Sometimes, the best answer is a more interesting question – Terry Pratchett

Kudos στο Υπουργείο Παιδείας, το οποίο τις τελευταίες δύο μέρες με τις αποφάσεις του όσον αφορά τις εξετάσεις των μαθητών στους δύο σεισμόπληκτους νομούς Αχαΐας και Ηλείας, κατορθώνει να πάρει το βραβείο ασυναρτησίας, και να αναιρέσει τον ίδιο του τον χαρακτήρα!! Εγκύκλιοι που βγαίνουν απόγευμα για να εφαρμοστούν στα σχολεία το επόμενο πρωί χωρίς απολύτως καμία οδηγία (ναι, ναι, οι καθηγητές, είναι γνωστόν πως έχουν όχι μόνο μαντικές ικανότητες στην ερμηνεία των εγκυκλίων, αλλά μπορούν να διαστείλλουν κατά βούληση τον χρόνο ώστε να εξετάσουν προφορικά, ως εκ θαύματος, ολόκληρες τάξεις μέσα στο δίωρο μιας βάρδιας)!! Το επίκεντρο του επόμενου σεισμού, κανονικά θα έπρεπε να είναι στις καρέκλες της λαμπρής αυτής ηγεσίας…
;-D

Οι ΕΛΜΕ Ηλείας και Αχαΐας καταγγέλουν με ανακοινώσεις τους τις τελείως αψυχολόγητες αποφάσεις, σύμφωνα με τις οποίες είναι φανερό, πως πράγματι, το μόνο προσόν που είναι απαραίτητο για να κατέχεις μια θέση σε νευραλγικό υπουργείο, είναι το απόλυτο τίποτα και η μηδενική επαφή με το αντικείμενο των αποφάσεών σου! Αν λοιπόν, είστε ασυνεπείς, δεν έχετε αίσθηση της πραγματικότητας, και κυρίως, δεν έχετε πρόβλημα να παίξετε πολιτικά παιχνίδια στην πλάτη των μελλοντικών πολιτών της χώρας σας, τότε, (τουλάχιστον) μια καρέκλα είναι φτιαγμένη ακριβώς για εσάς!!
;-D

Και για τους παθιασμένους αναγνώστες μας που διαθέτουν δυνατά νεύρα και μεγάλη δόση χιούμορ, λινκάρουμε το εν λόγω χιουμοριστικό κείμενο (παρακαλώ προσέξτε την παράγραφο με τον ψυχολόγο στο σχολείο και ελάτε να γελάσουμε παρέα, ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!), και βέβαια, παραθέτουμε αυτούσια την τελευταία ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ηλείας όσον αφορά το θέμα.

Περιττεύει νομίζω να πω πως οι αποφάσεις του Υπουργείου, αυτά τα τρομερά κείμενα (παρα)λόγου και τέχνης, φτάνουν στο σχολείο ενώ ή είχαν ήδη αρχίσει κάποια να εξετάζουν προφορικά τους μαθητές με άλλες οδηγίες (ξέρετε, τα μισά παιδιά έτσι, και τα άλλα μισά γιουβέτσι..), και βέβαια, το καλύτερο, απόγευμα, μετά την λήξη του σχολικού ωραρίου έτσι ώστε, 8 το πρωί, μαθητές και εκπαιδευτικοί να βρίσκονται μπροστά στο kinder έκπληξη!!!
;-D

ΕΛΜΕ ΗΛΕΙΑΣ

Το Υπουργείο Παιδείας απαξιώνει κάθε έννοια εκπαιδευτικής διαδικασίας

Το Υπουργείο Παιδείας παρά την έντονη και γενικευμένη αντίθεση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τον τρόπο που αποφάσισε να γίνουν οι εξετάσεις των μαθητών στους σεισμόπληκτους νομούς, προχώρησε στις εξετάσεις παρωδία. Απαξιώνοντας την εκπαιδευτική διαδικασία και παραβλέποντας τις συνέπειες που επιφέρει με τις αλλοπρόσαλλες οδηγίες του, που ούτε την τήρηση της αντικειμενικότητας των εξετάσεων διασφαλίζουν, ούτε εναρμονίζονται με την προβλεπόμενη νομοθεσία, δεν αποδέχτηκε την πρόταση των ΕΛΜΕ, να μην εξεταστούν οι μαθητές στα εναπομείναντα μαθήματα και ως βαθμοί της γραπτής εξέτασης να θεωρηθεί ο μέσος όρος της προφορικής βαθμολογίας.

Το Υπουργείο Παιδείας, αντί να δείξει την απαιτούμενη δημοκρατική ευαισθησία που απαιτούν οι περιστάσεις, απέρριψε την πρόταση των εκπαιδευτικών φορέων και προχώρησε σε νέα πρότασή του, την τέταρτη κατά σειρά σε διάστημα ενός 24ωρου!

Με τη νέα εγκύκλιό του που εξέδωσε στις 12/6 το βράδυ, ζητάει από τους συλλόγους διδασκόντων να αποφασίσουν οι ίδιοι τον τρόπο των εξετάσεων. Τους καλεί όμως να επιλέξουν ή τις γραπτές εξετάσεις!!!, δηλαδή τον τρόπο που το ίδιο με την προηγούμενη εγκύκλιό του απέρριψε για ψυχολογικούς λόγους και για την αποφυγή δυσάρεστων συνεπειών, ή να επιλέξουν τον ήδη προβληματικό τρόπο της προφορικής εξέτασης.

Το Δ.Σ. θεωρεί ότι το Υπουργείο Παιδείας με ένα δημοκρατικοφανή τρόπο και με πολύ υποκρισία εμπαίζει και αναστατώνει τους μαθητές, τους γονείς και τους καθηγητές, αυτό αποδεικνύει άλλωστε και η προχειρότητα με την οποία λαμβάνει τις αποφάσεις του, οι οποίες αναιρούν η μία την άλλη.

Εκτιμάμε ότι ήδη οι αποφάσεις του έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία, έχουν φορτίσει αρνητικά το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και ιδιαίτερα τους μαθητές, απέναντι στους οποίους κάθε άλλο παρά ευεργετικά, όπως αναφέρει στην εγκύκλιό του, έχει επιδράσει με τα μέτρα του.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ εκτιμάει ότι η σχολική χρονιά έπρεπε να τελειώσει εδώ.

Για λόγους παιδαγωγικούς, εκπαιδευτικούς και ψυχολογικούς, καθώς και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους μαθητές μας και στους γονείς τους προτείναμε οι μαθητές να προαχθούν με βάση την προφορική τους βαθμολογία όπως ακριβώς και στο παρελθόν έχει εφαρμοσθεί σε ανάλογες περιπτώσεις χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα.

Σήμερα, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, για να μην εκφυλιστεί άλλο η εκπαιδευτική διαδικασία υιοθετεί την πρόταση πολλών συλλόγων διδασκόντων: «οι καθηγητές στις προφορικές εξετάσεις να βαθμολογήσουν με τέτοιο τρόπο, ώστε να ισχύουν οι προφορικοί βαθμοί». Στη διαμορφωμένη πλέον κατάσταση και θέλοντας να διατηρήσουμε όσο είναι δυνατόν τον ενιαίο χαρακτήρα των εξετάσεων για όλους τους μαθητές της Ηλείας, καθώς και την τήρηση του αντικειμενικού χαρακτήρα των εξετάσεων η προτεινόμενη πρόταση των συλλόγων μπορεί να αποτελέσει διέξοδο. Με δεδομένο το γεγονός ότι οι συνθήκες δεν επιτρέπουν πλέον τη διεξαγωγή γραπτών εξετάσεων, ενώ η προφορική αξιολόγηση των μαθητών έχει ήδη γίνει με συστηματικό τρόπο σε ολόκληρη τη διάρκεια της χρονιάς και ειδικά κατά το τελευταίο τρίμηνο οι καθηγητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή την αξιολόγηση και στην τωρινή προβληματική από κάθε άποψη προφορική εξέταση των μαθητών.

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να αποφορτίσουν την κατάσταση και να ολοκληρώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Στη βαθμολογία των συναδέλφων καθοριστικό ρόλο να έχει η προφορική βαθμολογία των τριμήνων ή των τετραμήνων.

Τέλος το Δ.Σ. θέλει να καταγγείλει ότι στις 11/6 και στις 12/6 μπλοκαρίστηκαν οι ανακοινώσεις της ΕΛΜΕ και παρατάξεων με αποτέλεσμα να μην φθάσουν στα σχολεία.

Το Δ.Σ.

Συγγραφέας: στις 13 Ιουνίου 2008 στις 2:04 πμ


Αφήστε μια απάντηση