ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Κεφάλαιο 1.1. Επιστήμη των Υπολογιστών
ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Κεφάλαιο 2.2. Αλγόριθμοι
2.2.1. Ορισμός αλγορίθμου
2.2.2. Χαρακτηριστικά αλγορίθμου (εκτός ύλης)
2.2.3. Ανάλυση Αλγορίθμων, Θεωρία Υπολογισμού, Πολυπλοκότητα Αλγορίθμων,
Υπολογισιμότητα Αλγορίθμων (εκτός ύλης)
2.2.4. Βασικοί τύποι αλγορίθμων (εκτός ύλης)
2.2.5. Αναπαράσταση αλγορίθμου
2.2.6. Δεδομένα και αναπαράστασή τους
2.2.7. Εντολές και δομές αλγορίθμου
– 2.2.7.1. Εκχώρηση, Είσοδος και Έξοδος τιμών
– 2.2.7.2. Δομή ακολουθίας
– 2.2.7.3. Δομή επιλογής
– 2.2.7.4. Δομή επανάληψης
– 2.2.7.5. Κλήση αλγόριθμου από αλγόριθμο (εκτός ύλης)
– 2.2.7.6. Αναδρομή (εκτός ύλης)
2.2.8. Βασικές αλγοριθμικές λειτουργίες σε δομές δεδομένων (εκτός ύλης)
2.2.9. Εκσφαλμάτωση σε λογικά λάθη
2.2.10. Τεκμηρίωση (εκτός ύλης)
ΕΝΟΤΗΤΑ 3. ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Κεφάλαιο 3.1. Λειτουργικά Συστήματα
Κεφάλαιο 3.2. Πληροφοριακά Συστήματα
Κεφάλαιο 3.3. Δίκτυα
Κεφάλαιο 3.4. Τεχνητή Νοημοσύνη
Χρήσιμοι σύνδεσμοι:
Διαδικτυακός Διερμηνευτής της Ψευδογλώσσας
Εκπαιδευτικά λογισμικά/πακέτα:
Αλγοριθμική και Προγραμματισμός:Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πακέτο, το οποίο αποσκοπεί – μέσω της εντρύφησης με την αλγοριθμική και τον προγραμματισμό- στην καλλιέργεια της αναλυτικής σκέψης και συνθετικής ικανότητας των μαθητών, στην ανάπτυξη ικανοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα, στην καλλιέργεια της αυστηρότητας της διατύπωσης και της έκφρασης. Κεντρικός άξονας για όλες τις δραστηριότητες είναι οι βασικές έννοιες του προγραμματισμού. Το εκπαιδευτικό πακέτο υποστηρίζει αρχεία δραστηριοτήτων και όχι απλά προγραμμάτων. Δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης και αλληλεπίδρασης κατά την εκτέλεση του αναπτυσσόμενου αλγορίθμου, όπως βήμα προς βήμα εκτέλεση, παρακολούθηση μεταβλητών και πίνακα τιμών.
Ψευδογλώσσα: Εφαρμογή εκτέλεσης κώδικα σε Ψευδογλώσσα και ΓΛΩΣΣΑ
Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ, έκδοση 1.5.1: Ανάπτυξη αλγορίθμων σε μορφή Ψευδογλώσσας και ΓΛΩΣΣΑ
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ: Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού.Η γλώσσα που υλοποιεί είναι αυτή που διδάσκεται στα πλαίσια του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος “Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον” (ΑΕΠΠ), της ομάδας προσανατολισμού Οικονομίας – Πληροφορικής της Γ’ Λυκείου (πρώην τεχνολογική κατεύθυνση).