Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου στο σχολείο
επιμορφωτική δράση των εκπαιδευτικών, από την Επιτροπή Διεπιστημονικής
Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.), με εισηγήτρια την Κοινωνική Λειτουργό και με τον
υποστηρικτικό ρόλο της Ψυχολόγου. Αντικείμενο της επιμόρφωσης αποτέλεσε η
αναγνώριση και η διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης
ανηλίκων, το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, καθώς και ο καθοριστικός ρόλος των
εκπαιδευτικών στην προστασία των παιδιών.
Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, με την ενεργή
συμμετοχή των εκπαιδευτικών, τον ουσιαστικό διάλογο και τη γόνιμη ανταλλαγή
απόψεων. Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν ιδιαίτερα θετική ανατροφοδότηση,
αναγνωρίζοντας τη χρησιμότητα της δράσης και τη σημασία της συνεχούς
επιμόρφωσης σε ζητήματα παιδικής προστασίας.
Η Ε.Δ.Υ. συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τη σχολική κοινότητα, ενισχύοντας τις
γνώσεις και τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών, με στόχο τη δημιουργία ενός
ασφαλούς, υποστηρικτικού και συμπεριληπτικού σχολικού περιβάλλοντος για
όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΥ
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

