Πάτησε στην εικόνα για να κάνεις το κουίζ
Επανάληψη στην 1η Ενότητα της Ιστορίας
Το λεωφορείο ή πώς καθορίσαμε τους κανόνες μας
Σήμερα παίξαμε ένα θεατρικό παιχνίδι: ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ.
Ο οδηγός κάθισε στην μπροστινή καρέκλα .Οι υπόλοιποι μαθητές ήταν οι επιβάτες του λεωφορείου , έμπαιναν λίγοι λίγοι μέσα (κάθε φορά που το λεωφορείο έκανε στάση) και γενικά κάθονταν και συμπεριφέρονταν όπως σε ένα πραγματικό λεωφορείο. Μπήκε μία έγκυος, ένας ηλικιωμένος, ένα μικρό παιδί και συμπεριφέρθηκαν σε αυτούς με ευγένεια. Μετά μιλούσαν όλοι δυνατά, είχε φασαρία και ο οδηγός τους έκανε παρατήρηση.
Αφού τελείωσε το παιχνίδι, ακολούθησε συζήτηση.
Σαν αυτό το λεωφορείο είναι και η τάξη μας! Και αρχίζουν οι ερωτήσεις: Ποιος είναι ο οδηγός; (η κυρία) Ποιοι είναι οι επιβάτες; (οι μαθητές) Πώς ταξιδεύουμε; (όλοι μαζί χωρίς να ξεχωρίζουμε κανέναν) Ποιος είναι ο προορισμός του λεωφορείου μας; (να μάθουμε καινούρια πράγματα, να περάσουμε καλά και να φτάσουμε με επιτυχία στην επόμενη τάξη) Πώς πρέπει να φέρονται οι επιβάτες του λεωφορείου μας; (με ευγένεια ο ένας στον άλλον, χωρίς να φωνάζει ο καθένας όποτε θέλει κλπ.) Τι πρέπει να κάνουμε όσο ταξιδεύουμε; (να απολαμβάνουμε τη διαδρομή και τη θέα που περνά απ’ έξω. Είναι όλα αυτά που θα μάθουμε) Πότε μπορεί ο οδηγός να κάνει καλά τη δουλειά του και να μην ρίξει το λεωφορείο στον γκρεμό; (όταν οι επιβάτες είναι προσεχτικοί και δεν ενοχλούν) κλπ. Ποιος δικαιούται να βρίσκεται σε αυτό το λεωφορείο; (ΟΛΑ τα παιδιά της τάξης μας)
Στο τέλος συμφωνήσαμε σε μερικούς κανόνες που είναι καλό όλοι να τηρούμε στην τάξη.
Για τη φετινή μας χρονιά λοιπόν, καλό μας ταξίδι!











Πρόσφατα σχόλια