ΜΑΘΗΜΑ ΑΛΦΑΒΗΤΑ

Ο στόχος κάθε challenge, είναι να πάει η πασχαλίτσα σε ένα γράμμα της αλφαβήτας.

Αν ο μαθητής φτιάξει σωστές οδηγίες και καταλήξει στο επιθυμητό γράμμα, βλέπει ένα μικρό “χαρούμενο” animation από την πασχαλίτσα, σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει ένα “λυπημένο” animation.

Βασικός προγραμματισμός πασχαλίτσας ΕΔΩ

PASCHALITSA


Στόχος να φτάσει στο γράμμα Α | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Α

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Β | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Β

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Γ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Γ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Δ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Δ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Ε | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Ε

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Ζ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Ζ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Η | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Η

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Θ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Θ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Ι | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Ι

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Κ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Κ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Λ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Λ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Μ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Μ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Ν | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Ν

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Ξ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Ξ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Ο | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Ο

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Π | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Π

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Ρ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Ρ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Σ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Σ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Τ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Τ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Υ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Υ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Φ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Φ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Χ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Χ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Ψ | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Ψ

Στόχος να φτάσει στο γράμμα Ω | https://ale3andro.github.io/eprobotkeysnoedit_alx/?letter=Ω


1.Ανοίγοντας η εφαρμογή / σελίδα, υπάρχει ως προεπιλογή το δάπεδο (mat) με την αλφαβήτα αντί του κενού. Να μην χρειάζεται δηλαδή να αλλάξουν οι μαθητές χειροκίνητα το δάπεδο (mat) ώστε να κερδίσουμε χρόνο και να μειώσουμε τον διδακτικό θόρυβο.

2. H περιοχή όπου τοποθετούνται οι οδηγίες – βελάκια που δίνουν οι μαθητές στην πασχαλίτσα είναι κάτα κάποιο τρόπο “οριοθετημένη”, δηλαδή να υπάρχουν σαφώς ορισμένα τετραγωνάκια μέσα στο οποία στοιβάζονται τα βελάκια.

3. Όταν οι μαθητές κάνουν κλικ σε ένα από τα 4 βελάκια (μπρος, πίσω, δεξιά ή αριστερά) αυτό να μπαίνει μέσα στο κατάλληλο τετραγωνάκι θέσης και να εμφανίζεται και ένας αύξων αριθμός εντολής, ώστε να καταλαβαίνουν με μια ματιά με ποιά σειρά θα εκτελεστούν οι εντολές – βελάκια και σε ποιά θέση θα μπει η επόμενη εντολή – βελάκι.

4. Προσθήκη challenges για το βασικό δάπεδο mat. Ο στόχος κάθε challenge, είναι να πάει η πασχαλίτσα σε ένα γράμμα της αλφαβήτας.

Πηγή:https://github.com/ale3andro/eprobotkeysnoedit_alx