Ένα «Λεωφορείο» σε μια σχολική τάξη με μαθητές Ρομά: Από το «γεκ, ντούι, τριν» στον πίνακα διπλής εισόδου.

(1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή συμμετοχή”Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες”,Ρόδος ,2014)

Ένα «Λεωφορείο» σε μια σχολική τάξη με μαθητές Ρομά: Από το «γεκ, ντούι, τριν» στον πίνακα διπλής εισόδου.

 

Ιωάννης Παπαδόπουλος, ΠΤΔΕ ΑΠΘ, ypapadop@eled.auth.gr

Στυλιανός Μακρής, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, stylianosmakris@gmail.com

http://users.auth.gr/users/2/5/126752/public_html/index_files/Rodos-Papad-Makris.pdf