Έρευνα της Δ’ Τάξης (2014-2015) του 16ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων

Στα πλαίσια του μαθήματος Τ.Π.Ε. οι μαθητές της Δ΄τάξης διεξήγαγαν μια έρευνα με θέμα τον Αθλητισμό. Αφού επέλεξαν το θέμα με το οποίο θα ασχοληθούν, δημιούργησαν ένα ερωτηματολόγιο, που απαντήθηκε από μαθητές του σχολείου. Για τη δημιουργία του ερωτηματολόγιου χρησιμοποιήθηκε πρόγραμμα κειμενογράφου (LibreOffice Writer), και μέσα από τη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τη συγγραφή κειμένου και τις βασικές μορφοποιήσεις.

 

Στη συνέχεια έγινε καταγραφή των απαντήσεων από τα ερωτηματολόγια στο πρόγραμμα επεξεργασίας λογιστικών φύλλων (LibreOffice Calc). Στην εφαρμογή αυτή οι μαθητές εξοικειώθηκαν με την δημιουργία και μορφοποίηση διαγραμμάτων.

 

 

Τέλος οι μαθητές παρουσίασαν την έρευνά τους με το πρόγραμμα δημιουργίας παρουσιάσεων (LibreOffice Impress).

Μπορείτε να δείτε την παρουσιάση των μαθητών πιο κάτω.

 

Έρευνα των μαθητών της Δ΄Τάξης (2014-2015) – 1ο Δ.Σ. Ελεούσας Ιωαννίνων

Θέμα έρευνας του Δ1: Ελεύθερος Χρόνος

Θέμα έρευνας του Δ2: Αθλητισμός

Στα πλαίσια του μαθήματος Τ.Π.Ε. οι μαθητές της Δ΄τάξης διεξήγαγαν μια έρευνα. Αφού επέλεξαν το θέμα με το οποίο θα ασχοληθούν, δημιούργησαν ένα ερωτηματολόγιο, που απαντήθηκε από μαθητές του σχολείου. Για τη δημιουργία του ερωτηματολόγιου χρησιμοποιήθηκε πρόγραμμα κειμενογράφου (LibreOffice Writer), και μέσα από τη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τη συγγραφή κειμένου και τις βασικές μορφοποιήσεις.

Ερωτηματολόγιο Ελεύθερος Χρόνος

Ερωτηματολόγιο Αθλητισμός

Στη συνέχεια έγινε καταγραφή των απαντήσεων από τα ερωτηματολόγια στο πρόγραμμα επεξεργασίας λογιστικών φύλλων (LibreOffice Calc). Στην εφαρμογή αυτή οι μαθητές εξοικειώθηκαν με την δημιουργία και μορφοποίηση διαγραμμάτων.

Διαγράμματα του Δ1

Διαγράμματα του Δ2

Τέλος οι μαθητές παρουσίασαν την έρευνά τους με το πρόγραμμα δημιουργίας παρουσιάσεων (LibreOffice Impress).

Μπορείτε να δείτε τις παρουσιάσεις των μαθητών πιο κάτω.

Έρευνα Δ1

Έρευνα Δ2

Λούνα παρκ, παππούλη μου! – Γ΄ Τάξη (2014-2015) 1ο Δημοτικό Σχολείο Ελεούσας

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης πληκτρολόγησαν και μορφοποίησαν κατάλληλα το ποίημα της Θέτη Χορτιάτη “Λούνα παρκ, παππούλη μου!”  Δείτε τα ποιήματα που έγραψαν κάνοντας κλικ εδώ.

Στη συνέχεια ζωγράφισαν εμπνευσμένοι από το ποίημα τις παρακάτω ζωγραφιές.

Ο τρύγος – Γ΄τάξη (2014-2015) – 16ο Δ.Σ. Ιωαννίνων

Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης  έγραψαν με τη δασκάλα της τάξης τους, ένα κείμενο με θέμα τον Τρύγο. Στο μάθημα Τ.Π.Ε. και στα πλαίσια της θεματικής ενότητας «Δημιουργική αξιοποίηση προγραμμάτων εφαρμογών γραφείου», οι μαθητές χρησιμοποιώντας την εφαρμογή LibreOffice Writer, πληκτρολόγησαν το κείμενο αυτό και το μορφοποίησαν κατάλληλα (έντονη και πλάγια γραφή, χρώμα, μέγεθος και στυλ γραμματοσειράς, στοίχιση κειμένου, προσανατολισμός σελίδας, ορισμός διάστιχου, εισαγωγή εικόνων, περίγραμμα σελίδας).

Για να δείτε την εργασία τους κάντε κλικ την παρακάτω εικόνα.

Vendemmia a Soave

Ποιηματάκια για τους αριθμούς από τους μαθητές της Γ΄ τάξης (2014-2015) του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Ελεούσας

 Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης στα πλαίσια της θεματικής ενότητας “Δημιουργική αξιοποίηση προγραμμάτων εφαρμογών γραφείου” και χρησιμοποιώντας την εφαρμογή LibreOffice Writer, έγραψαν τα παρακάτω ποιηματάκια για τους αριθμούς τα οποία και μορφοποίησαν κατάλληλα (έντονη και πλάγια γραφή, χρώμα, μέγεθος και στυλ γραμματοσειράς, στοίχιση κειμένου, προσανατολισμός σελίδας, ορισμός διάστιχου, εισαγωγή εικόνων, περίγραμμα σελίδας)

Δείτε τις εργασίες τους εδώ

Ποιηματάκια για τους αριθμούς από τους μαθητές της Γ΄ τάξης (2014-2015) του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Ελεούσας

 Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης στα πλαίσια της θεματικής ενότητας “Δημιουργική αξιοποίηση προγραμμάτων εφαρμογών γραφείου” και χρησιμοποιώντας την εφαρμογή LibreOffice Writer, έγραψαν τα παρακάτω ποιηματάκια για τους αριθμούς τα οποία και μορφοποίησαν κατάλληλα (έντονη και πλάγια γραφή, χρώμα, μέγεθος και στυλ γραμματοσειράς, στοίχιση κειμένου, προσανατολισμός σελίδας, ορισμός διάστιχου, εισαγωγή εικόνων, περίγραμμα σελίδας)

Δείτε τις εργασίες τους παρακάτω:



 

Χριστουγεννιάτικες Ζωγραφιές των μαθητών του Δ2 (2014-2015) – Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ελεούσας

Οι μαθητές του Δ2 (2014-2015) ζωγράφισαν για να σας ευχηθούν Χρόνια Πολλά!

 

Χριστουγεννιάτικες Ζωγραφιές των μαθητών του Δ1 (2014-2015) – Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ελεούσας

Οι μαθητές του Δ1 (2014-2015) ζωγράφισαν για να σας ευχηθούν Χρόνια Πολλά!

 

Χριστουγεννιάτικες Ζωγραφιές των μαθητών του Γ2 (2014-2015) – Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ελεούσας

Οι μαθητές του Γ2 (2014-2015) ζωγράφισαν για να σας ευχηθούν Χρόνια Πολλά!

 

Συμμετοχή της ΣΤ΄ Τάξης στην "Ώρα του Κώδικα"

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν  στην “Ώρα του Κώδικα”.

κ

Σκοπός της δράσης αυτής είναι η διάδοση του μηνύματος ότι «…οποιοσδήποτε μπορεί να μάθει τα βασικά για τον προγραμματισμό». Η ιδέα είναι να απομυθοποιηθεί ο Κώδικας και παράλληλα τα παιδιά να γνωρίσουν την Αλγοριθμική σκέψη.  Με την ολοκλήρωση της δράσης οι μαθητές έλαβαν και αναμνηστικό δίπλωμα:

16th


 

Εκπαιδευτικός Πληροφορικής του σχολείου Σπυρονίκου Αικατερίνη ΠΕ19

Οι μαθητές του ολοήμερου (2013-2014) σας εύχονται καλό καλοκαίρι! – Ολοήμερο 1ου Δ.Σ. Περάματος Ιωαννίνων

Οι μαθητές του ολοήμερου ζωγράφισαν για να σας ευχηθούν Καλό Καλοκαίρι!

Απολαύστε τις δημιουργίες τους.


 

Φτιάχνω το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμά μου (2013-2014) – 18o Δ.Σ. Ιωαννίνων

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης έμαθαν να δημιουργούν πίνακες και να τους επεξεργάζονται. Σχεδίασαν λοιπόν το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα τους.

Κάντε κλικ στα παρακάτω εικονίδια για αν δείτε το Ωρολόγιο Πρόγραμμα που έφτιαξε το κάθε τμήμα

ΤΜΗΜΑ Γ1

c1

ΤΜΗΜΑ Γ2

c2

ΤΜΗΜΑ Γ3

c3