ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (Μέρος 3ο)

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον Κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική” με το οποίο ασχοληθήκαμε το δίμηνο Φεβρουαρίου – Μαρτίου, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ως προς τη Θεματική ενότητα: “Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία”, είχε σα σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μικροί μας μαθητές, με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τη γλώσσα, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία.

Τα παιδιά μας, μέσω του προγράμματος αυτού, ασυναίσθητα και αυθόρμητα στην αρχή και πιο οργανωμένα και στοχευμένα στη συνέχεια, ενεπλάκησαν σε διάφορες διαδικασίες και δραστηριότητες, αναπτύσσοντας και αξιοποιώντας το ατομικό δυναμικό τους και φτάνοντας σε αξιοσημείωτα μαθησιακά αποτελέσματα!

Μέσα από πειράματα και παρατηρήσεις…


…κατασκευές και παιχνίδια…

…καθώς και εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά… 

…τα παιδιά μας καλλιέργησαν και εξάσκησαν όχι μόνο τη μαθηματική και αλγοριθμική τους σκέψη…

 …αλλά και τη γλωσσική και φωνολογική τους ετοιμότητα!

 Με αυτή τη διδακτική-μαθησιακή στρατηγική και μέσα σε ένα περιβάλλον μάθησης χωρίς αποκλεισμούς, όπου όλοι οι μαθητές συμμετέχουν και συνεισφέρουν, τα παιδιά μας ήρθαν σε επαφή με τη φιλοσοφία του SΤΕ(Α)Μ με απόλυτα βιωματικό τρόπο.