Tο Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει τις πιο βαθιές επιθυμίες- ευχές παιδιών 3 ως 18 ετών που νοσούν από πολύ σοβαρές ασθένειες. Μία ευχή δεν είναι απλά μία ευχή, αλλά πολλά παραπάνω. Είναι το φως στο σκοτάδι. Είναι o τρόπος να ξαναβρεί ένα άρρωστο παιδί την παιδικότητα και την αθωότητά του, που χάθηκαν βίαια λόγω της ασθένειάς του. Είναι το κίνητρο να συνεχίσει να αγωνίζεται και να γεμίσει ελπίδα.
Το Νηπιαγωγείο μας, χρόνια τώρα, είναι μέλος της μεγάλης οικογένειας των “Αστερούληδων”. Οι μικροί μας μαθητές, με τη συνδρομή των γονιών τους, προμηθεύονται “Αστέρια τηςΕυχής“για να βοηθήσουν στην εκπλήρωση της ευχής κάποιου παιδιού που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας και παλεύει για τη ζωή του.
Φέτος, με τα Αστέρια που παραλάβαμε…
…και είχαν το ξεχωριστό μήνυμα της αποδοχής και της συμπερίληψης:“Ήλιοι και Αστέρια σε έναν Ουρανό”…
…συνεισφέραμε στην εκπλήρωση της ευχής της μικρής Δανάης:
Δε μείναμε όμως μόνο σε αυτό! Θέλοντας να στείλουμε και το δικό μας μήνυμα συμπαράστασης, φιλοτεχνήσαμε την παρακάτω αφίσα με τίτλο:
“Η Αγάπη είναι το κλειδί”
… και τη στείλαμε στο δημιουργικό διαγωνισμό Αστέρι της Ευχής 2023-24.
Ευχόμαστε, όλα τα παιδιά, να έχουν υγεία και αγάπη στη ζωή τους!!!
Την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίουφιλοξενήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας το εργαστήριο αρχαιολογίας και τέχνης «Archaeolab» το οποίο σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα με αντικείμενο την αρχαιολογία, την τέχνη και την επιστήμη.
Το πρόγραμμα που επιλέξαμε φέτος, έχει τον τίτλο: “Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ…ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ” και εστιάζει σε μια πρώτη επιστημονική προσέγγιση αναφορικά με τα διαφορετικά ουράνια σώματα που απαρτίζουν το ηλιακό μας σύστημα και το σύμπαν.
Οι μικροί μας μαθητές λοιπόν, έκαναν μια πρώτη γνωριμία με το σύμπαν, τη δημιουργία του, τα ουράνια σώματα, τα υλικά τους αλλά και τους ήχους που παράγουν, χάρη στην εξαιρετική προσέγγιση αλλά και την ενδιαφέρουσα παρουσίαση, με ποικίλα εποπτικά μέσα και βιντεοπροβολή, από την υπεύθυνη του προγράμματος κ. ΚούλαΜπορμπουδάκη:
Στη συνέχεια και αφού άκουσαν με προσοχή τις οδηγίες…
…δημιούργησαν μια παιχνιώδη αναπαράσταση κοσμικής σούπας με slime, αστέρια και πλανήτες…
…μια ατομική κατασκευή σύμπαντος, την οποία και πήραν μαζί τους, σαν αναμνηστικό:
Η επίσης ατομική κατασκευή πυραύλου από χαρτόνι αλλά και η εκτόξευση ρουκέτας στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας με τη χρήση αεροδυναμικών νόμων, σε συνδυασμό με το παιχνίδι, απογείωσε κυριολεκτικά τον ενθουσιασμό μικρών και μεγάλων:
Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας, που κάλυψε εξ΄ολοκλήρου τα έξοδα της εξαιρετικής αυτής δράσης!!!
Το δίμηνο Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου, στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ως προς τη Θεματική Ενότητα: “Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία” και το Θέμα: “STEM/Εκπαιδευτική ρομποτική” εκπονήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:
“Μικροί μετεωρολόγοι”
Η ενασχόληση με το πρόγραμμα αυτό, έδωσε την ευκαιρία στους μικρούς μας μαθητές, παρατηρώντας και καταγράφοντας καθημερινά τις καιρικές συνθήκες, να προβληματιστούν, να πειραματιστούν και να κατακτήσουν νέεςγνώσεις μέσα από διάφορες διαδικασίες και δραστηριότητες, αναπτύσσοντας το ατομικό δυναμικό τους και φτάνοντας σε αξειοσημείωτα μαθησιακά αποτελέσματα!!!
Ξεκινήσαμε μαθαίνονταςτα διάφορα καιρικά φαινόμενα…
…και στη συνέχεια από πού έρχεται και πώς δημιουργείται η βροχή:
Αφού κάναμε το γνωστό πείραμα για να κατανοήσουμε τον κύκλο αλλά και τις μορφές του νερού…
…το εμπεδώσαμε και βιωματικά, παίζοντας με τους ανάλογους ρόλους:
Η διάθλαση του φωτός μέσα από το νερό και η δημιουργία του ουράνιου τόξου μας εντυπωσίασε τόσο πολύ…
…ώστε μετά τους πειραματισμούς μας με το φακό, το νερό και το cd, είχαμε μεγάλη διάθεση να εκφραστούμε και καλλιτεχνικά:
Το βροχόμετρο, μας βοήθησε να μετρήσουμε το ύψος της βροχής που έπεσε…
…και στη συνέχεια, σα σωστοί οικολόγοι που είμαστε, χρησιμοποιήσαμε το νερό που μαζεύτηκε για να ποτίσουμε τον κήπο μας, μειώνοντας έτσι τη σπατάλη του πόσιμου νερού:
Με τον ανεμοδείκτη, εντοπίσαμε την κατεύθυνση του αέρα…
…και με το θερμόμετρο, καταγράψαμε τη θερμοκρασία μέσα στο Νηπιαγωγείο αλλά και έξω στην αυλή:
Μετά από όλες αυτές τις δραστηριότητες, όπως ήταν φυσικό, γίναμε σπουδαίοι μετεωρολόγοι και παρουσιάσαμε το δικό μας “Δελτίο Καιρού” στο κανάλι του Νηπιαγωγείου μας:
Τι λέτε; Θέλετε να σας πούμε τι καιρό έχει σήμερα;
Με την ολοκλήρωση του πρώτου μέρους της ανάπλασης της αυλής του Νηπιαγωγείου μας και συγκεκριμμένα την επίστρωσή της με χυτό ελαστικό δάπεδο ασφαλείας απορρόφησης πρόσκρουσηςθέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς που με οποιοδήποτε τρόπο ενδιαφέρθηκαν, ασχολήθηκαν και βοήθησαν, ώστε τα παιδιά μας να έχουν την ασφάλεια αλλά και την αισθητική που τους αξίζει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τους στον εξωτερικό χώρο του Νηπιαγωγείου μας!!!
Τα Χριστούγεννα φτάνουν σιγά-σιγά κι εμείς τα περιμένουμε με χαρά και ανυπομονησία. Οι προετοιμασίες για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτούλα στο Νηπιαγωγείο μας, είναι πυρετώδεις:
Πόσες μέρες άραγε έμειναν μέχρι τα Χριστούγεννα; Πάτησε πάνω στα κόκκινα γράμματα για να δεις:
Με την εφαρμογή και φέτος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, το βασικό όραμα του Νηπιαγωγείου μας, διαμορφώνεται σύμφωνα με το θεωρητικό πλαίσιο που διατρέχει το σύνολο του συγκεκριμένου αυτού προγράμματος. Στο επίκεντρο του οράματος αυτού, βρίσκεται η επιδίωξη επιτυχούς καλλιέργειας των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στις 3 βασικές κατηγορίες, στις οποίες αυτές διακρίνονται: α. Δεξιότητες μάθησης (κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία και επικοινωνία), β. Δεξιότητες αλφαβητισμού (ιδιαιτέρως ψηφιακού εγγραμματισμού) και γ. Δεξιότητες ζωής(ευελιξία, ηγεσία, ανάληψη πρωτοβουλίας και παραγωγικότητα). Παράλληλα, στο επίκεντρο του οράματός μας βρίσκεται η ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών Δεξιοτήτων. Θεωρούμε ότι ο δυναμικός συνδυασμός όλων των προαναφερθέντων στοιχείων αποτελεί για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας, το κατάλληλο υποστηρικτικό πλαίσιο για την προσωπική τους ευημερία και ευεξία αλλά και για τη μελλοντική εξέλιξή τους σε αυτόνομα, ενεργά και παραγωγικά μέλη της κοινωνίας.
Ολοκληρώσαμε με επιτυχία, την 1η Θεματική ενότητα με θέμα τη ΔΙΑΤΡΟΦΗ καιτίτλo “ΣΩΜΑ ΓΕΡΟ – ΜΥΑΛΟ ΔΥΝΑΤΟ”.
Στόχος του κύκλου δραστηριοτήτων ήταν η τροποποίηση των στάσεων και αντιλήψεων των παιδιών ως προς την διατροφή και η υιοθέτηση αλλαγών στον τρόπο ζωής (διατροφή, φυσική δραστηριότητα, ύπνος, κατανάλωση νερού, κτλ.) επωφελών για την υγεία τους. Τα παιδιά έμαθαν σωστές διατροφικέςσυνήθειες καθώς και τη σημασία της φυσικής άσκησης υπό το πρίσμα των δεξιοτήτων μάθησης, αλφαβητισμού αλλά και ζωής. Η διάρκεια των δραστηριοτήτων ήταν 7 εβδομάδες και η περίοδος υλοποίησης ήταν το δίμηνο Οκτώβριος και Νοέμβριος 2023. Στο παρακάτω βίντεο, σας παρουσιάζουμε κάποιες από τις δράσεις που υλοποιήσαμε στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με το θέμα αυτό:
50 χρόνια συμπληρώθηκαν φέτος, από την ηρωϊκή εξέγερση των φοιτητών του Πολυτεχνείου το 1973, που είχε σαν επακόλουθο την πτώση της Δικτατορίας και την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στη χώρα μας.
Στο Νηπιαγωγείο μας, τιμήσαμε την επέτειο αυτή, με διάφορες δράσεις:
Αρχικά, είδαμε φωτογραφίες και βίντεο της εποχής, για να μάθουμε τι είναι το Πολυτεχνείο και τι έγινε εκεί στις 17 Νοεμβρίου του 1973:
Μάθαμε και φωνάξαμε με πάθος το σύνθημα των φοιτητών: “ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”:
Τραγουδήσαμε με περηφάνεια τα επαναστατικά τραγούδια της εποχής, παρέα με την Μαρίνα Μακρή και την ΕλένηΘεοδωράκη, οι οποίες, με τις κιθάρες αλλά και τις μελωδικές φωνές τους, μας ταξίδεψαν στα παλιά εκείνα χρόνια:
Αναλύσαμε τις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας και αφού κατανοήσαμε τις διαφορές τους…
…διοργανώσαμε εκλογές, για να ψηφίσει ο καθένας μας, το αγαπημένο του πολίτευμα:
Μετά την καταμέτρηση των ψήφων, το αποτέλεσμα ήταν ξεκάθαρο: Νικήτρια των εκλογών μας αναδείκθηκε παμψηφεί η Δημοκρατία!
Και φυσικά, δε θα μπορούσαμε να μη ζωγραφίσουμε κι εμείς “Δυο καρδιές κι ένανήλιο στη μέση“…
…παίρνοντας έμπνευση από το αγαπημένο μας τραγούδι με τίτλο: “Τα παιδιάζωγραφίζουν στον τοίχο” που μπορείτε να απολαύσετε κι εσείς, ακούγοντάς μας να το τραγουδάμε:
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που επεξεργαζόμαστε το δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2023 ως προς τη Θεματική Ενότητα “Ζω καλύτερα-Ευ ζην” αλλά και του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων με τίτλο “ΣΩΜΑ ΓΕΡΟ-ΜΥΑΛΟ ΔΥΝΑΤΟ” που θα υλοποιήσουμε τη φετινή σχολική χρονιά, υποδεχτήκαμε με χαράτην Τρίτη 14 Νοεμβρίου στο Νηπιαγωγείο μας, τη γυμνάστρια κ. ΧρύσαΛιατάκη, η οποία αφού μας μίλησε για τα οφέλη της άσκησης και τη σημασία της καλής φυσικής κατάστασης, μας έδειξε διάφορες ασκήσεις ενδυνάμωσης και ευλυγισίας που εκτελέσαμε με πραγματικό ενθουσιασμό, όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο:
Σκοπός
της δράσης αυτής είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών και εκπαιδευτικών, γονέων και τοπικής κοινωνίας κάθε σχολείου σχετικά με τη σημασία
και τα οφέλη της υπαίθριας εκπαίδευσης.
Αποδεχτήκαμε με χαρά, για άλλη μια χρονιά, την πρόσκληση αυτή και ξεκινήσαμε με ενθουσιασμό τις δράσεις μας:
Ήταν μια υπέροχη και απόλυτα δημιουργική ημέρα την οποία αξιοποιήσαμε με διάφορους τρόπους: μάθημα στην αυλή, ανάγνωση παραμυθιών, κατασκευές με φθινοπωρινά φύλλα και φυσικά τελειώνοντας τις εργασίες μας, απολαύσαμε ένα υπέροχο πικ-νικ!!!
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που επεξεργαζόμαστε το δίμηνο Οκτωβρίου- Νοεμβρίου 2023, ως προς τη Θεματική Ενότητα “Ζω καλύτερα – Ευ ζην” και θέμα τη “Διατροφή”, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου στο Νηπιαγωγείο μας, τη διατροφολόγο κ. Κωνσταντίνα Λιατάκη, η οποία μας μίλησε για τη σημασία και τα οφέλη της σωστής διατροφής στη σωματική μας ανάπτυξη αλλά και γενικότερα στη ζωή μας:
Ο ενθουσιασμός μας ήταν ακόμα μεγαλύτερος, γιατί την παρουσίαση αυτή, παρακολούθησαν μέσω Viber και οι νέοι μας φίλοι από το Νηπιαγωγείο Ροδοβανίου:
Ήταν μια μέρα γεμάτη νέες γνώσεις και εμπειρίες. Καλή διατροφή λοιπόν, για σώμα γερό και μυαλό δυνατό!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή