά σκάφη στον Ευβοϊκό κόλπο
• Συμμετοχή στην εβδομάδα μαθητικής δημιουργίας της ΔΔΕ Ν. Ευβοίας
• Διδακτική επίσκεψη στο Γυμνάσιο Κανήθου για την επίδειξη 3D εκτυπωτή
• Επίσκεψη στα αρχαιολογικό μουσεία Αθηνών και Θήβας
Έργα των μαθητών μας από την ειδικότητα πηλοπλαστικής

Στοιχεία Επικοινωνίας
Διεύθυνση Λεωφόρος Δροσιάς – Οικισμός Κάρακας – Δροσιά (Απέναντι απο την αντιπροσωπεία της Alfaromeo)
Τ.Κ. 34100
Τηλέφωνο 22210-90408
Fax: 22210-90307

Ε-mail mail@tee-eid-chalk.eyv.sch.gr

Ιστοσελίδα http://tee-eid-chalk.eyv.sch.gr

Blog https://blogs.sch.gr/teechalkeid/

Κατηγορίες: Αχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση της σχολικής μας μονάδας

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΟΝΟΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

Η Διευθύντρια του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου προκηρύσσει εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη διοργάνωση μονοήμερης εκδρομής όλων των τάξεων (Α,Β,Γ,Δ,Ε) στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας και απευθύνεται στα τουριστικά γραφεία που θα επιθυμούσαν να καταθέσουν προσφορές.

Στην εκδρομή, που θα πραγματοποιηθεί  στις 31 Μαρτίου 2017, προβλέπεται να συμμετάσχουν 45 μαθητές και 10 συνοδοί καθηγητές.

Το αναλυτικό πρόγραμμα της εκδρομής ορίζεται ως εξής:

  • Αναχώρηση από το σχολείο μας Χαλκίδα (Καράκας Δροσιάς) στις 31-3-2017, ημέρα Παρασκευή και ώρα 08.15π.μ. με λεωφορείο.
  • Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας περίπου για 1,5 ώρα.
  • Περιήγηση στα αξιοθέατα της πόλης για περίπου 1 ώρα.
  • Αναχώρηση από Θήβα για  τη Χαλκίδα (Καράκας Δροσιάς)  στις

11.45 π.μ.

  • Άφιξη στο σχολείο μας στις 12.30 μ.μ

Η προσφορά θα πρέπει να εξασφαλίζει τα παρακάτω:

  1. Λεωφορείο για μετάβαση στην Αθήνα και επιστροφή στην Χαλκίδα για μαθητές και συνοδούς.
  2. Τουριστικά λεωφορεία (όχι διώροφα)τα οποία θα είναι συνεχώς στη διάθεση των μαθητών για τη μετακίνησή τους, (ελεγμένα από το ΚΤΕΟ, έγγραφα καταλληλότητας οχήματος, επαγγελματική άδεια οδήγησης και ονοματεπώνυμο οδηγού, ελαστικά σε καλή κατάσταση, πλήρως κλιματιζόμενα κλπ.), καθώς και να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ασφάλειας για τη μετακίνηση μαθητών (ζώνες ασφάλειας, έμπειροι οδηγοί κλπ.).
  3. Υποχρεωτική Ασφάλιση Ευθύνης Διοργανωτή, όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία, καθώς και πρόσθετη προαιρετική ασφάλιση για περίπτωση ατυχήματος ή ασθένειας μαθητή ή συνοδού καθηγητή.
  4. Επιστροφή του ποσού συμμετοχής στην εκδρομή μαθητή σε περίπτωση που- για λόγους ανωτέρας βίας ή ασθένειας –ματαιωθεί η συμμετοχή του.
  5. Αποδοχή από μέρους του πρακτορείου ποινικής ρήτρας, σε περίπτωση αθέτησης των όρων του συμβολαίου (εγγυητική επιστολή), με ποσό που θα καθοριστεί από το Σχολείο.

 

Για τις παραπάνω υπηρεσίες ζητείται η τελική συνολική τιμή με ΦΠΑ της εκδρομής αλλά και η επιβάρυνση ανά μαθητή χωριστά, με ειδική αναφορά για πιθανότητα μειωμένης τιμής σε μαθητές πολύτεκνων οικογενειών, ανέργων και γενικότερα ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων. Με την προσφορά θα κατατεθεί απαραίτητα από το ταξιδιωτικό γραφείο και υπεύθυνη δήλωση κατοχής του ειδικού σήματος λειτουργίας τουριστικού γραφείου, το οποίο πρέπει να βρίσκεται σε ισχύ.

Τα ενδιαφερόμενα πρακτορεία καλούνται να υποβάλουν σε κλειστούς φακέλους στη Διεύθυνση του Σχολείου σφραγισμένες προσφορές, το αργότερο μέχρι την 10-03-2017 και ώρα 12:00, που θα περιγράφουν αναλυτικά τις προσφερόμενες υπηρεσίες και θα είναι σύμφωνες με τη σχετική νομοθεσία. Η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει από την αρμόδια Επιτροπή την 10-03-2017 αμέσως μετά την λήξη του χρονικού ορίου κατάθεσης των προσφορών στο Γραφείο του Διευθυντή του Ειδικού Επαγγελματικό Γυμνασίου Χαλκίδας.

Κατηγορίες: Αχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΟΝΟΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΟΝΟΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

Η Διευθύντρια του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου προκηρύσσει εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη διοργάνωση μονοήμερης εκδρομής όλων των τάξεων (Α,Β,Γ,Δ,Ε) στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αθήνας και απευθύνεται στα τουριστικά γραφεία που θα επιθυμούσαν να καταθέσουν προσφορές.

Κατηγορίες: Αχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΟΝΟΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

Ραδιοφωνική εκπομπή των μαθητών στον SOK FM (2)

Την Τετάρτη 23/3/2016 οι μαθητές της ειδικότητας πληροφορικής μαζί με την καθηγήτριά τους κα. Κιζιρίδου Μελίνα ,την ψυχολόγο του σχολείου κα.  Κουλιανού Μαρία και την κα. Μπάου Δήμητρα (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) έδωσαν μια μικρή συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό ΣΟΚ FM στη Χαλκίδα.

Τη συνέντευξη μπορείτε να ακούσετε πατώντας εδώ.

Κατηγορίες: Αχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ραδιοφωνική εκπομπή των μαθητών στον SOK FM (2)

Ραδιοφωνική εκπομπή των μαθητών στον SOK FM

Την Τετάρτη 9/3/2016 οι μαθητές της ειδικότητας πηλοπλαστικής μαζί με τους καθηγητές τους κο. Λειβαδιά Νίκο και κο. Ραζή Αχιλλέα έδωσαν μια μικρή συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό ΣΟΚ FM στη Χαλκίδα.

Τη συνέντευξη μπορείτε να ακούσετε πατώντας εδώ.

 

 

Κατηγορίες: Αχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ραδιοφωνική εκπομπή των μαθητών στον SOK FM

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 (MIS 520707, 485613, 485614) ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613, 485614) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 και 2015-2016). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 (MIS 520707, 485613, 485614) «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής προκειμένου να υποστηρίζονται οι μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Για το σκοπό αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό.
Επίσης, στόχος των πράξεων είναι η υποστήριξη των μαθητών με το αναγκαίο προσωπικό (ΕΕΠ/Σχολικοί Νοσηλευτές και ΕΒΠ) ώστε να καταστούν λειτουργικοί κατά το χρόνο παραμονής τους στις σχολικές μονάδες σε Περιφέρειες όπου δεν καλύπτουν τα ΠΕΠ.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης τους στη σχολική κοινότητα με αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσβασιμότητας των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού.

 

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ – ΑΠ1» (MIS 520704), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ – ΑΠ6» (MIS 5000044), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ – ΑΠ3» (MIS 453706) ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2007-2013 ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΔ ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-20120

Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Έχοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες – προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.
Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.
Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).

Κατηγορίες: Αχική | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Καλοκαιρινή Εορτή

Βρείτε πληροφορίες για την καλοκαιρινή εορτή του σχολείου μας πατώντας στην παρακάτω πρόσκληση

 

ScreenHunter_08 Jun. 13 16.12

 

Κατηγορίες: Αχική | Γράψτε σχόλιο

Έναρξη λειτουργίας του Blog μας!

Από σήμερα αρχίζει η λειτουργία του επίσημου blog του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄Βαθμίδας Εύβοιας. Εδώ θα μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα του σχολείου μας και διάφορα άλλα θέματα. Η κύρια ιστοσελίδα του σχολείου μας εξακολουθεί να βρίσκεται στη διεύθυνση tee-eid-chalk.eyv.sch.gr

Κατηγορίες: Αχική | Γράψτε σχόλιο