και φέτος etwinning!

Στο σχολείο μας υλοποιείται για δεύτερη φορά ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning. Μάλιστα αυτή τη φορά τα προγράμματα είναι δύο!

Μετά την επιτυχημένη συνεργασία που είχαμε με τους εταίρους από τη Γαλλία και την Ισπανία δεν μπορέσαμε να αρνηθούμε την πρόσκληση της Γαλλίας για ανταλλαγή γραμμάτων μεταξύ  μαθητών. Έτσι 10 παιδιά από το σχολείο μας με 20 και 22 μαθητές και μαθήτριες από το Lycée Militaire d’ Autun και IES Aravalle de Castilla y Leon στην Ισπανία αντίστοιχα, ανταλλάσσουν αλληλογραφία! Το έργο έχει τίτλο «Letters from Europe» και η ιδέα ήταν της μαθηματικού Clemence Mirabel, από το στρατιωτικό λύκειο της Βουργουνδίας στην Γαλλία , η οποία είναι και πρέσβειρα του eTwinning στη χώρα της.

Το δεύτερο έργο δεν είναι άλλο από την Λέσχη Ανάγνωσης Μαθηματικής Λογοτεχνίας. Η ιδέα είναι η ίδια ( μαθηματικά + λογοτεχνία ! ) , αλλά με νέους συνεργάτες και διαφορετικό βιβλίο.

Αυτή τη φορά η λέσχη ταξιδεύει με το …Balkan express…

Συνεργαζόμαστε με το σχολείο Hristo Nikiforov από τη Βουλγαρία , το σχολείο OS brace Radic Zagreb από τη Κροατία και με το σχολείο Scoala Gimnaziala Nr.279 Bucuresti από τη Ρουμανία. Επίσης μέλος και συνεργάτης μας είναι και το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Βόλου με την μαθηματικό τους Καλλιόπη Τάσιου.

Το βιβλίο που μας έχει συνεπάρει  είναι το μυθιστόρημα της Αγκάθα Κρίστι «10 μικροί νέγροι» ή με τον τίτλο «και δεν έμεινε κανένας». Στόχος μας να δούμε τη σχέση των μαθηματικών με το αστυνομικό μυθιστόρημα. Οι μαθητές μας δείχνουν ενθουσιασμένοι ήδη από τις πρώτες σελίδες και σιγά σιγά χτίζουν στην πλατφόρμα του twinspace  τις συνεργατικές διακρατικές εργασίες του έργου μας!

twinspace:Letters from Europe

french group

twinspace: math + literature book II

ROMANIA'S PRESENTATION

 

Κατηγορίες: etwinning | Γράψτε σχόλιο

διαγωνισμός μαθηματικών “θαλής 2024”

Την  Παρασκευή 8/11/2024 έγινε ο 85ος διαγωνισμός που διοργανώνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία πανελλαδικά. Το σχολείο μας τηρεί την παράδοση να δίνει το παρόν , είτε όταν ο διαγωνισμός γίνεται Σάββατο, είτε ενδοσχολικά μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα, όπως έγινε φέτος.

Οι 13 μαθητές και οι μαθήτριές μας έλαβαν τα θέματα και διαγωνίσθηκαν με αυταπάρνηση για δύο ώρες! Τι ωραίο να βλέπεις τους νέους να μάχονται να λύσουν τα μαθηματικά προβλήματα και ιδιαίτερα αυτά της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ,που πέρα από το σκοπό της ανάδειξης της ομορφιάς των Μαθηματικών έχει και ως σκοπό την ετοιμασία της ομάδας που θα κατέβει στους Βαλκανικούς και Ολυμπιακούς αγώνες των Μαθηματικών των επόμενων ετών στο πλαίσιο της αναβάθμισης της μαθηματικής παιδείας και εκπαίδευσης της χώρας μας.

Υπήρχε δημιουργικό άγχος από όλους και όλες , ίσως γιατί δεν θέλανε να μας απογοητεύσουν, επειδή από τον Οκτώβριο , μια φορά την εβδομάδα, μετά το σχολείο προετοιμάζονταν για αυτόν τον διαγωνισμό. Όμως για εμάς δεν υπάρχει καμιά απογοήτευση , αφού  όλοι τους είναι επιτυχόντες στην καρδιά μας και νιώθουμε περηφάνεια για αυτά τα παιδιά που θέτουν υψηλούς στόχους στη ζωή τους!

Όποιος θέλει να δει και να λύσει τα φετινά θέματα ας πατήσει στον παρακάτω σύνδεσμο

http://www.hms.gr/

 

Κατηγορίες: διαγωνισμοί μαθηματικών | Γράψτε σχόλιο

βραβείο ετικέτας ποιότητας για το e twinning πρόγραμμα του σχολείου μας!

Με μεγάλη μας χαρά και ικανοποίηση πήραμε την ειδοποίηση από τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης e Twinning ότι το πρόγραμμα που υλοποιήσαμε τη σχολική χρονιά 2023-2024 Λέσχη Ανάγνωσης: μαθηματικά + λογοτεχνία (Reading Club: math + literature) βραβεύτηκε με την εθνική ετικέτα ποιότητας!

(e Twinning National Quality Label)

Το έργο θεωρήθηκε πρωτότυπο τόσο στην ιδέα  του συνδυασμού της λογοτεχνίας με τα μαθηματικά , όσο και στο σχεδιασμό και  συντονισμό του. Οι δράσεις ήταν ποικίλες και ενδιαφέρουσες και ταυτόχρονα οι μαθητές , οι γονείς αλλά και οι εκπαιδευτικοί ζήσαμε μια εμπειρία ευρωπαϊκής συνεργασίας. Οι χώρες ήταν 3 , η Ελλάδα , η Γαλλία και η Ισπανία, οι μαθητές  42 και οι εκπαιδευτικοί 4.

Ο στόχος μας ήταν να διαβάσουμε το βιβλίο της γιαπωνέζας Γιόκο Ογκάουα «ο αγαπημένος μαθηματικός τύπος του καθηγητή» και μέσα από αυτό να αποκτήσουμε μια θετική γνώμη για την σημασία που έχουν τα μαθηματικά στη πραγματική ζωή μας. Γάλλοι, Ισπανοί και Έλληνες διατύπωσαν τις εντυπώσεις τους , διάλεξαν τον αγαπημένο τους ήρωα, έπαιξαν με τα μαθηματικά του βιβλίου , αντάλλαξαν χριστουγεννιάτικες κάρτες και άλλες πολλές δραστηριότητες.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς που υποστήριξαν το έργο και στους μαθητές και τις μαθήτριες που κάθε Παρασκευή μετά το τέλος του σχολείου συμμετείχαν με αυτόν τον ενθουσιασμό που μόνον τα παιδιά μπορούν να δείχνουν!

national quality label project nql pdf 3379881 user 541441 748b7c53b9 1

Κατηγορίες: etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο βραβείο ετικέτας ποιότητας για το e twinning πρόγραμμα του σχολείου μας!

όταν μαθαίνεις στατιστική αλλιώς…

Μετά το Πάσχα, στο πλαίσιο του μαθήματος της στατιστικής της Β γυμνασίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β3 αρχίσαμε τις ενέργειες για να υλοποιήσουμε μια Στατιστική Έρευνα , που είχαμε προγραμματίσει και κουβεντιάσει καιρό πριν. Χωριστήκαμε σε 4 ομάδες και σκεφτήκαμε το θέμα της έρευνας , το είδος και την ποσότητα των ερωτήσεων και τέλος ποιο θα ήταν το δείγμα μας.

Το θέμα της έρευνας ήταν το κινητό τηλέφωνο. Δείγμα τα 8 από τα 12 τμήματα του σχολείου μας τα Α1 ,Α2, Α3 , Β1 ,Β2, Β3, Γ3 και Γ4 .

Οι ερωτήσεις 5, απλές και σαφείς που διάλεξαν και τροποποίησαν οι ομάδες δράσης.

  1. Έχεις κινητό τηλέφωνο;
  2. Ποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο αγαπημένο σου;
  3. Ποια ώρα της ημέρας απασχολείσαι ανεμπόδιστα με το κινητό σου;
  4. Ποιο από τα παρακάτω είναι το πιο αγαπημένο σου παιχνίδι στο κινητό;
  5. Το βράδυ όταν κοιμάσαι που αφήνεις το κινητό σου;

Αφού εκτυπώσαμε τις ερωτήσεις σε φυλλάδια, διασκορπίστηκαν οι ομάδες στα τμήματα που είχε αναλάβει η καθεμία.

Εξήγησαν στους συμμαθητές τους ποιοι είναι, τι κάνουν και γιατί και μοίρασαν τις ερωτήσεις.

Ήταν πολύ ωραίο όταν έπρεπε να απαντήσουν οι ίδιοι σε απορίες των συμμαθητών τους , να αιτιολογήσουν τις ερωτήσεις ή ακόμα να υπερασπιστούν την αξιοπιστία της έρευνας!

Στη συνέχεια συλλέξαμε τις απαντήσεις, που με πολύ σοβαρότητα δόθηκαν εκ μέρους των συμμαθητών  και με ερωτήσεις όπως «πότε θα είναι έτοιμα τα αποτελέσματα της έρευνας;»  ξεκινήσαμε τη διαλογή.

Στο excel  δόθηκαν τα ραβδογράμματα των αποτελεσμάτων και όλη η υπόλοιπη εβδομάδα κύλησε με το να συζητάμε τα ποιοτικά συμπεράσματα της έρευνας , τις τυχόν ελλείψεις μας ή απροσεξίες.

  • Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών ΕΧΕΙ κινητό. Αυτό βέβαια ήταν γνωστό πριν από τη διεξαγωγή της έρευνας!
  • Στην Α΄ Γυμνασίου το TikTok έχει τα πρωτεία, ενώ καθώς μεγαλώνουν το Instagram  παίρνει τη σκυτάλη και τερματίζει πρώτο. Υπήρξε εξήγηση για το αναμενόμενο αποτέλεσμα η οποία έλεγε, πως το TikTok  είναι ψυχαγωγικό, ενώ τα πιο μεγάλα παιδιά ενδιαφέρονται κυρίως για την επικοινωνία.
  • Αναμενόμενες ήταν και οι απαντήσεις σχετικά με τις ώρες ανεμπόδιστης απασχόλησης με το κινητό , γιατί στην Α΄ Γυμνασίου ήταν το απόγευμα, ενώ καθώς μεγαλώνουν, ειδικά στην Γ΄ Γυμνασίου, το βράδυ. Εδώ όλοι με μια φωνή σχολίασαν, πως καθώς μεγαλώνουν οι τάξεις, οι βαθμοί είναι πιο δύσκολοι και οι γονείς θεωρούν πως φταίει το κινητό. Για να μην τους φωνάζουν λοιπόν , το χρησιμοποιούν τις βραδινές ώρες.
  • Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο για τους μαθητές του Β3 ήταν ότι δεν περίμεναν τα πρωτάκια να μην παίζουν παιχνίδια στο κινητό. Η επιλογή «Κανένα» ήταν αυτή που πήρε τις περισσότερες απαντήσεις, όπως και στην γ γυμνασίου.
  • Τέλος, η πληροφορία σχετικά με την ακτινοβολία του κινητού είχε ως αποτέλεσμα μάλλον να μην το φυλάνε δίπλα στο κρεββάτι τους (όπως περίμενα εγώ), αλλά απλά στο δωμάτιό τους και αυτή ήταν η επικρατέστερη απάντηση και στις 3 τάξεις.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι μαθητές και μαθήτριες δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την έρευνα και την διαδικασία της και σκέφτονται ποια να είναι η επόμενη!

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο όταν μαθαίνεις στατιστική αλλιώς…

16ο μαθητικό φεστιβάλ : η λέσχη ήταν εκεί!

Κυριακή 21 Απριλίου 2024 το ραντεβού μας στο Δημοτικό Θέατρο Καλλιθέας.

Ο λόγος;

Η συμμετοχή μας στο 16ο Μαθητικό Φεστιβάλ του Δήμου μας!

Πολύ καιρό πριν είχαμε ξεκινήσει τις πρόβες, γιατί θα παρουσιάζαμε δραματοποιημένους διαλόγους  από το βιβλίο που διαβάζουμε φέτος στη Λέσχη Ανάγνωσης Μαθηματικής Λογοτεχνίας   «ο αγαπημένος μαθηματικός τύπος του καθηγητή» της Yoko Ogawa. Μοιράσαμε τους ρόλους …

«ποιος θα είναι ο καθηγητής;» «η οικονόμος;»  , «ποιος το παιδί;» …

«αυτός που δεν θέλει να εμφανιστεί στη σκηνή ,θα βοηθήσει στα παρασκήνια ,στον ήχο ,στο powerpoint  εντάξει;»

Γέλια και χαρές , δεν υπήρχε άγχος , είχαμε χρόνο μπροστά μας…

Όμως ο καιρός τρέχει και η μεγάλη μέρα έφτασε!

« Κυρία αν ξεχάσω τα λόγια τι θα κάνω;»

« Να προσέχω όταν λένε τα λόγια να δείχνω τις σωστές εικόνες στο powerpoint»

«που είπαμε μπαίνει η μουσική; Ά όχι στην αρχή, συγγνώμη…»

«Κυρίααα οι πατάτες! Πρέπει να τις καθαρίσωω;…»

-Ησυχία ! ανοίγει η αυλαία !

Και όλα πήγαν  καλά!

«Πρωτότυπη ιδέα» είπαν κάποιοι γονείς!

(αλίμονο μαθηματικά και λογοτεχνία παρουσιάσαμε)

«Δεν φαινόταν τα παιδιά να έχουν άγχος!»

(η ψυχούλα τους το ξέρει)

Η ανάμνηση που θα μου μείνει είναι τα έκπληκτα μάτια τους όταν αντίκρυσαν τα καμαρίνια του θεάτρου και τα σταυροκοπήματα πριν ανοίξει η αυλαία!

Συγχαρητήρια παιδιά!

στα καμαρινια

ΤΟ ETWINNING ΠΗΓΕ ΦΕΣΤΙΒΑΛΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΦΟΡΑΤΕη διακριτικοτητα των μαθηματικωνΘΟΛΗ Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΟΣ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑο μαθηματικος βαζει ασκηση στο παιδι

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 16ο μαθητικό φεστιβάλ : η λέσχη ήταν εκεί!

βασιλόπιττα στο etwinning!

Την Παρασκευή 16/2/2024 και ώρα 6.00 το απόγευμα, μαζευτήκαμε στην αίθουσα του Γ1, οι μικροί etwinners της Λέσχης Ανάγνωσης: «Μαθηματικά + Λογοτεχνία» και οι γονείς τους για να κόψουμε την βασιλόπιτα για το έτος 2024!

Η τυχερή  ήταν η Αλεξάνδρα που μαζί με το φλουρί κέρδισε και το βιβλίο «ο κύριος τετράγωνος» της Άννας Τσερασόλι.

Στη συνάντησή μας είχαν προσκληθεί και οι γονείς των παιδιών που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning , για να ενημερωθούν  για τη λέσχη ανάγνωσης ,  την έννοια της μαθηματικής λογοτεχνίας ,  το βιβλίο που διαβάζουμε φέτος,  αλλά και για όσα υπάρχουν σχετικά με αυτήν την κατηγορία.

Κυρίως όμως για να μάθουν λεπτομέρειες για το πρόγραμμα etwinning:

Πώς και με ποιους ξεκίνησε, ποια είναι η διαδικασία , ποιος ο σκοπός και ποιοι οι   στόχοι του προγράμματος αυτού. Είδαμε την πλατφόρμα του twinspace, πως αυτή οργανώνεται μέσα από σελίδες, που διαμορφώνουμε όλοι οι εταίροι μαζί και πλοηγηθήκαμε στις αναρτήσεις των παιδιών μέσα από την εφαρμογή digipad που χρησιμοποιούμε.

Έτσι έγινε η διάχυση του προγράμματος εκ των έσω, δηλαδή στους γονείς των μαθητών.

Την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου είχε προηγηθεί μια άλλη διάχυση του προγράμματος εκ των …έξω , όταν δεχθήκαμε πρόσκληση από τη Διεύθυνση του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών για να μιλήσουμε για την λέσχη ανάγνωσης και το πρόγραμμα etwinning. Η ενημέρωση αφορούσε μαθητές και μαθήτριες της Γ΄  Γυμνασίου και τους καθηγητές τους. Τα παιδιά αφού άκουσαν και είδαν σχετικά με τη μαθηματική λογοτεχνία & το etwinning πρόγραμμα Reading Club : “math+literatute”συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια και μας μιμήθηκαν, διαβάζοντας απόσπασμα από το βιβλίο «ο αγαπημένος μαθηματικός τύπος του καθηγητή» της Yoko Ogawa και απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με το απόσπασμα, μαθηματικές και μη…

Χαιρόμαστε όταν βρίσκουμε μιμητές και επηρεάζουμε μικρούς και μεγάλους, Έλληνες και Ευρωπαίους στην ανάγνωση βιβλίων με μαθηματικό περιεχόμενο!

basilopitaannatserasoliενημερωση για το etwinningαρχικη σελιδα

Κατηγορίες: etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο βασιλόπιττα στο etwinning!

φέτος etwinning!

Η Λέσχη Ανάγνωσης: «Μαθηματικά + Λογοτεχνία» , που λειτουργεί στο σχολείο μας εδώ και χρόνια, το σχολικό έτος 2023-2024 βγάζει φτερά και ταξιδεύει ψηφιακά στην Ευρώπη!

Τον Ιούνιο του 2023 καταθέσαμε στην πλατφόρμα του e twinning την ιδέα της Μαθηματικής Λογοτεχνίας και μέσα σε λιγότερο από δύο ημέρες βρέθηκαν εταίροι που ενδιαφέρονταν γι’ αυτό το έργο. Η συνεργασία ξεκίνησε μέσα στο καλοκαίρι με οργάνωση και σχεδιασμό της νέας χρονιάς και διαδικτυακή συνάντηση μέσω της πλατφόρμας Webex.

Τα σχολεία συνεργάτες είναι το Στρατιωτικό Λύκειο στη Βουργουνδία της Γαλλίας (τάξεις Γυμνασίου) και ένα Γυμνάσιο στην Καστίλη της Ισπανίας. Οι μαθητές/τριες που παίρνουν μέρος δείχνουν κατενθουσιασμένοι από όλη την ιδέα και διαδικασία.

Το βιβλίο που διαβάζουμε είναι «ο αγαπημένος μαθηματικός τύπος του καθηγητή» της γιαπωνέζας Γιόκο Ογκάουα. Αυτό το βιβλίο είχε ξαναδιαβαστεί στη λέσχη το 2017 και χρησιμοποιώντας τα γνωστά και ενδιαφέροντα μονοπάτια του βιβλίου ξανοιγόμαστε τώρα και στις ψηφιακές προκλήσεις που μας δημιουργεί το έργο e twinning.

Οι παρουσιάσεις των μαθητών μέσω της εφαρμογής digipad που πρότειναν οι Γάλλοι, ο σχεδιασμός και η οργάνωση της πλατφόρμας του twinspace, που απαιτεί την επικοινωνία και συνεργατικότητα όλων των εμπλεκομένων (Ελλάδας -Γαλλίας – Ισπανίας), οι ζωντανές συνδέσεις με τα άλλα σχολεία με τη διαφορά ώρας μέσω Skype, όλα αυτά, πρωτόγνωρα για εμάς, μας γεμίζουν χαρά και δημιουργικότητα.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, μας εκπλήσσουν ευχάριστα με την ευχέρεια στη χρήση της αγγλικής γλώσσας ακόμα και αυτής της γαλλικής , με τη φιλομάθεια τους και τον ψηφιακό αλφαβητισμό τους.

Αυτόν τον καιρό δημιουργούμε συνεργατικά το logo του έργου, σχολιάζουμε το βιβλίο, παίζουμε παιχνίδια και σχεδιάζουμε την νέα μας συνάντηση.

Τα Χριστούγεννα ανταλλάξαμε με τον πατροπαράδοτο τρόπο μέσω του ταχυδρομείου χριστουγεννιάτικες κάρτες και επιπλέον οι φίλοι Ισπανοί είχαν στείλει νοστιμότατα «turron»  παραδοσιακά γλυκά της χώρας τους.

Στιγμιότυπο οθόνης 15

η αρχική οθόνη στο twinspace

Στιγμιότυπο οθόνης 16

η 1η συνάντηση των εταίρων

Κατηγορίες: etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο φέτος etwinning!

διαδραστικά βιβλία το … αντίδοτο στον κορονοιό!

Στα …«χρόνια του κορονοιού» μας δίνεται η ευκαιρία να δούμε τα σχολικά μας βιβλία με …άλλο μάτι, αυτό της τεχνολογίας.

Τα σχολικά βιβλία εμπλουτισμένα με διαδραστικές ασκήσεις, βίντεο , εικόνες , μικροπειράματα βρίσκονται ανεβασμένα στη διεύθυνση http://ebooks.edu.gr/new/

Ο καθένας μπορεί να πλοηγηθεί και να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει και τον ελκύει περισσότερο.

Σας προσκαλώ να περιηγηθείτε στην πλατφόρμα και να δείτε το …παλιό σας γνώριμο σχολικό βιβλίο έτοιμο να σας μιλήσει , ίσως και να σας μαγέψει, με τη νέα του μορφή , αυτή της ψηφιακής τεχνολογίας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο διαδραστικά βιβλία το … αντίδοτο στον κορονοιό!

διαγωνισμός μαθηματικών “θαλής 2019 “

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019 πρωί , οι καμπάνες του Αγίου Νικολάου κτυπούσαν χαρμόσυνα για την γιορτή του Αγίου Νεκταρίου και εμείς ήμασταν εκεί, στο προαύλιο του σχολείου, να ζήσουμε το δικό μας πανηγύρι,

το πανηγύρι των μαθηματικών…

Από τη β΄ γυμνασίου εκλεκτοί εκπρόσωποι: Αγγελική Καρτσακάλη, Κατερίνα Ιωαννίδη, Ζωή Γκίνη, Δημήτρης Ανδρέου

Από τη γ΄ γυμνασίου οι έμπειροι πια : Χαλάουι Μάνος,  Σάντυ Γκίργκις, Αμαρρυλλίς Τακοπούλου, Μαργαρίτα Φώτη (τα λουλούδια μας) ,Στέλλα Ιωσηφίδη, Έλσα Μαυρίδου, Καλλαρά Αρετή

Δεν βρεθήκαμε εκεί τυχαία.

Οι μαθητές προετοιμάστηκαν μερικές βδομάδες νωρίτερα μετά το τέλος του σχολείου, κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, λύνοντας ασκήσεις υπό το άγρυπνο βλέμμα της μαθηματικού τους…

Εύχομαι τα γέλια και τα αστεία που κάναμε τις ώρες της προετοιμασίας να σας συντροφεύουν στους διαγωνισμούς της ζωής σας…

Κατηγορίες: διαγωνισμοί μαθηματικών | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο διαγωνισμός μαθηματικών “θαλής 2019 “

ήμασταν εκεί

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΑΛΗΣ 2018-2019

Το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 9.00 το πρωί συμμετείχε το σχολείο μας στο διαγωνισμό ΘΑΛΗΣ που κάθε χρόνο διοργανώνει η ελληνική μαθηματική εταιρεία.

Το σχολείο εκπροσωπούσαν οι μαθητές:

από τη β γυμνασίου

Διακουμάκος Αλέξανδρος, Χαλάουι Μάνος, Φώτη Μαργαρίτα, Τακοπούλου Αμαρυλλίδα, Μαυρίδου Ελισσάβετ, Ιωσηφίδη Στέλλα & Γιαννοπούλου Ζωή

από τη γ γυμνασίου

Ασημομύτη Ζαχαρούλα-Διατσέντα, Γιαννόπουλος Θεοφάνης, Γκίργκις Μίνα, Γκούμας Γιώργος, Δάλλας Αλέξανδρος-Παναγιώτης, Ιβανίδου Αναστασία, Μαυρίδου Αννα,

Πράσινος Μάρκος & Τσιμιακάκης Γιώργος

Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στα παιδιά γιατί και μόνο η συμμετοχή τους δηλώνει ότι μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον …

Κατηγορίες: διαγωνισμοί μαθηματικών | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ήμασταν εκεί