Εκδρομή στην Τήνο
Την Τρίτη και Τετάρτη 2 και 3 Ιουνίου το ΣΔΕ Σύρου-Νάξου-Θήρας πήγε εκδρομή στην Τήνο.
Επισκεφτήκαμε, εκτός από τη Μεγαλόχαρη, την πρώτη μέρα τον Πύργο, το χωριό των μαρμαροτεχνιτών και του Γιαννούλη Χαλεπά, αλλά και τον πανέμορφο Πάνορμο, την ωραία Καρδιανή και τη δεύτερη μέρα το μοναστήρι της Οσίας Πελαγίας, τον ξεχωριστό Βώλακα και το Μουσείο Τηνιακού Πολιτισμού.



