Διαβάζω, Ακούω, Φαντάζομαι, Σχεδιάζω Α’ Γυμνασίου

Πρόταση φύλλου Εργασίας για Μαθητές

Α’ Γυμνασίου

Μάθημα Εικαστικά

Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Επώνυμο, όνομα, τάξη: …………………………………….. …………………………………………..

 

Διαβάζω, Ακούω, Φαντάζομαι, Σχεδιάζω

 Το μάθημα αυτό θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις καλύτερα το σημείο, τη γραμμή και το σχήμα. Ολοκληρώνοντας το μάθημα  θα καταφέρεις:

α. να γνωρίσεις καλύτερα το σημείο, τη γραμμή και το σχήμα

β. να δημιουργήσεις ένα δικό σου ξεχωριστό έργο με γραμμή, σχήμα και χρώμα.

γ. να αποθηκεύσεις το έργο σου σε μορφή JPEG και να το αναρτήσεις.

Για να εξοικειωθείς περισσότερο με το σημείο τη γραμμή και το χρώμα αλλά και με τους υπολογιστές μπορείς να φτιάξεις το ίδιο έργο πρώτα ψηφιακά (στον υπολογιστή δηλαδή) και μετά να χρησιμοποιήσεις όποια υλικά της ζωγραφικής επιλέξεις π.χ. κηρομπογιές, μαρκαδόρους, ξυλομπογιές ή ακόμη και τέμπερες. Αν θέλεις να φτιάξεις το έργο σου με τέμπερες μπορείς να χρησιμοποιήσεις στρογγυλά ή τετράγωνα πινέλα ή και τα δύο είδη.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά

  1. Διάβασε από το βιβλίο Εικαστικών την ενότητα « Α-4.Σχεδιο για όλους β. Με μια κίνηση η γραμμή »που θα την βρεις αν πατήσεις εδώ. Θα διαβάσεις μέχρι την επικεφαλίδα «Το βάθος»
  2. Χρησιμοποίησε την ενεργητική ακρόαση και σχεδίασε τη σειρά οδηγιών που ακούς στο ηχητικό αρχείο εδώ.
  3. Στείλτε το έργο σου σε μορφή JPEG στο ……

 

Λεξιλόγιο που πρέπει να θυμάσαι:

Σημείο

Γραμμή

Σχήμα

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση