Σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου νόμου του Υπουργείου Παιδείας με τίτλο «Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις» όσον αφορά τον κλάδο των εκπαιδευτικών Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων και συγκεκριμένα στο άρθρο 29 παράγραφος 4 προβλέπονται τα εξής:
«Οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ΠΕ12-10 Ραδιο-ηλεκτρολόγων που καταργείται, επιλέγουν με αίτησή τους, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία ενός (1) μήνα από την δημοσίευση του παρόντος, την ένταξή τους στον Κλάδο ΠΕ 04-01 Φυσικής ή στον Κλάδο ΠΕ 84 Ηλεκτρονικών. Οι οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών Κλάδου ΠΕ 12-10 μετατρέπονται αυτοδίκαια σε θέσεις του Κλάδου ΠΕ 04-01 ή του Κλάδου ΠΕ 89 ( sic) που επιλέγουν και στις οποίες συνεχίζουν να υπηρετούν.
Η αρχαιότητα τοποθέτησης στις σχολικές μονάδες: α) υπολογίζεται από την αρχική τοποθέτηση, για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ84 και β) αρχίζει από 30.06.2018 για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ04-01.».
Για όλους του εκπαιδευτικούς στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση λοιπόν, θα ισχύει η αρχή της παλαιότητας, πλην των ΠΕ12.10 που θα ενταχθούν στον κλάδο Φυσικών! Το ότι η συγκεκριμένη αρχή κατοχυρώνεται με τα προεδρικά διατάγματα 50/1996, 100/1997 και πλήθος δικαστικών αποφάσεων για όλο το δημόσιο, προφανώς για κάποιους είναι αδιάφορο.
Η εν λόγω διακριτή αντιμετώπιση γίνεται χωρίς καμία αιτιολογία, χωρίς να εδράζεται στο νόμο και δεν έχει απολύτως καμία λογική.
Όμως, με την υπ’ αριθμόν 950/2017 απόφαση του ΣτΕ το ανώτατο δικαστήριο της χώρας έκρινε ότι δεν πρέπει να υφίσταται καμία διάκριση μεταξύ Φυσικών και Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων στην Γενική Εκπαίδευση. Αποτέλεσμα, πολλοί συνάδελφοι που υπηρετούν μέχρι και 20 χρόνια συνεχώς στην ίδια σχολική μονάδα θα χάσουν την οργανική τους και θα κριθούν υπεράριθμοι, με οικονομικές, ψυχολογικές αλλά και εκπαιδευτικές συνέπειες στην απόδοση τους καθώς και των μαθητών τους.
Χρειάζεται έστω και κατόπιν εορτής, οι νομικές υπηρεσίες του υπουργείου και της Βουλής των Ελλήνων να αντιληφθούν την αντισυνταγματικότητα της διάταξης και ο Υπουργός Παιδείας να αναθεωρήσει καθώς με την υπογραφή του καταστρατηγείται το Σύνταγμα και η ομαλή λειτουργία των σχολείων.
]ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΥΙΚΟΥΣ Ρ/Η ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ 21 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΤΩ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΑ 13 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕ ΓΕΛ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΩ ΦΥΣΙΚΗ (ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΡΕΘΩ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΗ, ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΟΥ ΦΥΣΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ!
(ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕ “9,2-ΑΡΙΣΤΑ” ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ΄ΜΕ 8)
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΙΚΑΙΟΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΠΕ1210; ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ; ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ; KAI EN TEλΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Αλεξάνδρα σ’ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Δυστυχώς πλέον ετσι θα γίνεται, μέχρι να προσφύγετε για άλλη μια φορά στο ΣτΕ και να δικαιωθήτε.
Φέτος λάβατε πρώτη ανάθεση τη Φυσική. Μέχρι πέρσι στο σχολείο σου που συνυπηρετούσες με φυσικό , νεώτερα τοποθετημένο από εσένα, πάλι εσύ δεν ερχόσουν δεύτερη στην επιλογή ωρών διδασκαλίας φυσικής; Γνωρίζω για όσα γράφεις περί πτυχίου, και μεταπτυχιακού και ποιες ήταν οι προϋποθέσεις για να σας δεχτούν στο μάστερ.
Επίσης, για το τελευταίο που ρωτάς , αναμένεται διευκρινιστική εγκύκλιος .
Τέλος, δεν είδα κυριολεκτκά να κινείται φύλλο για το συγκεκριμένο θέμα από φορείς, συλλόγους, ΕΛΜΕ.