1η Ανακοίνωση | Αίτηση συμμετοχής | Παρουσιολόγιο | Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης | Βεβαιώσεις συμμετοχής (διαθέσιμο από 9/3/2022)
Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (ΣΕΕ) Πληροφορικής 19 ΠΕΚΕΣ από όλη τη χώρα:
Αν.Μακεδονίας-Θράκης (Γ. Φωτιάδου), 1ο Αττικής (Κ. Μαραγκός, Κ. Μάλαμας, Π. Παπαλεωνίδα, Σ. Κωτσάκης, Σ. Ζιώβας ) 2ο Αττικής (Κ. Μαραγκός), 3ο Αττικής (Κ. Μάλαμας), 4ο Αττικής (Π. Παπαλεωνίδα), 5ο Αττικής (Σ. Κωτσάκης), 6ο Αττικής (Σ. Ζιώβας), Δυτ.Ελλάδας (Σ. Παπαδάκης), Δυτ.Μακεδονίας (Δ. Τζήμας), Ηπείρου (Α. Μπασούνας) Θεσσαλίας (Α. Καπανιάρης), 1ο Κεντρ. Μακεδονίας (Γ. Αλεξούδα), 2ο Κεντρ.Μακεδονίας (Σ.Τζελέπη), 3ο Κεντρ.Μακεδονίας (Ε. Μπαμπαλώνα), 4ο Κεντρ.Μακεδονίας (Γ. Αλεξούδα-Σ.Τζελέπη-Ε. Μπαμπαλώνα), Κρήτης (Γ. Πανσεληνάς), 1ο και 2ο Νοτίου Αιγαίου (Κ. Ζέρβας) και Πελοποννήσου (Ε. Λιακοπούλου),
συνδιοργανώνουν Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα:
“Διδασκαλία Αντικειμενοστρεφούς Σχεδίασης – Προγραμματισμού στο Λύκειο“
Τρίτη, 1η Μαρτίου 2022, 17:00 – 20:00
(Ώρα προσέλευσης 16:40-17:00)
Αίθουσα Webex Meeting: https://minedu-secondary.webex.com/join/papadakis
ή μέσω YouTube (Κανάλι ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας): http://bit.ly/3lRbNyG
Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς ΠΕ86 οι οποίοι διδάσκουν το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα «Πληροφορική» στη Γ’ ΓΕΛ, αλλά είναι ανοικτό και σε όσους άλλους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής επιθυμούν να το παρακολουθήσουν.
Σκοπός είναι η υποστήριξη των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της Ενότητας 4, «Σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα», του Συμπληρωματικού Εκπαιδευτικού Υλικού [ΒΙΒΛΙΟ 2] το οποίο διδάσκεται στη Γ΄ ΓΕΛ.
Οι εισηγήσεις θα επικεντρωθούν στη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στην τρέχουσα περίοδο και ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων.
Αίτηση Συμμετοχής: https://forms.gle/QnRv9QReuruH5J5o8
Στο επιμορφωτικό σεμινάριο, θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής κατόπιν επιβεβαίωσης της παρακολούθησης.
Μετάδοση από το Κανάλι YouTube ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας: https://bit.ly/3lRbNyG
https://www.youtube.com/channel/UCrKn5kKVqnlPJxUCOUef_jg/featured
Παρουσιάσεις – Επιμορφωτικό υλικό
BlueJ (https://www.bluej.org/)
BluJ on rollApp (https://www.rollapp.com/app/bluej)
Εισαγωγή στον αντινειμενοστρεφή τρόπο σκέψης, Ξυνόγαλος Στυλιανός, Αν. Καθηγητής, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής ΠΑΜΑΚ (παρουσίαση)
Ενημερωτική Ημερίδα για το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Υλικό από την Παρουσίαση του κου Παναγιώτη Μακρυγιάννη, Εκπαιδευτικού ΠΕ86, Δ/ντή 3ου ΕΚ Πειραιά:
- «Βασικές έννοιες αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού και η διδακτική τους προσέγγιση»
- Σύγκριση παραδοσιακής και αντικειμενοστρεφούς επίλυσης Το παράδειγμα της στοίβας,
- Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός – Φύλλα Εργασίας για εξοικείωση με τις έννοιες,
- MINIMUM Ορολογία Αντικειμενοστρεφούς,
- ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΕΦΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ,
- Αντικειμενοστρεφής Σχεδίαση,
- Πηγές για εμβάθυνση πέραν της γλώσσας
- How to explain object-oriented programming concepts to a 6-year-old
Δραστηριότητες στην αντικειμενοστρεφή σχεδίαση, Σοφία Τζελέπη, ΣΕΕ ΠΕ86 (παρουσίαση)
Σχετικό Επιμορφωτικό Υλικό – Video από προηγούμενες δράσεις μας
- Διδασκαλία αντικειμενεστρεφούς προγραμματισμού Γ’ ΓΕΛ –
Συρρής Ιωάννης, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΠΕ86)
- Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός: Τρόπος επίλυσης
Σπυρίδων Ζυγούρης, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86 - Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Νέο Μεταβατικό Π.Σ. Γ ΓΕΛ
Ιστοδιάλεξη Σοφία Τζελέπη, Σ.Ε.Ε. ΠΕ86 2ου Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Κ. Μακεδονίας - Αρχές αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού:
Ιστοδιάλεξη Ιωάννη Χατζηλυγερούδη, Καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών