ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2023

Η Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου, στο Νηπιαγωγείο μας, ήταν μια μέρα όλο κέφι, παιχνίδι και χορό!!!

Αφού πρώτα παίξαμε παιχνίδια στις τάξεις μας…

…και ανακαλύψαμε τον κρυμμένο χαρταετό

…χορέψαμε και ξεφαντώσαμε με το γαϊτανάκι μας…

…αλλά και χωρίς αυτό:


Ήταν μια χαρούμενη και διασκεδαστική ημέρα!

 ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2023-24

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας για το
σχολικό έτος 
2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η
Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική
Αίτηση Εγγραφής
.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το
Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους,
σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της
ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική
διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024 εγγράφονται  μαθητές/τριες
γεννημένοι/ες 

το 2018 και το 2019.

(Από το σχολικό έτος 2021-2022, η φοίτηση των νηπίων που
συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών έχει γίνει υποχρεωτική σε όλους
τους Δήμους της
χώρας).

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (μέχρι 4.00΄μ.μ) στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου
(4.00΄μ.μ – 5.30΄μ.μ)
και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7.45΄π.μ – 8.00΄π.μ) των Νηπιαγωγείων
του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες
κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους χωρίς
προϋποθέσεις.

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο νήπια/προνήπια
τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ο ελάχιστος αριθμός για
τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

ΤΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ

ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ

(εκτός αν ενδιαφέρονται για αλλαγή ωραρίου)

 

Τηλέφωνο επικοινωνίας Νηπιαγωγείου: 2823041288

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την
εγκύκλιο στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://dipechanion.blogspot.com/2023/02/2023-24.html

ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ “ARCHAEOLAB” ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ.

Την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου φιλοξενήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας το εργαστήριο
αρχαιολογίας και τέχνης «
Archaeolab»

Κεντρική δράση του εργαστηρίου είναι η προσομοίωση ανασκαφής. Έχει βιωματικό χαρακτήρα και δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν την επιστημονική διαδικασία ανασκαφής, τεκμηρίωσης και διαχείρισης των αρχαιολογικών ευρημάτων και να κατανοήσουν πώς οι αρχαιολόγοι σταδιακά ανασυνθέτουν το παρελθόν βάση των ευρημάτων και των συναφειών τους.

Οι μικροί μας μαθητές, είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε βιωματικά εργαστήρια παλαιοντολογίας, με προσομοίωση ανασκαφής δεινοσαύρων:

 Αρχικά έμαθαν πληροφορίες και είδαν στιγμιότυπα και εικόνες από τη ζωή των ζώων αυτών, που κυριάρχησαν στο γήινο οικοσύστημα για περίπου 165 εκατομμύρια χρόνια και εξαφανίστηκαν πριν από 65 εκατομμύρια χρόνια:

Με την καθοδήγηση της κ. Μπορμπουδάκη Κυριακής, έγιναν για λίγο παλαιοντολόγοι και εξερεύνησαν την εποχή των γιγαντιαίων ερπετών. Έκαναν ανασκαφές σε κουτιά για να βρουν απολιθωμένα οστά δεινοσαύρων……και έφτιαξαν τα δικά τους απολιθώματα από γύψο: 

Τέλος επεξεργάστηκαν και χρωμάτισαν ομοιώματα δεινοσαύρων και άλλων μορφών ζωής του Μεσοζωικού αιώνα…

…τα οποία με πολλή χαρά πήραν μαζί τους στο σχόλασμα σαν αναμνηστικό:

Ήταν μια υπέροχη και πολύ διαφορετική εμπειρία που θα μείνει σε όλους μας αξέχαστη. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Μπορμπουδάκη για την εξαιρετική δουλειά της με τα παιδιά μας, αλλά και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για την οικονομική συμμετοχή του στο κόστος της δράσης.

ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ.

Με πολλή χαρά υποδεχτήκαμε και φέτος στο Νηπιαγωγείο μας το Πλανητάριο Κρήτης
Την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου και με χρηματοδότηση από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ο εντυπωσιακός θόλος στήθηκε προσεκτικά στο χώρο μας, ενθουσιάζοντας μικρούς και μεγάλους:

Έπειτα, ο κ. Μάνος Τσικαλάς, που όπως μας είπε, τον έστειλαν στο Νηπιαγωγείο μας οι αστροναύτες, μας εξήγησε με απλά λόγια τι είναι το πλανητάριο και τι θα δούμε σε αυτό:
Μπήκαμε προσεκτικά μέσα στο θόλο…
… και αφού καθίσαμε αναπαυτικά…
 …απολαύσαμε την ταινία: “Ο Κάπτεν Σνούπυ και το Διαστημικό Ταξίδι” !!!
Η προβολή έγινε στην ημισφαιρική οθόνη του θόλου, 360 μοιρών, η οποία μας περιέβαλλε πλήρως, προσφέροντάς μας μια μοναδική οπτικοακουστική διδακτική αλλά και ψυχαγωγική εμπειρία:
Παρακολουθήσαμε μαγεμένοι το διαστημικό ταξίδι του Κάπτεν Σνούπυ (ενός σκύλου από άλλο πλανήτη) και του Λοχία Τουκ (ενός πουλιού από την κεντρική Αμερική) που με το σούπερ έξυπνο διαστημόπλοιό τους, την Αργώ, μας μετέφεραν σε μακρινούς πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος:

 Η εμπειρία που ζήσαμε ήταν πρωτόγνωρη και εντυπωσιακή:
Το υπέροχο διαστημικό μας ταξίδι ολοκληρώθηκε με επιτυχία…
… και η όμορφη αναμνηστική αφίσα που αποκτήσαμε, θα μας το θυμίζει γλυκά:
Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για τη χρηματοδότηση της δράσης αυτής.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (Μέρος 2ο)

 

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων συνεχίστηκαν το δίμηνο Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου στο Νηπιαγωγείο μας, με τη Θεματική ενότητα: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” και το Θέμα: “Συμπερίληψη – Αλληλοσεβασμός – Διαφορετικότητα”. Ειδικότερα, ασχοληθήκαμε με το διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα: “Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση” (Living Values: An Education Program). 

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που προέκυψε από την ανάγκη να μειωθεί η αρνητική επίδραση στα παιδιά από την αυξανόμενη βία, τα κοινωνικά προβλήματα και την έλλειψη σεβασμού προς τους άλλους αλλά και προς το φυσικό περιβάλλον, ξεκίνησε το 1995 και αφού εμπλουτίστηκε με τη συνεργασία εκπαιδευτικών απ’ όλο τον κόσμο, σήμερα εφαρμόζεται με επιτυχία σε πάνω από 60 χώρες του κόσμου!
Για την επιτυχή εφαρμογή αυτού του προγράμματος στο Νηπιαγωγείο μας, οι σχολικές μας τάξεις έγιναν χώροι, μέσα στους οποίους, τα παιδιά, ένιωσαν και βίωσαν συναισθήματα αγάπης, κατανόησης, σεβασμού, εκτίμησης και ασφάλειας.

Μέσα από ιστορίες, συζήτηση, δραστηριότητες και παιχνίδια, οι μικροί μας μαθητές ήρθαν σε επαφή με τις 12 αξίες ζωής: την ειρήνη, το σεβασμό, την αγάπη, την υπευθυνότητα, την ευτυχία, την ελευθερία, τη συνεργασία, την τιμιότητα, την ταπεινότητα, την ανεκτικότητα, την απλότητα και την ενότητα. 

Η ενίσχυση των 12 αυτών προσωπικών και κοινωνικών αξιών ζωής, είναι πολύ σημαντική, γιατί συμβάλλει στη μελλοντική ζωή και ευτυχία του ανθρώπου.

Τα παιδιά εμπλούτησαν τις γνώσεις και το λεξιλόγιό τους και ανέπτυξαν τις κοινωνικές και συναισθηματικές τους δεξιότητες.

Έμαθαν για τα δικαιώματά τους…

…και το πιο σημαντικό; Έμαθαν να συνεργάζονται!!!

ΔΡΑΣΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ!

Μια διαφορετική ημέρα και μια ενδιαφέρουσα εμπειρία βίωσαν την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου οι μικροί μας μαθητές.  

Αποδεχτήκαμε με χαρά την πρόσκληση του “Μουσείου Ακριτών της Ευρώπης” για την παρουσίαση του παιδικού βιβλίου της Ελπίδας Μηναδάκη “Η μπαλαρίνα που δε χόρευε” στο Ενοριακό Πνευματικό Κέντρο Παλαιοχώρας:

 Για την ασφαλή μεταφορά μας από το Νηπιαγωγείο στο Ενοριακό Κέντρο, ήρθε ο αγαπημένος μας οδηγός κ. Δρακάκης Νικόλαος και μας πήρε με το μεγάλο σχολικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ. Καθίσαμε προσεκτικά στις θέσεις μας και απολαύσαμε τη διαδρομή:
Το λεωφορείο λόγω μεγέθους δε μπορούσε να φτάσει ακριβώς έξω από το Ενοριακό Κέντρο, γι’ αυτό μας άφησε στη “Σκάλα” και πήγαμε ως εκεί περπατώντας:

Φτάνοντας στο Ενοριακό Κέντρο συναντήσαμε τους μαθητές της Α’ και της Β’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Παλαιοχώρας. Όλοι μαζί, σα μια μεγάλη παρέα, παρακολουθήσαμε με προσοχή την παρουσίαση του βιβλίου…  

…παίξαμε και χορέψαμε στα βιωματικά εργαστήρια…

…και τέλος, ζωγραφίσαμε τη μπαλαρίνα του παραμυθιού:


Το νέο μας απόκτημα, το έξοχο παιδικό βιβλίο της κ. Μηναδάκη, θα στολίζει πλέον τη βιβλιοθήκη του Νηπιαγωγείου μας και μάλιστα  με χειρόγραφη αφιέρωση από τη συγγραφέα: 


Ευχαριστούμε πολύ την κ. Μηναδάκη για την εξαιρετική της
 παρουσίαση καθώς και την κ. Εύη Θεοδωράκη (υπεύθυνη του Μουσείου Ακριτών της Ευρώπης) για την ωραία διοργάνωση!

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Έφτασε επιτέλους ο Δεκέμβριος, ο αγαπημένος μήνας μικρών και μεγάλων. Όλοι τον περιμέναμε με ανυπομονησία γιατί μαζί του φέρνει τη μεγαλύτερη και ομορφότερη γιορτή του χρόνου, τα Χριστούγεννα
Η αντίστροφη μέτρηση για τη σπουδαία αυτή ημέρα, την ημέρα των Χριστουγέννων, έχει ήδη αρχίσει:

Για να κάνουμε την αναμονή πιο ευχάριστη και ενδιαφέρουσα, ετοιμάσαμε το παρακάτω ημερολόγιο με πολλές-πολλές εκπλήξεις κρυμμένες στα αστέρια του! Και για να υπάρχει και λίγη αγωνία, τα αστέρια δεν ανοίγουν όλα μαζί. Το κάθε αστέρι ανοίγει την ημερομηνία που γράφει ο αριθμός επάνω του. Εμπρός λοιπόν, καλή διασκέδαση:

 

Τι πιο ωραίο για αυτήν την εορταστική περίοδο, από μια προσεγμένη Χριστουγεννιάτικη παιδική παράσταση! Η θεατρική ομάδα “ΠεραΧώρα, theater company” επισκέφθηκε το Νηπιαγωγείο μας την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου και μας εντυπωσίασε. Η μαγική βαλίτσα των Χριστουγέννων της Μαρίνας Πανηγυράκη και της Θένιας Χατζή άνοιξε και “Ο Παπουτσής και τα ξωτικά…και άλλες ιστορίες” ξεπήδησαν από μέσα και πλημμύρισαν το χώρο μας με αφηγήσεις, μουσική και πολλά πολλά παιχνίδια:

Ώρα να στολίσουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας. Παίζοντας με τις “Χριστουγεννιάτικες Αποστολές” και απαντώντας σωστά στις ερωτήσεις, μπορούμε να μαζέψουμε όμορφα στολίδια, αστέρια, φωτάκια και φιόγκους για το δεντράκι μας. Ας αρχίσουμε λοιπόν και ας απολαύσουμε την αναμονή αυτής της υπέροχης γιορτής, της γιορτής των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς!!!

ΣΠΟΡΑ ΦΥΤΩΝ – ΖΥΜΩΜΑ ΨΩΜΙΟΥ

Ο Νοέμβριος είναι κατεξοχήν ο μήνας της σποράς γι΄αυτό και έχει διάφορα ονόματα όπως: Σποριάς, Σπαρτός, Σπορίτης, Σπορέας, Σποριάρης ή Μεσοσπορίτης. 
Έτσι κι εμείς στο Νηπιαγωγείο μας, σαν καλοί γεωργοί, χρησιμοποιώντας σπόρους και φυτά που μας δώρισαν (και τους ευχαριστούμε πολύ γι΄αυτό) από τον αγροτικό συνεταιρισμό “Ένωση Σελίνου” …
…σηκώσαμε τα μανίκια και στρωθήκαμε στη δουλειά:
Αφού φυτέψαμε τα νέα μας φυτά…
…και περιποιηθήκαμε την Αλόη μας…

…σκεφτήκαμε να εμπλουτίσουμε τον κήπο μας με κώδικες που περιέχουν πληροφορίες αλλά και παιχνίδια για τα φυτά μας:

Φυσικά δεν παραλείψαμε να φυτέψουμε και τα ατομικά μας γλαστράκια, που τα πήραμε σπίτι για να τα φροντίζουμε καθημερινά:

Λόγω της ενασχόλησής μας με τις τέχνες και τους μεγάλους ζωγράφους, φυτέψαμε και σπόρους ηλιοτρόπιου με αφορμή τους γνωστούς πίνακες “Ηλιοτρόπια” του Βίνσετ βαν Γκογκ :

Η συνέχεια ήταν νόστιμη και μυρωδάτη! 
Φτιάξαμε το δικό μας ψωμάκι, αφού πρώτα πλύναμε πολύ καλά τα χέρια μας και απολυμάναμε τα τραπεζάκια. Ζυμώσαμε με πάθος και πλάσαμε ο καθένας το δικό του ψωμάκι. Περιμέναμε με ανυπομονησία να ψηθούν και πραγματικά μοσχομύρισε το Νηπιαγωγείο μας. Ήταν το νοστιμότερο ψωμάκι φτιαγμένο από τα δικά μας χεράκια!!!

ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ RUNNING OUT OF TIME.

Οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής στον πλανήτη μας, που δυστυχώς έχουν ήδη γίνει αισθητές, θα επιβαρύνουν κυρίως τους σημερινούς νέους και τις μελλοντικές γενιές. Η σκυταλοδρομία Running Out of Time είναι μια μοναδική, αδιάκοπη σκυταλοδρομία 7.767 χλμ. για την κλιματική αλλαγή, από τη Γλασκώβη της Σκωτίας μέχρι το Sharm el-Sheikh της Αιγύπτου:

Είναι η μεγαλύτερη σκυταλοδρομία που πραγματοποιήθηκε ποτέ, με δρομείς και ποδηλάτες να μεταφέρουν τη σκυτάλη και μαζί της ένα ηχηρό μήνυμα για την κλιματική αλλαγή, από τη νέα γενιά προς τους παγκόσμιους ηγέτες. Στη διαδρομή της η σκυτάλη διέσχισε θάλασσες, οροσειρές, παγετώνες, ερήμους, αλλά και χωριά, πόλεις και πρωτεύουσες. Επισκέφθηκε εκατοντάδες σχολεία, απειλούμενες περιοχές και έργα για την προστασία της φύσης, με σκοπό να εμπνεύσει και να ενισχύσει τις τοπικές δράσεις για την κλιματική αλλαγή. 

Στην Ελλάδα τη διοργάνωση συντόνισε η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ)  (η παλαιότερη Εθνική Περιβαλλοντική ΜΚΟ, με αδιάκοπη δράση πανελλαδικά από το 1951 για την προστασία της φύσης) ως εκπρόσωπος του FEE. Το FEE (Foundacion for Environmental Education) είναι ένας από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως οργανισμούς εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη, με μέλη περισσότερους από 100 οργανισμούς και φορείς σε 81 χώρες και με δίκτυο άνω των 60.000 εκπαιδευτικών μονάδων.

Πήραμε μέρος κι εμείς σα Νηπιαγωγείο στη δράση αυτή, στέλνοντας το δικό μας μήνυμα, με τη δική μας σκυτάλη:φτιαγμένη από τα φυσικά υλικά και τους Φθινοπωρινούς θησαυρούς που είχαμε συλλέξει από την αυλή και τον κήπο του Νηπιαγωγείου μας στις 3 Νοεμβρίου (στα πλαίσια των δράσεών μας για την Υπαίθρια Ημέρα Δράσης), ώστε να αποκτήσουμε τις δεξιότητες, τις απαραίτητες γνώσεις και τις ευκαιρίες για να κτίσουμε βιώσιμες και κλιματικά ανθεκτικές κοινότητες:Εμείς τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου Παλαιοχώρας, δεσμευόμαστε να βοηθήσουμε στην οικοδόμηση ενός μέλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, βιώσιμου για όλους… ενός μέλλοντος στο οποίο όλοι θα μπορούν να ευημερήσουν. Και το δείχνουμε με τις πράξεις μας, όχι μόνο με λόγια, γιατί μόνο όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε!!!

ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (Μέρος 1ο)

 

Στο Νηπιαγωγείο μας θα εφαρμόσουμε και φέτος τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, με το βασικό όραμά μας να διαμορφώνεται σύμφωνα με το θεωρητικό πλαίσιο που διατρέχει το σύνολο του συγκεκριμένου αυτού προγράμματος. Στο επίκεντρο του οράματός μας βρίσκεται η επιδίωξη επιτυχούς καλλιέργειας στα παιδιά, των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στις 3 βασικές κατηγορίες, στις οποίες αυτές διακρίνονται: α. Δεξιότητες μάθησης (κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία και επικοινωνία), β. Δεξιότητες αλφαβητισμού (ιδιαιτέρως ψηφιακού εγγραμματισμού) και γ. Δεξιότητες ζωής (ευελιξία, ηγεσία, ανάληψη πρωτοβουλίας και παραγωγικότητα). Παράλληλα, στο επίκεντρο του οράματός μας βρίσκεται και η ανάπτυξη Κοινωνικών και Συναισθηματικών Δεξιοτήτων. Θεωρούμε ότι ο δυναμικός συνδυασμός όλων των προαναφερθέντων στοιχείων θα αποτελέσει για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας, το κατάλληλο υποστηρικτικό πλαίσιο για την προσωπική τους ευημερία και ευεξία αλλά και για τη μελλοντική εξέλιξή τους σε αυτόνομα, ενεργά και παραγωγικά μέλη της κοινωνίας. 

Θεματική ενότητα: 

Υγεία – Αυτομέριμνα και Πρόληψη  

Θέμα: “Εγώ και το σώμα μου”

Ολοκληρώσαμε με επιτυχία, την 1η Θεματική Ενότητα με θέμα την Υγεία, την Αυτομέριμνα και την Πρόληψη και τίτλo “Εγώ και το σώμα μου”. Στόχος του κύκλου δραστηριοτήτων ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά καταρχήν το σώμα τους εξωτερικά: 

…αλλά και εσωτερικά:

…στη συνέχεια να μάθουν τη σημασία της ατομικής σωματικής τους υγιεινής:

…τους τρόπους προστασίας τους από τα μικρόβια:

…και τη σπουδαιότητα της στοματικής τους φροντίδας και υγείας:

Επίσης, τα παιδιά διδάχθηκαν τον “Κανόνα των Εσωρούχων” ο οποίος περιλαμβάνει και διατυπώνει με απλότητα και σαφήνεια όλα τα σημαντικά μηνύματα που χρειάζεται να γνωρίζουν τα παιδιά για να είναι ασφαλή:Παιδαγωγικός στόχος του συγκεκριμένου κανόνα, είναι η
ενημέρωση και η ενδυνάμωση των παιδιών, ώστε να μπορούν να
προστατεύουν τον εαυτό τους από τη σεξουαλική θυματοποίηση και
βία, μαθαίνοντας και αναπαράγοντας στη συμπεριφορά τους απλούς
κανόνες αυτοπροστασίας. 
Κανένα παιδί δεν είναι αρκετά μικρό για να μην ξέρει τον “Κανόνα των
Εσωρούχων”
, αφού η σεξουαλική κακοποίηση δυστυχώς δεν γνωρίζει ηλικία. 

Και κάπως έτσι, με πολλές νέες γνώσεις και όμορφες κατασκευές, ολοκληρώθηκε η 1η Θεματική Ενότητα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το Σχολικό Έτος 2022-23: