Themed-based Activity: Insects

‘Insects’ is a fun and interesting topic for kids. We have spent a number of lessons telling stories, singing songs, playing games and doing activities with instects.

Check below the songs we have listened to in classroom and play with your children in your free time!

εικόνα Viber 2023 12 20 22 34 24 090

Also, don’t forget to check the videos with the gestures!  Encourage the kids to do the moves!

Πληροφορίες για την ευχερή χρήση του ιστολογίου

Δυνατότητα Μετάφρασης του blog

Η πλειοψηφία των αναρτήσεων είναι στην αγγλική γλώσσα. Όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα ακόμα και για όσες/όσους δεν γνωρίζουν την γλώσσα. Στην δεξιά πλευρά υπάρχει ενσωματωμένη εφαρμογή που κάνει αυτόματη μετάφραση από τα Αγγλικά στα Ελληνικά. Επιλέξτε τα “Ελληνικά” ως γλώσσα και το blog θα φορτώσει στα Ελληνικά. Χωρίς να πατήσετε τίποτα άλλο σε λίγα δευτερόλεπτα θα υπάρχει αρκετά καλή μετάφραση για όλες τις αναρτήσεις.

Σύνδεση σε λογαριασμό Google

Για να έχετε πρόσβαση στο πλήρες περιεχόμενο των αναρτήσεων πρέπει να είστε συνδεδεμένες/οι σε λογαριασμό Google. Σε περίπτωση που δεν είχτε δεν θα μπορείτε να δείτε ένα μέρος του υλικού που συνοδεύει τις ανρτήσεις όπως παρουσιάσεις και άλλα αρχεία.

Building Cup Towers and Cup Pyramids

We started the schoolyear with some of the funnniest activities. Building cup towers and pyramids is a fun activity that promotes stability in movement, persistence in creating and tolerance in frustration. Students stack up cups into towers and pyramids while their classmates chant “Taller please” in the familiar classroom tune. Learners are getting exposed to vocabulary such as cup, tower, pyramid, tall, please and other words and phrases used as part of the management language used in classroom.

20231206 093658

Welcome to ANGLOTOPIA!

WELCOME LETTER

Dear All,

Anglotopia is a blog created for the needs of my classes. The blog aims to present the learning activity in classroom, to inform parents/guardians and as a result facilitate the English language learning through the teacher-parent cooperation. Questions and comments are always welcome!

I hope you will have the time to navigate through the blog and find it stimulating! Be sure to check for updates once a week; preferably at weekends when new material is uploaded. As you can see, the material has been recently updated and it will be updated very often throughout the schoolyear.

Feel free to get in touch with me should you have any queries regarding either your kid’s progress or any other issues. My full details are as follows:

Tel.: 695 511 72 09
Office hours: Upon previous arrangement
Email: caterina@windowslive.com
anglotopia@outlook.com
Webpage: Anglotopia | fun and creative ways of learning English (sch.gr)

 

With best wishes,
Katerina Tsimpoukaki,
English Lnaguage and Literature Teacher

 

Fairy tale: It’s a Marmelaid Jam

Use of fairy tales is nothing new to English language classrooms as they are a linguistic treasure. However, fairy tales have often been ignored for various reasons by teachers. Lack of instruction time and ready-made material are, in my experience, two of the main reasons.

The benefits of incorporating fairy tales into English classrooms are numerous. Apart from the obvious linguistic gains, fairy tales provide an invaluable cultural context and can teach critical skills, communication skills and various values and morals.  Moreover, fairy tales increase motivation, cognitive engagement in learning, communication and comprehension skills in English classes.

‘It’s a Marmelaid Jam’ was an unidentified story to the students. However, in all classrooms kids were able to deduce meaning. In this way, kids gain confidence in making meaning in an all in English context. Moreover, the story includes a lot of fun rhyming patterns. Rhyming patterns is a useful tool in teaching language as they provide learners with the orrortunity to practice pronunciation and articulation while they also tend to be memorable by learners. In our case the rhymes help learners learn the vehicles.

The lesson included teacher reading of the tale, animation video with the story, ‘tracing’ tasksheet completion, powerpoint presentation with the rhyming patterns and game with the tasksheets.

 



Download file

2 3 4 5 6

t-e-1676393057-its-a-marmalade-jam-rhyming-words-powerpoint_ver_2

Τα Προβλήματα Συμπεριφοράς

Δεν ξέρω κανένα εκπαιδευτικό που να μην προβληματίζεται έντονα για την ολοένα και αυξανόμενη συχνότητα των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών στο σχολείο και την αποτελεσματική διαχείρισή τους στη τάξη του. Ένα είναι βέβεαιο: υπάρχουν αίτια για τις μη αποδεκτές συμπεριφορές και επιπτώσεις για το ίδιο το άτομο αλλά και για ολόκληρη τη σχολική κοινότητα.

Διαβάστε το πολύ σύντομο άρθρο που ακολουθεί.

Ξεχώρισα τα εξής:

  • [..τα αίτια της εκδήλωσης των προβλημάτων συμπεριφοράς είναι πολυδιάστατα. Σαφώς και προσωπικά χαρακτηριστικά των παιδιών/εφήβων παίζουν καθοριστικό ρόλο, όχι, όμως στη βάση της παθολογίας τους..]
  • [..κοινωνικά μη αποδεκτές αντιδράσεις που έχουν ενισχυθεί από το σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς επιτρέπουν συστηματικά στο άτομο που τις εκδηλώνει να πετύχει το σκοπό του (π.χ. να διαφύγει από τις σχολικές εργασίες), παγιώνονται και είναι δύσκολο να αντικατασταθούν από άλλες κοινωνικά αποδεκτές μορφές συμπεριφοράς..]
  • [..τα προβλήματα συμπεριφοράς διαταράσσουν το κλίμα της σχολικής τάξης, την παιδαγωγική σχέση με τους εκπαιδευτικούς, τις σχέσεις μεταξύ των ομηλίκων και παρεμποδίζουν τη μάθηση όλων των μαθητών του τμήματος..]

Τα αίτια και οι επιπτώσεις των προβλημάτων συμπεριφοράς

 

 

Διδακτική της ξένης γλώσσας στην προσχολική ηλικία

Πολλά ακούστηκαν για την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Κάποιοι εξέφρασαν ανησυχίες για ενδεχόμενη ‘σύγχυση’ που μπορεί να προκληθεί στα παιδιά από την ταυτόχρονη εκμάθηση της Ελλνικής και της Αγγλικής. Εκ πείρας ξέρω πλέον πως καμία σύγχυση δεν δημιουργείται. Αντιθέτως, η διδασκαλία της Αγγλικής έχει πολλά οφέλη για τα παιδιά και την κοινωνία. Στο άρθρο που ακολουθεί εκφράζονται εν συντομία πολλά από τα σπουδαία οφέλη που μπορεί να προσφέρει η διδασκαλία της αγγλικής από τη προσχολική ηλικία.

Αν και κάθε πρόταση στο άρθρο προσφέρει σημαντική επιχειρηματολογία και γνώση, για βιωματικούς λόγους λόγω της ενασχόλησής μου με τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ξεχώρισα τα εξής:

  • [..η διδασκαλία της Αγγλικής στην προσχολική ηλικία δεν αποτελεί πολυτέλεια αλλά ζωτικής σημασίας ανάγκη μέσα από την οποία τίθενται τα θεμέλια για την ανάπτυξη και εξέλιξη σημαντικών δεξιοτήτων..]
  • [..τα παιδιά μας οφείλουν να μπορούν να επικοινωνούν με κώδικες (λεκτικούς ή άλλους) που τούς επιτρέπουν να έχουν μια σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων και τούτο επιτυγχάνεται μέσα από τις ξένες γλώσσες και δη την Αγγλική..]

Διδακτική της Ξένης Γλώσσας στην Προσχολική Ηλικία

Θεατρική παράσταση για παιδιά στην αγγλική γλώσσα

Update 8/3

Αγαπητοί γονείς,

Η συνάντησή μας για την αυριανή παράσταση ισχύει κανονικά.

Ώρα συνάντησης 14:00 στο αμφιθέατρο Auditorium οδός Σίνα 2-4 Αθήνα  Στάση Μετρό Ⓜ️ Πανεπιστήμιο

Looking forward to seeing you all tomorrow!

Update 1/3

Αγαπητοί γονείς,

Έχω μιλήσει με το θέατρο και έχω κλείσει τις θέσεις όλων όσοι δηλώσατε συμμετοχή. Όσοι με ρωτήσατε αν υπάρχει πρόβλημα με τη συμμετοχή δύο γονιών, ρώτησα τη θεατρική ομάδα και μου είπαν πως δεν υπάρχει πρόβλημα και πως θα χαρούν πολύ να μας έχουν όλους γονείς, καθηγητές και παιδιά. Υπάρχουν ακόμα θέσεις για όποιον/α θέλει να προσθέσει άτομα.

Η προετοιμασία των παιδιών έχει ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί την επόμενη εβδομάδα. Κάποια παιδιά μπορεί να έχασαν μαθήματα αλλά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Εξηγούμε στα παιδιά ότι:

Παρακολουθούμε την παράσταση όπως στο μάθημα των Αγγλικών στο σχολείο. Κοιτάμε και παρατηρούμε με προσοχή τους ηθοποιούς και ό,τι συμβαίνει στη σκηνή και δεν μιλάμε κατά την ώρα της παράστασης. Δεν ρωτάμε τη μαμά και το μπαμπά τίποτα γιατί ξέρουμε το παραμύθι και ότι δεν καταλαβαίνουμε θα το εξηγήσουμε και θα το συζητήσουμε μετά στην τάξη στα μαθήματα που ακολουθούν. Τραγουδάμε και χορεύουμε στα τραγούδια και όταν μας καλούν οι ηθοποιοί αλλά σταματάμε αμέσως μετά. Οι γονείς δεν μεταφράζουμε και δεν ρωτάμε το παιδί τι και αν καταλαβαίνει σε καμία περίπτωση. Αν μας το ζητήσει απαντάμε πως δεν χρειάζεται και προτρέπουμε το παιδί να συνεχίσει να παρακολουθεί την παράσταση χωρίς να μιλά.

Θα ανεβάσω τα τραγούδια, τα βιντεάκια και τις εργασίες που έχουμε κάνει έως τώρα και αυτές που θα κάνουμε την επόμενη εβδομάδα. Τα παιδιά ξέρουν λέξεις και φράσεις ‘κλειδί’ τις οποίες θα ανακαλέσουν στο άκουσμα. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Οι εργασίες είναι δύσκολο να επαναληφθούν στο σπίτι αλλά μπορείτε να παρακολουθήσετε τα βιντεάκια και τα τραγουδάκια.

Για όποια απορία είμαι στη διάθεσή σας.

Καλό Σαββατοκύριακο!

Best,

Katerina

 

Upadate 26/02

Η αρχική προθεσμία ήταν μέχρι χθες όμως μπορείτε να δηλώσετε οποιαδήποτε στιγμή. Επειδή έμαθα πως κάποιοι γονείς δεν πρόλαβαν ή δεν ενημερώθηκαν γιατί τα παιδιά έλειπαν, θα δώσω 2 ακόμα μέρες (σήμερα 26/2 και αύριο 27/2) μέχρι να δηλώσω τους πρώτους. Μετά μπορείτε να δηλώνετε όποτε θέλετε αλλά όσο περνάνε οι μέρες ενδέχεται να μην βρείτε θέσεις γιατί αυτές τις παραστάσεις τις παρακολουθούν μαζικά σχολεία και φροντιστήρια.Ωστόσο, εγώ ανάλογα με το ενδιαφέρον θα επικοινωνώ με τη θεατρική ομάδα ανά 5 περίπου μέρες για να δηλώνω τα επιπλέον παιδιά αν φυσικά εξακολουθεί να υπάρχει διαθεσιμότητα. Όσοι όμως ξέρετε ότι θέλετε να συμμετάσχετε συμπληρώστε την φόρμα ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ 27/2.

 

Αγαπητοί γονείς/ κηδεμόνες,

Το English Theatre Club ανεβάζει παραστάσεις για παιδιά στην αγγλική γλώσσα. Για το επίπεδο των μαθητών του νηπιαγωγείου (Juniors) υπάρχει η παράσταση ‘The Three Little Pigs’. Πρόκειται για ένα χιουμοριστικό σόου με ηθοποιούς και μαριονέτες. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, αλλά δυστυχώς δεν το έχω δει γιατί οι παραστάσεις είναι περιορισμένες. Ωστόσο, η θεατρική όμάδα μου έχει δώσει μέρος του κειμένου για να προετοιμάσω τα παιδιά και έτσι να μπορούν να παρακολουθήσυν την παράσταση χωρίς πρόβλημα κατανόησης. Είμαι σίγουρη πως η συμμετοχή των παιδιών θα είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Επιπλέον, τα παιδιά θα έχουν την ηθική ικανοποίηση ότι παρακολούθησαν μια παράσταση εξολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα και αυτό δεν επηρέασε σε τίποτα την εμπειρία. Η προετοιμασία θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.

Η παράσταση είναι βασισμένη στην βραβευμένη ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney ‘Three Little Pigs’ που βγήκε στις οθόνες το 1933. Η ταινία είναι ξεκαρδιστική και έχει μεγάλη απήχηση στα παιδιά.

Τα παιδιά θα πρέπει υποχρεωτικά να έρθουν με συνοδό γονέα κηδεμόνα ο/η οποίος/α θα παραμείνει είτε στην αίθουσα είτε απ’έξω μέχρι το τέλος της παραστάσης. Η δραστηριότητα είναι εξωσχολική με τη συμμετοχή και συνδρομή της καθηγήτριας.

Η επόμενη (ίσως και τελευταία) παράσταση είναι στις 9 Μάρτη, ημέρα Σάββατο και ώρα 14:30. Η τιμή που μου έδωσαν από το θέατρο είναι 8 ευρώ ανά παιδί ή ενήλικα.

Την ίδια μέρα στις 16:00 υπάρχει η παράσταση ‘The Princess and the Pea’ κατάλληλη για παιδιά μεσαίου επιπέδου στα Αγγλικά. Αν έχετε παιδάκια μεγαλύτερης ηλικίας και επιπέδου που θέλετε να συμμετέχουν ενημερώστε με και θα σας στείλω υλικό για την προετοιμασία. Αν δεν είστε σίγουροι για το ποια παράσταση είναι κατάλληλη για το παιδί/α επικοινωνήστε μαζί μου.

Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που ακολουθεί έως την Κυριακή 25/02 αν θέλετε να έρθετε με το παιδί/α σας.

Επειδή υπάρχει μεγάλη συμμετοχή από τα φροντιστήρια σε όλη την Αθήνα ενδέχεται να μην μπορέσουμε να βρούμε θέσεις γι’αυτό δηλώστε ενδιαφέρον για συμμετοχή άμεσα.  Απορίες μπορείτε να διατυπώσετε στην φόρμα που ακολουθεί.

 

Σάββατο 09 Μαρτίου 2024 🥳 στο αμφιθέατρο 🎭 Auditorium οδός Σίνα 2-4 Αθήνα  Στάση Μετρό Ⓜ️ Πανεπιστήμιο 

LINK ΦΟΡΜΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoywA8xMOo6087hcicOW2c2RNzoNSRbvQ4bLdqDIgoeV9nZg/viewform?usp=sf_link

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο

threelittlepigs-print (1)

 

 

10626491_560459804060695_4096229809543136060_n2