Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου στο σχολείο
επιμορφωτική δράση των εκπαιδευτικών, από την Επιτροπή Διεπιστημονικής
Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.), με εισηγήτρια την Κοινωνική Λειτουργό και με τον
υποστηρικτικό ρόλο της Ψυχολόγου. Αντικείμενο της επιμόρφωσης αποτέλεσε η
αναγνώριση και η διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης
ανηλίκων, το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, καθώς και ο καθοριστικός ρόλος των
εκπαιδευτικών στην προστασία των παιδιών.
Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, με την ενεργή
συμμετοχή των εκπαιδευτικών, τον ουσιαστικό διάλογο και τη γόνιμη ανταλλαγή
απόψεων. Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν ιδιαίτερα θετική ανατροφοδότηση,
αναγνωρίζοντας τη χρησιμότητα της δράσης και τη σημασία της συνεχούς
επιμόρφωσης σε ζητήματα παιδικής προστασίας.
Η Ε.Δ.Υ. συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τη σχολική κοινότητα, ενισχύοντας τις
γνώσεις και τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών, με στόχο τη δημιουργία ενός
ασφαλούς, υποστηρικτικού και συμπεριληπτικού σχολικού περιβάλλοντος για
όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΥ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΥ
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου στο σχολείο
επιμορφωτική δράση των εκπαιδευτικών, από την Επιτροπή Διεπιστημονικής
Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.), με εισηγήτρια την Κοινωνική Λειτουργό και με τον
υποστηρικτικό ρόλο της Ψυχολόγου. Αντικείμενο της επιμόρφωσης αποτέλεσε η
αναγνώριση και η διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης
ανηλίκων, το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, καθώς και ο καθοριστικός ρόλος των
εκπαιδευτικών στην προστασία των παιδιών.
Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, με την ενεργή
συμμετοχή των εκπαιδευτικών, τον ουσιαστικό διάλογο και τη γόνιμη ανταλλαγή
απόψεων. Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν ιδιαίτερα θετική ανατροφοδότηση,
αναγνωρίζοντας τη χρησιμότητα της δράσης και τη σημασία της συνεχούς
επιμόρφωσης σε ζητήματα παιδικής προστασίας.
Η Ε.Δ.Υ. συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τη σχολική κοινότητα, ενισχύοντας τις
γνώσεις και τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών, με στόχο τη δημιουργία ενός
ασφαλούς, υποστηρικτικού και συμπεριληπτικού σχολικού περιβάλλοντος για
όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΒΙΒΛΙΩΝ
Την Τρίτη στις 12/9/23 οι μαθητές θα παραλάβουν τα βιβλία τους. Οφείλουν να έχουν μαζί τις σχολικές τους τσάντες και μία επιπλέον σακούλα.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-24
Ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα στις 11/9/23 στις 11:00 π.μ στο 2ο Γυμνάσιο Ν.Μουδανιών. Μετά τον αγιασμό οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο. Όσοι μετακινούνται με τα λεωφορεία οφείλουν να είναι στις 14:00 μ.μ στα Κτελ. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη μεταφορά των μαθητών ανατρέξτε στο συνημμένο αρχείο.
Καλημέρα κόσμε!
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

