Λίγα λόγια για μένα
Ονομάζομαι Χανιωτάκη Σοφία…. Γεννήθηκα στην Αθήνα, αλλά μεγάλωσα στο Ηράκλειο της Κρήτης, όπου ζω και εργάζομαι. Είμαι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχω παρακολουθήσει επιμορφωτικά κι επιστημονικά σεμινάρια που αφορούν την Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές Δυσκολίες, την Παιδαγωγική, τη Σχολική Ψυχολογία, την Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου, την Ανοικτή κι Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και τις Νέες Τεχνολογίες (Β1 και Β2 Επιπέδου Τ.Π.Ε, e-twinning seminars Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε και Web2, Εργαλεία Επεξεργασίας πολυμέσων, Εργαλεία Παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού, Προγραμματισμό Scratch και Εκπαιδευτική Ρομποτική, Γλώσσα Προγραμματισμού Python, εκπαιδευτικό πρόγραμμα Scratch 4 Teachers, ταχύρρυθμες επιμορφώσεις του ΙΕΠ, Τ4Ε κ.α.)
Άλλα επιμορφωτικά προγράμματα που έχω παρακολουθήσει είναι “Σύμβουλος Σχολικής Ζωής” του Κέντρου Επιμόρφωσης Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου, η επιμόρφωση του ΙΕΠ στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων και το σεμινάριο “Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε και Συνεργατική Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο (eLearning Paidagogy-eCollaboration-eCreativity)” του Εργαστηρίου Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου Μάθηση και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Το εν εξελίξει μεταπτυχιακό πρόγραμμα που παρακολουθώ αφορά τις Επιστήμες της Αγωγής – Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ (e-Learning).
Σε μια εποχή που όλα μεταβάλλονται κι αλλάζουν, οφείλουμε να ακολουθούμε τις αλλαγές και να εξελισσόμαστε. Η γνώση δεν είναι στατική. Αλλάζει κι εξελίσσεται και ως επαγγελματίες οφείλουμε να εξελίσσουμε τους τρόπους διδασκαλίας μας, ώστε να κρατάμε αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών μας και να τους “κάνουμε” να αγαπούν το σχολείο!
Σε μια εποχή που όλα μεταβάλλονται κι αλλάζουν, οφείλουμε να ακολουθούμε τις αλλαγές και να εξελισσόμαστε. Η γνώση δεν είναι στατική. Αλλάζει κι εξελίσσεται και ως επαγγελματίες οφείλουμε να εξελίσσουμε τους τρόπους διδασκαλίας μας, ώστε να κρατάμε αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών μας και να τους “κάνουμε” να αγαπούν το σχολείο!

