Εκδρομή στην Τήνο

thnos2thnos 4 thnos 6
Την Τρίτη και Τετάρτη 2 και 3 Ιουνίου το ΣΔΕ Σύρου-Νάξου-Θήρας πήγε εκδρομή στην Τήνο.
Επισκεφτήκαμε, εκτός από τη Μεγαλόχαρη, την πρώτη μέρα τον Πύργο, το χωριό των μαρμαροτεχνιτών και του Γιαννούλη Χαλεπά, αλλά και τον πανέμορφο Πάνορμο, την ωραία Καρδιανή και τη δεύτερη μέρα το μοναστήρι της Οσίας Πελαγίας, τον ξεχωριστό Βώλακα και το Μουσείο Τηνιακού Πολιτισμού.

ΣΔΕ ΣΥΡΟΥ - ΝΑΞΟΥ - ΘΗΡΑΣ

Διετές Γυμνάσιο ενηλίκων (18+) για Έλληνες και Αλλοδαπούς σε Σύρο, Νάξο και Σαντορίνη. Ισότιμο απολυτήριο Γυμνασίου σε 2 χρόνια. Τμήματα Εκμάθησής Ελληνικής γλώσσας και απόκτησης Τίτλου Δημοτικού.


Περισσότερες πληροφορίες

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση