(1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή συμμετοχή”Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες”,Ρόδος ,2014)
Ένα «Λεωφορείο» σε μια σχολική τάξη με μαθητές Ρομά: Από το «γεκ, ντούι, τριν» στον πίνακα διπλής εισόδου.
Ιωάννης Παπαδόπουλος, ΠΤΔΕ ΑΠΘ, ypapadop@eled.auth.gr
Στυλιανός Μακρής, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, stylianosmakris@gmail.com
http://users.auth.gr/users/2/5/126752/public_html/index_files/Rodos-Papad-Makris.pdf