Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Ιούλιος 2010
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

είναι αντικειμενική η βαθμολογία στις πανελλήνιες;

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 12 Ιουλίου 2010

noname18.jpg

Κοιτάζω τα αποτελέσματα από τα βαθμολογικά κέντρα και αντιγράφω:

Λατινικά αναβαθμολόγιση (2) :

α)    37-16    και ο τρίτος βαθμολογητής 32
β)    49-62                                                     51

μετρούν οι δυο καλύτεροι βαθμοί   οπότε ο πρώτος μαθητής δικαιώνεται( 6,9)  ενώ ο δεύτερος μαθητής ευνοείται(11,3 αντί 10).

Εκεί που γίνεται το “έλα να δεις” είναι στα Νέα Ελληνικά.

Παραθέτω τις τριάδες των βαθμολογιών με τρίτη την αναβαθμολόγηση:

27-42-35   βαθμός  7,7

94-70-62                  16,4  αντί για λογικό 13,2

61-45-46                  10,6  αντί για 9,1

77-95-94                  18,9

76-61-61                  13,7  αντί για 12,2

62-39-40                  10,1  αντί για 7,9

82-55-70                  15,2 (παραλίγο να χρειαστεί κι άλλος αναβαθμολογητής των αναβαθμολογητών!)

85-69-76                   16,1

Η αναβαθμολόγιση στα Νέα (έκθεση) είναι κανόνας και μου δημιουργεί την εξής απορία:

Στο ίδιο βαθμολογικό κέντρο λοιπόν, δυο υπερβολικά φιλεύσπλαχνοι βαθμολογητές βαθμολογούν ένα γραπτό, δυο “χασάπηδες” βαθμολογούν άλλο γραπτό και ένας καλός ένας κακός το τρίτο.

(το ότι υπάρχουν τέτοιοι, τα παραπάνω στοιχεία είναι …αδιάσειστα! )

Υπάρχουν δηλαδή βαθμολογίες που από τους ίδιους βαθμολογητές, λόγω στατιστικής σύμπτωσης είναι εξωπραγματικές και ΔΕΝ αναβαθμολογούνται.

Αλλά και αυτές που αναβαθμολογούνται είναι προκλητικά αντίθετες με το περί δικαίου αίσθημα.

Επειδή στα υπόλοιπα μαθήματα οι αναβαθμολογήσεις είναι αμελητέες   , αντί να κουρεύει η επιτροπή εξετάσεων το αυγό κάθε χρόνο , θα ήταν λογικότερο να ΚΟΠΕΙ το μάθημα της έκθεσης από τις εξετάσεις.(50% + ή 20.776 γραπτά στα συνολικά, όλων των μαθημάτων 40.089 γραπτά που αναβαθμολογήθηκαν φέτος ,στοιχεία ΥΠΔΒΜΘ)

Έτσι συνεισφέρω με τις απόψεις μου στην εθνική οικονομία (λιγότερα γραπτά, επιτηρητές ,βαθμολογητές) και στη περισσότερη αξιοπιστία του εξεταστικού συστήματος.

(Θα πάρω κανα φράγκο για αυτό; )

(ο Πανάρετος βγάζει τα στοιχεία ή τα χρησιμοποιεί για διαφήμιση του ιστοχώρου του, στο  σάιτ του υπουργείου;;;;;;;)

2 σχόλια προς “είναι αντικειμενική η βαθμολογία στις πανελλήνιες;”

  1.   ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΕΡΡΟΙΟΣ είπε:

    Συνάδελφε δυστυχώς έχεις 100% δίκιο. Αν οι μαθητές και οι γονείς τους ήξεραν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες διορθώνονται τα γραπτά τους αντί να τρέχουν στα φροντιστήρια θα έτρεχαν στις εκκλησίες για να κάνουν δεήσεις να πέσει το γραπτό τους στους κατάλληλους βαθμολογητές. Πάντως πιστευώ ότι στα παραδείγματα που παραθέτεις όταν η διαφορά είναι τόσο μεγάλη (πχ. πάνω από 20 μόρια) θα έπρεπε οι βαθμοί να ακυρώνονται και το γραπτό να ξαναβαθμολογείται από την αρχή.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Terra Computerata » Best of ed-blogs

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *