Σπυρόπουλος Γεώργιος

Σύμβουλος Εκπαίδευσης - ΠΕ60 Π.Ε. Α ́ Αθήνας [4]

cropped 7 pragmata poy den tha akoysete pote na leei enas eksypnos anthrwpos sth doyleia

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025

introΕκδόθηκε  σήμερα από το υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 6 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 168 του ν. 4823/2021 (136Α΄), από 16-10-2024 έως 31-10-2024 και ώρα 15:00 μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων
Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr).

Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι μετάθεσης πρέπει να συντρέχουν κατά την ημερομηνία που λήγει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων.

Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται και οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης και βελτίωσης, χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων. Με ευθύνη των Διευθύνσεων, άπαντες οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τοποθετηθεί οριστικά σε σχολική μονάδα υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης.

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025

Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού Προγραμματισμού για το σχολικό έτος 2024-2025

Screenshot 2024 10 14 16.53.43Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον ν. 4692/2020 (Α΄ 111) και στην υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. (Β΄ 4189), η ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr/) λόγω έκτακτων αναγκαίων διαδικασιών συντήρησης της πλατφόρμας θα είναι ενεργή για την υποβολή του Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 από 11 έως 21 Οκτωβρίου 2024.

ΕΞΕ - 120071 - 2024 - Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού Προγραμματισμού

 

ΕΛΠεΙΔΑ – Εκπαιδευτικό Λογισμικό Προσχολικής Εκπαίδευσης

elpeida logo 01Καινοτόμο λογισμικό ΕΛΠΕΙΔΑ (Εκπαιδευτικό Λογισμικό Προσχολικής Εκπαίδευσης για Ικανότητες Δημιουργικότητας και γνωστικής, συναισθηματικής και κοινωνικής Ανάπτυξης) με αντίστοιχα εκπαιδευτικά σενάρια χρήσης, προσαρμοσμένου στις απαιτήσεις του νέου προγράμματος σπουδών Προσχολικής Εκπαίδευσης για το ελληνικό σχολείο. Εκπαιδευτικό λογισμικό συμβατό με τις αναπτυξιακές (γνωστικές, κοινωνικές και κινητικές) ικανότητες των παιδιών 4 με 6 ετών, με ανοικτού τύπου και παιγνιώδους μορφής δραστηριότητες που καλύπτει με εγκάρσιο τρόπο το νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) του νηπιαγωγείου και συναφούς εκπαιδευτικού υλικού.

https://elpeida.github.io

5 Οκτωβρίου, παγκόσμια ημέρα εκπαιδευτικών

244370695 4829264887104090 444874174436263047 nΗ Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών, που καθιερώθηκε το 1994 από την UNESCO, τιμά τους δασκάλους και όλους τους εκπαιδευτικούς παγκοσμίως για τη σημαντική τους συνεισφορά στην κοινωνία. Είναι μια ημέρα που αναγνωρίζει τον ανεκτίμητο ρόλο που διαδραματίζουν στην ανάπτυξη των μαθητών και στη διαμόρφωση του μέλλοντος. 

Ενδεικτικά για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς τα λόγια σπουδαίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο: 

  • Αριστοτέλης: αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. (384-322π.Χ) 

«Αυτοί που δίνουν καλή εκπαίδευση στα παιδιά, πρέπει να τιμώνται περισσότερο από εκείνους που τα γέννησαν, γιατί οι γονείς τους έδωσαν μόνο τη ζωή, οι παιδαγωγοί όμως την ικανότητα να ζουν καλά». 

  • Μέγας Αλέξανδρος: Μακεδόνας βασιλιάς (356-323 π.Χ.) 

«Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην» 

  • Κομφούκιος: Κινέζος διανοητής και κοινωνικός φιλόσοφος (551- 479 π.Χ.) 

«Πες μου και θα ξεχάσω. Δείξε μου και ίσως να θυμάμαι. Κάνε με να το βιώσω και θα το καταλάβω».  

  • Αδαμάντιος Κοραής: Έλληνας φιλόλογος (1748 – 1833μ.Χ) 

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο». 

  • Βίκτωρ Ουγκώ,  Γάλλος συγγραφέας (1802-1855 μ.Χ) 

«Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή». 

  • John Dewey: Αμερικανός φιλόσοφος & παιδαγωγός (1859- 1952μ.Χ) 

«Η εκπαίδευση δεν είναι προετοιμασία για τη ζωή, είναι η ίδια η ζωή». 

  • Maria Montessori, Ιταλίδα παιδαγωγός (1870 – 1952μ.Χ) 

«Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει» 

  • Margaret Mead, Αμερικανίδα εθνολόγος (1901-1978 μ.Χ) 

«Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται». 

  • Burrhus Frederic Skinner: Αμερικανός ψυχολόγος (1904-1990μ.Χ) 

«Παιδεία είναι αυτό που επιβιώνει όταν όλα όσα έχουν μαθευτεί ξεχνιούνται».  B.F. Skinner, 

  • Νέλσον Μαντέλα: Αφρικανός πολιτικός, Νόμπελ Ειρήνης 1993 (1918-2013 μ.Χ) 

«Η εκπαίδευση και η μόρφωση είναι το πιο ισχυρό όπλο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να αλλάξουμε τον κόσμο».  

  • William Arthur Ward: Αμερικανός συγγραφέας (1921-1994 μ.Χ) 

«Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει». 

Χρόνια πολλά σε όλους τους εκπαιδευτικούς! 

Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων

cropped mainlogo 300x159 1Εγκύκλιος του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας κ. Γιάννη Κατσαρού  η οποία στάλθηκε σήμερα προς όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας  υπενθυμίζει ότι σύμφωνα με το άρθρο 33 του νόμου 5090/2024:

Α. Όποιος εισέρχεται σε δομές παροχής υπηρεσιών υγείας, συμπεριλαμβανομένων των κινητών μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας ή προσεγγίζει κινητές μονάδες παροχής υγειονομικών υπηρεσιών άμεσης βοήθειας και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή ασθενών διαταράσσει τη λειτουργία τους, τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή και αν η πράξη συνδέεται με πρόκληση βιαιοπραγίας, με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον δύο (2) ετών και χρηματική ποινή.

Β. Με τις ποινές της προηγούμενης παραγράφου τιμωρείται όποιος εισέρχεται σε χώρο πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή μαθητών διαταράσσει τη λειτουργία του.»

Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων Π_θμιας και Δ_θμιας Εκπαίδευσης

ΙΕΠ – Ανάρτηση δύο νέων Οδηγών για τον σχεδιασμό δράσεων

ιεπ 1Δύο νέοι Οδηγοί για την υποστήριξη του σχεδιασμού και την υλοποίηση δράσεων με θέμα την «Ετεροπαρατήρηση μεταξύ Εκπαιδευτικών» και την «Ενδοσχολική Επιμόρφωση» έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και είναι στη διάθεση των Εκπαιδευτικών.

 

Πρότυπος Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣΔημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η Υ.Α. 109697/ΓΔ4/24-9-2024, (ΦΕΚ 5387 τ. Β’/26.09.2024) με θέμα: «Πρότυπος Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

Υ.Α. 109697/ΓΔ4/24-9-2024, (ΦΕΚ 5387 τ. Β’/26.09.2024)

Έκδοση Βεβαίωσης Φοίτησης Μαθητή/τριας μέσω gov.gr

vevaiosi fitisis se sholeioΣας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και συγκεκριμένα την υπ’ αριθμ 520 (ΦΕΚ 658/31-1-2024) Κ.Υ.Α., η χορήγηση βεβαιώσεων φοίτησης μαθητών/τριών για κάθε χρήση (Α21, Επιδόματα, ΚΕ.Π.Α., κ.τ.λ.) θα γίνεται πλέον ηλεκτρονικά. μέσω της παρακάτω ιστοσελίδας:

Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε απευθείας, μέσω της ιστοσελίδας: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/attending-school

είτε στο gov.gr, στην  ενότητα «Εκπαίδευση» και στην υποενότητα «Εγγραφή σε σχολείο».

Σύμφωνα με το κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, οι ενδιαφερόμενοι κηδεμόνες, μέσω μιας απλής και φιλικής διαδικασίας μπορούν να εκδώσουν ηλεκτρονικά τη βεβαίωση φοίτησης σε σχολείο της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και να την παραλάβουν στην προσωπική τους θυρίδα πολίτη στο my.gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.

Το μόνο που θα χρειαστεί ο ενδιαφερόμενος είναι οι προσωπικοί του κωδικοί πρόσβασης στο Taxisnet.

Η βεβαίωση που εκδίδεται, φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο όπου σας χρειάζεται (Α21, Επιδόματα, ΚΕ.Π.Α., κ.τ.λ.). Στην έντυπη μορφή της δεν χρειάζεται επικύρωση και επιβεβαιώνεται με την εφαρμογή εγκυρότητας εγγράφων του gov.gr.

Στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο το πληροφοριακό σύστημα του gov.gr δεν σας επιτρέπει την ηλεκτρονική έκδοση της βεβαίωσης φοίτησης, τότε αυτή μπορεί να εκδοθεί χειρόγραφα από το σχολείο, μετά από αίτηση του/της ενδιαφερόμενου/ης στην διεύθυνση του σχολείου.

Σωματείο ΕΛΙΖΑ – Εκπαιδευτικό σεμινάριο «Αναγνωρίζω – Προστατεύω»

ΠΟΣΤΕΡ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 1Το Σωματείο ΕΛΙΖΑ– Εταιρία κατά της Κακοποίησης του Παιδιού, σε Στρατηγική Συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, υλοποιεί και φέτος, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το εκπαιδευτικό σεμινάριο «Αναγνωρίζω – Προστατεύω».

Με γνώμονα την υποχρέωση των εκπαιδευτικών κάθε σχολικής βαθμίδας να αναφέρονται σε περιστατικά με υποψία κακοποίησης/παραμέλησης (αρ.23 του ν. 3500/16), το EΛΙΖΑ παρέχει το καινοτόμο επιμορφωτικό σεμινάριο αναγνώρισης και διαχείρισης περιστατικών φερόμενης παιδικής κακοποίησης για νηπιαγωγούς υπό την επιστημονική καθοδήγηση του Δρ. Γιώργου Νικολαΐδη, Διευθυντή Δ/νσης Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού, της Δρ. Λήδας Αναγνωστάκη, Επίκουρης Καθηγήτριας ΤΕΑΠΗ Ε.Κ.Π.Α. και της Δρ. Ηλέκτρας Κουτσούκου, Νομικού, Διδάκτωρος Δικαιωμάτων του Παιδιού.

Το πρόγραμμα, που απευθύνεται σε όλες και όλους τους νηπιαγωγούς της χώρας, στοχεύει στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών σε θέματα παιδικής προστασίας, προσφέροντάς τους τα κατάλληλα εργαλεία για την αναγνώριση και διαχείριση περιστατικών φερόμενης παιδικής κακοποίησης/παραμέλησης.

Η εκπαίδευση είναι διάρκειας 15 ωρών (12 ώρες ασύγχρονη & 3 ώρες σύγχρονη διαδικτυακή εκπαίδευση). Το σεμινάριο παρέχεται δωρεάν και με την ολοκλήρωση δίνεται πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης παρέχεται συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση για διαχείριση υποψίας περιστατικών φερόμενης κακοποίησης από τη Γραμμή ΕΛΙΖΑ 10454

καθημερινά 10:00 – 18:00 (χωρίς χρέωση) και στο 10454@eliza.org.gr

Προκειμένου να διευκολυνθεί η συμμετοχή, η εκπαίδευση θα χωριστεί σε εκπαιδευτικούς κύκλους και οι νηπιαγωγοί μπορούν να επιλέξουν το διάστημα που επιθυμούν να επιμορφωθούν.

Για πληροφορίες & εγγραφές οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60 μπορούν να επισκεφθούν την ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScCBWBqW4sEh_WsjqHP88sCDF4n82zpLNOLvRNJdkzn51YNPw/viewform

Παρουσιολόγιο Ολοήμερου Προγράμματος- Πρωινής Ζώνης/Πρόωρης Υποδοχής

1caaef4150394dea81a85878a6730e40Από το σχολικό έτος 2024-2025 είναι διαθέσιμη νέα λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος myschool για τη συμπλήρωση των παρουσιών των μαθητών/μαθητριών που έχουν εγγραφεί σε τμήματα Ολοήμερου και Πρωινής Ζώνης/Πρόωρης Υποδοχής. Πρόσβαση στο Παρουσιολόγιο Ολοήμερου έχουν Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία στα οποία λειτουργούν τμήματα Ολοήμερου και Πρωινής Ζώνης/Πρόωρης Υποδοχής.
Η νέα φόρμα θα πρέπει να συμπληρώνεται καθημερινά. Η αναδρομική συμπλήρωση των παρουσιών θα διαφοροποιείται ανάλογα με τις οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.. Στην παρούσα φάση θα είναι δυνατή η καταχώρηση μέχρι 5 ημερολογιακές ημέρες αναδρομικά.

Σελίδα 3 από 4

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση