Οδηγίες Σ.Ε.Ε. για τη διδασκαλία και τον Προγραμματισμό του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΕΝΕΕΓΥΛ 2021-2022



Λήψη αρχείου

Οδηγίες Σ.Ε.Ε. για τη διδασκαλία και τον Προγραμματισμό του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 2021-2022



Λήψη αρχείου

Προτάσεις Σ.Ε.Ε. για την υλοποίηση της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού & μέτρα προστασίας και πρόληψης στο μάθημα της ΦΑ και στις αθλητικές δραστηριότητες

2021-09-21_Προτάσεις υλοποίησης της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού_- Μέτρα προστασίας και πρόληψης στο μάθημα της ΦΑ και στις αθλητικές δραστηριότητες

Η Διάλεξη του Καθηγητή Δ.Π.Θ. Ευάγγελου Αλμπανίδη «Η Γυμναστική ως μέσο προώθησης του ελληνικού φρονήματος. Η περίπτωση της Μακεδονίας και της Θράκης (τέλη 19ου αι. και αρχές 20ου)» στην Εκδήλωση του 4ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας  «200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ»

Κατά την έναρξη της επετειακής Διαδικτυακής Εκδήλωσης του 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας «200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση», τη Δευτέρα 24/5/2021, κ. Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής Ιστορίας της Φυσικής Αγωγής του ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, ανέπτυξε το ενδιαφέρον θέμα: «Η Γυμναστική ως μέσο προώθησης του ελληνικού φρονήματος. Η περίπτωση της Μακεδονίας και της Θράκης (τέλη 19ου αι. και αρχές 20ου)»

Ο κ. Αλμπανίδης παρουσίασε εντυπωσιακά ιστορικά στοιχεία που είναι αποτέλεσμα πολύχρονης επιστημονική έρευνας, για τη θέση της Γυμναστικής στο εκπαιδευτικό σύστημα της εποχής, για τα σημαντικά πρόσωπα που συνετέλεσαν στην διάδοση της Γυμναστικής και στην ίδρυση Γυμναστηρίων και Γυμναστικών Συλλόγων στην περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και βέβαια για το ρόλο της Γυμναστικής στην προώθηση της ελληνικού φρονήματος λίγο πριν και μετά τον Μακεδονικό Αγώνα.

Ευχαριστούμε θερμά τον Καθηγητή κ. Αλμπανίδη για την εμπεριστατωμένη εισήγησή, με κατάθεση σημαντικών ερευνητικών στοιχείων, που αποτελούν μέρος τόσο της Τοπικής Ιστορίας όσο και της Ιστορίας της Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

Το video της έναρξης της Διαδικτυακής Εκδήλωσης «200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση» και της διάλεξης του Καθηγητή κ. Αλμπανίδη βρίσκεται αναρτημένο στο κανάλι Youtube του 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας

ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ του 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Το 4ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Κεντρικής Μακεδονίας, με έδρα τις Σέρρες, τιμώντας την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση, διοργανώνει την Επετειακή Διαδικτυακή Εκδήλωση «Εβδομάδα Μαθητικής Δημιουργίας». Μαθητές/τριες   των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Σερρών και Κιλκίς, με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών θα παρουσιάσουν πενήντα τέσσερις (54) εργασίες, με σκοπό να αναδείξουν και να τιμήσουν το κορυφαίο ιστορικό γεγονός που σηματοδότησε την ελευθερία και ανεξαρτησία του ελληνικού κράτους.

Η Επετειακή Διαδικτυακή Εκδήλωση «Εβδομάδα Μαθητικής Δημιουργίας» θα πραγματοποιηθεί από τη Δευτέρα 24/5/2021 έως την Παρασκευή 28/5/2021 ώρα 18:30 -21:30.

Κατά την έναρξη της «Εβδομάδας Μαθητικής Δημιουργίας» (την Δευτέρα 24/5/2021, ώρα 18:30), στην κεντρική ομιλία της Εκδήλωσης, ο Καθηγητής Ιστορίας της Φυσικής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης (ΤΕΦΑΑ), κ. Ευάγγελος Αλμπανίδης θα αναπτύξει το θέμα: «Η Γυμναστική ως μέσο προώθησης του ελληνικού φρονήματος. Η περίπτωση της Μακεδονίας και της Θράκης (τέλη 19ου αι. και αρχές 20ου)»

Το πρόγραμμα Επετειακής Διαδικτυακής Εκδήλωσης «Εβδομάδα Μαθητικής Δημιουργίας» βρίσκεται ΕΔΩ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ_ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020



Λήψη αρχείου

Επιμορφωτικό υλικό: «Τα στιλ διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή. Πώς, πότε και γιατί» Εισήγηση της κ. Κ. Εμμανουηλίδου ΕΕΠ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ στο επιμορφωτικό σεμινάριο (6-4-2021)



Λήψη αρχείου

Εισήγηση της κ. Κυριακούλας Εμμανουηλίδου  ΕΕΠ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ στο επιμορφωτικό σεμινάριο «Τα στιλ διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή. Πως, πότε και γιατί» 06-04-2021

Επιμορφωτικό υλικό: Παρουσιάσεις της Διημερίδας «Εκπαιδευτικό νομοθετικό Πλαίσιο & Φυσική Αγωγή” 15-17/2/2021

Παρουσιάσεις της Διημερίδας  

Περιεχόμενα:

  1. Κοντόπουλος Γεώργιος – Σαρηβασιλείου Χαράλαμπος
    ·      Ισχύοντα αναλυτικά και ωρολόγια προγράμματα ΦΑ
    ·      Αναθέσεις μαθημάτων
    ·      Ειδικά θέματα ΦΑ
  2. Ξίφτος Στέφανος
    ·      Εκδρομές- Μετακινήσεις μαθητών Π/θμιας
    ·      Παρελάσεις- Επιλογή σημαιοφόρων- Παραστάτες Π/θμιας
  3. Βαλκάνης Νέστορας

Εκδρομές- Μετακινήσεις μαθητών Π/θμιας
· Παρελάσεις- Επιλογή σημαιοφόρων- Παραστάτες Δ/θμιας

  1. Κυπαρίσσης Μιχάλης
    ·      Αξιολόγηση μαθητών – Υπολογισμός ΦΑ στο Μ.Ο. στη Δ/θμια
    ·      Παιδαγωγικά μέτρα & ενέργειες στη Δ/θμια
    ·      Απουσίες μαθητών – αθλητών στη Δ/θμια
  2. Σαγίρη Δήμητρα
    ·      Καθήκοντα και αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών – διδασκόντων
    ·      Εφημερίες εκπαιδευτικών
    ·      Είσοδος τρίτων σε σχολεία – Διανομή υλικού
  3. Ταμουτσίδης Αλέξανδρος
    ·      Ασφάλεια διεξαγωγής του μαθήματος ΦΑ
    ·      Α.Δ.Υ.Μ.
    ·      Απαλλαγή από τη ΦΑ
  4. Καραμπούκα Μαρία – Βουνζουλάκης Κων/νος
    ·      Σχολικοί αγώνες – πρωταθλήματα
  5. Καλαμπαλίκας Σπύρος
    ·      Αντικείμενο  της κολύμβησης στα Δημοτικά Σχολεία
  6. Σαρηβασιλείου Χαράλαμπος
    ·      Άσκηση ιδιωτικού έργου εκπαιδευτικών
    ·      Παραχώρηση σχολικών χώρων σε τρίτους
    ·      Οργανωτικό Πλαίσιο ΦΑ

 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ “ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ”

Την Τρίτη 6 Απριλίου 2021, ώρα 19:00 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό σεμινάριο Διδακτικής της Φυσικής Αγωγής για τους εκπαιδευτικούς Φ.Α. Δημοτικών Σχολειών Σερρών & Κιλκίς, με τίτλο «Τα Στιλ διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή – Πώς; Πότε; Γιατί;» Η εισηγήτρια κ. Κική Εμμανουηλίδου, Ε.Ε.Π. του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης ανέπτυξε το πλαίσιο αξιοποίησης βασικών στιλ διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή και τον τρόπο προσαρμογής του στο περιεχόμενο του μαθήματος και στο μαθητικό δυναμικό. Μετά την εισήγηση ακολούθησε Εργαστήριο σε μικρές ομάδες εκπαιδευτικών για τη μελέτη περιπτώσεων με την εφαρμογή διαφόρων στιλ διδασκαλίας.

Ευχαριστούμε τους συμμετέχοντες συναδέλφους και βέβαια την κ. Κική Εμμανουηλίδου για την εμπεριστατωμένη εισήγηση. Ευχόμαστε σύντομα να επανέλθουμε υγιείς στη δια ζώσης διδασκαλία!

«ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΕΡΡΩΝ-ΚΙΛΚΙΣ – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4ου ΠΕΚΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ»

Το 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας, με σκοπό την αποτίμηση της υλοποίησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 στις Περιφερειακές Ενότητες Σερρών και Κιλκίς (Μάρτιος 2020 έως σήμερα) πραγματοποίησε  έρευνα μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, με συμμετοχή  694 εκπαιδευτικών.
Τα ευρήματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στη κοινή Διημερίδα όλων των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας με θέμα: «Τηλεκπαίδευση στην εποχή της πανδημίας: Δυνατότητες και Περιορισμοί» (3-4/4/2021).

Τα αποτελέσματα και συμπεράσματα που έχουν εξαχθεί από την μέχρι τώρα επεξεργασία των ερωτηματολογίων της έρευνας του 4ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας στις σχολικές μονάδες Σερρών και Κιλκίς παρουσιάζονται παρακάτω.



Λήψη αρχείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση