ADSL σε γραμμές ιδιοκτησίας Σχολικής Μονάδας

Μετά από τη τελευταία ενημέρωση που είχαμε από τον ΟΤΕ, τα αιτήματα ενεργοποίησης της ADSL υπηρεσίας σε γραμμές ιδιοκτησίας μονάδων, που αφορούν τα νηπιαγωγεία, λόγω τεχνικών προβλημάτων και της ιδιαιτερότητας της κατάστασης θα καθυστερήσουν κι’ άλλο. Συγκεκριμένα ο ΟΤΕ μας δίνει χρονοδιάγραμμα για μετά τον Μάρτιο του 2011.

Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση Μαθητών στην εξοικονόμηση Ενέργειας

 Πανευρωπαϊκός  Διαγωνισμός U4energy 

Καλούνται όλες οι ενδιαφερόμενες Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να συμμετάσχουν στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό U4energy.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προέβη στην έναρξη του U4energy, ενός νέου διασυνοριακού σχολικού διαγωνισμού που επιδιώκει να προάγει την εξοικονόμηση ενέργειας στην Ευρώπη

Στο διαγωνισμό καλούνται Σχολεία από όλη την Ευρώπη να εμπλέξουν μαθητές τους σε θέματα σχετικά με την ενέργεια και να επιδείξουν επιτεύγματά τους σχετικά με την εξοικονόμηση ενέργειας, σε μια προσπάθεια προσέγγισης ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος.

Μπορείτε να υποβάλετε τις δραστηριότητες του σχολείου σας σχετικά με τις συνήθειες ενεργειακής κατανάλωσης, από το Σεπτέμβριο του 2010 ως το Μάιο του 2011.

 

Μπορείτε να εγγραφείτε από τώρα, στο http://tinyurl.com/2dp9qj5

 

Πληροφορίες παρέχονται στο δικτυακό τόπο http://www.u4energy.eu.

Αναλυτικές οδηγίες παρέχονται στο http://tinyurl.com/2bgst2b.

Οι εκπρόσωποι για την Ελλάδα

Αλεξάνδρα Κουλουμπαρίτση, Σύμβουλος, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, national ambassador

Βαγγέλης Κολτσάκης, Εκπαιδευτικός Δ.Ε., national adviser

ekoltsakis@sch.gr

 

Ημέρα Διαλόγου για την Πληροφορική στην εκπαίδευση

 

Η  Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.)  διοργανώνει:

 Ημέρα Διαλόγου για την Πληροφορική στην εκπαίδευση
 με θέμα:

«Η Πληροφορική στο Νέο Σχολείο»

 το Σάββατο 11/12/2010, 11.30’π.μ. – 15.30’ μ.μ.
στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ
(Αχιλλέως 37-39 & Μυλλέρου 124, στάση ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείο)

Η ημερίδα οργανώνεται στο πλαίσιο της γενικότερης επαγρύπνησης και της προσπάθειας για άμεση ανταλλαγή απόψεων και ενημέρωση των συναδέλφων καθηγητών Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Δηλώστε συμμετοχή ηλεκτρονικά στη Φόρμα εγγραφής

Πληροφορίες: http://pekap.blogspot.com, e-mail: pekap@pekap.gr

Προσοχή: Επικίνδυνα-παραπλανητικά μηνύματα

Για τους  Χρήστες του Πανελληνίου Σχολικού δικτύου,

Προσοχή:  Ποτέ   δεν απαντάμε σε e-mails  ή ύποπτους δικτυακούς τόπους που μας ζητούν τον κωδικό πρόσβασης μας.

Με αφορμή παραπλανητικά μηνύματα αλληλογραφίας που έχουν αποσταλθεί προς χρήστες μας το τελευταίο χρονικό διάστημα, και  ζητούν να τους γνωρίσετε τους κωδικούς πρόσβασης των λογαριασμών σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε   για τα ακόλουθα:

  • Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να κάνετε τις ενέργειες που σας προτείνει το συγκεκριμένο παραπλανητικό μήνυμα αλληλογραφίας.
  • Το μήνυμα αυτό είναι πλαστό (περίπτωση ενοχλητικής -παραπλανητικής αλληλογραφίας-phishing. και δεν προέρχεται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).
  • Πρώτα απ’ όλα  να ξέρετε ότι κανένας οργανισμός (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, Τράπεζα, Εταιρεία, κλπ) δεν θα στείλει μήνυμα αλληλογραφίας με το οποίο ζητά από τους χρήστες να επιστρέψουν τους κωδικούς πρόσβασης.
  • Γενικά να είστε προσεκτικοί με τέτοια μηνύματα τα οποία εντάσσονται στη λογική των παραπλανητικών μηνυμάτων τύπου phishing.
  • Δεν θα πρέπει να αναγράφετε τον κωδικό πρόσβασης σας παρά μόνο σε δικτυακούς τόπους του sch.gr (www.sch.gr, webmail.sch.gr, students.sch.gr,e-learning.sch.gr, istos.sch.gr,  login.sch.gr, cas.sch.gr, sso.sch.gr κλπ) , και του www.e-yliko.gr  
  • Αν ζητείται password από άλλο δικτυακό τόπο εκτός απ’ αυτούς δεν θα πρέπει να τον δίνετε

 

Αν και το  Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο εφαρμόζει πολιτική προστασίας από την ενοχλητική αλληλογραφία (Spam), υπάρχουν περιπτώσεις μηνυμάτων που καταφέρνουν να παρακάμψουν τα φίλτρα και να φτάσουν στο γραμματοκιβώτιο σας.

 Γενικότερα σας συνιστούμε να:

  • Διαγράφετε τα άχρηστα μηνύματα e-mail χωρίς να τα ανοίγετε.
  • Μην απαντάτε ποτέ σε παραπλανητικά  μηνύματα και γενικά μηνύματα spam.
  • Σκεφθείτε προσεκτικά πριν ανοίξετε συνημμένα αρχεία και πριν κάνετε κλικ σε συνδέσμους που περιέχονται σε μηνύματα e-mail ή άμεσα μηνύματα
  • Μην προωθείτε αλυσιδωτά μηνύματα e-mail
  • Μην αγοράζετε τίποτε και μην συνεισφέρετε σε εράνους που προωθούνται μέσω μηνυμάτων spam

 

Γενικά για την προστασία σας από πιθανή εξαπάτηση σας προτρέπουμε να εφαρμόζετε τα παρακάτω:

  • Μην ακολουθείτε υπερσυνδέσμους (hyperlinks) από e-mail ή ιστοσελίδες, αλλά πάντα να πληκτρολογείτε τις διευθύνσεις που σας ζητούν να επισκεφθείτε. Επίσης προσθέστε τις ιστοσελίδες που χρησιμοποιείτε συχνά στα bookmarks / Favorites του προγράμματος πλοήγησης που χρησιμοποιείτε.
  • Διατηρείτε το πρόγραμμα πλοήγησης ιστοσελίδων (Internet Explorer, Mozilla, Opera, MAC Safari κ.α.) που χρησιμοποιείτε ενημερωμένο (καλό είναι να έχετε πάντα την τελευταία σταθερή έκδοση) γιατί ενδεχομένως παλαιότερες εκδόσεις να είναι ευάλωτες σε προσπάθειες παραπλάνησης, πχ με ψεύτικες διευθύνσεις ιστοσελίδων (spoofed URLs).
  • Ελέγχετε την γραμμή κατάστασης (status bar) του προγράμματος πλοήγησης για να βλέπετε την διεύθυνση που θα επισκεφθείτε αν ακολουθήσετε τον σύνδεσμο.
  • Ελέγχετε αν στο κείμενο που διαβάζετε στην ιστοσελίδα ή στο μήνυμα αλληλογραφίας υπάρχουν ορθογραφικά ή συντακτικά σφάλματα.
  • Εγκαταστήστε ένα πρόγραμμα που σας ενημερώνει για ιστοσελίδες που περιέχουν περιεχόμενο που έχει ήδη αναφερθεί ως απειλή phishing,  ή χρησιμοποιείτε πρόγραμμα πλοήγησης ιστοσελίδων που έχουν φίλτρα anti-phishing.

 

Με την ευκαιρία αυτή επισημαίνουμε την ιδιαίτερη προσοχή που πρέπει να δείχνετε σε θέματα που αφορούν τον “Κωδικό Πρόσβασής (Password)”.

  • Ο προσωπικός σας “Κωδικός Πρόσβασης (Password)” διασφαλίζει την αποκλειστική και νόμιμη χρήση των υπηρεσιών που σας παρέχει το Π.Σ.Δ.
  • Για το λόγο αυτό δεν θα πρέπει να τον γνωστοποιείτε σε τρίτους 
  • Για μεγαλύτερη ασφάλεια, θα πρέπει να αλλάζετε τον “Κωδικό Πρόσβασής (Password)” σας σε τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Ο μόνος επίσημος τρόπος αλλαγής password είναι ο www.sch.gr/password ο οποίος ανακατευθύνεται στο https://register.sch.gr/password/change_password/
  • Κάθε άλλο URL αλλαγής password θα πρέπει να θεωρείται ύποπτο και να μην γίνεται αποδεκτό.

 

Δείτε σχετικά:

 

Με εκτίμηση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ   ΣΧΟΛΙΚΟ   ΔΙΚΤΥΟ

——————————————————————-

Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών, http://www.sch.gr/helpdesk 

Τηλέφωνο  (χρέωση μία αστική μονάδα): 801-11-801-81

Δικτυακοί τόποι «υποκλέπτουν ιστορικά περιήγησης από τους browser»

Δεκάδες δημοφιλείς δικτυακοί τόποι κατασκοπεύουν τις διαδικτυακές κινήσεις των επισκεπτών χωρίς να ζητούν την έγκριση τους, προειδοποιούν Αμερικανοί ερευνητές.

Σε δειγματοληπτική μελέτη, ειδικοί του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Ντιέγκο εντόπισαν 485 δικτυακούς τόπους που πιθανώς κατασκοπεύουν τα ιστορικά περιήγησης αξιοποιώντας την τεχνολογία Javascript.

Τα δεδομένα που προκύπτουν επιτρέπουν στους δικτυακούς τόπους να ελέγχουν αν οι χρήστες  επισκέπτονται τους ανταγωνιστές τους. Τα ιστορικά μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν από διαφημιστικές εταιρείες για τη δημιουργία του προφίλ κάθε χρήστη, ή ακόμα και από μέλη του οργανωμένου κυβερνοεγκλήματος για διάφορες παράνομες δραστηριότητες.

Oι τελευταίες εκδόσεις των προγραμμάτων Firefox, Chrome και Safari εμποδίζουν αυτού του είδους την ύποπτη δραστηριότητα. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τον Internet Explorer, ούτε με τις παλαιότερες εκδόσεις των τριών παραπάνω προγραμμάτων.

Avast – Πρόβλημα με το email

Avast – Πρόβλημα με το email

Από τον κ. Μάριο Κεσούλη από το Γραφείο Υποστήριξης Χρηστών ΠΣΔ ΑΜΘ
μας ενημέρωσε για την παρακάτω διαδικασία  εάν το  Avast δεν σας επιτρέπει στην Αποστόλη mail με το outlook
email.

1. Open Avast

2. Click on ‘Settings’ (upper right corner of page)

3. Click on ‘Troubleshooting’

4. Click on ‘Redirect Settings’

5. Clear all the port #’s from each field

6. Check ‘Ignore Local Communication’

7. Click ‘OK’

8. Close Avast

Πληροφορική στο Λύκειο

Όπως φαίνεται η πληροφορική θα παραμείνει στο Λύκειο ως ανεξάρτητο γνωστικό αντικείμενο Διαβάστε κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο  πως τοποθετήθηκε η Υφυπουργός Παιδείας στο θέμα της πληροφορικής στο Λύκειο

http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=9115&spec=edu&type=1

Προτάσεις για το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον της Γ’ Λυκείου

Στο παρακάτω σύνδεσμο είναι προτάσεις για το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον της Γ’ Λυκείου του  Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας

http://1grde.mag.sch.gr/plinet/blog_files/prot_an_efarm.doc

ΠΣΔ – Ασφαλή Χρήση του Διαδικτύου

Φυλλάδιο του ΠΣΔ για την ασφαλή Χρήση του Διαδικτύου
http://students.sch.gr/students-portlets//important/files/SaferInternet.pdf

Αναβάθμιση της διοίκησης της εκπαίδευσης

Κείμενο προτάσεων που , απέστειλε το υπ. Παιδείας  για την Αναβάθμιση της διοίκησης της εκπαίδευσης

Η υφιστάμενη κατάσταση

Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα αντανακλά τη γενικότερη εικόνα της δημόσιας διοίκησης, η οποία στη χώρα μας χαρακτηρίζεται από συγκεντρωτισμό και ενίσχυση της εκτελεστικής εξουσίας, αλλά και από την αναποτελεσματικότητα και τις υψηλές περιφερειακές ανισότητες. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα παραμένει, παρά τις όποιες θεσμικές βελτιώσεις, ένα συγκεντρωτικό σύστημα, αφού ελάχιστες ουσιαστικές αρμοδιότητες διοίκησης έχουν μεταφερθεί σε τοπικό-σχολικό επίπεδο. Η εκπαιδευτική πολιτική παράγεται μόνο στην κορυφή της πυραμίδας της διοίκησης (Υπουργείο). Πλήθος εγκυκλίων και νόμων ρυθμίζουν κυρίως κεντρικά και την παραμικρή λεπτομέρεια της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, αφήνοντας ελάχιστα περιθώρια για την ανάπτυξη δημιουργικών πρωτοβουλιών και στερώντας το σύστημα από την απαραίτητη ευελιξία και προσαρμοστικότητα μέσα σε ταχύτατα μεταβαλλόμενες συνθήκες. Οι παραπάνω διαπιστώσεις ενισχύονται από τη δημιουργία ενός πληθωριστικού και πολύπλοκου συνόλου οργάνων και λειτουργιών με ιδιαίτερες δυσκολίες στην άσκηση αποτελεσματικής εποπτείας και διαχείρισης.

Άλλα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού συστήματος είναι η πλημμελής επικοινωνία, διασύνδεση και συντονισμός στο εσωτερικό του λόγω των πολλών επιπέδων διοίκησης, ο διεκπεραιωτικός ρόλος των στελεχών και ιδιαίτερα των διευθυντών των σχολικών μονάδων, το γεγονός ότι οι δεσμευτικές κεντρικές αποφάσεις λειτουργούν κάποιες φορές ως άλλοθι αδράνειας, καθώς και η περιορισμένη παιδαγωγική υποστήριξη των εκπαιδευτικών σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

 

Βασικές αρχές και επιδιώξεις

Η αναδιοργάνωση, ο εξορθολογισμός και η αναβάθμιση του συστήματος οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης πρέπει να λαμβάνει υπόψη τα χαρακτηριστικά, την ιστορία και τις εμπειρίες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, την ευρωπαϊκή εμπειρία, αλλά και το σχετικό επιστημονικό – ερευνητικό και εμπειρικό υλικό, με βάση το οποίο έχουν αναπτυχθεί πλούσια κριτική και προτάσεις. Πρέπει επίσης να βασίζεται στις, διεθνώς αποδεκτές ως αποτελεσματικές αρχές της αποκέντρωσης, της υπευθυνότητας, της διαφάνειας, της λογοδοσίας, της ποιότητας και της οικονομικότητας.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, η επίτευξη της αποτελεσματικής λειτουργίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος προϋποθέτει:

  • Ενίσχυση του επιτελικού και εποπτικού ρόλου του υπουργείου και σαφή προσδιορισμό αρμοδιοτήτων μεταξύ των οργάνων διοίκησης της εκπαίδευσης.
  • Περιορισμό των επιπέδων διοίκησης και διαμόρφωση απλής και ευέλικτης δομής σε λειτουργική αντιστοιχία με το εκπαιδευτικό σύστημα.
  • Αποκέντρωση αρμοδιοτήτων και ενίσχυση του ρόλου των περιφερειακών δομών διοίκησης της εκπαίδευσης στη λήψη και υλοποίηση σημαντικών αποφάσεων.
  • Ενίσχυση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας και της δυνατότητάς της να προγραμματίζει, να οργανώνει, να υλοποιεί, να αξιολογεί το έργο της.
  • Αποτελεσματικό συντονισμό των δομών και υπηρεσιών στήριξης και επιστημονικής – παιδαγωγικής καθοδήγησης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας.
  • Οικονομία μέσων, αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, ολοκλήρωση ηλεκτρονικής σύγκλισης, απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών.

 

Σε επίπεδο Κεντρικής Υπηρεσίας (ΚΥ), ο οργανισμός του ΥΠ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. αποτελείται από:

  • 5 Γενικές Διευθύνσεις, 4 Ενιαίους Διοικητικούς Τομείς και 2 Ειδικές Υπηρεσίες
  • 40 Διευθύνσεις (εκ των οποίων 9 ανεξάρτητες)
  • 148 Τμήματα και 7 γραφεία.

Το σκεπτικό της αναδιοργάνωσης της ΚΥ βασίζεται στους παρακάτω άξονες:

  • Ενίσχυση των Διευθύνσεων στον επιτελικό, σχεδιαστικό και ελεγκτικό τους ρόλο, με παράλληλη αποκέντρωση των εκτελεστικών αρμοδιοτήτων τους.
  • Ενοποίηση των υπηρεσιών με βάση συγκεκριμένα κριτήρια (π.χ. λειτουργική διάκριση και διαφοροποίηση) στις κατά το δυνατόν λιγότερες οργανικές μονάδες (π.χ. των υπηρεσιών που αντιμετωπίζουν θέματα της Α/θμιας και της Β/θμιας εκπαίδευσης, αυτών που αντιμετωπίζουν θέματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, των υπηρεσιών οικονομικής διαχείρισης, των υπηρεσιών με μελετητικό προσανατολισμό).
  • Κατάργηση υπηρεσιών των οποίων οι αρμοδιότητες μεταφέρονται σε επιτελικούς εποπτευόμενους φορείς ή στο επίπεδο της περιφέρειας.

 

Σε επίπεδο περιφερειακών δομών, το σύστημα είναι αναπτυγμένο σε τέσσερα επίπεδα (Περιφερειακή διεύθυνση, Διεύθυνση Εκπαίδευσης σε επίπεδο νομού, Γραφείο Εκπαίδευσης σε επίπεδο επαρχίας, και Σχολική Μονάδα).

Στο επίπεδο της περιφέρειας προτείνεται:

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης αποτελεί βασικό κύτταρο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού, μέσω μεταφοράς αρμοδιοτήτων οι κυριότερες από τις οποίες είναι:

  • η εξειδίκευση των εθνικών πολιτικών σε περιφερειακό επίπεδο,
  • η εξειδίκευση και η υλοποίηση των στόχων της εθνικής στρατηγικής για την επιμόρφωση,
  • η οργάνωση και η στήριξη των διαδικασιών αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης,
  • η λήψη αποφάσεων για την ίδρυση, οργάνωση, προαγωγή, συγχώνευση μεταφορά και μετατροπή σχολικών μονάδων.

Στο επίπεδο του νομού η ύπαρξη δύο επιπέδων διοίκησης καθιστά το σύστημα δυσλειτουργικό, ενώ ο αριθμός των υφισταμένων δομών διοίκησης είναι υπερβολικά μεγάλος (450 δ/νσεις και γραφεία), διαμορφώνοντας ένα εξαιρετικά υψηλό κόστος λειτουργίας (ενοίκια κτιρίων, στελέχη, διοικητικοί υπάλληλοι και αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί). Παράλληλα, το σύστημα επιστημονικής – παιδαγωγικής καθοδήγησης και στήριξης του εκπαιδευτικού έργου απαρτίζεται από στελέχη και δομές (Σχολικούς Συμβούλους, Υπεύθυνους Π.Α, ΠΟΛ, Α.Α, ΓΡΑΣΕΠ, ΓΡΑΣΥΠ, ΚΕΣΥΠ, ΚΕΔΔΥ, ΚΠΕ,Π.Ε.Κ.) που δεν λειτουργούν με ξεκάθαρους όρους, συντονισμένα και συντεταγμένα σε ένα λειτουργικό και ιεραρχικό πλαίσιο με ξεκάθαρο προσανατολισμό στο στόχο. 

Προτείνεται:

  • – Αναδιοργάνωση, εξορθολογισμός, ενίσχυση και συντονισμός του συστήματος επιστημονικής – παιδαγωγικής καθοδήγησης και στήριξης του εκπαιδευτικού έργου,
  • – Σύσταση ενιαίας δομής και υπηρεσιακής λειτουργίας υποστήριξης για την Α/θμια και Β/θμια,
  • Κατάργηση των Γραφείων Α/θμιας και Β/θμιας εκπ/σης και περιορισμός των επιπέδων διοίκησης από 2 σε 1,
  • Ενοποίηση των δομών (διοικητικών και καθοδηγητικών – υποστηρικτικών) που αντιμετωπίζουν κοινά θέματα Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της 9χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης,
  • Εξορθολογισμός της οργανωτικής δομής των Περιφερειακών Υπηρεσιών και βέλτιστη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού,
  • Βέλτιστη αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων (μείωση των ενοικιαζόμενων κτιρίων που στεγάζουν τις περιφερειακές υπηρεσίες, συστέγαση όπου είναι δυνατό κ.λ.π.).

 

Στο επίπεδο της Σχολικής Μονάδας, η ενίσχυση της αυτονομίας της και η μετατροπή της σχολικής μονάδας από φορέα με αποκλειστικά εκτελεστικές αρμοδιότητες σε φορέα γόνιμης υποδοχής και συνδιαμόρφωσης της εκπ/κής πολιτικής αποτελεί κεντρική επιδίωξη. Η απόδοση αυξημένης αυτονομίας στις ΣΜ και η αύξηση των αρμοδιοτήτων των διευθυντών των σχολικών μονάδων καθιστά απαραίτητη τη λήψη μέτρων όπως:

  • Η ευθύνη των οργάνων να συνοδεύεται με την αντίστοιχη εξουσία για την άσκηση όλων των αρμοδιοτήτων,
  • Άρση των επικαλύψεων αρμοδιοτήτων του Δ/ντή με το Σύλλογο Διδασκόντων και τα λοιπά συλλογικά όργανα,
  • Επανεξέταση του διδακτικού ωραρίου των διευθυντών των σχολείων, 
  • Ενίσχυση των ΣΜ με ειδικούς, οι οποίοι θα καλύπτουν ομάδες σχολείων (ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός),
  • Απόδοση ουσιαστικού ρόλου και αποφασιστικών αρμοδιοτήτων σε συλλογικά όργανα,
  • Εκσυγχρονισμός και ενίσχυση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των συλλογικών οργάνων,
  • Ενίσχυση της αυτονομίας των ΣΜ στον προϋπολογισμό και τη διαχείριση των πιστώσεων για λειτουργικές δαπάνες με βάση τις ανάγκες και τον προγραμματισμό της ΣΜ, όπως προκύπτει από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης,
  • Εξορθολογισμός ωραρίου εκπ/κών Α/θμιας και Β/θμιας εκπ/σης,
  • Ενοποίηση – συγχώνευση ΣΜ,
  • Ενίσχυση των θεσμών κοινωνικής λογοδοσίας.
Copyright © ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ 1 Γραφείου Δ.Ε Μαγνησίας          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση