Λογαριασμό από το ΠΣΔ στους μαθητές Δ.Ε

Στην παροχή προσωπικών λογαριασμών πρόσβασης στο Πανελλήνιο  Σχολικό Δίκτυο σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

H Εγκύκλιος για στον παρακάτω σύνδεσμο

http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/paroxi_proswpikwn_logariasmwn_110207.pdf

 

Σύνδεση στο Διαδίκτυο μέσω οποιουδήποτε άλλου παρόχου δεν είναι επιτρεπτή.

Σύνδεση στο Διαδίκτυο μέσω οποιουδήποτε άλλου παρόχου δεν είναι επιτρεπτή.

H ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Σ στο http://1grde.mag.sch.gr/plinet/site/syndesi_psd.pdf

Η Επιστήμη της Πληροφορικής θυσία στο βωμό του Ψηφιακού Σχολείου, του Δημήτρη Τσιλογιάννη

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια σταδιακή και στοχευόμενη απαξίωση  της επιστήμης της Πληροφορικής   .. που συστηματικά ταυτίζουν τη διδασκαλία της επιστήμης Πληροφορικής με τη Χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή

Περισσότερα:

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=21567

Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
Με αφορμή τoν εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου (Τρίτη 8/2/2011), το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο σας προτείνει να ενημερώστε τους μαθητές σας για το θέμα της ασφάλειας στο Διαδίκτυο.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα τους οδηγούς και τα φυλλάδια από την ιστοσελίδα Χρήσιμο Υλικό που είναι αναρτημένο στον Ενημερωτικό Κόμβο ΠΣΔ για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ενημερώστε τους γονείς. Ο πιο απλός τρόπος είναι να τους στείλετε το ειδικό ενημερωτικό υλικό που υπάρχει στον ενημερωτικό κόμβο http://internetsafety.sch.gr.


Αν δημιουργήσετε δικό σας υλικό και θέλετε να το μοιραστείτε με τα άλλα μέλη της σχολικής κοινότητας, μπορείτε να μας το αποστείλετε στο intenersafety@sch.gr ή αν είναι βίντεο να το αναρτήσετε στο http://vod.sch.gr.
Τέλος, σας καλούμε να γίνετε μέλη της Online Κοινότητας ΠΣΔ για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο https://blogs.sch.gr/groups/internet-safety/ ή να εγγραφείτε στην ενημερωτική λίστα επικοινωνίας http://list.sch.gr/mailman/listinfo/safetynet.
Και μην ξεχνάτε ! Αν υποπέσει στην αντίληψή σας ιστότοπος με ακατάλληλο ή παράνομο περιεχόμενο ενημερώστε την υπηρεσία ελέγχου περιεχομένου ΠΣΔ στο cachemaster@sch.gr.

Οδηγίες από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στους Μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε να διατηρούν τον έλεγχο των προσωπικών σου δεδομένων:

Οδηγίες από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στους Μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  ώστε να   διατηρούν  τον έλεγχο των προσωπικών σου δεδομένων:

Η Ιστοσελίδα της αρχής είναι http://www.dpa.gr

Οδηγίες

• Ρώτα γιατί είναι απαραίτητα τα δεδομένα σου – Σκέψου ποιος είναι αυτός που τα ζητάει. Είναι κάποιος που εμπιστεύεσαι; Πώς πρόκειται να τα χρησιμοποιήσει; Θα τα αποστείλει σε άλλους και, αν ναι, σε ποιους; Αν δεν είσαι σίγουρος για κάτι από όλα αυτά, ρώτα και μάθε πριν διαθέσεις πληροφορίες που σε αφορούν.

• Σκέψου πριν αποκαλύψεις δεδομένα – Αν λαμβάνεις γράμματα, e-mails, μηνύματα στο κινητό ή στο Facebook που σου ζητούν πληροφορίες, μην απαντήσεις αν δεν είσαι σίγουρος από ποιον προέρχονται.

• Διάβαζε προσεκτικά τα «ψιλά γράμματα» – Κάποιες εταιρείες μπορεί να γράφουν εκεί όρους για την χρησιμοποίηση των δεδομένων σου, π.χ. για διαφημιστικούς σκοπούς. Θυμήσου ότι πρέπει πάντα να δίνεις τη συγκατάθεσή σου γι’ αυτό.

• Διάβαζε την πολιτική ιδιωτικότητας στις ιστοσελίδες που επισκέπτεσαι – μάθε πώς χρησιμοποιούν τα δεδομένα σου, π.χ. αν εγκαθιστούν αρχεία cookies και αν προωθούν τις πληροφορίες που σε αφορούν σε διαφημιστικές εταιρείες.

• Εμπιστεύσου το ένστικτό σου – Αν δεν είσαι σίγουρος για την ασφάλεια μιας ιστοσελίδας ή δεν νιώθεις άνετα με τον τρόπο που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν τα προσωπικά σου δεδομένα, προτίμησε κάποια άλλη.

• Δυσκόλεψε τους… «κακούς» – Χρησιμοποίησε διαφορετικά συνθηματικά στους λογαριασμούς σου (π.χ. e-mail, Facebook, Twitter). Διάλεξε συνθηματικά που είναι εύκολο για σένα να θυμάσαι, αλλά δύσκολο για τους άλλους να μαντέψουν.

• Σκέψου ποιος μπορεί να βλέπει τα δεδομένα σου – Μην επισκέπτεσαι ιστοσελίδες που δεν θα ήθελες οι άλλοι να γνωρίζουν όταν χρησιμοποιείς «κοινόχρηστους» υπολογιστές.

• Σκέψου πριν αγοράσεις στο διαδίκτυο – Χρησιμοποίησε ασφαλείς ιστοσελίδες, στις οποίες φαίνονται καθαρά τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας και οι οποίες διαθέτουν πολιτική ιδιωτικότητας. Έλεγχε αν είναι ασφαλές το κανάλι επικοινωνίας (π.χ. θα πρέπει η διεύθυνση της σελίδας να ξεκινάει με https και στο πρόγραμμα πλοήγησης στο διαδίκτυο να εμφανίζεται ένα λουκέτο ως εικονίδιο).

• Θυμήσου να αποσυνδέεσαι από τις ιστοσελίδες, στις οποίες έχεις εισέλθει/συνδεθεί με χρήση συνθηματικών (π.χ. όταν κάνεις αγορές από το διαδίκτυο ή την ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης).

• Κράτα τον υπολογιστή σου ασφαλή – Χρησιμοποίησε προγράμματα τείχους ασφαλείας (firewall) και προστασίας από ιούς (antivirus). Φρόντισε τα προγράμματα αυτά να είναι ενημερωμένα.

Έχεις καταλάβει πόσο συχνά τα προσωπικά σου δεδομένα αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας;

Σκέψου μια μέρα στη ζωή σου…

Είναι καλό να γνωρίζεις πόσο συχνά αφήνεις «ίχνη» γύρω σου… Ίσως κάποιες φορές να μην το θέλεις…

7:15 Διαβάζεις το e-mail σου – ο πάροχος ηλεκτρονικών επικοινωνιών καταγράφει την ώρα που μπήκες στο λογαριασμό σου, τον αποστολέα του μηνύματός σου, καθώς και την ώρα που σου έστειλε το μήνυμα.Μάθε περισσότερα

7:30 «Κατεβάζεις» ένα τραγούδι στο iPod – η εταιρεία που σου πουλάει το τραγούδι καταγράφει το e-mail σου και τις μουσικές σου προτιμήσεις.

12:00 Ο κολλητός σου σε τραβάει μια φωτογραφία με το κινητό – η φωτογραφία είναι αστεία και λέει πως μπορεί αργότερα να την ανεβάσει στο Facebook.

15:00 Σερφάρεις στο διαδίκτυο από το σπίτι – ο φυλλομετρητής (browser) που χρησιμοποιείς καταγράφει τις σελίδες που επισκέπτεσαι. Κάποιες σελίδες εγκαθιστούν στον υπολογιστή σου μικρά αρχεία (cookies) ώστε να μπορούν να σε αναγνωρίζουν όταν θα τις ξαναεπισκεπτείς.Μάθε περισσότερα.

15:15 Κλικάρεις μια διαφήμιση που έχει ενδιαφέρον – η διαφημιστική εταιρεία καταγράφει τις προτιμήσεις σου ώστε να μπορεί να σου στέλνει προσφορές για προϊόντα που σε ενδιαφέρουν.

15:30 Στέλνεις μια ηλεκτρονική κάρτα σε έναν φίλο που έχει γενέθλια – για την αποστολή της κάρτας πρέπει να συμπληρώσεις μια φόρμα με διάφορα προσωπικά σου στοιχεία και το email σου.

16:00 Ψάχνεις στοιχεία για την έκθεση που πρέπει να παραδώσεις αύριο – στο Google καταγράφονται όλες οι αναζητήσεις που πραγματοποιείς, μαζί με την χρονική στιγμή της αναζήτησης και τη διεύθυνση δικτύου (ΙΡ) με την οποία ο υπολογιστής σου συνδέεται, μέσω του παρόχου, στο διαδίκτυο. Μάθε περισσότερα.

18:00 Πηγαίνεις στο γυμναστήριο – στην είσοδο υπάρχει κάμερα που καταγράφει όσους μπαίνουν και βγαίνουν. Στην υποδοχή «περνάς» την κάρτα μέλους σου από το ειδικό μηχάνημα που την σκανάρει και εμφανίζει τα στοιχεία σου στην οθόνη.

22:00 Μπαίνεις στο Facebook – διαβάζεις τι έκαναν σήμερα οι φίλοι σου και γράφεις τα δικά σου νέα. Βλέπεις ότι έχεις γίνει tagged στην σημερινή φωτογραφία που ανέβασε ο κολλητός σου και κάποιοι έχουν ήδη βάλει σχόλια. Δέχεσαι να κάνεις «φίλους» δύο νέα άτομα, παρόλο που το ένα δεν το ξέρεις πολύ καλά.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ  ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Για την  έναρξη της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων για τα ακόλουθα εκπαιδευτικά προγράμματα:

  1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝΕΝΗΛΙΚΩΝ, 100 ΩΡΩΝ  
  2. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΔΕ, 25 ΩΡΩΝ
  3. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, 25 ΩΡΩΝ
  4. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, 25 ΩΡΩΝ
  5. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΙΑ ΕΥΑΛΩΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΕΣ, 25 ΩΡΩΝ
  6. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΜΑΘΗΣΗ, 25 ΩΡΩΝ

Περισσότερες Πληροφορίες και η Αίτηση στο

http://www.ideke.edu.gr/press_news.asp?id=940

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: 6/02/2011

ΠΣΔ – Υπηρεσία Εκπαιδευτικών Κοινοτήτων και Ιστολογίων

Στα πλαίσια της αναβάθμισης των υπηρεσιών του το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ενημερώνει τα μέλη του (σχολεία, εκπαιδευτικοί, μαθητές) για τη μετεξέλιξη της υπηρεσίας ιστολογίων σε μία ολοκληρωμένη και ενιαία υπηρεσία Εκπαιδευτικών Κοινοτήτων και Ιστολογίων https://blogs.sch.gr.

Η υπηρεσία προσφέρει σύγχρονα εργαλεία συμμετοχικού ιστού (Web 2.0) ενταγμένα σε παιδαγωγικό πλαίσιο, όπως:

  • Κοινότητες: Τα μέλη μπορούν να δημιουργούν κοινότητες (ιδιωτικές, δημόσιες, κρυφές) για να μοιράζονται πληροφορίες για θεματικές περιοχές που αυτά επιλέγουν και που τους ενδιαφέρουν.
  • Ιστολόγια: Τα μέλη μπορούν να συντηρούν το ατομικό ιστολόγιο ή να συγγράφουν από κοινού στο ιστολόγιο της κοινότητας.
  • Ροή δραστηριοτήτων: Παρουσιάζει τη δραστηριότητα κάθε μέλους ή κάθε κοινότητας όπως επίσης και τη συνολική δραστηριότητα όλου του δικτύου.
  • Εκτεταμένο προφίλ: Επιτρέπει τη δημιουργία επιπλέον πεδίων για το προφίλ κάθε μέλους. Τα μέλη επιλέγουν ποιες πληροφορίες επιθυμούν να μοιραστούν με την κοινότητα.
  • Προσωπικά Μηνύματα: Επιτρέπει στα μέλη να επικοινωνούν μεταξύ τους απευθείας.
  • Φίλοι: Τα μέλη μπορούν να δημιουργήσουν λίστες των διαδικτυακών φίλων τους.
  • Παρουσίαση δραστηριότητας ιστολογίων: παρουσιάζει τη δραστηριότητα υφιστάμενων ιστολογίων και τη δημιουργία νέων ιστολογίων, σε ολόκληρο το δίκτυο.
  • Βήμα διαλόγου: Επιτρέπει στις κοινότητες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται το δικό τους χώρο συζήτησης.
  • Ενημέρωση Κατάστασης: Παρέχει την τρέχουσα κατάσταση μέλους, αναδημοσίευση δραστηριότητας από το προφίλ του μέλους, κλπ.

Σε αφορά στα ιστολόγια είναι γνωστό ότι πρόκειται για ψηφιακά εργαλεία δεύτερης γενιάς που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην παιδαγωγική διαδικασία λόγω της διαδραστικότητας και της δυνατότητας για ομαδική εργασία που προσφέρουν. Τα ιστολόγια μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην Εκπαίδευση:

  1. Ως πίνακες ανακοινώσεων σχετικά με τον χρονοπρογραμματισμό του μαθήματος, για ανάρτηση ασκήσεων και ειδοποιήσεων για την παράδοση τους, δραστηριοτήτων, προτεινόμενης βιβλιογραφία, ανακοινώσεις και χρήσιμες πληροφορίες για τους γονείς, κλπ.
  2. Για την ανάρτηση οδηγιών, επεξηγήσεων και παραδειγμάτων για την καθοδήγηση των μαθητών, ειδικά αυτών που χρειάζονται περισσότερη βοήθεια.
  3. Ως βήμα προβληματισμού και διάλογου των μαθητών στα οποία θα καταγράφουν τις απόψεις τους σε ερωτήματα κρίσεως, τις απόψεις τους σε δημοσιευμένα στον τύπο άρθρα με θέματα εκπαιδευτικού, επιστημονικού, κοινωνικού, πολιτιστικού, κλπ, περιεχομένου, τις ιδέες τους για θέματα που συζητήθηκαν στην τάξη, κλπ.
  4. Ως χώρος συνεργασίας μεταξύ των μαθητών. Οι μαθητές μπορούν να χωριστούν σε ομάδες και να αναλάβουν τμήματα μιας εργασίας. Στη συνέχεια κάθε ομάδα εργασίας παρουσιάζει την πρόοδο της δουλειάς της στο ιστολόγιο περιμένοντας σχόλια και διορθώσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές και δίνουν και παίρνουν γνώση – υλικό από τις υπόλοιπες ομάδες της τάξης.

Ανάλογα, η συνεργατικότητα μπορεί να επεκταθεί και στους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μπορούν να δημιουργήσουν ιστολόγια στα οποία θα περιγράφουν τις εμπειρίες τους από την εκπαίδευση, σχήματα μαθημάτων από εκπαιδευτικές ενότητες, πληροφορίες και μεθόδους διδακτικής που εφάρμοσαν με επιτυχία ή όχι.

  1. Για τη δημοσίευση των εργασιών μιας σχολικής τάξης, ώστε οι μαθητές να έχουν στη διάθεση τους επιτυχημένα παραδείγματα άλλων εργασιών αλλά και διορθώσεις, σχόλια και προσθήκες στις δικές τους εργασίες.

Η συντήρηση ενός εκπαιδευτικού ιστολογίου είναι εξαιρετικά εύκολη και διασκεδαστική !

Σας καλούμε να δείτε το αξιόλογο έργο που αναπτύσσουν συνάδελφοι εκπαιδευτικοί στην υπηρεσία Εκπαιδευτικών Κοινοτήτων και Ιστολογίων https://blogs.sch.gr και σας προτείνουμε να δοκιμάσετε και να χρησιμοποιήσετε κι εσείς την υπηρεσία αυτή.

Με εκτίμηση,

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών, http://www.sch.gr/helpdesk  
Tηλέφωνο (χρέωση μία αστική μονάδα): 801-11-801-81

Νέος οδηγός εγκατάστασης ubuntu LTSP 10.04

Από τον κ. Γιάννης Σιάχος  μας  ενημέρωσε τα ακόλουθα   πως στο δικτυακό τόπο του Ενημερωτικού Κόμβου της Τεχνικής Στήριξης είναι διαθέσιμος ο νέος οδηγός εγκατάστασης του ubuntu 10.04 LTSP στη σελίδα http://ts.sch.gr/component/docman/doc_download/328—ubuntu-1004-lts-ltsp——-.

Κα ανέφερε τα ακόλουθα

«Στόχος του εγχειριδίου είναι να παρουσιάσει τον ακριβή τρόπο εγκατάστασης και παραμετροποίησης (για περιβάλλον ΣΕΠΕΗΥ) της διανομής ανοικτού κώδικα Ubuntu 10.04 / LTSP. Η εγκατάσταση και η παραμετροποίηση βασίζονται αποκλειστικά σε scripts ώστε να ακολουθηθούν από όσους δεν έχουν εμπειρία διαχείρισης ή εγκατάστασης συστημάτων βασισμένων στο Linux (πχ δεν χρειάζεται ο εγκαταστάτης να δίνει εντολές σε γραμμή τερματικού).

Το εγχειρίδιο παρουσιάζει την αρχιτεκτονική ενός ΣΕΠΕΗΥ με thin & fat clients, τις ελάχιστες και τις συνιστώμενες προδιαγραφές υλικού για να γίνει εγκατάσταση, βασικές οδηγίες χρήσης και διαχείρισης του περιβάλλοντος καθώς και επιπλέον ρυθμίσεις που μπορούν να γίνουν από πιο έμπειρους χρήστες που θέλουν να παραμετροποιήσουν περαιτέρω το περιβάλλον.

Επιπλέον περιλαμβάνει οδηγίες για την απλούστευση της καθημερινής λειτουργίας και διαχείρισης της τάξης με τα sch-scripts.

Βάσει των οδηγιών του παρόντος είναι δυνατή η εγκατάσταση ενός εξυπηρετητή Ubuntu με όλο το βασικό σύνολο εφαρμογών που είναι απαραίτητες σε ένα ΣΕΠΕΗΥ (π.χ. βασικές εφαρμογές γραφείου, πολυμεσικές εφαρμογές, εφαρμογές διαδικτύου κλπ) καθώς και ένα σύνολο πιστοποιημένων εκπαιδευτικών λογισμικών (που βρίσκονται στο Αποθετήριο της Τεχνικής Στήριξης http://ts.sch.gr/repo) και η μετατροπή των υπαρχόντων σταθμών εργασίας είτε σε thin clients, που συνδέονται στον εξυπηρετητή και χρησιμοποιούν τις εφαρμογές του είτε σε fat clients που συνδέονται στον εξυπηρετητή και φορτώνουν ένα image με το λειτουργικό σύστημα και τις εφαρμογές που απαιτούνται αξιοποιώντας τους τοπικούς τους πόρους.

 Με αυτόν τον τρόπο υπάρχει μόνο ένα σημείο διαχείρισης στο ΣΕΠΕΗΥ (ο εξυπηρετητής) μειώνοντας σημαντικά το κόστος διαχείρισής του, ενώ αξιοποιείται τόσο ο παλαιωμένος εξοπλισμός που υπάρχει στα ΣΕΠΕΗΥ (ο οποίος μετατρέπεται σε thin client) όσο και ο σχετικά σύγχρονος εξοπλισμός (ο οποίος μετατρέπεται σε fat client).

 Η εγκατάσταση του Ubuntu LTSP που περιγράφεται στον παρόντα οδηγό είναι μία εξαιρετικά γρήγορη διαδικασία που μπορεί να ολοκληρωθεί και από μη έμπειρους σε Linux χρήστες.

Η διαδικασία είναι απλή και ολοκληρώνεται σε 7 βήματα και απαιτεί περίπου 1 – 1,5 ώρα (για όλο το στήσιμο του εργαστηρίου) ενώ όλες οι ρυθμίσεις γίνονται αυτόματα από τα sch-scripts.

Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε σχετική πληροφορία, βοήθεια και παρατηρήσεις.

Με εκτίμηση,

Γιάννης Σιάχος

Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, MSc
Εκπαιδευτικός ΠΕ19

Υπεύθυνος Υποέργου ” Ενίσχυση της λειτουργίας της κεντρικής υπηρεσίας του Υπουργείου για την Τεχνική Στήριξη των Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. “/ Υποστήριξη Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σε Πληροφοριακά Συστήματα 2010

Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών»

Αναφορές για το Θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο

Αναφορές για το Θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο  υπάρχουν στο  στέκι των πληροφορικών

http://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=3337.0

Μία επιλογή από αυτές ακολουθεί

 Διαμαρτυρία για το σχέδιο προγράμματος στο Λύκειο (Συλλογή υπογραφών από την ΠΕΚΑΠ)

Θέλω η Πληροφορική να διδάσκεται στο Λύκειο (ΠΕΚΑΠ – facebook)

Ανοικτή επιστολή προς το Υπουργείο για το θέμα της κατάργησης των μαθημάτων Πληροφορικής στο Λύκειο από ΕΠΥ, ΕΜηΠΕΕ και e-TEE (18-10-2010)

Ανοικτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας για το “νέο Λύκειο” (Σύλλογος Καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης, 12-10-2010)

Άλλο πράγμα ο χειρισμός υπολογιστών και άλλο πράγμα η επιστήμη της πληροφορικής  (του Βασίλη Χρυσοχοΐδη – Προέδρου Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ν. Φλώρινας, 12-10-2010)

Η θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. σχετικά με το «σχέδιο» για την Πληροφορική στο Νέο Λύκειο (ανάρτηση στο δικτυακό τόπο του Υφυπουργού Παιδείας Ιωάννη Πανάρετου, 12-10-2010)

Επιστολή εκπαιδευτικού πληροφορικής στο Υπουργείο Παιδείας (της Φωτεινής Τ., 13-10-2010), απάντηση από το Γραφείο Υπουργού (“…είναι φανερό πως το μάθημα της πληροφορικής αναβαθμίζεται πλήρως”) και το Γραφείο συνεργατών Υπουργού (“…το μάθημα της πληροφορικής είναι παρόν στο νέο σχολείο”)Η θέση Συμβούλων Πληροφορικής για το Νέο Σχολείο (alfavita.gr, 14-10-2010)

Εις βάρος των μαθητών η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής στο νέο Λύκειο (diorismos.gr, 14-10-2010)

Το Μέλλον – Χωρίς Πληροφορική (της Φωτεινής Τσιαβαλιά, alfavita.gr, 20-11-2010)

Επιστολή των καθηγητών Πληροφορικής του νομού Ρεθύμνου προς τους γονείς των μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων (alfavita.gr, 3-12-2010)

Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας: Οι καθηγητές Πληροφορικής ανησυχούν! (alfavita.gr, 23-12-2010)

Όχι στην κατάργηση της Πληροφορικής στο Λύκειο (Ομάδα στο facebook)

Διαβούλευση Αναδιάρθρωση των Δομών Υποστήριξης του ΠΣΔ-ΤΣ

Συμμετοχή στη διαβούλευση  (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=534)

Το ΥΠΔΒΜΘ διεξάγει διαβούλευση, μέχρι 25 Ιανουαρίου, με θέμα “Δημόσια

Διαβούλευση για την Αναδιάρθρωση των Δομών Υποστήριξης του

Παιδαγωγικού , Εκπαιδευτικού, Ψηφιακού και Εκδοτικού Σχεδιασμού του

Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων”.

Μεταξύ των ερωτήσεων υπάρχει και η “Α2. Το Ινστιτούτο Ψηφιακής

Πολιτικής και Εκδόσεων για την Εκπαίδευση προβλέπεται να έχει την

ευθύνη για την αναβάθμιση και λειτουργία του Πανελλήνιου Σχολικού

Δικτύου. Θεωρείτε σημαντικό το ρόλο του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου;

Υπάρχουν άλλες υπηρεσίες που θα μπορούσε να προσφέρει στο μέλλον στην

εκπαιδευτική κοινότητα;”.

Copyright © ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ 1 Γραφείου Δ.Ε Μαγνησίας          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση