Άριστες οι Εντυπώσεις από την Συμμετοχή μας στην Παράσταση ‘The 3 Little Pigs’

Αγαπητοί γονείς,

Ευχαριστώ πολύ όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μου για αυτή την παράσταση! Δεν είχα στείλει ποτέ ξανά τόσο μικρά παιδάκια σε παράσταση στα Αγγλικά γιατί δεν είχα τόσο μικρούς μαθητές ποτέ πριν. Πλέον μπορώ να πω με βεβαιότητα πως ήταν μια σωστή και επιτυχημένη πρωτοβουλία.

Κατ’ αρχάς, ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για τα παιδιά. Παρακολουθούσα τα παιδιά όλα ένα-ένα σε όλη τη διάρκεια και είδα και πόσο χαρούμενα ήταν. Αυτό ήταν βέβαιο για εμένα, όμως αυτό που με εντυπωσίασε, ήταν η ανταπόκριση των παιδιών σε κάθε ερώτηση και προτροπή των ηθοποιών. Τα παιδιά έχουν ένα έμφυτο ταλέντο στην ευχερή μη λεκτική επικοινωνία και έτσι αντιλαμβάνονται πολύ περισσότερα από όσα νομίζουμε ακόμα και όταν δεν καταλαβαίνουν τη γλώσσα. Επιπλέον, η αφήγηση με αναπαράσταση στα Αγγλικά είναι κάτι που κάνουμε συνέχεια στο μάθημα από την αρχή της χρονιάς και ήξερα πως τα παιδιά είναι εξοικειωμένα. Παρ’όλα αυτά η συμμετοχή και τα εύστοχα σχόλια των παιδιών ξεπέρασαν τις προσδοκίες μου!

Τα παιδιά ανέβηκαν όλα στη σκηνή και ακολούθησαν όλες τις οδηγίες. Χαιρετούσαν και έχτιζαν τα σπιτάκια, αντιλαμβάνονταν πότε πρέπει να ανέβουν και πότε να κατέβουν από τη σκηνή. Είχαν πολύ σωστή συμπεριφορά αλλά ταυτόχρονα ανταποκρίνονταν σε κάθε κάλεσμα για συμμετοχή και έκαναν εύστοχα σχόλια. Η παρέα των αγοριών που κάθονταν μπροστά μου γύρισαν και μου είπαν πως ο κακός ο λύκος έλεγε άλλα λόγια από αυτά που τους έλεγα στην τάξη! Πράγματι, ο ηθοποιός έλεγε ‘Open the door and let me in’ ενώ εγώ συνήθως έλεγα ‘Little pig, little pig, let me come in’. Τα προνηπιάκια που επίσης κάθονταν μπροστά μου εξηγούσαν το ένα στο άλλο τα λόγια! ‘Να του ανοίξουν είπε τώρα’, είπε ο ένας μικρούλης στον άλλο.

Μια ακόμα παρατήρηση που έκανα  είναι πως τα μεγαλύτερα παιδάκια ανταποκρίνονταν πολύ λιγότερο πράγμα που δείχνει πως η νηπιακή ηλικία είναι ιδανική για την κατάκτηση δεξιοτήτων επικοινωνίας ακόμα και σε μια ξένη γλώσσα καθώς τα παιδιά αυτής της ηλικίας έχουν τις πιο αυθεντικές αντιδράσεις. Δική μας μαθήτρια, ήταν από τα πρώτα παιδάκια που ανέβηκαν στη σκηνή στο πρώτο σπιτάκι που χτίστηκε! Επίσης δική μας μαθήτρια ήταν η πρώτη σε ολόκληρο το θέατρο που ανταποκρίθηκε σε κλάσματα δευτερολέπτου σε προτροπή των ηθοποιών για μέτρημα των δολαρίων! Δεν είδα να υπήρξε καμία σχετική κίνηση, ούτε ήταν μια σκηνή που γνώριζα και είχα προετοιμάσει τα παιδιά για αυτήν. Το παιδί συνδύασε το διάφορα δεδομένα από το πλαίσιο, αυτό που στα Αγγλικά λέμε “context” και εξήγαγε το νόημα. Ενδέχεται ακόμα και να ανακάλεσε την φράση από το μάθημα γιατί είναι κάτι που κάνουμε συχνά. Δεν μπορούμε να είμαστε σίογυροι αλλά μικρή σημασία έχει. Είμαι σίγουρη πως και τα υπόλοιπα παιδιά είχαν παρόμοιες στιγμές στην παράσταση και θα συζητήσω μαζί τους στο μάθημα για να σας μεταφέρω αναλυτικότερα την εμπειρία των παιδιών.

Αξίζει να αναφερθώ και στην θεατρική ομάδα η οποία έκανε καταπληκτική δουλειά! Η παράσταση-σόου ήταν άριστα σχεδιασμένη για παιδιά μικρής ηλικίας και αρχαρίου επιπέδου στην αγγλική γλώσσα.  Στην αρχή ήμουν συγκρατημένη ως προς την ελεύθερη συμμετοχή των παιδιών στη σκηνή αλλά οι ηθοποιοί ήταν πολύ έμπειροι και γρήγορα οι δισταγμοί μου απομακρύνθηκαν. Οι ηθοποιοί είναι ταλαντούχοι αλλά και έμπειροι με τα παιδιά. Αφ’ενός μπορούσαν εύκολα να τραβήξουν το ενδιαφέρον των παιδιών, αφ’ετέρου μπορούσαν να τα διαχειριστούν με ευκολία και έτσι γρήγορα όλοι μας πήραμε θάρρος και τα παιδιά ανέβηκαν άνετα στη σκηνή και διασκέδασαν χτίζοντας τα σπιτάκια και βλέποντας από κοντά τα σκηνικά και τους ηθοποιούς. Έχουν δε πολύ ωραία προφορά και γίνονται κατανοητοί επικοινωνώντας άριστα με το βλέμμα και την προσωπική επαφή με τα παιδιά. Έστειλα ήδη συγχαρητήρια στην θεατρική ομάδα.

Θα ήθελα να τονίσω κλείνοντας πως δεν είδα καμία δυσαρέσκεια από σημεία που δεν γίνονταν κατανοητά από τα παιδάκια. Η παράσταση στα Αγγλικά αποδείχτηκε μια πολύ ευχάριστη εμπειρία και τα παιδιά πέρασαν ένα όμορφο απόγευμα Σαββάτου συναντώντας τους φίλους τους και μαθαίνοντας πως η γλώσσα δεν είναι ένα αξεπέραστο εμπόδιο στην επικοινωνία.

Συγχαρητήρια στους γονείς που έκαναν τον κόπο να φέρουν τα παιδιά τους στο θέατρο! Εξαιρετική δουλειά έγινε επίσης από όλους τους γονείς με την παρότρυνση για συμμετοχή! Συγχαρητήρια που ενθαρρύνατε τα παιδιά να ανέβουν στη σκηνή! Δεν υπήρξε κανένα παιδί δικό μας που να μην ανέβηκε στη σκηνή! Αυτό σίγουρα θα τους μείνει αξέχαστο.

 

 

 

εικόνα Viber 2024 03 09 22 58 13 927 εικόνα Viber 2024 03 09 22 54 47 243 εικόνα Viber 2024 03 09 18 31 02 960 εικόνα Viber 2024 03 09 18 56 48 746 εικόνα Viber 2024 03 09 18 41 59 417

Cooking Project: Gingerbread Cookies

Η τελευταία μέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων ήταν πολύ δημιουργική. Με αφορμή ένα από τα αγαπημένα μας παραμύθια στην τάξη -“The Gingerbread man”- υλοποιήσαμε μαγειρική δραστηριότητα κατά την οποία φτιάξαμε μπισκότα Τζίντζερμπρεντ.  Η δραστηριότητα ήταν ιδιαιτέρως επιτυχής καθώς τα παιδιά απόλαυσαν την διαδικασία και διασκέδασαν!

εικόνα Viber 2023 12 22 18 14 34 599εικόνα Viber 2023 12 22 18 14 34 535εικόνα Viber 2023 12 22 18 41 46 754εικόνα Viber 2023 12 22 18 40 52 201

Themed-based Activity: Insects

‘Insects’ is a fun and interesting topic for kids. We have spent a number of lessons telling stories, singing songs, playing games and doing activities with instects.

Check below the songs we have listened to in classroom and play with your children in your free time!

εικόνα Viber 2023 12 20 22 34 24 090

Also, don’t forget to check the videos with the gestures!  Encourage the kids to do the moves!

Πληροφορίες για την ευχερή χρήση του ιστολογίου

Δυνατότητα Μετάφρασης του blog

Η πλειοψηφία των αναρτήσεων είναι στην αγγλική γλώσσα. Όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα ακόμα και για όσες/όσους δεν γνωρίζουν την γλώσσα. Στην δεξιά πλευρά υπάρχει ενσωματωμένη εφαρμογή που κάνει αυτόματη μετάφραση από τα Αγγλικά στα Ελληνικά. Επιλέξτε τα “Ελληνικά” ως γλώσσα και το blog θα φορτώσει στα Ελληνικά. Χωρίς να πατήσετε τίποτα άλλο σε λίγα δευτερόλεπτα θα υπάρχει αρκετά καλή μετάφραση για όλες τις αναρτήσεις.

Σύνδεση σε λογαριασμό Google

Για να έχετε πρόσβαση στο πλήρες περιεχόμενο των αναρτήσεων πρέπει να είστε συνδεδεμένες/οι σε λογαριασμό Google. Σε περίπτωση που δεν είχτε δεν θα μπορείτε να δείτε ένα μέρος του υλικού που συνοδεύει τις ανρτήσεις όπως παρουσιάσεις και άλλα αρχεία.

Building Cup Towers and Cup Pyramids

We started the schoolyear with some of the funnniest activities. Building cup towers and pyramids is a fun activity that promotes stability in movement, persistence in creating and tolerance in frustration. Students stack up cups into towers and pyramids while their classmates chant “Taller please” in the familiar classroom tune. Learners are getting exposed to vocabulary such as cup, tower, pyramid, tall, please and other words and phrases used as part of the management language used in classroom.

20231206 093658

Welcome to ANGLOTOPIA!

WELCOME LETTER

Dear All,

Anglotopia is a blog created for the needs of my classes. The blog aims to present the learning activity in classroom, to inform parents/guardians and as a result facilitate the English language learning through the teacher-parent cooperation. Questions and comments are always welcome!

I hope you will have the time to navigate through the blog and find it stimulating! Be sure to check for updates once a week; preferably at weekends when new material is uploaded. As you can see, the material has been recently updated and it will be updated very often throughout the schoolyear.

Feel free to get in touch with me should you have any queries regarding either your kid’s progress or any other issues. My full details are as follows:

Tel.: 695 511 72 09
Office hours: Upon previous arrangement
Email: caterina@windowslive.com
anglotopia@outlook.com
Webpage: Anglotopia | fun and creative ways of learning English (sch.gr)

 

With best wishes,
Katerina Tsimpoukaki,
English Lnaguage and Literature Teacher

 

Learning the animals

Kids have an inherent interest in learning about animals and games with animals hold their attention without any extra effort. In the game you can see in the photos below, kids play in pairs and choose the correct animal to place on the board.

εικόνα Viber 2024 02 07 13 35 07 065εικόνα Viber 2024 02 07 13 35 07 955

εικόνα Viber 2024 02 07 13 35 05 479 εικόνα Viber 2024 02 07 13 35 04 745 εικόνα Viber 2024 02 07 13 34 55 601 εικόνα Viber 2024 02 07 13 35 08 068

Healthy- Unhealthy food diet

We learn food vocabulary and encourage healthy food habits with a fun sorting game. Kids sort fruits, vegetables, sweets, dairy and many more food products in healthy and unhealthy. They are required to listen carefully to the specific food asked, select it among a lot of other foods and put it in the right place. Just check out how many food products (and as a result english words) are included in this game. Kids have already been exposed to a wealth of vocabulary and games like this are pice of cake in our class!

εικόνα Viber 2024 02 07 13 34 55 273 11εικόνα Viber 2024 02 07 13 34 55 219

A retelling of Aesop’s famous fable: The Tortoise & The Hare

Each of Aesop’s Fables are a type of story. Fables have a strong moral message at their core. Aesop’s stories have been taught to children to educate them in ethical and moral behavior. Apart from this, they obviously are a valuable linguistic tool for the language teacher.

Kids listened to the familar tale the ‘The Tortoise and The Hare’ and tried to make meaning. We then reproduced the race in a short improvised theatrical play. We discussed the moral in the story and finally played a game with cards depicting parts of the story.

 

7

The Tortoise and the Hare | CoComelon Nursery Rhymes & Kids Songs (youtube.com)

Fairy tale: Cookie’s Christmas Invention

Fairy tales are a great tool for building comprehension skills, lestening skills, critical skills, phonological awareness and many more linguistic skills. But more than anything are a great way for building imagination, dreaming and entertaining ourselves. In classroom the teacher reads the story aloud (making the necassary changes) and learners make meaning from the tone of teacher’s voice and picture cues. Kids build confidence in listening to english language and try to make meaning from context.

Fairy tale: It’s a Marmelaid Jam

Use of fairy tales is nothing new to English language classrooms as they are a linguistic treasure. However, fairy tales have often been ignored for various reasons by teachers. Lack of instruction time and ready-made material are, in my experience, two of the main reasons.

The benefits of incorporating fairy tales into English classrooms are numerous. Apart from the obvious linguistic gains, fairy tales provide an invaluable cultural context and can teach critical skills, communication skills and various values and morals.  Moreover, fairy tales increase motivation, cognitive engagement in learning, communication and comprehension skills in English classes.

‘It’s a Marmelaid Jam’ was an unidentified story to the students. However, in all classrooms kids were able to deduce meaning. In this way, kids gain confidence in making meaning in an all in English context. Moreover, the story includes a lot of fun rhyming patterns. Rhyming patterns is a useful tool in teaching language as they provide learners with the orrortunity to practice pronunciation and articulation while they also tend to be memorable by learners. In our case the rhymes help learners learn the vehicles.

The lesson included teacher reading of the tale, animation video with the story, ‘tracing’ tasksheet completion, powerpoint presentation with the rhyming patterns and game with the tasksheets.

 



Download file

2 3 4 5 6

t-e-1676393057-its-a-marmalade-jam-rhyming-words-powerpoint_ver_2

Τα Προβλήματα Συμπεριφοράς

Δεν ξέρω κανένα εκπαιδευτικό που να μην προβληματίζεται έντονα για την ολοένα και αυξανόμενη συχνότητα των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών στο σχολείο και την αποτελεσματική διαχείρισή τους στη τάξη του. Ένα είναι βέβεαιο: υπάρχουν αίτια για τις μη αποδεκτές συμπεριφορές και επιπτώσεις για το ίδιο το άτομο αλλά και για ολόκληρη τη σχολική κοινότητα.

Διαβάστε το πολύ σύντομο άρθρο που ακολουθεί.

Ξεχώρισα τα εξής:

  • [..τα αίτια της εκδήλωσης των προβλημάτων συμπεριφοράς είναι πολυδιάστατα. Σαφώς και προσωπικά χαρακτηριστικά των παιδιών/εφήβων παίζουν καθοριστικό ρόλο, όχι, όμως στη βάση της παθολογίας τους..]
  • [..κοινωνικά μη αποδεκτές αντιδράσεις που έχουν ενισχυθεί από το σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς επιτρέπουν συστηματικά στο άτομο που τις εκδηλώνει να πετύχει το σκοπό του (π.χ. να διαφύγει από τις σχολικές εργασίες), παγιώνονται και είναι δύσκολο να αντικατασταθούν από άλλες κοινωνικά αποδεκτές μορφές συμπεριφοράς..]
  • [..τα προβλήματα συμπεριφοράς διαταράσσουν το κλίμα της σχολικής τάξης, την παιδαγωγική σχέση με τους εκπαιδευτικούς, τις σχέσεις μεταξύ των ομηλίκων και παρεμποδίζουν τη μάθηση όλων των μαθητών του τμήματος..]

Τα αίτια και οι επιπτώσεις των προβλημάτων συμπεριφοράς

 

 

Διδακτική της ξένης γλώσσας στην προσχολική ηλικία

Πολλά ακούστηκαν για την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Κάποιοι εξέφρασαν ανησυχίες για ενδεχόμενη ‘σύγχυση’ που μπορεί να προκληθεί στα παιδιά από την ταυτόχρονη εκμάθηση της Ελλνικής και της Αγγλικής. Εκ πείρας ξέρω πλέον πως καμία σύγχυση δεν δημιουργείται. Αντιθέτως, η διδασκαλία της Αγγλικής έχει πολλά οφέλη για τα παιδιά και την κοινωνία. Στο άρθρο που ακολουθεί εκφράζονται εν συντομία πολλά από τα σπουδαία οφέλη που μπορεί να προσφέρει η διδασκαλία της αγγλικής από τη προσχολική ηλικία.

Αν και κάθε πρόταση στο άρθρο προσφέρει σημαντική επιχειρηματολογία και γνώση, για βιωματικούς λόγους λόγω της ενασχόλησής μου με τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ξεχώρισα τα εξής:

  • [..η διδασκαλία της Αγγλικής στην προσχολική ηλικία δεν αποτελεί πολυτέλεια αλλά ζωτικής σημασίας ανάγκη μέσα από την οποία τίθενται τα θεμέλια για την ανάπτυξη και εξέλιξη σημαντικών δεξιοτήτων..]
  • [..τα παιδιά μας οφείλουν να μπορούν να επικοινωνούν με κώδικες (λεκτικούς ή άλλους) που τούς επιτρέπουν να έχουν μια σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων και τούτο επιτυγχάνεται μέσα από τις ξένες γλώσσες και δη την Αγγλική..]

Διδακτική της Ξένης Γλώσσας στην Προσχολική Ηλικία

Η Γωνιά των γονέων του ΕΑΝ

Επισκεφτείτε την γωνιά των γονέων του ΕΑΝ και διαβάστε το pdf με τις συμβουλές και ιδέες για τη συμμετοχή των γονέων στην εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο.

Λίγα λόγια για τους γονείς (auth.gr)

Η γωνιά των γονέων

Thematic activities: The space Part 1

We have just started the engaging themantic unit of ‘The space’. Our first song ‘We’re going on a rocket ship’ takes students to an imaginary travel to the moon. Kids imagine they are in the space station and prepare for a lift off. The countdown and the blast off always fascinate young learners. The song is accompanied by an instructive video with ideas about how to effectively present the song with gestures. We always act out the songs in classroom and kids enjoy it a lot. Watch the video and pretend to be astronauts getting ready for lift off with your kids at home or encourage them to play this game with their friends.

Μόλις ξεκινήσαμε τη συναρπαστική θεματική ενότητα «Το διάστημα». Το πρώτο μας τραγούδι «We’re going on a rocket ship» οδηγεί τους μαθητές σε ένα φανταστικό ταξίδι στο φεγγάρι. Τα παιδιά φαντάζονται ότι βρίσκονται στο διαστημικό σταθμό και προετοιμάζονται για εκτόξευση στο διάστημα. Η αντίστροφη μέτρηση και η εκτόξευση πάντα μαγεύουν τους μικρούς μαθητές. Το τραγούδι συνοδεύεται από ένα διδακτικό βίντεο με ιδέες για το πώς να παρουσιάσετε αποτελεσματικά το τραγούδι με χειρονομίες. Κάνουμε πάντα τα τραγούδια με κινήσεις στην τάξη και τα παιδιά το απολαμβάνουν πολύ. Δείτε το βίντεο και προσποιηθείτε ότι είστε αστροναύτες που ετοιμάζονται για απογείωση στο φεγγάρι με τα παιδιά σας στο σπίτι ή ενθαρρύνετέ τα να παίξουν αυτό το παιχνίδι με τους φίλους τους.

εικόνα Viber 2024 03 01 22 34 53 102 εικόνα Viber 2024 03 01 22 34 53 340

εικόνα Viber 2024 02 16 12 52 54 655
Game: kids put the building blocks onto the right spot in the drawings and learn vocabulary in a fun way.

εικόνα Viber 2024 02 16 12 52 54 602 εικόνα Viber 2024 02 16 13 51 28 541 εικόνα Viber 2024 02 16 13 51 29 888

Θεατρική παράσταση για παιδιά στην αγγλική γλώσσα

Update 8/3

Αγαπητοί γονείς,

Η συνάντησή μας για την αυριανή παράσταση ισχύει κανονικά.

Ώρα συνάντησης 14:00 στο αμφιθέατρο Auditorium οδός Σίνα 2-4 Αθήνα  Στάση Μετρό Ⓜ️ Πανεπιστήμιο

Looking forward to seeing you all tomorrow!

Update 1/3

Αγαπητοί γονείς,

Έχω μιλήσει με το θέατρο και έχω κλείσει τις θέσεις όλων όσοι δηλώσατε συμμετοχή. Όσοι με ρωτήσατε αν υπάρχει πρόβλημα με τη συμμετοχή δύο γονιών, ρώτησα τη θεατρική ομάδα και μου είπαν πως δεν υπάρχει πρόβλημα και πως θα χαρούν πολύ να μας έχουν όλους γονείς, καθηγητές και παιδιά. Υπάρχουν ακόμα θέσεις για όποιον/α θέλει να προσθέσει άτομα.

Η προετοιμασία των παιδιών έχει ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί την επόμενη εβδομάδα. Κάποια παιδιά μπορεί να έχασαν μαθήματα αλλά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Εξηγούμε στα παιδιά ότι:

Παρακολουθούμε την παράσταση όπως στο μάθημα των Αγγλικών στο σχολείο. Κοιτάμε και παρατηρούμε με προσοχή τους ηθοποιούς και ό,τι συμβαίνει στη σκηνή και δεν μιλάμε κατά την ώρα της παράστασης. Δεν ρωτάμε τη μαμά και το μπαμπά τίποτα γιατί ξέρουμε το παραμύθι και ότι δεν καταλαβαίνουμε θα το εξηγήσουμε και θα το συζητήσουμε μετά στην τάξη στα μαθήματα που ακολουθούν. Τραγουδάμε και χορεύουμε στα τραγούδια και όταν μας καλούν οι ηθοποιοί αλλά σταματάμε αμέσως μετά. Οι γονείς δεν μεταφράζουμε και δεν ρωτάμε το παιδί τι και αν καταλαβαίνει σε καμία περίπτωση. Αν μας το ζητήσει απαντάμε πως δεν χρειάζεται και προτρέπουμε το παιδί να συνεχίσει να παρακολουθεί την παράσταση χωρίς να μιλά.

Θα ανεβάσω τα τραγούδια, τα βιντεάκια και τις εργασίες που έχουμε κάνει έως τώρα και αυτές που θα κάνουμε την επόμενη εβδομάδα. Τα παιδιά ξέρουν λέξεις και φράσεις ‘κλειδί’ τις οποίες θα ανακαλέσουν στο άκουσμα. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Οι εργασίες είναι δύσκολο να επαναληφθούν στο σπίτι αλλά μπορείτε να παρακολουθήσετε τα βιντεάκια και τα τραγουδάκια.

Για όποια απορία είμαι στη διάθεσή σας.

Καλό Σαββατοκύριακο!

Best,

Katerina

 

Upadate 26/02

Η αρχική προθεσμία ήταν μέχρι χθες όμως μπορείτε να δηλώσετε οποιαδήποτε στιγμή. Επειδή έμαθα πως κάποιοι γονείς δεν πρόλαβαν ή δεν ενημερώθηκαν γιατί τα παιδιά έλειπαν, θα δώσω 2 ακόμα μέρες (σήμερα 26/2 και αύριο 27/2) μέχρι να δηλώσω τους πρώτους. Μετά μπορείτε να δηλώνετε όποτε θέλετε αλλά όσο περνάνε οι μέρες ενδέχεται να μην βρείτε θέσεις γιατί αυτές τις παραστάσεις τις παρακολουθούν μαζικά σχολεία και φροντιστήρια.Ωστόσο, εγώ ανάλογα με το ενδιαφέρον θα επικοινωνώ με τη θεατρική ομάδα ανά 5 περίπου μέρες για να δηλώνω τα επιπλέον παιδιά αν φυσικά εξακολουθεί να υπάρχει διαθεσιμότητα. Όσοι όμως ξέρετε ότι θέλετε να συμμετάσχετε συμπληρώστε την φόρμα ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ 27/2.

 

Αγαπητοί γονείς/ κηδεμόνες,

Το English Theatre Club ανεβάζει παραστάσεις για παιδιά στην αγγλική γλώσσα. Για το επίπεδο των μαθητών του νηπιαγωγείου (Juniors) υπάρχει η παράσταση ‘The Three Little Pigs’. Πρόκειται για ένα χιουμοριστικό σόου με ηθοποιούς και μαριονέτες. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, αλλά δυστυχώς δεν το έχω δει γιατί οι παραστάσεις είναι περιορισμένες. Ωστόσο, η θεατρική όμάδα μου έχει δώσει μέρος του κειμένου για να προετοιμάσω τα παιδιά και έτσι να μπορούν να παρακολουθήσυν την παράσταση χωρίς πρόβλημα κατανόησης. Είμαι σίγουρη πως η συμμετοχή των παιδιών θα είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Επιπλέον, τα παιδιά θα έχουν την ηθική ικανοποίηση ότι παρακολούθησαν μια παράσταση εξολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα και αυτό δεν επηρέασε σε τίποτα την εμπειρία. Η προετοιμασία θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.

Η παράσταση είναι βασισμένη στην βραβευμένη ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney ‘Three Little Pigs’ που βγήκε στις οθόνες το 1933. Η ταινία είναι ξεκαρδιστική και έχει μεγάλη απήχηση στα παιδιά.

Τα παιδιά θα πρέπει υποχρεωτικά να έρθουν με συνοδό γονέα κηδεμόνα ο/η οποίος/α θα παραμείνει είτε στην αίθουσα είτε απ’έξω μέχρι το τέλος της παραστάσης. Η δραστηριότητα είναι εξωσχολική με τη συμμετοχή και συνδρομή της καθηγήτριας.

Η επόμενη (ίσως και τελευταία) παράσταση είναι στις 9 Μάρτη, ημέρα Σάββατο και ώρα 14:30. Η τιμή που μου έδωσαν από το θέατρο είναι 8 ευρώ ανά παιδί ή ενήλικα.

Την ίδια μέρα στις 16:00 υπάρχει η παράσταση ‘The Princess and the Pea’ κατάλληλη για παιδιά μεσαίου επιπέδου στα Αγγλικά. Αν έχετε παιδάκια μεγαλύτερης ηλικίας και επιπέδου που θέλετε να συμμετέχουν ενημερώστε με και θα σας στείλω υλικό για την προετοιμασία. Αν δεν είστε σίγουροι για το ποια παράσταση είναι κατάλληλη για το παιδί/α επικοινωνήστε μαζί μου.

Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που ακολουθεί έως την Κυριακή 25/02 αν θέλετε να έρθετε με το παιδί/α σας.

Επειδή υπάρχει μεγάλη συμμετοχή από τα φροντιστήρια σε όλη την Αθήνα ενδέχεται να μην μπορέσουμε να βρούμε θέσεις γι’αυτό δηλώστε ενδιαφέρον για συμμετοχή άμεσα.  Απορίες μπορείτε να διατυπώσετε στην φόρμα που ακολουθεί.

 

Σάββατο 09 Μαρτίου 2024 🥳 στο αμφιθέατρο 🎭 Auditorium οδός Σίνα 2-4 Αθήνα  Στάση Μετρό Ⓜ️ Πανεπιστήμιο 

LINK ΦΟΡΜΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoywA8xMOo6087hcicOW2c2RNzoNSRbvQ4bLdqDIgoeV9nZg/viewform?usp=sf_link

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο

threelittlepigs-print (1)

 

 

10626491_560459804060695_4096229809543136060_n2

Fairy tale: ‘Papa, please get the moon for me’

Eric Carle’s story ‘Papa, please get the moon for me’ is a lovely bedtime story about a dad who manages the impossiple: to get the moon for his liitle daughter. The story is a wonderful springboard for discussion about paternal love and the moon phases.
The story is availlable for purchase while there is also a variety of material online.
In classroom, we presented the story with the help of the powerpoint; watched the enchanting video of the story; spotted the right scene in the powerpoint; painted the scene pictures and played with the flashcards.

NB The video of the story includes wonderful classical music kids can listen to at bedtime.

PS Some of the tasks have yet to complete for some classes.

 

Colouring sheets PDF

εικόνα Viber 2024 02 21 14 14 29 478 εικόνα Viber 2024 02 21 14 13 21 609εικόνα Viber 2024 02 21 14 14 29 478Before we get to our lesson, we enjoy listening to the following song.

Fairytale: The three little pigs

Τα ‘Silly Symphony’ και ‘The three little pigs scene drawing’ θα γίνουν την επόμενη εβδομάδα. Επίσης κάποια τραγούδια δεν έχουν γίνει ακόμη σε κάποια τμήματα. Το βιντεάκι που παρακολουθήσαμε αρχικά δεν έχει ανέβει γιατί χρειάζεται συνδρομή στο twinkl.

! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ. Ακόμα και στα Ελληνικά τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν πολλά ακόμα. Σκεφτείτε μόνο πως όταν ήταν ακόμη πιο μικρά πολλές φορές τους μιλούσατε για ώρα και καταλάβαιναν ένα μόνο μικρό μέρος ή αργότερα συνειδητοποιούσατε πως δεν είχατε γίνει κατανοητοί. Παρ’όλα αυτά δεν σταματήσατε να τους μιλάτε γιατί γνωρίζετε καλά πως μέρα με τη μέρα αυτό αλλάζει. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στα Αγγλικά απλώς με μικρότερη ταχύτητα καθώς η έκθεση στην αγγλική γλώσσα είναι πολύ μικρότερη. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που πάμε τα παιδιά στην παράσταση και τους διαβάζουμε παραμύθια στα Αγγλικά.

Οπότε διαβάζουμε ξανά το παραμύθι με όσο πιο παραστατικό τρόπο μπορούμε, βλέπουμε τα τραγουδάκια και τα βιντεάκια και αναπαράγουμε λέξεις και φράσεις για να τις ακούσει το παιδί. Αν θέλουμε κάνουμε ζωγραφιές και συζητάμε. Δεν χρειάζετε τ8ίποτα άλλο.

Να περάσετε όμορφα και δημιουργικά με τα παιδάκια σας!



Download file



Download file

https://blogs.sch.gr/renatci/files/2024/03/whos-afraid-of-the-big-bad-wolf-colouring-page.jpg

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

https://www.youtube.com/watch?v=t7dTdE8Aqtw&list=LL&index=6&pp=gAQBiAQB8AUB

ΤΟ ‘I’M A LUMBERJACK’ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΣΤΙΧΟ.

I’m a Mummy pig and I’m okay
I work all night
And I work all day
I clean the house
I cook and I sing
I sing so merrily

ΤΟ ‘THIS IS THE WAY’ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΣΤΙΧΟ.

This is the way we cook our soup, cook our soup, cook our soup
This is the way we cook our soup, at 7 o’ clock in the evening!
This is the way we cut the carrots, cut the carrots, cut the carrots,
This is the way we cut the carrots, at 7 o’ clock in the evening!
This is the way we chop the onions, chop the onions, chop the onions,
This is the way we chop the onions, at 7 o’clock in the evening!
This is the way we slice potatoes, slice potatoes, slice potatoes,
This is the way we slice potatoes, at 7 o’ clock in the evening!
This is the way we cook our soup, cook our soup, cook our soup
This is the way we cook our soup, at 7 o’ clock in the evening!

εικόνα Viber 2024 03 01 22 34 49 743

20240305 12484220240308 095557 120240305 124834 1

‘Let’s fly our kite!’

Discussing the custom of flying the kite, learning vocabulary about the usual images on kites, drawing and colouring diamond kites (following instructions about the image and colours) and playing memory games with our drawings made one (or two in some classes) full lessons.



Download file

20240313 095107 20240313 095102 20240313 095044 20240313 095056 20240313 095053 20240313 095049 20240312 124739 1

Story: ‘Who said moo?’

‘Who said moo?’ is an easy and fun story ideal for role play and revision of animal vocabulary. Kids enjoyed the role play which gave them the opportunity to utter english words and even the whole interrogative statement ‘Was it you?’ in their effort to spot the animal we were looking for.

 

20240319 123803 20240319 123132

Πως μπορώ να σχολιάσω στο ιστολόγιο;

Για να σχολιάσετε στο ιστολόγιο χρειάζεται να συνδεθείτε με λογαριασμό μαθητή στο Πανελλήνιο Σχολικό δίκτυο. Εάν συνδεθείτε στο ΠΣΔ και συνεχίζετε να μην μπορείτε να σχολιάσετε πρέπει να μου στείλετε το mail μαθητή ατο ΠΣΔ και να σας προσθέσω ως μέλος στο ιστολόγιο.

Βρείτε οδηγίες για δημιουργία ή επαναφορά λογαριασμού στο σύνδεσμο παρακάτω:

https://www.sch.gr/manual/registerintro/

Πως να χρησιμοποιήσω αυτό το ιστολόγιο;/ Πως να συμβάλλω στη μαθησιακή διαδικασία;

Επισκεφτείτε μια φορά την εβδομάδα το ιστολόγιο (οι δημοσιεύσεις γίνονται συνήθως το Σαββατοκύριακο) και ενημερωθείτε για τη θεματική ενότητα του μαθήματος. Δείξτε τις εικόνες στα παιδιά σας, ακούστε τα τραγούδια μαζί, διαβάστε τα παραμύθια ξανά μαζί και κυρίως συζητήστε για τα παιχνίδια που παίξαμε στην τάξη. Θυμηθείτε να ρωτάτε μετά από κάθε μάθημα το παιδί σας για το τι κάναμε στο μάθημα. Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία δυσκολεύονται να ανακαλέσουν γεγονότα και καταστάσεις και ως εκ τούτου δεν πρέπει να δείχνετε δυσαρέσκεια όταν δεν θυμούνται. Ωστόσο πρέπει να τους δείξετε ότι θέλετε πολύ να μάθετε και να τα ενθαρρύνετε να θυμηθούν την επόμενη φορά.
Με αυτό τον τρόπο θα ενισχύσετε
α. τα κίνητρα μάθησης (motivation in learning). Το παιδί όταν βλέπει ότι ο γονιός ενδιαφέρεται και ρωτά για το μάθημα κατανοεί πως είναι σημαντικό αυτό που γίνεται στην τάξη.
β. τη συγκέντρωση στο μάθημα και διάρκεια προσοχής στο μάθημα (attention span).
γ. την μακροπρόθεσμη διατήρηση στη μνήνη (retension).

Πως μπορώ να ελέγξω την πρόοδο του παδιού μου στο μάθημα των αγγλικών; 

Μην προσπαθείτε να αξιολογήσετε την πρόοδο του παιδιού. Αποτελεσματική αξιολόγηση γίνεται μόνο από τους καθηγητές κατά την ώρα του μαθήματος. Το να ζητάτε από το παιδί να ανακαλέσει λεξιλόγιο ώρες μετά το μάθημα δεν προσφέρει καμία σημαντική πληροφορία για την πρόοδο του παιδιού. Δεν αναμένεται κάτι τέτοιο για παιδιά αυτής της ηλικίας. Πρέπει να γίνει κατανοητό πως στο μάθημα των Αγγλικών δεν κάνουμε επαναλήψεις του λεξιλογίου παρά μόνο συμπτωματικά. Κάθε μάθημα αποτελεί μια νέα, αυτοτελή ενότητα καθώς ο στόχος είναι η έκθεση στην αγγλική γλώσσα. Δεν στοχεύουμε στην απομνημόνευση λεξιλογίου αλλά στην έκθεση σε έναν μεγάλο όγκο αγγλικής γλώσσας. Η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας είναι η ανάπτυξη μιας σειράς δεξιοτήτων, δεν είναι μόνο η απομνημόνευση λέξεων. Η συνεχής έκθεση στην αγγλική γλώσσα θα βοηθήσει το παιδί να μάθει να χτίζει νοήματα μόνο του. Ωστόσο, πολλά παιδιά έχουν ήδη απομνημονεύσει πολλές λέξεις και φράσεις (κυρίως αναγνωρίσιμες στο άκουσμα) αλλά αυτό έχει γίνει με φυσικό τρόπο μέσω της εμπλοκής στις διάφορες συνθήκες μάθησης. Έτσι είναι πολύ συχνό φαινόμενο τα παιδιά να ανακαλούν πράγματα στο μάθημα όταν δημιουργείται η οικεία σε εκείνα συνθήκη μάθησης αλλά όχι στις ερωτήσεις γονέων και καθηγητών. Επομένως, η ανάπτυξη της γλώσσας είναι μια πολύπολκη δαδικασία, ειδικά σε αυτή την ηλικία και δεν αξιολογείται εύκολα. Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου πως τα παιδιά μόλις άρχισαν να έρχονται σε επαφή και ήδη έχουν αναπτύξει πολλές (κυρίως οριζόντιες δεξιότητες) όπως:
α. οι δεξιότητες ακρόασης και εξαγωγής νοήματος χρησιμοποιώντας ένα σύνολο δεδομένων όπως τον τόνο της φωνής και τα οπτικά στοιχεία από τις εικόνες κτλ.,
β. η εξοικείωση με τα φωνήματα της αγγλικής γλώσσας, την προφορά των λέξεων, τον ρυθμό, τον τόνο και τον επιτονισμό της γλώσσας.
Αλλά και άλλες οριζόντιες (ή μαλακές) δεξιότητες όπως:
γ. η επικοινωνία σε έναν διαφορετικό ‘κώδικα’ από αυτόν που έχουν συνηθίσει/ μάθει,
δ. η συνεργασία/ το παιχνίδι σε ομάδες,
δ. το εκπαιδευτικό παιχνίδι,
ε. η συμπερισφορά και συμμετοχή στο μάθημα.
Όλα τα παραπάνω είναι κρίσιμα για την εκμάθηση της γλώσσας αλλά και για την επιτυχία στην σχολική και μελλοντική επαγγελματική ζωή των παιδιών και δεν πρέπει να υποτιμούνται.

Story: ‘Pete the cat: I love my white shoes’

A contemporay, upbeat story about an easy-going cat that loves to sing songs in his cool shoes and let nothing to keep him from mooving and grooving. A simple read-and-respond story that teaches children resillience in the face of the unexpected.

Easter Activities (part 1): ‘The Creation Story’; ‘Adam and Eve’

The creation myth is a story full of useful vocabulary as well as a vital moral lesson for kids. The tale teaches trust, obedience and respect for authority.

Children were explained that rules are often set for our well-being and disregarding them can bring forth unexpected troubles. Thus, the story not only entertains but also instills values such as responsibility and accountability in children while it also enhances their vocabulary and critical thinking skills. ‘Adam and Eve’ is a timeless tale of wisdom and values, making it a valuable tool for teaching children life’s lessons.



Download file



Download file



Download file

 

εικόνα Viber 2024 04 03 14 39 26 374 εικόνα Viber 2024 04 03 14 39 26 392

Easter Activities Part 2: “Noah’s Ark”

The story of Noah’s Ark can be a valuable addition to the English classroom for several reasons:

  • The story introduces a range of vocabulary, including words related to animals, weather, and emotions. Students can learn and practice new words in a meaningful context.
  • The story can serve as a prompt for discussions on topics such as obedience, faith, and survival, environmental conservation, ethical decision-making, and the impact of human actions on nature.

εικόνα Viber 2024 06 04 22 34 53 923 εικόνα Viber 2024 06 04 22 34 53 973 εικόνα Viber 2024 06 04 22 36 06 893

Song: “Humpty Dumpty”

Teaching the famous song “Humpty Dumpty” in the EFL classroom during Easter can be a delightful and educational experience for students. This classic nursery rhyme not only helps young learners improve their pronunciation, rhythm, and intonation in English, but also ties into the Easter theme with the imagery of eggs, making it relevant and engaging. The song’s simple, repetitive structure aids in vocabulary retention and comprehension, while its familiar, playful nature keeps students motivated and interested in learning.
Kids loved Humpty Dumty more then any other song! This is the 2nd time during the schoolyear we do Humpty Dumpty as it is impossible to skip this famous egg during Easter time. This time though with different activities.

εικόνα Viber 2024 06 04 22 28 07 220 εικόνα Viber 2024 06 04 22 28 08 590

Rhyming game

Rhyming games are crucial for kindergarten EFL learners as they enhance phonemic awareness, which is the ability to recognize and manipulate sounds in words. These games help children develop their listening skills, making it easier for them to distinguish between similar sounds, a fundamental step in language acquisition. Rhyming activities also expand vocabulary and improve memory retention through repetition and playful engagement. Furthermore, they make learning English enjoyable and interactive, fostering a positive attitude towards language learning and encouraging active participation in the classroom.

Song: “Over the Deep Blue Sea”

The song “Over the Deep Blue Sea” is a lively and engaging tune that captivates young learners with its catchy melody and adventurous lyrics. Perfect for EFL classrooms, this song introduces children to new vocabulary related to the prepositions and wether, while reinforcing basic language structures through repetition. The playful narrative about a seafaring journey sparks imagination and excitement, making learning fun. Incorporating moves with the song enhances physical coordination and helps students remember the words more easily, creating a dynamic and enjoyable learning experience.

 

εικόνα Viber 2024 06 04 23 19 07 454

Easter Activities Part 3: “The Farmer and the Seeds”

Realia are real-world objects used in the classroom to enhance language learning by providing tangible, contextual examples of vocabulary and concepts. Using realia in teaching English to young learners is highly effective because it brings real-world objects into the classroom, making abstract language concepts more concrete and relatable. Realia helps to bridge the gap between the classroom and everyday life, enhancing comprehension and retention by engaging multiple senses. It makes lessons more interactive and engaging, which is crucial for maintaining the attention and interest of young children.

The plant, the seeds and the stones used in our leson stimulated curiosity in children and sparked discussion about real, natural and man-made objects.

εικόνα Viber 2024 06 04 22 36 59 348 εικόνα Viber 2024 06 04 22 36 59 516 εικόνα Viber 2024 06 04 22 36 59 564