Χριστουγεννιάτικη γιορτή

20241223 105121

Ευτυχία τι σημαίνει;

Ρωτήσαμε και  τα παιδιά ” Τι χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι;”  και μας είπαν, οι φίλοι, η οικογένεια, η αγάπη, το παιχνίδι αυτά είναι η ευτυχία. Ζωγράφισαν τις ιδέες τους και κάναμε ένα ομαδικό κολαζ με τα παιδιά και των δύο τμημάτων

20241218 115211

Μια αυτοσχέδια γιορτή  γιορτή εμπνευσμένη από την Ειρήνη και το πρωινό άστρο του Γιάννη Ρίτσου ξεκινά…

Είναι Δεκέμβριος, οι χιονονιφάδες20241223 134336

ετοιμάζονται στολίσουν την γη και αναρωτιούνται τι να είναι η ευτυχία; Θα ρωτήσουν τα αστέρια, τα αγγελάκια, τα ελατάκια, τις σταγόνες ….θα μάθουν άραγε τι είναι η ευτυχία;

 

 

 

 

 

 

 

Χριστούγεννα ήρθαν πάλι!

Πλησιάζουν τα χριστούγεννα και ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για την χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Ζωγραφίζουμε, δημιουργούμε τραγουδάμε!!

 

Messenger creation DD554FBA 9474 44FE 87C3 9AA2F779DBC2

Άσκηση σεισμού

Τι είναι ο σεισμός;

Παρακολουθήσαμε βίντεο και μάθαμε για αυτό το φυσικό φαινόμενο.

Ενημερωθήκαμε από τη χελώνα του σεισμού. Μιλήσαμε  για το σεισμό και τους τρόπους που υπάρχουν για να προφυλαχθούμε τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες που μας δίνονται από την πολιτική προστασία. Προσπαθήσαμε να μάθουμε τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης και τι πρέπει να περιέχει η τσάντα έκτακτης ανάγκης. Στη συνέχεια κάναμε ασκήσεις σεισμού. Μάθαμε που πρέπει να κρυβόμαστε ώστε να προστατευτούμε από τυχόν αντικείμενα που πέφτουνε, που πρέπει να πάμε και πως να κινηθούμε στην περίπτωση σεισμού ή άλλης   φυσικής καταστροφής.

 

Και αφού εμείς ενημερωθήκαμε ετοιμάζουμε αφίσα για να ενημερώσουμε και άλλους τι πρέπει να κάνουν για να είναι ασφαλής πριν μετά και κατά την διάρκεια του σεισμού.

20241126 172219 COLLAGE

20241206 134922

Ομαδική αφίσα και των δύο τμημάτων.

Σεισμός σεισμός μη σε πιάνει πανικός….

 

Παγκόσμια ημέρα για τα δικαιώματα του παιδιού

Η 20η Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί ως «Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού», καθώς αποτελεί την επέτειο υιοθέτησης της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού από τη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

Τιμώντας λοιπόν και εμείς αυτή την ημέρα, μιλήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών, παρακολουθήσαμε βιντεάκια στο youtube, μάθαμε το τραγούδι “Αν όλα τα παιδιά της γης ” και δημιουργήσαμε τη δική μας ομαδική αφίσα με τη συμμετοχή και των δύο τμημάτων και με τα παιδιά της κυρίας Φαίης.

20241126 163711

Εκπαιδευτική επίσκεψη σε Μουσείο

Σήμερα Τετάρτη 13 Νοεμβρίου, μαθητές και νηπιαγωγοί και των δύο τμημάτων επισκεφτήκαμε το Μουσείο Μεσαιωνικής τέχνης στην Κορυτσά. Στο χώρο του μουσείου έγινε υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος “Από το παρελθόν στο σήμερα: Γνωρίζω τα μνημεία του τόπου μου”.

Στόχοι 

-Τα παιδιά να γνωρίσουν την πολιτισμική παράδοση του τόπου τους.

-Να παρατηρήσουν και να περιγράψουν εικόνες και να αντιληφθούν τη διαχρονικότητά τους.

-Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές.

-Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους.

-Να εκφραστούν δημιουργικά.

Στο μουσείο μας περίμενε ο κ. Κωνσταντίνος όπου και μας ξενάγησε στους χώρους του μουσείου και μας μίλησε για τη φύλαξη και  συντήρηση των εικόνων. Στη συνέχεια επικεντρωθήκαμε στην εικόνα των τριών Ιεραρχών20241015 173847

και σε εικόνες της Παναγίας Βρεφοκρατούσας 2 ΕΙΚΟΝΕΣ

όπου τα παιδιά εντόπισαν ομοιότητες και διαφορές και στη συνέχεια χωρισμένοι σε τρεις ομάδες αναζητήσαμε και εντοπίσαμε αγγελάκια, .20241029 201528 COLLAGE 2

δράκους και ζώα 20241029 204847 COLLAGE

δόρατα, ξίφοι και σπαθιά20240929 17464020240929 174035

και συμπληρώσαμε τα σχετικά φύλλα εργασίας20241113 085601

Ενθουσιαστήκαμε όλοι από την επίσκεψη μας στο υπέροχο αυτό μουσείο!

Η δράση μας αναρτήθηκε και στην ιστοσελίδα του σχολείου Όμηρος Κορυτσάς

28η Οκτωβρίου

Με αφορμή την εθνική μας εορτή  προσεγγίσαμε τις έννοιες πόλεμος και ειρήνη, μιλήσαμε για το ΟΧΙ, για τους αγώνες στα βουνά της Πίνδου και τα αλβανικά βουνά που είναι δίπλα στην πόλη μας την Κορυτσά, για  την γαλανόλευκη ελληνική σημαία και κάναμε όμορφες εργασίες σε συνεργασία και με τα παιδιά του άλλου τμήματος της κ.Φαίης.

Code Week

Συμμετέχουμε για πρώτη φορά  στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού, μια πρωτοβουλία που έχει στόχο να κάνει τον προγραμματισμό , την κωδικοποίηση και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους με ευχάριστο, διασκεδαστικό και παιγνιώδη τρόπο, με την δραστηριότητα “Στο σπιτάκι το γερό τα γουρουνάκια οδηγώ” και αφορά την κωδικοποίηση του γνωστού παραμυθιού τα τρία γουρουνάκια. Αρχικά οι μαθητές άκουσαν την αφήγηση του παραμυθιού από την εκπαιδευτικό, στη συνέχεια την αναδιηγήθηκαν  και την έπαιξαν αρχικά σε ένα επιδαπέδιο πλέγμα όπου αποτυπωνόταν τα στοιχεία του παραμυθιού και ένα παιδί κάθε φορά ήταν το ρομποτάκι-τα γουρουνάκια- και άκουγε και εκτελούσε τις οδηγίες ενός άλλου παιδιού του προγραμματισή. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε η μελισσούλα beebot όπου προγραμματιζόταν από κάθε παιδί ξεχωριστά και έπρεπε να φτάσει στο τέρμα στο γερό σπιτάκι. Ακολούθησε ατομικό φύλλο εργασίας όπου με βελάκια έπρεπε να βοηθήσουν τα γουρουνάκια να φτάσουν στο τέρμα.

20241015 171523 COLLAGE 20241015 171751 COLLAGE 120241015 171236 COLLAGE

 

Οι δράσεις και των δύο τμημάτων του νηπιαγωγείου αναρτήθηκαν και στην ιστοσελίδα του σχολείου Όμηρος Κορυτσάς

Και συνεχίζουμε την συμμετοχή μας  στην ευρωπαική εβδομάδα προγραμματισμόυ με τις εξής δράσεις art pixel σχεδιάζω σημαίες με αφορμή και την εθνική μας γιορτή για την επέτειο του ΟΧΙ

20241024 180134 COLLAGE

Μαθαίνουμε το όνομά μας στα ελληνικά