6. Εισαγωγή στον προγραμματισμό

Ερωτήσεις Θεωρίας

  1. Ποια στάδια περιλαμβάνει η επίλυση ενός προβλήματος με τον υπολογιστή;
  2. Τι είναι ένα πρόγραμμα; Με τι ασχολείται ο προγραμματισμός και γιατί δημιουργήθηκε;
  3. Ποια είναι τα στοιχεία που προσδιορίζουν μία γλώσσα;
  4. Τι είναι το αλφάβητο μιας γλώσσας; Τι είναι το λεξιλόγιο μιας γλώσσας;
  5. Τι είναι το τυπικό και τι το συντακτικό της γραμματικής μιας γλώσσας; Τι σημαίνει σημασιολογία μίας γλώσσας;
  6. Ποιες είναι οι διαφορές φυσικών και τεχνητών γλωσσών;
  7. Είναι δυνατόν να εξελιχθεί μία γλώσσα προγραμματισμού;
  8. Ποιος είναι ο σκοπός της “από πάνω προς τα κάτω σχεδίασης προγραμμάτων”;
  9. Ποια τα πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού;
  10. Ποια είναι η λειτουργία της εντολής GOTO; Ποια τα μειονεκτήματα της;
  11. Η εντολή GOTO που αλλάζει τη ροή εκτέλεσης ενός προγράμματος χρειάζεται στο δομημένο προγραμματισμό ή είναι περιττή;
  12. Δώστε τον ορισμό του δομημένου προγραμματισμού. Ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;
  13. Τι είναι αντικειμενοστραφής προγραμματισμός;
  14. Τι χρειάζεται για την μετατροπή ενός προγράμματος γραμμένο σε γλώσσα υψηλού επιπέδου σε γλώσσα μηχανής, έτσι ώστε να μπορεί να εκτελεστεί;
  15. Τι είναι ένας μεταγλωττιστής;
  16. Περιγράψτε τα στάδια μεταγλώττισης και σύνδεσης ενός προγράμματος από το αρχικό πρόγραμμα ως το εκτελέσιμο.
  17. Τι είναι ο συνδέτης;
  18. Τι είναι οι βιβλιοθήκες μιας γλώσσας;
  19. Τι είναι ένας διερμηνευτής;
  20. Τι είναι το πηγαίο πρόγραμμα;
  21. Τι είναι το αντικείμενο πρόγραμμα; Σε τι μορφή είναι; Μπορεί να εκτελεστεί;
  22. Περιγράψτε τη διαδικασία μετάφρασης και εκτέλεσης ενός προγράμματος σε έναν διερμηνευτή.
  23. Τι είναι ο συντάκτης;
  24. Ποιες οι διαφορές μεταγλωττιστών και διερμηνευτών; Πότε προτιμάται η χρήση του ενός και πότε του άλλου;
  25. Τι είναι τα συντακτικά και τι τα λογικά λάθη; Ποια είναι πιο σοβαρά; Πως γίνεται ο εντοπισμός τους;

Αφήστε μια απάντηση