Φωτοιστορία το βράδυ του Καρυωτάκη 3

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Φωτοιστορία το βράδυ 2

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

φωτοιστορία το βράδυ του Καρυωτάκη

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Χαϊκού μαθητών

Book titled 'Χαϊκού'Read this book made on StoryJumper!function(){function d(){“undefined”==typeof SJMakeBookOpenLightBox?–c>0&&setTimeout(d,100):SJMakeBookOpenLightBox()}function e(){/in/.test(document.readyState)?setTimeout(e,9):d()}var a=”https:”==document.location.protocol?”https:”:”http:”;if(“undefined”==typeof SJScriptLoaded){window.SJScriptLoaded=!0;var b=document.createElement(“script”),c=80;b.src=a+”//www.storyjumper.com/script/storyjumper-embed.js”,b.async=true,b.setAttribute(“defer”,””),document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(b),e()}}();
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Τα εφόδια του και τα στοιχεία της προσωπικότητας που του Μεγάλου Αλεξάνδρου τον βοήθησαν να αναδειχθεί.

Γράφουν:Έλενα Γιαννατζή, Πέτρος Πόθας, Λάουρα Καντίου ,Εύα Δμακουλέα

Ο Μέγας Αλέξανδρος μέσα σε 32 χρόνια είχε καταφέρει να φτιάξει μια σπουδαία αυτοκρατορία με ικανούς και γενναίους στρατιώτες. Για ένα μέρος του εξαίρετου έργου του είναι υπεύθυνος ο δάσκαλος του, Αριστοτέλης. Ο Αριστοτέλης τον μετέτρεψε σε έναν ικανό και σπουδαίο αρχηγό ο οποίος ξεχώριζε για την φυσική του ωραιότητα, την εργατικότητα, την εξυπνάδα, την γενναιότητα και την ευσέβεια. Τέλος, μπορούσε να εμψυχώσει τους στρατιώτες και ήταν πολύ θαρραλέος. Έτσι βγάζουμε το συμπέρασμα πως ο Μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν ένας απλός στρατηγός, ήταν αντιθέτως πολύ ξεχωριστός και για όλα αυτά ονομαζόταν Μέγας.

Γράφουν: Βουτυροπούλου Σεμέλη, Βάσιας Στέφανος, Πετόκου Ερνέστο, Ατματζίδη Βάσια
Ο Μ. Αλέξανδρος έζησε τριάντα δύο χρόνια και οκτώ μήνες. Τα δώδεκα χρόνια από αυτά βασίλεψε στην Μακεδονία.
Οι δάσκαλοι του Μ.Αλέξανδρου ήταν ο Αριστοτέλης, που τον βοήθησε να πέρνει αποφάσεις, και ο πατέρας του ο Φίλλιπος που του έμαθε το μαχιτικό-αμυντικό κομμάτι.Ο Αλέξανδρος όμως, πήρε πιο πολλά εφόδια από τον Αριστέλη παρά απότον Φίλλιπο. Φυσικά, σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του εγχειρήματός του διαδραμάτισαν και κάποια στοιχεία της προσωπικότητάς του. Κάποια από αυτά ήταν η εξυπνάδα,η γεναιότητα και η ευσέβειά του.Μπορούσε να διακρίνει το σωστό και ήταν εξαίρετος στρατηγός που ενθάρυνε τους στρατιώτες του υψώνοντας τοηθικό τους.
Τέλος, σεβόταν ιδιαίτερα τις συνθήκες και ήταν αδιάφθορος.

Γράφουν:Τόμπρας Νίκος, Βρανά Έλενα, Δήμητρα Αντωνίου, Ίσσαρης Ευγένιος
Ο Μέγας Αλέξανδρος δέχτηκε μεγάλες επιρροές από την αρχαία ελληνική φιλοσοφία, καθώς δάσκαλός του υπήρξε ο Αριστοτέλης. Από εκείνον πήρε τα μεγαλύτερα και ωραιότερα εφόδια μεγαλοψυχίας, σύνεσης, σωφροσύνης και ανδρείας. Ξεχώρισε για την εργατικότητα και τις πολεμικές δεξιότητές του. Επίσης ήξερε να εμψυχώνει τον στρατό του και να τους δίνει κίνητρο να πολεμήσουν. Για όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που είχε, έμεινε στην ιστορία ως Μέγας.

Γράφουν:Κορίνα Σιμίτα, Γεραρδή Κυριακή, Τρουλινός Μιχαήλ, Άγγελος Κακιούζης
Ο Μέγας Αλέξανδρος δημιούργησε ένα γιγάντιο κράτος που άρχιζε από την Μακεδονία μερχι την Ινδία και δυτικά στην Αίγυπτο. Ο Μέγας Αλέξανδρος με δάσκαλο τον Αριστοτέλη διδακτηκε να είναι συνετός, να καταλαβαίνει το σωστο, να διοικει σωστα και τίμια έναν στρατό και τέλος έμαθε να σέβεται τις συνθήκες που επικρατούσαν και να είναι αδιάφθορος.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Σταμάτης Σπανουδάκης : Ζει και βασιλεύει

Αφού ακούσετε τη μουσική του Σταμάτη Σπανουδάκη γράψτε ως σχόλιο τις σκέψεις και τα συναισθήματα που σας δημιούργησε η μουσική σύνθεση

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 3 σχόλια

Ανατροφοδότηση μαθησιακής διαδικασίας

Αξιολόγηση διαδικασιών για το κείμενο η αγάπη του Αλέξανδρου για το Βουκεφάλα

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Το βράδυ του Κ. Καρυωτάκη

Κωνταντίνος Καρυωτάκης: Το βράδύ

Βράδυ

Στον κ. Κλ. Παράσχο
Τα παιδάκια που παίζουν στ’ ανοιξιάτικο δείλι—μια ιαχή μακρυσμένη—,τ’ αεράκι που λόγια με των ρόδων τα χείληψιθυρίζει και μένει,

5τ’ ανοιχτά παραθύρια που ανασαίνουν την ώρα,η αδειανή κάμαρά μου,ένα τρένο που θα ’ρχεται από μια άγνωστη χώρα,τα χαμένα όνειρά μου,

οι καμπάνες που σβήνουν, και το βράδυ που πέφτει10ολοένα στην πόλη,στων ανθρώπων την όψη, στ’ ουρανού τον καθρέφτη,στη ζωή μου τώρα όλη…

Κατηγορίες: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, Χωρίς κατηγορία | 5 σχόλια

ο ψευδής εαυτός

 

 

Γράφουν οι: Γιούλη Επτακοίλη, Μαργαρίτα Πουρνάρα

Το κείμενο που ακολουθεί δημοσιεύτηκε στην καθημερινή το 2015 και αναφέρεται στη χρήση των κινητών.

«Εστιάζουμε συνεχώς στις μεμονωμένες στιγμές, τελικά όμως δεν επενδύουμε ούτε στο χθες, ούτε στο αύριο, ούτε στο εδώ και τώρα. Επενδύουμε σε αυτό που επιθυμούμε να προβάλουμε στους άλλους. Η προσπάθεια να προβάλουμε την εικόνα μας συνδέεται άμεσα με το ναρκισσιστικό πλέγμα που υπάρχει σε όλους μας αλλά σε διαφορετικές διαβαθμίσεις. Όσο πιο χαμηλή είναι η αυτοεκτίμησή μας, τόσο προσπαθούμε να επιβιώσουμε φωτογραφίζοντας, κυριολεκτικά, στιγμιότυπα άδεια, κενά από συναισθηματικές επενδύσεις. Μέσα από φωτογραφίες και “τσιτάτα” εμφανίζεται ένας εαυτός ψευδής, που τον φοράμε σαν ρούχο.

Έτσι, δημιουργούμε στην ουσία μια φαντασιωσική σχέση με την ομάδα των ανθρώπων που μας περιβάλλουν και αντιλαμβανόμαστε τον εσώτερο κόσμο μας από την αντανάκλασή μας στις οθόνες των άλλων. Όταν δεν βρίσκουμε την ανταπόκριση που περιμένουμε, τότε δημιουργείται εντός μας μια μεγάλη αναταραχή. Η ίδια αναταραχή επικρατεί και όταν κλείνει το κινητό μας τηλέφωνο, όταν για παράδειγμα  πέφτει  η  μπαταρία του, είναι  σαν  να σβήνει μαζί και ο καθρέπτης μας.  Σαν  να  μην υπάρχουμε…».

 Γράφουν οι Γιούλη Επτακοίλη, Μαργαρίτα Πουρνάρα, Στην εποχή των smartphones…, Η  Καθημερινή 8/11/2015

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 4 σχόλια

padlet: Νεοελληνική γλώσσα

https://padlet.com/savidous/padlet-cltp5wrhv6pjziom

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο