« Σκακιστική Οπτική Chess perspective» Εκπαιδευτικός όμιλος Σκάκι

omilos

« Σκακιστική Οπτική Chess perspective» Εκπαιδευτικός όμιλος Σκάκι

       Το σκάκι είναι ένα παιχνίδι που καλλιεργεί τη σκέψη, αυξάνει τη νοημοσύνη, βελτιώνει την συγκέντρωση, βοηθά στην ανάπτυξη και εξάσκηση της μνήμης, συμβάλλει στην ανάπτυξη του χαρακτήρα του ατόμου και πολλά άλλα.

     Βασικός σκοπός του ομίλου είναι οι μαθητές/τριες να προσεγγίσουν και να μάθουν το σκάκι μέσα από παιγνιώδεις και βιωματικές δραστηριότητες με έναν καινοτόμο, ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Επιπλέον, μέσα από σκακιστικές δραστηριότητες, που εμπλέκουν αντικείμενα όπως η γλώσσα,  οι εικαστικές τέχνες, η παραγωγή λόγου, οι ΤΠΕ, η ιστορία, η γεωγραφία και η φυσική αγωγή, να αναπτύξουν και να καλλιεργήσουν:

Α) δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα, όπως η κριτική σκέψη, η επικοινωνία, η συνεργασία, η δημιουργικότητα, Β) δεξιότητες του  νου, όπως στρατηγική και πλάγια σκέψη, κατασκευές και παιχνίδια, επίλυση προβλήματος, Γ) δεξιότητες της τεχνολογίας. Τέλος να υιοθετήσουν θετικές στάσεις και αγάπη για την ενασχόληση με το σκάκι!!!!!

Ο όμιλος απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ και της Δ΄ τάξης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Σερρών Κων. Καραμανλής.

Υπεύθυνη ομίλου Τσελεπή Σοφία ΠΕ70

 

 

 

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ “ΚΥΠΡΟΣ-ΕΛΛΑΔΑ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ: Εκπαιδευτικές γέφυρες”

Η Στ΄τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στο 9ο Διεθνή Διαγωνισμό Κύπρος-Ελλάδα-Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες με 4 έργα από τα οποία τα δύο κέρδισαν το 1ο βραβείο:

  • 1ο Βραβείο στην κατηγορία project με το ομαδικό έργο της τάξης μας “Κύπρος: Έτερος εαυτός” (συνολικά στάλθηκαν 216 πρότζεκτ)
  • 1ο Βραβείο στην κατηγορία εικαστικά έργα στο μαθητή Τέζα Στέργιο για το ατομικό του έργο “CYcle GRaph” (συνολικά στάλθηκαν 780 εικαστικά έργα: ζωγραφιές, αφίσες, σκίτσα, τρισδιάστατες κατασκευές) Υπεύθυνοι προγράμματος: Κυριαζίδης Σπυρίδων, Δ/ντής Τσελεπή Σοφία, ΠΕ70

Τα Βραβεία μας!

Ο Διαγωνισμός αυτός συνδιοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), την Πρεσβεία της Κύπρου στην Ελλάδα – Μορφωτικό Γραφείο – Σπίτι της Κύπρου και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος, υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και της Α.Ε. του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκου Αναστασιάδη και σε αυτόν συμμετείχαν συνολικά 259 σχολικές μονάδες και περίπου 13.000 μαθητές/τριες από την Ελλάδα, την Κύπρο και την ομογένεια, από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενώ στάλθηκαν συνολικά 1359 έργα. Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ΄τάξης μας!

Κύπρος – Ελλάδα – Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες

Η Στ΄ ταξη του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Σερρών “Κων. Καραμανλής” υλοποίησε το εκπαιδευτικό project με τίτλο: “Κύπρος: Έτερος εαυτός” με το οποίο συμμετείχε στον  9ο Διεθνή μαθητικό Διαγωνισμό: Κύπρος-Ελλάδα-Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες

kypros

https://video.sch.gr/asset/detail/sKcPQFriN3YMCWYTZM4b3uIY/

 

 

Ταξιδεύοντας με μια βαλίτσα γεμάτη με τις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης – Traveling through Europe with a suitcase full of the European Union Values

Σκοπός της δημοσίευσης αυτής είναι η διάχυση του Erasmus+KA3 Teachers4Europe: setting an Agora for Democratic Culture” (T4E). (https://www.teachers4europe.eu/en/)

https://www.teachers4europe.eu/publications/T4E_Proceedings-AcropolisMuseum.pdf

Το άρθρο μας στα πρακτικά του Συνεδρίου: International Conference
“Setting an Agora for Democratic Culture”
Acropolis Museum, 31 March-1 April 2022″

Τίτλος project «Ταξιδεύοντας με μια βαλίτσα γεμάτη με τις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης-Traveling through Europe with a suitcase full of the European Union Values».

 Βασικός στόχος του προγράμματος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές/-τριες ποια είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση, να έρθουν σε επαφή με τις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσα από βιωματικές, αυθεντικές δραστηριότητες, να κατανοήσουν και να αναγνωρίσουν τη σπουδαιότητά τους και να μάθουν να ενεργούν και να ζουν με τις αξίες αυτές, υιοθετώντας συμπεριφορές και στάσεις ζωής που τις προάγουν και τις αναδεικνύουν. Επίσης να επικοινωνήσουν τις ιδέες και απόψεις τους με τους εταίρους τους.

Κάτω από τη ομπρέλα του περιλαμβάνονται 3 υποθέματα ανά σχολική χρονιά υλοποίησης για τα 3 σχολικά έτη υλοποίησης:

  1. Ευρωπαϊκή Ένωση (Δεκέμβριος 2019-Μάρτιος 2020)

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από μαθητές/-τριες της Α1΄ τάξης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Σερρών.

Δράσεις:

Οι χώρες της Ε.Ε.

Η θέση τους στον Ευρωπαϊκό χάρτη

Χαρακτηριστικά των χωρών αυτών

Οι σημαίες των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Η Ευρώπη κι εσύ

Η σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης – Σχέδιο, χαρακτηριστικά και τι συμβολίζουν τα αστέρια

  1. Οι Αξίες της Ε.Ε. (Οκτώβριος 2020-Μάιος 2021) (κοινό πρότζεκτ I4D με το L2C και το Δημοτικό Σχολείο Ψιμολόφου Κύπρου)

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από μαθητές/-τριες της Β1΄ τάξης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Σερρών.

Δράσεις:

Τα 4 Δ (Δημοκρατία – Δικαιοσύνη – Δικαίωμα – Δημιουργία)

Προσομοίωση εκλογών

Οι κάρτες της Δημοκρατίας

Ψηφιακά μουσεία

Σεβασμός στον άνθρωπο

Σεβασμός στη φύση – καθαρή και πράσινη ενέργεια

Γεωργία και προϊόντα με ετικέτες ποιότητας

Ελευθερία – Η ελευθερία του τύπου

  1. Ο χαρταετός των δικαιωμάτων (Φεβρουάριος2022-Μάρτιος 2022)

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από μαθητές/-τριες της Α1΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών.

Δράσεις:

Η Ε.Ε.

Η σημαία της Ε.Ε.

Τα δικαιώματα των πολιτών της Ε.Ε.

«Ο χαρταετός των δικαιωμάτων»

The purpose of this publication is to disseminate Erasmus+KA3 Teachers4Europe: setting an Agora for Democratic Culture” (T4E). (https://www.teachers4europe.eu/en/)

 

Project title “Traveling through Europe with a suitcase full of the European Union Values”.

The main objective of the program is for the students to know who the European Union is, to come into contact with the values of the European Union through experiential, authentic activities, to understand and recognize their importance and to learn to act and they live with these values, adopting behaviors and life attitudes that promote and highlight them. Also to communicate their ideas and opinions with their partners

Under its umbrella are included 3 sub-topics per school year of implementation for the 3 school years of implementation:

  1. European Union (December 2019-March 2020)

The program was implemented by students of the 1st grade of the Experimental Primary School of Serres.

Actions:

The EU countries

Their position on the European map

Characteristics of these countries

The flags of the countries of the European Union

Europe and you

The flag of the European Union – Design, features and what the stars symbolize

  1. The Values ​​of the EU (October 2020-May 2021) (joint I4D project with L2C and Psimolofou Primary School of Cyprus)

The program was implemented by B1 grade students of the Experimental Primary School of Serres.

Actions:

The 4 Ds (Democracy – Justice – Right – Creation)

Election simulation

The cards of the Republic

Digital museums

Respect for man

Respect for nature – clean and green energy

Agriculture and products with quality labels

Freedom – The freedom of the press

  1. The rights kite (February 2022-March 2022)

The program was implemented by students of the 1st grade of the 1st Primary School of Serres.

Actions:

The E.U.

The EU flag

The rights of EU citizens

“The Kite of Rights”

 

“Την ενέργεια μου πίσω, παρακαλώ!” ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – Β΄ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ – ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ



Λήψη αρχείου

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των παιδιών της Β’ Δημοτικού για σωστές οικολογικές και περιβαλλοντικές συμπεριφορές με στόχο την εξοικονόμηση της ενέργειας του πλανήτη και την απόδοση μικρού οικολογικού αποτυπώματος μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης.https://blogs.sch.gr/stselepi/files/2021/06/Φροντίζω-το-περιβάλλον-Παραδοτέο-προϊόν.pdf

“Για μία νέα γη” ηχητικό παραμύθι/βίντεο

Στα πλαίσια του προγράμματος «Την ενέργειά μου πίσω, παρακαλώ!», που υλοποιήθηκε με τη Β1 τάξη του Πειραματικού Δημ. Σχολ. Σερρών «Κων. Καραμανλής» κατά το σχολικό έτος 2020-21 στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων του ΙΕΠ, με αξιοποίηση υλικού βιωματικών προγραμμάτων του In action for a better world (7ος και 13ος Παγκόσμιος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης: φθηνή και καθαρή ενέργεια, δράση για το κλίμα),  δημιουργήσαμε το δικό μας παραμύθι με τίτλο “Για μία νέα γη”.