«Καθορισμός διδακτέας – εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ ́ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και των Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2023-2024». Λήψη αρχείου
Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων
Ημερήσιων, Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2023-2024
Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2023-24.
- 2023_09_21_ΕΞΕ_104774_Ύλη-Οδηγίες_ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ_Β_Γ_ΕΠΑΛ_σχ_έτος_2023-24
- 2023_10_04_ΕΞΕ_111283_ΔΙΟΡΘΩΣΗ_Ύλη-Οδηγίες_μαθημ_ΤΕΧΝ-ΕΠΑΓΓ_Τομέα_ΠΛΗΡΟΦ_B_Π_ΕΠΑΛ_σχ_έτους_2023-24
———–
-
Προγραμματισμός Υπολογιστών Γ’ ΕΠΑΛ (2η έκδοση)
-
Αρχές Προγραμματισμού Υπολογιστών Β’ ΕΠΑΛ (2η έκδοση)
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΠΑΛ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ» ΚΑΙ «ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ»
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ | Προγραμματισμός Υπολογιστών | Δίκτυα Υπολογιστών |
14-12-2023 | 63-72 (5.1 Δυαδική αναζήτηση, 5.2 Ταξινόμηση Ευθείας Ανταλλαγής) | 81 (3.1.6. Υποδικτύωση) |
25-01-2024 | 94-97 (6.2. Ανάγνωση και εγγραφή σε αρχείο) | 88 (3.2. Το αυτοδύναμο πακέτο IP (datagram)- Δομή Πακέτου |
22-02-2024 | 113-117 (7.2.2. Εμβέλεια των μεταβλητών) | 124 (4.1.1. Πρωτόκολλο TCP – Δομή Πακέτου) |
21-03-2024 | 130-139 (8.2 Λίστες, 8.3 Στοίβα ) | 178 (6.2. Υπηρεσίες Διαδικτύου) |
24-04-2024 | 226 (11.6 Ερωτήσεις) | 250 (Ερωτήσεις-Ασκήσεις κεφαλαίου από το 8ο κεφάλαιο ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ) |
ΠΡΟΧΟΣΗ στην ΟΡΘΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ π.χ.
Ενδεικτικό Εκπαιδευτικό Υλικό – Περιβάλλοντα / Εργαλεία
- ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ- ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ
-
IP Calculator ipcalc
- Online Python 2.7 Compiler | Run Python Code Online
- https://paiza.io/en/projects/new?language=python
- Online Python 3 Compiler | Run Python Code Online
- JavaScript: https://blockly.games/?lang=el
- Microbit: https://makecode.microbit.org/
- Open-Roberta: https://lab.open-roberta.org/