Σπυρόπουλος Γεώργιος

Σύμβουλος Εκπαίδευσης - ΠΕ60 Π.Ε. Α ́ Αθήνας [4]

cropped 7 pragmata poy den tha akoysete pote na leei enas eksypnos anthrwpos sth doyleia

Δράσεις Ενεργού Πολίτη_ Εγκύκλιος 2025-26

energos politis

Δράσεις Ενεργού Πολίτη_ Εγκύκλιος 2025-26

*Στο Νηπιαγωγείο, ο/η εκπαιδευτικός, με βάση τις παιδαγωγικές αρχές και τους στόχους του ΠΣ του Νηπιαγωγείου, πραγματοποιεί τρεις (3) δράσεις, σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών/τριών του/της.

Τροποποίηση πρακτικού

Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού Προγραμματισμού 2025-26

Το χρονοδιάγραμμα υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού, των Σχεδίων Δράσης και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, για το σχολικό έτος 2025-2026, διαμορφώνεται ως ακολούθως:

Stigmiotypo othonhs 2025 10 10 080402

Για το τρέχον σχολικό έτος, προτείνεται οι προγραμματισμένες δράσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου να εστιάσουν κατά προτεραιότητα σε θέματα που σχετίζονται 1. με την εκπαίδευση για την αειφορία και την ενεργό πολιτειότητα, και 2. με την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (ΕΒΙΕ).Οι παραπάνω προτάσεις διατρέχουν όλες τις λειτουργίες του εκπαιδευτικού έργου και, ως εκ τούτου, μπορούν να αξιοποιηθούν σε οποιονδήποτε άξονα επιλέξει προς βελτίωση η σχολική μονάδα για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση Δράσης.

Τα βήματα στη α φάση ( Συλλογικός Προγραμματισμός), είναι τα εξής:

  1. Ειδική συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων (ως 10 Οκτωβρίου)
  2. Επιλογή σχεδίου/σχεδίων δράσης της σχολικής μονάδας, του βασικού στόχου κάθε σχεδίου, καθώς και του συντονιστή της κάθε ομάδας δράσης.

Δείτε εδώ: Ενδεικτικό πρακτικό Συλλογικού Προγραμματισμού

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Κάθε ομάδα δράσης αποτελείται από 2-5 άτομα. Άρα ο αριθμός των σχεδίων δράσης εξαρτάται από τον αριθμό των μελών του συλλόγου διδασκόντων κάθε σχολείου. (ως 5 μέλη = 1 σχέδιο δράσης, ως 10 μέλη= 2 σχέδια δράσης κτλ).

  1. Ο/η Προϊστάμενος/η του σχολείου συνδέεται με τους κωδικούς Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου της σχολικής μονάδας  και αναρτά στην πλατφόρμα του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr) τον τίτλο και τον βασικό στόχο  κάθε σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας, καθώς και το ονοματεπώνυμο του συντονιστή της κάθε ομάδας δράσης. (ως 20 Οκτωβρίου)

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε:

Δείτε τη σχετική εγκύκλιο: Συλλογικός Προγραμματισμός_2025-26
Δείτε Γενικές Οδηγίες Χρήσης της Πλατφόρμας εδώ: Συνοπτικός Οδηγός Υποβολών

Διευκρινιστικές οδηγίες για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

ratsismos 2 12 20Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 117 του του ν. 5224/2025 (Α΄142).

122194 /ΓΔ4/01/10/2025

Διευκρινιστικές οδηγίες ΕΑΕ

Διοίκηση Νηπιαγωγείου – Συνοπτικός οδηγός

Σύντομος οδηγός ενεργειών για την έναρξη του σχολικού έτους. Βασική νομοθεσία και ενδεικτικά πρότυπα εγγράφων.



Λήψη αρχείου

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2025

172 caf031944edd23000a5cfcaa50ce20f5Στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr) είναι διαθέσιμη η φόρμα για την υποβολή της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2024-2025).

Μέχρι 25 Ιουνίου ο/η προϊστάμενος/η του σχολείου, μετά από συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ), συνδέεται με τους κωδικούς του σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και υποβάλλει την Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας. Στην έκθεση αυτή αξιολογούνται και οι 9 άξονες (όχι μόνο αυτός/οι στον οποίο υλοποιήθηκε σχέδιο δράσης.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε:

Ενέργειες Προγραμματισμού του Εκπαιδευτικού Έργου των Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2025- 2026 – Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος και Νέου, Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου – Λήξη μαθημάτων σχολικού έτους 2024-2025»

Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο για τον  προγραμματισμό  εκπαιδευτικού έργου των Νηπιαγωγείων  για το σχολικό έτος 2025-2026 και  τη  λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος και Νέου, Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Ειδικότερα, η εγκύκλιος αναφέρεται στα εξής ζητήματα:

Α. Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού Έργου

1. Ωρολόγια Προγράμματα των Νηπιαγωγείων

2. Κατανομή τμημάτων

3. Ενημέρωση πληροφοριακού συστήματος myschool

4. Ωράριο Εκπαιδευτικών

5. Αντισταθμιστικοί – Υποστηρικτικοί Θεσμοί

6. Επιμορφωτικές δράσεις

7. Θέματα υγιεινής και κτιριακών υποδομών του σχολείου

8. Παραρτήματα Νηπιαγωγείων

Β. Προγραμματισμός λειτουργίας Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος και Νέου Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

Γ. Συλλογικός Προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο

Δ. Λήξη μαθημάτων σχολικού έτους 2024-2025

Καταχώριση Δράσεων Ενεργού Πολίτη στο Myschool

Ενεργοποιήθηκε το πεδίο για τις δράσεις Ενεργού Πολίτη στο Myschool.

Stigmiotypo othonhs 2025 05 28 205106

Μέσω της φόρμας “Δράσεις Ενεργού Πολίτη” δίνεται η δυνατότητα να αποτυπωθούν στο ΠΣ myschool οι δράσεις που θα πραγματοποιηθούν από τη σχολική μονάδα καθώς και οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν.

Stigmiotypo othonhs 2025 05 28 205156

Δείτε τον Οδηγό καταχώρισης Δράσεων Ενεργού Πολίτη: myschool-guide-draseis-politi

 

Διαδικτυακή Ημερίδα eTwinning με θέμα: «Αξιοποίηση του BeeBot στη Σχολική Τάξη και σε Συνεργατικά Σχολικά Προγράμματα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»

FB Post 1080x1080 1Τετάρτη 21 Μαΐου 2025 | Ώρα : 17:00  μμ.-21:00 | 💻 Διαδικτυακή Διεξαγωγή

Σκοπός της Ημερίδας: Η Ημερίδα αποσκοπεί στον γόνιμο προβληματισμό και την ανταλλαγή καλών πρακτικών σχετικά με τη χρήση του εκπαιδευτικού ρομπότ BeeBot στη σχολική τάξη, καθώς και στο πλαίσιο συνεργατικών eTwinning έργων, εντός και εκτός Ελλάδας.

Πρόγραμμα Ημερίδας: (https://www.etwinning.gr/images/Agenda_BeeBot_v3.pdf)

Εγγραφείτε στην Ημερίδα: (https://courses.etwinning.gr/survey/index.php/724578?lang=el)

Παρακολούθηση στο YouTube:

https://www.youtube.com/live/q9-nE10UKgg 

Περισσότερα:

https://www.etwinning.gr/news/general/1588-1-etwinning-beebot

Αποθετήρια Υλικού Ρομποτικής – STEM και Διαδραστικών Συστημάτων Μάθησης

img1Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημιούργησε δύο νέα αποθετήρια εκπαιδευτικού υλικού για τους/τις εκπαιδευτικούς:

  • Τo αποθετήριο Ρομποτικής – STEM (https://iep.edu.gr/el/stem-robotics), το οποίο αποτελεί έναν κόμβο εκπαιδευτικών πόρων, ειδικά σχεδιασμένων για την υποστήριξη της χρήσης εξοπλισμού Ρομποτικής που έχει διατεθεί σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια.
  • Το αποθετήριο σχεδίων μαθημάτων για τα Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης (https://iep.edu.gr/el/diadrastika), το οποίο περιλαμβάνει ενδεικτικά σχέδια μαθημάτων που σχετίζονται με τη χρήση διαδραστικών συστημάτων μάθησης και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο πλαίσιο της διδασκαλίας.

Το ΙΕΠ προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να εξερευνήσουν το υλικό για να εισάγουν τους μαθητές και τις μαθήτριες στον κόσμο της ρομποτικής και STEM και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των διαδραστικών συστημάτων για μια πιο δυναμική και εμπλουτισμένη μαθησιακή εμπειρία. Συγκεντρωμένες τις οδηγίες αξιοποίησης των διαδραστικών συστημάτων στο πλαίσιο των γνωστικών αντικειμένων, οι οποίες έχουν σταλεί με τις οδηγίες διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2024-2025 μπορείτε να βρείτε εδώ: https://iep.edu.gr/el/diadrastika

Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-26

word art 1 origΟι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-2026, παρατείνονται μέχρι και τη Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025 με απόφαση του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας.

Παράταση εγγραφών_2025

Σελίδα 1 από 4

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση