Φωτορεπορτάζ 6ης συνάντησης της Ομάδας μας
Την παρουσίαση ετοίμασε η Δανάη Βαλσαμίδη (α1).
Την παρουσίαση ετοίμασε η Δανάη Βαλσαμίδη (α1).
Η Λαμπρινή Σούλα και η Χαρούλα Σουμάδη (Γ2 Γυμνασίου) μας παρουσιάζουν την κομποστοποίηση.
Με το θέμα ασχολήθηκαν η Αναστασία Κωνσταντινοπούλου, η Χριστίνα Κελεσίδου και η Ελένη Κεντρωτά (α1 Γυμνασίου),
αλλά και η Μάγδα Ελευθεριάδου και η Βασιλική Καρατσομπάνη (α1 Γυμνασίου).
Το ξέρατε ότι το παντελόνι που όλοι αγαπάμε, το τζιν (jeans), βλάπτει το περιβάλλον; Για την ακρίβεια όχι το ίδιο, αλλά ο τρόπος κατασκευής του και ειδικότερα ο τρόπος κατασκευής του λεγόμενου ξεπλυμένου τζιν. Το παρακάτω άρθρο είναι ιδιαίτερα διαφωτιστικό. Θα χρειαστεί να ξεσκονίσετε και τα αγγλικά σας!
TRASH ART
Είναι ένα συγκεκριμένο είδος τέχνης γνωστό ως trash art ή junk art . Τα έργα αυτά περιλαμβάνουν κυρίως στοιχεία που έχουν απορριφθεί και προέρχονται ή από ανακυκλώσιμα υλικά ή από σκουπίδια (μη ανακυκλώσιμα) . Ένα παράδειγμα trash art είναι και το trashion, δηλαδή η δημιουργία ρούχων από σκουπίδια. Ξεκίνησε περίπου τον 20ο αιώνα και η ιδιαιτερότητά της είναι η επαναχρησιμοποίηση των σκουπιδιών με καλλιτεχνικό χαρακτήρα .
Δανάη Βαλσαμίδη ☺ 😉
(α1 Γυμνασίου)
Παρουσίαση του θέματος από τη Χαριτίνη Καρακατσάνη (α1 Γυμνασίου)
και από τις Ελπίδα και Δήμητρα Ψεμματάκη, Φατός Σελαμίογλου, Μαρίζα Μπατζακίδου και Ιωάννα Σούλα (α1 και α2 Γυμνασίου).
Για την τέχνη από σκουπίδια και ανακυκλώσιμα υλικά εργάστηκαν και κατασκεύασαν τα δικά τους έργα οι:
Μαργαρίτα Μπρούσα και Φωτεινή Χατζηνικολάου (α2 Γυμνασίου)
Δανάη Βαλσαμίδη (α1 Γυμνασίου)
Ιωάννα Κουτάκη (α1 Γυμνασίου)
Δήμητρα Ψεμματάκη (α1 Γυμνασίου)
Ελπίδα Ψεμματάκη (α2 Γυμνασίου)
Ιωάννα Σούλα (α2 Γυμνασίου)
Φατμά Σελαμί Ογλού (α2 Γυμνασίου)
Γεωργία Ιωσηφίδου (α1 Γυμνασίου)
Η Εύη Μυλωνοπούλου (α1 Γυμνασίου) και η Κατερίνα Μόσχου (α2 Γυμνασίου) ερεύνησαν την περίπτωση της Γαλλίας και η Λυδία Κοκκινίδου (Α΄ Λυκείου) την περίπτωση της Κύπρου.
Σημεία – χώροι ταφής απορριμμάτων (ΧΥΤΑ, ΧΥΤΥ, χωματερές, εργοστάσια επεξεργασίας απορριμμάτων):
Αφού βρείτε τους παραπάνω όρους, στη συνέχεια:
Σύμβολα ανακύκλωσης σε συσκευασίες:
Πάνω στις συσκευασίες των τροφίμων και των άλλων προϊόντων που αγοράζουμε υπάρχουν διάφορα σύμβολα, τα οποία έχουν σχέση με την ανακύκλωση. Αναζητήστε αυτά τα σύμβολα και την ερμηνεία τους.
Κομποστοποίηση:
Τα ερωτήματα, στα οποία πρέπει να απαντήσετε, είναι τα εξής:
Trash art:
(Προϋπόθεση η γνώση αγγλικών)
Οικολογία – οικονομία (διαχείριση απορριμμάτων):
Μας έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση ως προς την κατανάλωση και τη διαχείριση των απορριμμάτων;
Η διαχείριση απορριμμάτων στην ΕΕ:
Οι ομάδες που θα αναλάβουν τις παραπάνω εργασίες θα πρέπει να αναζητήσουν πώς γίνεται η διαχείριση των απορριμμάτων σε αυτές τις χώρες:
Η διαχείριση απορριμμάτων στην Ξάνθη:
Πώς γίνεται η διαχείριση των απορριμμάτων στην Ξάνθη:
Χρήσιμες ιστοσελίδες για όλες τις εργασίες:
http://www.ypeka.gr (àΠεριβάλλον)
http://www.kepka.org/index.php?option=com_content&task=category§ionid=2&id=20&Itemid=27
http://www.huffingtonpost.com/news/trash-art/
Τρόπος παρουσίασης:
Χρησιμοποιήστε τον τρόπο που προτιμάτε:
Στο τέλος, να γράψετε από πού πήρατε τις πληροφορίες.
Χρονοδιάγραμμα:
Τα αποτελέσματα της έρευνάς σας να παραδοθούν το αργότερο έως την Παρασκευή 29.01.2016 σε μία από τις υπευθύνους του προγράμματος !!!
Ημέρα παρουσίασης:
Οι εργασίες σας θα παρουσιαστούν την Κυριακή, 31/1/2016.
Στη συνέχεια θα αναρτηθούν στο blog.
Πριν και κατά τη διάρκεια των εορτών στην πόλη μας λειτούργησε η Γειτονιά του Άη Βασίλη, με πολλά παιχνίδια για τα παιδιά και μικρά καταστήματα. Την επισκεφθήκαμε και ερευνήσαμε την κατάσταση που επικράτησε εκεί όσον αφορά την καθαριότητα. Εργάστηκαν 31 από τα μέλη του Περιβαλλοντικού Προγράμματος οργανωμένα σε ομάδες χρησιμοποιώντας το ακόλουθο ερωτηματολόγιο, που ετοίμασαν οι υπεύθυνες του προγράμματος:
Φύλλο καταγραφής απορριμμάτων στη Γειτονιά του Άη Βασίλη
Στη συνέχεια μπορείτε δείτε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας. Την παρουσίαση ετοίμασε η Ιωάννα Κουτάκη (Α1 Γυμνασίου).
Η Μιχαέλα Τσαγγάλα (Α2 Γυμνασίου) ετοίμασε το φωτορεπορτάζ της τρίτης μας συνάντησης με όλα όσα είδαμε, ερευνήσαμε και… παίξαμε!