Παιδιά, στις εξετάσεις να θυμάστε τα εξής:
- Διαβάζουμε προσεκτικά όλες τις εκφωνήσεις πριν απαντήσουμε.
- Ξεκινάμε από τις ερωτήσεις που γνωρίζουμε καλύτερα για να αποκτήσουμε αυτοπεποίθηση.
- Γράφουμε καθαρά και οργανωμένα, ώστε να φαίνονται σωστά οι απαντήσεις μας.
- Προσέχουμε τη διαχείριση του χρόνου μας και δεν μένουμε πολλή ώρα σε μία δύσκολη ερώτηση.
- Στις ερωτήσεις ανάπτυξης γράφουμε σύντομες, σωστές και ουσιαστικές απαντήσεις.
- Στις ασκήσεις δείχνουμε τα βήματα και τη σκέψη μας.
- Ελέγχουμε τις απαντήσεις μας πριν παραδώσουμε το γραπτό.
- Μένουμε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι. Το άγχος δεν βοηθά, ενώ η καλή σκέψη βοηθά πολύ περισσότερο.
Λίγα ακόμα tips πριν μπούμε στην τάξη…
- https://youtube.com/shorts/Gc5ZnaQRs2Q?si=9C6zTh2ySzkbu1Ha
- Προσέχουμε τη διατροφή μας,τρώγοντας υγιεινά και πίνοντας επαρκή ποσότητα νερού
- Ξεκουράζουμε το μυαλό μας , κάνοντας μικρά διαλείμματα από τη μελέτη
- Κάνουμε έναν περίπατο,όταν νιώθουμε ότι θέλουμε μία παύση από το διάβασμα
- Σημαντικό να κοιμηθούμε καλά την προηγούμενη ημέρα για να είμαστε ξεκούραστοι.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ…
Πιστέψτε στον εαυτό σας και στις προσπάθειες που κάνατε όλη τη χρονιά.
Καλή επιτυχία σε όλους!