Ημερίδα με θέμα Ανοικτό Λογισμικό

Την Κυριακή 23-01-2011 ώρα 11:00 πμ, στο αμφιθέατρο του 2ου ΓΕΛ Κατερίνης θα πραγματοποιηθεί ημερίδα με θέμα: «Ανοικτό Λογισμικό»

Στο συνημμένο αρχείο υπάρχει το πρόγραμμα. Περισσότερες πληροφορίες στο http://srv-dide.pie.sch.gr/plinet

Φιλοξενία Ιστοσελίδων, κατάργηση του php safe mode

 Κατάργηση του safe mode από την PHP και την αντικατάσταση του από τον μηχανισμό ελέγχου ασφαλείας suPHP. Με την αλλαγή αυτή εξαλείφονται τα προβλήματα και οι περιορισμοί που υπήρχαν λόγω του PHP safe mode, όπως π.χ. η εγκατάσταση κάποιων CMS (π.χ. joomla), χωρίς να υποβιβάζεται η ασφάλεια των συστημάτων και των εφαρμογών.

Στο νέο περιβάλλον (suPHP) όμως υπάρχουν κάποιες απαιτήσεις, οι οποίες αν δεν εκπληρώνονται δημιουργούν προβλήματα στη λειτουργία ορισμένων εφαρμογών.

Πρέπει να ελεγχθούν τα ακόλουθα

  • Όλα τα αρχεία της ιστοσελίδας πρέπει να βρίσκονται σε mode 644 (rwx.rw-.rw-) και οι φάκελοι σε 755 (rwx.r-x.r-x)
  • Ελέγξτε μήπως υπάρχει κάποιο αρχείο “.htaccess”. Η ύπαρξή του ενδέχεται να δημιουργήσει πρόβλημα.
  • Για τους χρήστες της εφαρμογής joomla πρέπει να ρυθμιστεί η μεταβλητή live_site στο configuration.php. Συγκεκριμένα το :

var $live_site = ‘’”

θα πρέπει να τροποποιηθεί όπως είναι η διεύθυνση ιστοσελίδων σας.

Δείτε τα παραδείγματα που ακολουθούν:

  1. var $live_site = “’http://users.sch.gr/georgiou”; (Για εκπαιδευτικό κάτω από το users.sch.gr)
  2. var $live_site = “’http://users.sch.gr/georgiou/portal”; (Για εκπαιδευτικό που έχει εγκαταστήσει την εφαρμογή σε κάποιο φάκελο στο παράδειγμα /portal)
  3. var $live_site = “’http://1dim-orest.evr.sch.gr”; (Για δικτυακό τόπο σχολείου )

Αντίστοιχη μεταβλητή μπορεί να υπάρχει και για άλλες εφαρμογές.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποια δυσλειτουργία την οποία δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε είτε καταχωρώντας μια αναφορά προβλήματος στο http://helpdesk.sch.gr είτε αποστέλλοντας e-mail στο webhost@sch.gr

Ο σκοπός της υπηρεσίας Τεχνικής Στήριξης

Η υπηρεσία της Τεχνικής Στήριξης του ΥΠΔΒΜΘ έχει σκοπό την υποστήριξη του πληροφοριακού εξοπλισμού των Σχολικών και Διοικητικών μονάδων του ΥΠΔΒΜΘ και την εκπαίδευση του προσωπικού που εμπλέκεται στην καθημερινή διαχείριση και λειτουργία του εξοπλισμού ΤΠΕ για την:

  • Αντιμετώπιση προβλημάτων εξοπλισμού ΤΠΕ των Εκπαιδευτικών και Διοικητικών μονάδων (δηλαδή των Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής & Εφαρμογών Η/Υ – Σ.Ε.Π.ΕΗ.Υ. και του λοιπού υπολογιστικού και δικτυακού εξοπλισμού)
  • Υιοθέτηση προς χρήση τεχνολογιών ή ρυθμίσεων που καθιστούν τον εξοπλισμό περισσότερο εύκολο στη χρήση/διαχείριση και αποδοτικό στην παιδαγωγική αξιοποίηση

 

Η Τεχνική Στήριξη του εξοπλισμού  των Εκπαιδευτικών και των Διοικητικών μονάδων ξεκίνησε συστηματικά σε Πανελλαδική κλίμακα το 2003 (περισσότερα στο Ιστορικό της δράσης Τεχνικής Στήριξης) και συνεχίζεται το 2009 με την ακόλουθη δομή υποστήριξης τριών επιπέδων:

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.ΕΗ.Υ. (πχ Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)  ή προβλήματα που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τον Υπεύθυνο Σ.Ε.Π.ΕΗ.Υ. μπορούν να εξυπηρετηθούν από το: 
  • δεύτερο επίπεδο:

    (Τα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απευθεύνονται στα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. της περιοχής τους).

Το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα είτε άμεσα είτε σε συνεργασία με το:

 

Για περιγραφή του πώς λειτουργεί η υπηρεσία επιλέξτε Παρεχόμενες Υπηρεσίες.

Απο την Ιστοσελιδα της Τεχνικής Στήριξης

http://ts.sch.gr/about/main-page-article-purpose

Ο κόμβος της Τεχνικής Στήριξης Πληροφοριακών Συστημάτων Σχολικών Μονάδων

Ο κόμβος της Τεχνικής Στήριξης Πληροφοριακών Συστημάτων Σχολικών Μονάδων είναι

http://ts.sch.gr/

Οδηγός εγκατάστασης του Ubuntu 10.04 LTS/ LTSP σε σχολικά εργαστήρια και χρήσης εργαλείων διαχείρισης τάξης

Αναρτήθηκε το νέο εγχειρίδιο Οδηγίες εγκατάστασης ubuntu 10.04 – LTS/ LTSP σε σχολικά εργαστήρια και χρήσης εργαλείων διαχείρισης

Το εγχειρίδιο παρουσιάζει την αρχιτεκτονική ενός ΣΕΠΕΗΥ με thin & fat clients, τις ελάχιστες και τις συνιστώμενες προδιαγραφές υλικού για να γίνει εγκατάσταση, βασικές οδηγίες χρήσης και διαχείρισης του περιβάλλοντος καθώς και επιπλέον ρυθμίσεις που μπορούν να γίνουν από πιο έμπειρους χρήστες που θέλουν να παραμετροποιήσουν περαιτέρω το περιβάλλον

Από την Ιστοσελίδα της Τεχνικής Στήριξης

http://ts.sch.gr/news/ubuntu1004guide

Ενημερωτικός Κόμβος για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Από τον Ενημερωτικός Κόμβος για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου λάβαμε το ακόλουθο
email

 “Αγαπητοί υπεύθυνοι ΚΕΠΛΗΝΕΤ,

Σας ευχόμαστε Χρόνια πολλά και δημιουργικά! Σας καλούμε να επισκεφθείτε τον ενημερωτικό κόμβο για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο http://internet-safety.sch.gr του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και να συμμετάσχετε ενεργά.
Παράλληλα, σας παρακαλούμε να μας υποδείξετε sites σχολικών μονάδων που ευαισθητοποιούνται στο θέμα της Ασφάλειας στο Διαδίκτυο καθώς επίσης και να ενθαρρύνετε τους εκπαιδευτικούς να εγγραφούν στην online κοινότητα “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” (https://blogs.sch.gr/groups/internet-safety/). Αντικείμενο της κοινότητας είναι η συζήτηση και η ανταλλαγή απόψεων σε θέματα ασφαλούς πρόσβασης των μαθητών στο διαδίκτυο, η προβολή καλών πρακτικών, η παροχή οδηγιών, συμβουλών και η ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων για θέματα ασφαλούς διαδικτύου.

Επισυνάπτεται η σχετική επιστολή μας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εφόσον συμφωνείτε καθώς και σχετικό banner για τις ιστοσελίδες ή τα ιστολόγια.

Χρήσιμο υλικό για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε στο http://internet-safety.sch.gr/, ενότητα “Χρήσιμο Υλικό”.

Με εκτίμηση,

Εκ μέρους του Ενημερωτικού Κόμβου για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο.

 

 Αυτός ενημερωτικός κόμβος Internet-Safety του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου  έχει ως σκοπό

1)      Τον ορισμό σαφών πολιτικών και διαδικασιών για την ασφαλή πλοήγηση των μαθητών στο Διαδίκτυο.

2)      Την ασφαλή και υπεύθυνη online συμπεριφορά, ώστε να μην τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού.

3)      Την ορθολογική χρήση των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης, όπως βιβλία επισκεπτών, πίνακες ανακοινώσεων ή ιστολόγια, με διασφάλιση κανονιστικού πλαισίου π.χ. για προσωπικά δεδομένα, ακατάλληλα σχόλια ή περιεχόμενο.

4)      Την παροχή οδηγιών προς μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς για την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο και την ελαχιστοποίηση της ηλεκτρονικής παρενόχλησης.

5)      Τον σεβασμό της πνευματικής ιδιοκτησίας στο ψηφιακό περιεχόμενο και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Το Oracle Education Foundation έχει προκηρύξει το Διεθνή Διαγωνισμό ThinkQuest 2011

Το Oracle Education Foundation έχει προκηρύξει το Διεθνή Διαγωνισμό ThinkQuest 2011 (ThinkQuest International Competition 2011).

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικών σχολείων (Δ΄, Ε΄, και ΣΤ΄ τάξεων), Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων, Επαγγελματικών Λυκείων και Επαγγελματικών Σχολών και η συμμετοχή σε αυτόν είναι προαιρετική.

Η γλώσσα του διαγωνισμού είναι η αγγλική. 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν μέσω της ιστοσελίδας http://www.thinkquest.org/competition .

Xορήγηση (55) υποτροφιών για

ΠΟ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

κ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΣΤΑΧΤΕΑ

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι σας πληροφορώ ότι το

ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ ανακοίνωσε το πρόγραμμα

του 2011 για τη χορήγηση (55) υποτροφιών για

μεταπτυχιακές σπουδές σε Ελληνικά Α.Ε.Ι. ή

Πανεπιστήμια άλλων χωρών για το ακαδ. έτος

2011 – 2012.

Οι θεματικές που εαφορούν το ευρύτερο

γνωστικό αντικείμενο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ είναι:

Βιοϊατρική Τεχνολογία,

Επιχειρηματική Πληροφορική,

Ηλεκτρονική Μάθηση,

Κρυπτογραφία – Ασφάλεια Επικοινωνιών και

Δικτύων,

Μικροσυστήματα & Νανοδιατάξεις – Ρομποτική,

Νοήμονα Συστήματα,

Παραγωγή & Διαχείριση Ενέργειας,

Πληροφορική Επιστημών Ζωής,

Συστήματα Υπολογιστών,

Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων,

Τεχνολογία Λογισμικού,

Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών

στην Εκπαίδευση,

Ρομποτική Χειρουργική – Τηλεχειρουργική.

Προθεσμία κατάθεσης των αιτήσεων ορίζεται

η 15 Φεβρουαρίου 2011, μετά την οποία καμμία

αίτηση δεν θα γίνει δεκτή. Οι

ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν τα

σχετικά έντυπα από τη Γραμματεία του

Ιδρύματος (Λεωφ. Βασ. Σοφίας 23Α, 3ος όροφος)

τις εργάσιμες ημέρες και από ώρα 10 έως 12 π.μ.

ή από το Διαδίκτυο στη Δ/νση www.bodossaki.g

θεσμοθέτηση του Τεχνολογικού Λυκείου

Τη θεσμοθέτηση του Τεχνολογικού Λυκείου , που θα ενσωματώνει τα ΕΠΑ.Λ. και τις ΕΠΑ.Σ. , τη δημιουργία τμημάτων Μεταδευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων  των αποφοίτων, ώστε όλοι να έχουν άμεση και ανεμπόδιστη πρόσβαση στην αγορά εργασίας, ανακοίνωσε σήμερα η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου,

κηρύσσοντας σήμερα την έναρξη των εργασιών ημερίδας, με θέμα :  «Η θέση της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε έναν κόσμο που αλλάζει».

Ειδικότερα οι προτάσεις τις υπ. Παιδείας , τις οποίες , όπως είπε η  ίδια θέτει σε διαβούλευση , περιλαμβάνουν τις εξής αλλαγές:

 –Τεχνολογικό Λύκειο, που θα ενσωματώνει τα ΕΠΑ.Λ. (Επαγγελματικά Λύκεια) και τις ΕΠΑ.Σ. (Επαγγελματικές σχολές). Θα είναι ισότιμο με όλους τους άλλους τύπους λυκείων και θα είναι τριετούς διάρκειας. Γίνεται αξιολόγηση του κάθε ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. χωριστά. 

Θα εξασφαλίζει στους αποφοίτους του γενικές γνώσεις, αλλά και ολοκληρωμένη Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση. Θα παρέχει τίτλους ανάλογου επιπέδου, που καθορίζονται από τις σχετικές οδηγίες και το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων.

Θα δίνει τη δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης  των αποφοίτων, μέσω των δυνατοτήτων που παρέχει η Διά Βίου Μάθηση και οι σπουδές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

  • Τμήματα Μεταδευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τα οποία θα είναι ενταγμένα στο λειτουργικό πλαίσιο του Τεχνολογικού Λυκείου και θα έχουν διάρκεια ενός σχολικού έτους. Σκοπός των τμημάτων αυτών θα είναι η παροχή ειδικών γνώσεων και δεξιοτήτων, ώστε να εξασφαλίζονται περισσότερες και καλύτερες ευκαιρίες απασχόλησης για τους αποφοίτους. Θα παρέχουν, επίσης, Πτυχίο ανώτερου επαγγελματικού επιπέδου από αυτό του Τεχνολογικού Λυκείου.

 

                                                                                       ΕΠΕΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

  • Κατοχυρώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του Τεχνολογικού Λυκείου, ώστε όλοι να έχουν άμεση και ανεμπόδιστη πρόσβαση στην αγορά εργασίας.

Ο νεοσυσταθείς Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π) θα έχει ως βασική του προτεραιότητα την αντιστοίχιση επαγγελματικών δικαιωμάτων στις ειδικότητες, που δεν έχουν αντιστοιχιστεί ή για τις οποίες δεν έχουν θεσπιστεί επαγγελματικά δικαιώματα.

 Από τον Ιούνιο του 2010 η Επιτροπή Καθορισμού Επαγγελματικών Δικαιωμάτων (Ε.Ε.Κ.Ε.Δ.) ξεκίνησε τη διαδικασία αντιστοίχισης επαγγελματικών δικαιωμάτων και ολοκλήρωσε το έργο της αντιστοίχισης, με αποτέλεσμα να αποκτήσουν  επαγγελματικά δικαιώματα 10 ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. και 16 ειδικότητες των ΕΠΑ.Σ., οι οποίες μέχρι τότε βρίσκονταν σε εκκρεμότητα.

  • Οι ειδικότητες του Τεχνολογικού Λυκείου θα προσδιορίζονται με βάση τις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας και των τοπικών και των περιφερειακών κοινωνιών και σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους.

Τα προγράμματα σπουδών θα είναι συμβατά με τα εθνικά πρότυπα Επαγγελματικών Περιγραμμάτων, που θα καθοριστούν για όλες τις ειδικότητες. Παράλληλα, θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα της περιττής ύλης και των επικαλύψεων μεταξύ των μαθημάτων.

  • Μελετώνται υποστηρικτικές δράσεις, με κυρίαρχη την επιμόρφωση των καθηγητών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τόσο σε θέματα της ειδικότητάς τους, όσο και σε νέες μεθόδους διδασκαλίας, με βάση το ιδιαίτερο εκπαιδευτικό περιβάλλον της ΤΕΕ.  Στον τομέα της εργαστηριακής επιμόρφωσης των καθηγητών θα μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο επιλεγμένα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα, που διαθέτουν τον απαιτούμενο σύγχρονο εξοπλισμό.
  • Δέσμη υποστηριχτικών μέτρων στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο:

–          Ενισχύεται ο ρόλος του μαθήματος της Τεχνολογίας στα Γυμνάσια, ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να εκτιμήσουν έγκαιρα τα οφέλη της ανάπτυξης και της χρήσης της τεχνολογίας και παράλληλα να βοηθηθούν στον τομέα του επαγγελματικού προσανατολισμού τους.

–          Επανασχεδιάζονται οι διαδικασίες του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, με στόχο την καλύτερη πληροφόρηση  και συμβουλευτική των μαθητών.  Το επόμενο διάστημα θα παρουσιαστεί το πρόγραμμα του Ε.Κ.Ε.Π. (Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού).

  • Η ποιοτική αναβάθμιση της υποχρεωτικής Εκπαίδευσης θα ενισχύσει σημαντικά το σύνολο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τα Τεχνολογικά Λύκεια, σε συνδυασμό με τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα, δημιουργούν ισχυρούς και πολυδύναμους πόλους παροχής γνώσεων και δεξιοτήτων, για την κάλυψη των τοπικών εκπαιδευτικών αναγκών και στον τομέα της Διά Βίου Μάθησης. Προτείνεται η λειτουργία Πειραματικών Τεχνολογικών Λυκείων, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα από την πιλοτική συνεργασία των ΕΠΑ.Λ. με τα αντίστοιχα τμήματα ΤΕΙ. 

                                                                    Η ΥΦ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Οριζόντιο έργο υποστήριξης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών στο δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στην Ιστοσελίδα http://www.edulll.gr/?p=7462 έχει αναρτηθεί η Πρόσκληση του Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προς το ΙΤΥ  και τους Υπόλοιπους Φορείς του ΠΣΔ να υποβάλουν προτάσεις Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της  πράξης «Ανάπτυξη Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – Ψηφιακή Βάση Γνώσεων – Υποδομές για ένα Ψηφιακό Σχολείο», για τη Πράξη: «Σ Τ Η Ρ Ι Ζ Ω – Οριζόντιο έργο υποστήριξης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών στο δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2, 3 (ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΡΑΞΗ), του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» 2007-2013.

Για το αρχείο της Πρόσκλησης κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο

http://www.edulll.gr/wp-content/uploads/2010/11/sthrizw1.pdf

Στη συνέχεια αντίγραφο μερικά σημεία που αφορούν την Τεχνική Στήριξη

Από την Σελίδα 2

Η δομή (Κέντρα Υποστήριξης) δύναται να είναι κατανεμημένη γεωγραφικά σε 13 Κέντρα Περιφερειακής Υποστήριξης (ένα ανά Διοικητική Περιφέρεια ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ), αλλά λειτουργικά θα είναι ενοποιημένη. Αντικείμενο των Κέντρων Υποστήριξης δύναται να είναι η ανάπτυξη και η υποστήριξη:

Δικτύων υψηλών ταχυτήτων

Υποδομών ΤΠΕ

Υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης, επικοινωνίας και συνεργασίας

Τα Κέντρα Υποστήριξης δύναται να προέλθουν από τη διεύρυνση των υφιστάμενων 12 κέντρων υποστήριξης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, των 85 ΚΕΠΛΗΝΕΤ και της δράσης Τεχνικής Στήριξης ΤΠΕ Σχολικών και Διοικητικών Μονάδων και θα αξιοποιήσουν τα ανθρώπινα δίκτυα στο χώρο της Εκπαίδευσης. Επειδή θα βασιστούν σε υφιστάμενες υποδομές, εμπειρία και τεχνογνωσία, μπορούν τεθούν άμεσα σε παραγωγική λειτουργία

Από την Σελίδα 8

 

Διασύνδεση σχολείων και διοικητικών μονάδων του Υπ. Παιδείας _.Β.Μ.Θ

στα Μητροπολιτικά _ίκτυα Οπτικών Ινών

 

Από την Σελίδα  9

 

Υποστήριξη της καλής λειτουργίας των δράσεων του ΨΗΦΙΑΚΟΥ

ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αξιοποιώντας την εμπειρία του ΠΣ_ από παλαιότερες δράσεις προμήθειας μέσω

Σχολικών Επιτροπών, θα οργανωθεί ο μηχανισμός για την τεχνική υποστήριξη όλων σχολείων που θα αποκτήσουν νέες υποδομές ΤΠΕ και συγκεκριμένα:

φορητούς υπολογιστές και τοπικά δίκτυα μέσω της πρόσκλησης 80 Ε.Π Ε_ΒΜ

διαδραστικά συστήματα και τοπικά δίκτυα μέσω της πρόσκλησης 78 Ε.Π Ε_ΒΜ

ηλεκτρονικά μέσα από την πρόσκληση 21.2 ΕΠ Ψ/Σ

εξοπλισμό ΤΠΕ από άλλες δράσεις του Υπ. Παιδείας ή εποπτευόμενων φορέων του

Αντικείμενα της ενέργειας είναι:

1. Η αξιοποίηση και η ένταξη σε εκπαιδευτικό πλαίσιο των νέων υποδομών ΤΠΕ που θα αποκτήσουν τα σχολεία στα πλαίσια του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ και η διασύνδεση τους στο ΠΣ_ και στις εκπαιδευτικές πλατφόρμες του ΥΠ_ΒΜΘ. Για το σκοπό αυτό θα προσφερθούν οι ακόλουθες εργασίες:

o Παροχή τεχνικής στήριξης από απόσταση,

που περιλαμβάνει: διασύνδεση και εξασφάλιση διαλειτουργικότητας των νέων υποδομών με το  ενδοδίκτυο του σχολείου και με το Σχολικό Δίκτυο

απομακρυσμένη επικοινωνία (τηλεφωνικά, email, fax, κλπ) για την

αποκατάσταση απλών προβλημάτων

βελτιστοποίηση της απόδοσης / αξιοποίησης του εξοπλισμού

απομακρυσμένη διαχείριση του εξοπλισμού με χρήση κατάλληλων εργαλείων

προληπτική και επιδιορθωτική υποστήριξη για την καλή λειτουργία και για τη

βελτίωση της αποδοτικότητας της υποδομής

o Επιτόπια τεχνική υποστήριξη, που περιλαμβάνει:

διασύνδεση και εξασφάλιση διαλειτουργικότητας των νέων υποδομών με το

ενδοδίκτυο του σχολείου και με το Σχολικό _ίκτυο

αποκατάσταση βλαβών του εξοπλισμού

• επανεγκατάσταση λειτουργικού συστήματος

• επαναφορά ρυθμίσεων και δεδομένων από το πιο πρόσφατο αντίγραφο

ασφάλειας

• επανεγκατάσταση εκπαιδευτικού περιβάλλοντος

• έλεγχο – επέκταση του τοπικού δικτύου

• προληπτική συντήρηση

o Ενημέρωση κεντρικού πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης με:

• δεδομένα αιτημάτων σχολείων για υποστήριξη

• υλικό τεχνικής και διοικητικής πληροφόρησης

2. Η παραγωγή σε ηλεκτρονική μορφή υποστηρικτικού υλικού για τη διαχείριση,

συντήρηση και αξιοποίηση των υποδομών ΤΠΕ των σχολείων.

3. Η υποστήριξη της λειτουργίας των νέων υποδομών πρόσβασης των σχολείων μετά την  παραλαβή τους. Τα συστήματα αυτά θα αποκτηθούν στα πλαίσια δράσεων του ΕΠΨηφιακή Σύγκλιση ή από άλλες πηγές, όπως η διασύνδεση των σχολείων στο υπό σχεδιασμό Δίκτυο Δημοσίου Τομέα (Εθνικό _ίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ-2).

4. Η αναβάθμιση του Call Center ΠΣ_ σε σύγχρονη τεχνολογία και με αυξημένες

λειτουργικές δυνατότητες.

5. Υποστήριξη λύσεων Open Source και δυνατότητα εκτέλεσης εκπαιδευτικών λογισμικών σε ανοιχτά λειτουργικά συστήματα και σε πεπαλαιωμένο εξοπλισμό.

Από την Σελίδα 10

Λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία που προέκυψε από πιλοτική δράση στήριξης του eschool, προβλέπεται η αξιοποίηση του μηχανισμού τεχνικής υποστήριξης φορέων ΠΣΔ για την εγκατάσταση και την πρωτοβάθμια υποστήριξη του e-school πανελλαδικά, έτσι ώστε να έλθει σε στάδιο πλήρους επιχειρησιακής εκμετάλλευσης.

Από την Σελίδα 11

Ενέργεια 2.3: Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής
υποστήριξης και λειτουργική ένταξή του στο ενιαίο σχήμα υποστήριξης
Το Υπ. Παιδείας ΔΒΜΘ σχεδιάζει μία σημαντική μεταβολή στο μηχανισμό τεχνικής
στήριξης των υποδομών ΤΠΕ των σχολείων, η οποία προβλέπει τη συγκρότηση
δομής ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς πληροφορικής
(ΠΕ19-20). Η μετάπτωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε νέο σχήμα πρέπει να εξασφαλίσει τη λειτουργική
ένταξη και τη συνεργασία του νέου προσωπικού ενδοσχολικής υποστήριξης στη
γενικότερη δομή υποστήριξης του ΠΣΔ, δημιουργώντας έτσι ένα ευρύτερο και βιώσιμο σχήμα
Τεχνικής Υποστήριξης ανά Διοικητική Περιφέρεια του Σχεδίου «Καλλικράτης».”

Copyright © ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ 1 Γραφείου Δ.Ε Μαγνησίας          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση