ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΜΕΡΟΣ 2ο)

Συνεχίζοντας τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, το δίμηνο Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2022, ασχοληθήκαμε με τη Θεματική ενότητα: “Ανθρώπινα δικαιώματα και Συμπερίληψη” με έμφαση στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων μάθησης (κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία και επικοινωνία) και των δεξιοτήτων ζωής (ευελιξία, ηγεσία, ανάληψη πρωτοβουλίας και παραγωγικότητα). Με δεδομένο ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, δυσκολεύονται να χειριστούν και να κατανοήσουν αφηρημένες έννοιες όπως “δικαιώματα”, “ελευθερία”, “δημοκρατία”, “ρατσισμός”  κ.λπ. μέριμνά μας ήταν, η οργάνωση δραστηριοτήτων, για την ενίσχυση της συνεργασίας και το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης μέσα και έξω από την τάξη. Οι διάφορες δράσεις, το κλίμα, η οργάνωση της τάξης, οι σχέσεις αλλά και ο τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των νηπίων, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη μιας γενικότερης κουλτούρας σεβασμού των δικαιωμάτων. Το θέμα μας λοιπόν με τίτλο: “Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα” στόχευσε περισσότερο στην ανάπτυξη στάσεων και δεξιοτήτων, στην υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας και λιγότερο σε γνωστικούς στόχους. Χρήσιμο και ενδιαφέρον υποστηρικτικό υλικό για τις δράσεις μας, βρήκαμε στην ιστοσελίδα της Διεθνούς  Αμνηστίας . Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε κάποιες από τις δράσεις μας: