Καθαρισμός της παραλίας του Αγίου Γεωργίου Νάξου
Την περασμένη Πέμπτη 28 Μαϊου, οι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Σύρου-Νάξου-Θήρας, τμήμα Νάξου ανέλαβαν δράση σε παραλία του νησιού!
Στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού Γραμματισμού, επισκεφτήκαμε την παραλία του Αγίου Γεωργίου για έναν εθελοντικό καθαρισμό, δείχνοντας πως η περιβαλλοντική ευαισθησία ξεκινά από μικρές αλλά ουσιαστικές πράξεις.
Με εξαιρετική συνεργασία και διάθεση προσφοράς, οι μαθητές μας κατάφεραν να συγκεντρώσουν:
Η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε να βρούμε τόσα πολλά σκουπίδια στην παραλία, γεγονός που μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε ακόμη περισσότερο πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε το περιβάλλον στην καθημερινότητά μας.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για τον ζήλο, τη συμμετοχή και το εξαιρετικό παράδειγμα που έδωσαν!
Το μέλλον του πλανήτη μας κρίνεται στις καθημερινές μας πράξεις!


