Feed
Άρθρα
Σχόλια

Βρήκαμε μια καταπληκτική ταινιούλα μικρής διάρκειας, η οποία μπορεί να αποτελέσει τόσο εποπτικό υλικό όσο και αφόρμηση, για τα γεγονότα του 1940. Το καταπλητκικό της υπόθεσης ωστόσο είναι ότι  αποτελεί την πρώτη ταινία animation του 1948 παρακαλώ! Δείτε την λοιπόν!!!!!!!!!!!!!!!!πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο

“ο ντούτσε αφηγείται”

Για να στείλουμε τις ευχές μας επιλέξαμε να κατασκευάσουμε πασχαλίτσες (από χάρτινα πιάτα από το πανέξυπνο κι αγαπημένο μας  krokotak) και στο πίσω μέρος τους γράψαμε καλό πάσχα, ενώ μιλώντας για το πάσχα και τα έθιμά του, βάψαμε τα αυγά μας στο σχολείο με τέμπερες  και με κουτάλες φτιάξαμε τα “λαζαράκια” μας και είπαμε τα κάλαντα του Λαζάρου στους γονείς, (δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω και δείτε και όσα βρήκαμε στο διαδίκτυο εικονογραφημένη ιστορία, on line πασχαλινά παιχνίδια και μια παρουσίαση για τα έθιμα του Πάσχα).

ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ:

Που΄σαι Λάζαρε που είναι η φωνή σου

που σε γύρευαν η μάνα κι η αδερφή σου

ήμουνα στη γη, στη γη βαθιά χωμένος

κι από τους εχθρούς, εχθρούς λησμονημένος.

Βάγιο βάγιο το βαγιό

τρώμε ψάρι και κολιό

και την άλλη Κυριακή

τρώμε το ψητό τ΄αρνί.

τα λαζαράκια μας

τα λαζαράκια μας

τα λαζαράκια μας

τα λαζαράκια μας

τα λαζαράκια μας

τα λαζαράκια μας

κάρτες-πασχαλίτσες

ευχές με μια πασχαλίτσα

ευχές με μια πασχαλίτσα

κάρτες-πασχαλίτσες

κάρτες-πασχαλίτσες

ευχές με μια πασχαλίτσα

κάρτες-πασχαλίτσες

καλό πάσχα

τα αυγά μας!

...και του χρόνου!

με τέμπερες & φαντασία

καλό πάσχα!!

..και του χρόνου.........

με κέφι και τέμπερες

γιατί όχι και σιελ

Εκτός από τις κατασκευές μας παρακολουθήσαμε μια ωραία παρουσίαση για τα έθιμα του Πάσχα από  συνάδελφο στο πολύχρωμο ιστολόγιο matheto ner@ki που μπορείτε να δείτε πατώντας τον σχετικό σύνδεσμο.

Επίσης βρήκαμε μια  σχετικά ανώδυνη εικονογραφημένη ιστορία για τη σταύρωση και την παρακολουθήσαμε, μπορείτε κι εσείς να τη δείτε πατώντας το σχετικό σύνδεσμο και επιλέγοντας the story.

Ακόμη μπορείτε να παίξετε ένα ωραίο παιχνίδι memory  με αυγά πατώντας το σύνδεσμο τα αυγά με τα δρακάκια.

Τέλος μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι μαζεύω τα αυγά στο καλάθι πατώντας το σύνδεσμο.

Καλή διασκέδαση λοιπόν, καλό πάσχα  και του χρόνου να είμαστε καλύτερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ο εορτασμός των εθνικών επετείων είναι για το νηπιαγωγείο  μια ιδιαίτερη περίπτωση, γιατί θα πρέπει τόσο το υλικό όσο και η παιδαγωγική πράξη να είναι τέτοια, ώστε τα παιδιά να μπορέσουν να προσεγγίσουν μέσα από τις εκπαιδευτικές δράσεις έννοιες όπως ελευθερία, αγώνας, ανεξαρτησία, αλλά και να γνωρίσουν τους πρωταγωνιστές και τα γεγονότα της εποχής.

Αναφορικά λοιπόν με την επέτειο της 25ης Μαρτίου σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να επισκεφθείτε το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο (παλιά Βουλή) για να παρακολουθήσετε το σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου για τα παιδιά του νηπιαγωγείου, το οποίο είναι ΔΩΡΕΑΝ. Πριν προχωρήσουμε σε λεπτομέρειες θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για άλλη μια φορά τους υπεύθυνους του Μουσείου για τη φιλικότατη διάθεσή τους απέναντι στα νήπια και ειδικότερα την κα Βιδάλη για το πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχαν τα παιδιά.

Επί της ουσίας λοιπόν το πρόγραμμα χωρίζεται σε τρία μέρη:

Πριν την επίσκεψη στο Μουσείο

Επίσκεψη στο μουσείο – συμμετοχή στο πρόγραμμα

Μετά  την επίσκεψη στο Μουσείο

1. Πριν την επίσκεψη, το Μουσείο παραχωρεί για μία εβδομάδα στο νηπιαγωγείο ειδική μουσειοσκευή η οποία περιλαμβάνει , βιβλία από τις συλλογές του Μουσείου με παραδοσιακές φορεσιές, κοσμήματα, έργα τέχνης σχετικά με την επανάσταση, υλικό από τα όπλα και τις εξαρτήσεις των αγωνιστών, δείγματα από τις σημαίες (μπαϊράκια) της επανάστασης, ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με πλαστικοποιημένες κάρτες και δύο παραδοσιακές φορεσιές για παιδιά. Ετσι λοιπόν δίνεται η δυνατότητα  μέσα από την ανακάλυψη των “θησαυρών” της μουσειοσκευής αλλά και την ενασχόληση με το υλικό, αφενός  να μιλήσουμε στα παιδιά για τα γεγονότα της επανάστασης, τους πρωταγωνιστές  της, τις σημαίες τους, τα όπλα τους, το ντύσιμό τους (επεκτείνοντας τις δράσεις μας μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις και με τη σημερινή εποχή π.χ. τι φορούσαν τότε, τι φοράμε σήμερα, εμείς για το λόγο αυτό ντύσαμε και δύο από τα παιδιά με τις παραδοσιακές φορεσιές για να εξετάσουμε καλύτερα τις φορεσιές εκείνης της εποχής))  και αφετέρου να προσεγγίσουν τα παιδιά την έννοια  τόσο της “συλλογής”  όσο και του Μουσείου (ως χώρου πρωτίστως στον οποίο βρίσκονται συγκεντρωμένα όλα τα παραπάνω). Για να εξοικειωθούν τα παιδιά με την έννοια της “συλλογής” βοηθά πολύ το επιδαπέδιο παιχνίδι με τις κάρτες (φωτογραφίες από συλλογές του Μουσείου) όπου εμείς το παίξαμε χωρισμένοι σε ομάδες των δύο ατόμων, όπου η κάθε ομάδα ήταν η ομάδα-φύλακας μίας συλλογής που είχε επιλέξει (όπλα, κοσμήματα, φορεσιές κλπ) και έπρεπε να συγκεντρώσει όσα περισσότερα στοιχεία μπορούσε από τη συλλογή της. Στο τέλος του παιχνιδιού για να εμπλέξουμε και τα  μαθηματικά μετρήσαμε τα στοιχεία κάθε ομάδας-φύλακα και τα καταγράψαμε για να δούμε ποια ομάδα συγκέντρωσε τα περισσότερα και ποια τα λιγότερα. Τέλος επηρεασμένοι από τα ρούχα των συλλογών φτιάξαμε, μια και ετοιμάζαμε και τη γιορτή μας, φέσια για τα αγόρια και ποδίτσες για τα κορίτσια. Δείτε  όλα τα παραπάνω στο λεύκωμά μας.

Ανακαλύπτοντας τη μουσειοσκευή πριν την επίσκεψη στο Μουσείο

2. Επίσκεψη στο Μουσείο – συμμετοχή στο πρόγραμμα

Το πρόγραμμα στο Μουσείο χωρίζεται σε δύο μέρη………………….το μόνο που θα σας αποκαλύψουμε είναι ότι ήταν διασκεδαστικό  και  φιλικό στα παιδιά τα οποία συμμετείχαν ενεργά με αμείωτο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από την αρχή ως το τέλος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δείτε τις φωτογραφίες μας για να έχετε μια μικρή εικόνα……………………

Επίσκεψη στο Μουσείο – συμμετοχή στο πρόγραμμα

3. Μετά το Μουσείο

Με τη λήξη του προγράμματος πριν φύγουμε από το Μουσείο οι υπεύθυνες  μας έδωσαν φωτογραφίες από τις συλλογές του Μουσείου. Την άλλη μέρα λοιπόν τα παιδιά αφού μίλησαν για τις εντυπώσεις τους επέλεξαν όποια φωτογραφία ήθελαν και αποφάσισαν να φτιάξουν κάτι αναμνηστικό για να θυμούνται την επίσκεψή μας, το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω λεύκωμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

μετά την επίσκεψη

Μετά την επίσκεψη …………..

Στα “παλιά χρόνια” όπως λένε και τα μικρά, τα παιδιά την 1η Μαρτίου όπου ερχόταν επισήμως η άνοιξη συνήθιζαν να γυρνάνε τις γειτονιές και να τραγουδούν τα “χελιδονίσματα” για να υποδεχτούν την άνοιξη κρατώντας στα χέρια τους τις “χελιδόνες”.

Ετσι λοιπόν κι εμείς με αφορμή το σχετικό υλικό από το πρόγραμμα “Μελίνα” (που θα δείτε και στις φωτογραφίες) αποφασίσαμε να πούμε τα “χελιδονίσματα” τόσο στους γονείς μας όσο και στα παιδιά του γειτονικού δημοτικού σχολείου και με αυτή την ευκαιρία να έχουμε μια πρώτη επαφή με το δημοτικό σχολείο στα πλαίσια της μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό και να καλοπιάσουμε την άνοιξη μπας και έρθει επιτέλους και κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Τις χελιδόνες τις κατασκευάσαμε ως εξής: από εφημερίδα κάναμε στεφάνια και τα ντύσαμε με πράσινο γκοφρέ και κολλήσαμε γύρω-γύρω λουλουδάκια. Στη συνέχεια φτιάξαμε τα χελιδόνια μας και τα κρεμάσαμε από το στεφανάκι μας με διάφορες κορδέλες . Ετοιμες λοιπόν οι χελιδόνες μας και ξεκινήσαμε…………………………………..

Το τραγούδι για τα χελιδονίσματα ακολουθεί και το ρυθμό τον διαλέγετε εσείς………………………………………

Ηρθε, ήρθε χελιδόνα

ήρθε κι άλλη μελιδόνα

κάθησε και λάλησε

και γλυκά κελάηδησε

Μάρτη Μάρτη μου καλέ

και Φλεβάρη φοβερέ

κι αν χιονίσεις κι αν κακίσεις

πάλι άνοιξη θ’ ανθίσεις.

Τις Απόκριες μιλήσαμε για τους κινέζους και φτιάξαμε κινέζικα καπέλα (να προετοιμαζόμαστε μια και ακούμε για μισθούς Κίνας), φτιάξαμε δράκους και χαρταετούς και την τσικνοπέμπτη τηρήσαμε την παράδοση και ψήσαμε λουκάνικα και φτιάξαμε hot-dog (μια και ο καιρός δεν επέτρεπε να ψήσουμε σουβλάκια στην αυλή) . Στην αποκριάτικη γιορτή τραγουδήσαμε και χορέψαμε το “πως το τρίβουν το πιπέρι” και χορέψαμε και γαϊτανάκι.

Αντε και του χρόνου και να ‘μαστε καλύτερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

κινεζικα καπελα

κινεζικα καπελα

κινεζικα καπελα

οι δρακοι -μαριονετες

Στα πλαίσια της αγωγής υγείας  ασχολούμαστε εδώ και καιρό με την κυκλοφοριακή αγωγή, ξεκινώντας από τις υπάρχουσες εμπειρίες και  γνώσεις των παιδιών, εξετάζουμε διαθεματικά την κυκλοφοριακή αγωγή και μέσα από βιωματικές καταστάσεις, παιχνίδια, εικόνες και κατασκευές  αλλά και τη χρήση του Η/Υ, στοχεύουμε στο ν’ αναπτύξουν τα παιδιά δεξιότητες και στάσεις σωστής συμπεριφοράς ως πεζοί, οδηγοί (ποδήλατο-πατίνι) και επιβάτες. Αφορμή στάθηκε η εξής ανακοίνωση στην παρεούλα ενός νηπίου: – Η ΜΑΜΑ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΜΗ ΒΑΛΟΥΜΕ ΖΩΝΗ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΦΡΕΝΑΡΕ ΚΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΧΤΗΠΗΣΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΗΣ. Μετά από αυτή τη δήλωση, όλοι είχαν κάτι να πουν, οπότε όπως καταλαβαίνετε η συζήτηση “φούντωσε” και πρόλαβα να καταγράψω (δυστυχώς) μόνο  όσα ακολουθούν: – Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΒΛΑΚΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. – ΑΝ ΔΕ ΦΟΡΑΜΕ ΖΩΝΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ  ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ. -ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΖΩΝΗ. -ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΓΩ ΔΕ ΒΑΖΩ ΖΩΝΗ. – ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΤΕ ΦΟΡΑΩ ΖΩΝΗ. -ΕΓΩ ΔΕ ΦΟΡΑΩ ΖΩΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ. – ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ; -ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ. -ΕΓΩ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΣΩ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΟ. – ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ; – ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΟΥΣ. – ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. – ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΕΣΚΑΣΕ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΤΡΑΚΑΡΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕ ΧΤΥΠΗΣΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΑΓΑΜΕ ΖΩΝΗ. – ΤΗ ΖΩΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΝΕ “ΑΣΦΑΛΕΙΑ” ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ. – ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΝΑ ΜΗ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ. – ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ; – ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΣΟΥΓΚΡΑΝΕ ΚΑΙ ΧΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ. – ΟΤΑΝ  ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. – ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΜΕ ΣΕΙΡΗΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ. – ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ Η ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑΜ ΛΕΕΙ: “ΗΣΥΧΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΑΚΑΡΩ” – ΟΤΑΝ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΓΥΡΝΑΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΚΑΡΕΙ. – ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΜΑΛΩΝΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ; – ΤΗ ΖΩΝΗ ΤΗ ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΝΤΙΝΑ ΜΕΡΗ. Με τούτα και με εκείνα λοιπόν αρχίσαμε την ενασχόλησή μας  με τον κο ΚΟΚ, τα σήματα, τα φανάρια, τι μας δείχνουν  και γιατί υπάρχουν. Ετσι διαβάσαμε το βιβλίο  “Καλώς τον κο ΚΟΚ”  (Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών – 2007) που μας έφερε ο Στάθης, και πήραμε και πολλές ιδέες από το βιβλίο “Κυκλοφοριακή Αγωγή” Δνση Π.Ε. Πειραιά – 2007 – ΥΠΕΠΘ – ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ. Στη συνέχεια μπήκε στην “ζωή” της τάξης μας ο “ταξάκης”  όπως τον αποκαλούν τα παιδιά , το εκπαιδευτικό λογισμικό “Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια” της KIDMEDIA   με πολλές δραστηριότητες με τις οποίες τα παιδιά ασχολούνται καθημερινά σε ομάδες των 2 ατόμων. Με τη βοήθεια του “ταξάκη” εκτυπώσαμε και φτιάξαμε τα δικά μας σήματα, τα πλαστικοποιήσαμε και τα χρησιμοποιούμε ως υλικό αναφοράς, ως εποπτικό υλικό αλλά και για να παίζουμε το παιχνίδι “ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ”. Στο παιχνίδι αυτό τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες. Η μία ομάδα είναι “τα αυτοκίνητα” και η άλλη “τα σήματα”, κάθε παιδί αυτοκίνητο πρέπει να κάνει ότι του λέει ή μάλλον καλύτερα ότι του δείχνει το παιδί-σήμα, αλλιώς παίρνει πρόστιμο δηλαδή χάνει τη σειρά του σε ένα γύρο. Μ’ αυτό τον τρόπο τα παιδιά εναλλάσσονται στους ρόλους  και αναγνωρίζουν τα σήματα  του ΚΟΚ. Τ α παιδιά είπαν ότι θα ήθελαν να έχουν τα δικά τους φανάρια κι έτσι φτιάξαμε με χαρτί κάνσον και γλασέ φανάρια για πεζούς και για αυτοκίνητα για όλους. Για να εξοικειωθούμε περισσότερο με τα σήματα παίξαμε το παιχνίδι “memory” (βρες τα ζευγάρια) στην τάξη σε ομάδες. Και το παιχνίδι συνεχίζεται……………………………..”οδηγούμε” τα αυτοκίνητά μας πάνω στο χαλί κυκλοφοριακής αγωγής όχι τυχαία τώρα πια αλλά ακολουθώντας τους κανόνες του ΚΟΚ και αιτιολογώντας τις επιλογές μας……

Το ίδιο κάναμε και μέσα στην τάξη, πήραμε τα στεφάνια της ψυχοκινητικής,” τα μεταμορφώσαμε ” σε τιμόνια και οδηγήσαμε ακολουθώντας τον ΚΟΚ……………………………………..

Και αφού “γίναμε” αυτοκίνητα είπαμε να φτιάξουμε και τα δικά μας, αν σας αρέσει το αυτοκίνητο μπορείτε να το βρείτε στο εκπληκτικό και πασίγνωστο kpokotak.

Στον Η/Υ της τάξης παρακολουθήσαμε πολλές σχετικές  με τον ΚΟΚ ταινίες , που μπορείτε να δείτε παρακάτω………….

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις παραπάνω ταινίες μπορείτε να τις βρείτε στους συνδέσμους που ακολουθούν.

Κυκλοφοριακή αγωγή

Οδική ασφάλεια

Μαθαίνω να κυκλοφορώ στο δρόμο

Αν θέλετε μπορείτε επίσης να παίξετε ένα παιχνίδι memory σχετικό με τον ΚΟΚ από  το ram kid πατώντας τον σύνδεσμο.

Επίσης μπορείτε να παρακολουθήσετε μια ωραία παρουσίαση για τον ΚΟΚ τη “ΣΗΜΑΤΟΥΛΑ” από το 2/θεσιο Δημοτικό Σχολείο Κορωνίδας της Νάξου πατώντας το σχετικό σύνδεσμο και κατόπιν επιλέγοντας την κυκλοφοριακή αγωγή.

Πολύ καλό υλικό, παρουσίαση, ασκήσεις και παιχνίδι τί έμαθες μπορείτε να δείτε και στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου πατώντας το σύνδεσμο.

Στο βιβλίο της κυκλοφοριακής αγωγής Π.Ε. Πειραιά βρήκαμε ένα πολύ ωραίο σχετικό ποίημα τον “Σηφουνάκη”, που τα παιδιά αγάπησαν πολύ και το λένε συνέχεια, παραθέτουμε λοιπόν το κείμενο και αν σας αρέσει μπορείτε να το μάθετε κι εσείς.

Μια φορά κι εναν καιρό, σ’ ένα όμορφο χωριό

ζούσε ένα αγοράκι που το λέγαν Σηφουνάκη

το φανάρι δεν κοιτούσε και σαν σίφουνας περνούσε.

Και του λέγαν να προσέχει, μα αυτός μυαλό δεν έχει

και μια άσχημη στιγμή, τον χτυπά μια μηχανή

μάθημα έλαβε μεγάλο και δεν τρέχει τώρα άλλο.

Εχουμε την τύχη έξω από το νηπιαγωγείο μας να υπάρχει σχολική τροχονόμος η κα Ελένη, έτσι λοιπόν μια και την βλέπουμε και μας βοηθά καθημερινά, την καλέσαμε στο νηπιαγωγείο για να μας μιλήσει για τη δουλειά της, και με την ευκαιρία γίναμε κι εμείς για λίγο σχολικοί τροχονόμοι, όπως θα δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες.

γινομαι σχολικος τροχονομος

παρεα με τη σχολικη τροχονομο

μαθαινω για τη σχολικη τροχονομο

Στο τέλος της ενασχόλησής μας με τον κο ΚΟΚ μάθαμε τόσα πολλά που πλέον είμασταν έτοιμοι για να πάρουμε το δίπλωμα του καλού ποδηλάτη και πεζού και το πήραμε όπως βλέπετε στις σχετικές φωτογραφίες.

δίπλωμα καλού ποδηλάτη και πεζού

διπλωμα του καλου ποδηλατη και πεζου

Τέλος τα παιδιά αποφάσισαν όλα όσα έβαψαν, κατασκεύασαν, ζωγράφισαν, σχεδίασαν και έμαθαν να τα βάλουν σε ένα ξεχωριστό φάκελο το φάκελο του “Σταμάτη & του Γρηγόρη” όπως τον βαφτίσανε , κι έτσι οπως θα δείτε στις φωτογραφίες χρειαστήκαμε μπόλικο χαρτί του μέτρου και φαντασία και οι φάκελοι ήταν έτοιμοι.

Τελειώνοντας λοιπόν παραθέτουμε και υλικό από φύλλα και δράσεις εργασίας τις οποίες μπορείτε και να δείτε και να εκτυπώσετε αν σας ενδιαφέρει πατώντας το σύνδεσμο κυκλοφορώ. Πολλές ευχαριστίες για τη δημιουργία του παραπάνω συνδέσμου στη “δασκάλα” μου Παρασκευή Βλαχάκη!

κυκλοφοριακη αγωγη

 

ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ

Φέτος εκτός από τους ανθρώπους που δοκιμάζονται εκτός όλων των άλλων και από το σκληρό και παγωμένο χειμώνα, δοκιμάζονται  και τα “ζωντανά”. Στην αυλή μας παρατηρήσαμε πολλά σπουργίτια, δεκαοχτούρες και καρακάξες που ψάχνουν για τροφή. Αποφασίσαμε λοιπόν να τα βοηθήσουμε κι ετοιμάσαμε τροφή για τα πουλιά, μπορείτε να δείτε την προσπάθειά μας στην παρακάτω ταινιούλα, κι αν θέλετε να την ακολουθήσετε.

Τους ήχους από τα πουλιά μπορείτε να τους βρείτε πληκτρολογώντας Bird songs  and calls στη μηχανή αναζήτησης. Οσο για εμας φτιάξε-φτιάξε τροφές, πεινάσαμε και μια και περίσσεψαν καλαμπόκια φτιάξαμε και για μας pop-corn!!!!!!!!!!

pop-corn για τα παιδια

Ψάξε – ψάξε βρήκα μια ωραία παρουσίαση την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως εποπτικό υλικό όταν ανα φέρεστε στη γέννηση του Χριστού. Βέβαια η γλώσσα περιγραφής της παρουσίασης είναι σουαχίλι αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, εμείς χρησιμοποιούμε μόνο τις εικόνες και στην αφήγηση λέμε την ιστορία στα ελληνικά εξάλλου η ιστορία της γέννησης είναι κοινή σε όλες τις χώρες και τις γλώσσες.

Nativity in Swahili With Sound

Η αλήθεια είναι ότι οι δημοσιεύσεις μου δεν είναι καθόλου επίκαιρες και είναι “κατόπιν εορτής” αλλά ………(τουλάχιστον διαθέτω επίγνωση!!!!!!!!!!!!!!!!). Πρόταση λοιπόν για τα επόμενα Χριστούγεννα η αλφαβήτα που δημιουργήσαμε με τα παιδιά την οποία μπορείτε να δείτε και να εκτυπώσετε αν σας αρέσει.

η αλφαβήτα των Χριστουγέννων

Τα Χριστούγεννα δεν τα καταλαβαίνεις χωρίς μυρωδιές, ευωδιές, γλυκίσματα και παιδικά γέλια…………γι’ αυτό ετοιμάσαμε με πολύ αγάπη και κέφι τα κουλουράκια μας……………..Χρόνια πολλά και του χρόνου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δείτε την ταινία μας “τα κουλουράκια της αγάπης”!

Τα κουλουράκια μας έγιναν πολύ νόστιμα, η συνταγή είναι εύκολη και μπορείτε αν θέλετε να την χρησιμοποιήσετε κι εσείς πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο. Εμείς απλά από τη συνταγή παραλείψαμε τη σοκολάτα και η δόση που κάναμε ήταν διπλή γιατί τα παιδάκια είναι πολλά.

#mce_temp_url#

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων