Σχετικά

Είπα να μαζέψω κι εδώ μερικές σκόρπιες δημοσιεύσεις, κατά βάση άρθρα γνώμης μέ άμεση ή έμμεση σχέση με την εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο της αξιολόγησής μας από την ΔΕΠΠΣ το 2012, είχαμε κληθεί, μεταξύ άλλων, να αυτοπαρουσιαστούμε σε ένα κείμενο 300 λέξεων. Θεώρησα τότε ιδιαίτερα προκλητικό ως άσκηση το ζητούμενο αυτό, καθώς ο αναγνώστης θα ήταν κάποιο άγνωστο πρόσωπο, που, δίπλα σε τεκμήρια και σε «χαρτιά», θα προσπαθούσε να σχηματίσει γνώμη για την προσωπικότητα του γράφοντα· γνώμη, που αργότερα θα συμπλήρωνε δια ζώσης με τη συνέντευξη. Εν πάση περιπτώσει, ίσως οι προσδοκίες μου να ήταν υπερβολικές, όμως κατάφερα να στριμώξω σε 307 λέξεις όσα ήθελα να πω· εντέλει, ίσως άσκοπα, αφού εκ τνων υστέρων έμαθα για συναδέλφους που ξεπέρασαν τις 1.000 και τις 1.500 λέξεις χωρίς συνέπειες… Παραθέτω, λοιπόν, αυτό το κείμενο ως “about”.

Έκθεση Αυτοπαρουσίασης

Αντιλαμβάνομαι το ρόλο μου ως εκπαιδευτικός πάνω σε τέσσερις άξονες:

  • τη μετάδοση γνώσεων και ανάπτυξη δεξιοτήτων στους μαθητές, βάσει της επιστημονικής μου κατάρτισης,
  • τη διαμόρφωση στάσεων και ήθους στους μαθητές, στην προοπτική της προετοιμασίας υπεύθυνων και ενεργών πολιτών,
  • τη συμβολή μου στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου-οργανισμού, και της εκπαιδευτικής κοινότητας-συστήματος όπου ανήκω,
  • την αξιολόγηση των μαθητών και την αυτοαξιολόγηση του έργου μου στις παραπάνω συνιστώσες.

Βλέπω τον εαυτό μου ως εξειδικευμένο επαγγελματία, που τοποθετήθηκε και αμείβεται εμμέσως από τους συμπολίτες του σε μία θέση υπεύθυνη και κρίσιμη -στο μέτρο που μου αναλογεί- για την ίδια την πορεία της κοινωνίας μας, και οφείλω να τιμώ καθημερινά την εμπιστοσύνη αυτή, γονέων και πολιτείας, ανταποκρινόμενος στο γραπτό και άγραφο καθηκοντολόγιο του εκάστοτε πόστου μου.

Εκτιμώντας εξίσου την αυτοεπιμόρφωση και την αλληλεπίδραση με συναδέλφους και ειδικούς, φροντίζω να διευρύνω τις γνώσεις μου στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη επιστήμη μου, και μελετώ και αξιοποιώ νέα εργαλεία που ανακύπτουν από αυτήν. Παράλληλα, ενημερώνομαι σε παιδαγωγικά θέματα και μεθόδους μετάδοσης της γνώσης, ανάλογα με το μαθητή, το αντικείμενο, και το πλαίσιο διδασκαλίας.

Με βάση τα προγράμματα σπουδών, διαθεματική κατά το δυνατόν προσέγγιση, αλλά και παράλληλες σχολικές δραστηριότητες, θεσμοθετημένες και μη, επιδιώκω στους μαθητές μου τη διαμόρφωση δομημένης γνώσης, και δεξιοτήτων μη εξαρτώμενων από συγκεκριμένα εργαλεία. Η τεχνολογία αποτελεί για μένα το μέσο, όχι τον αυτοσκοπό, και αυτό μεταδίδω στους μαθητές. Με την προσωπική μου στάση, προσπαθώ να εμφυσήσω ακόμη αξίες και ιδέες, από τη φιλομάθεια και την ευρύτερη εγκύκλια μόρφωση ως την ενεργό συμμετοχή στα κοινά.

Καθώς τελεσίδικα βέλτιστη διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης δεν υπάρχει, η αξιολόγηση μαθητών και διδακτικού έργου, ως παράγοντα ανατροφοδότησης και βελτίωσης διδάσκοντα, διδασκομένων, μέσων και διαδικασιών, αποτελεί διαρκή ερευνητική μου ενασχόληση και καθημερινή πρακτική. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες δραστηριότητές μου, ατομικές και συνεργατικές, στο πλαίσιο της καλύτερης λειτουργίας του σχολείου μου, και της βελτίωσης όσων συμβάλλουμε σε αυτήν.

 

Όσο για τον τίτλο του ιστολογίου:

Για τη δημιουργία μιας σύνδεσης, το πρωτόκολλο TCP χρησιμοποιεί μια τρίδρομη χειραψία. Πριν ο πελάτης επιχειρήσει να συνδεθεί με έναν διακομιστή, ο διακομιστής πρέπει πρώτα να συνδεθεί και να ακούσει σε μια θύρα για να την ανοίξει για συνδέσεις: αυτό ονομάζεται παθητικό άνοιγμα. Μόλις δημιουργηθεί το παθητικό άνοιγμα, ένας πελάτης μπορεί να εκκινήσει ένα ενεργό άνοιγμα. Για τη δημιουργία μιας σύνδεσης, εμφανίζεται η χειραψία τριών δρόμων (ή τριών βημάτων):

  1. SYN: Το ενεργό άνοιγμα εκτελείται από τον πελάτη που στέλνει ένα σήμα SYN στον διακομιστή. Ο πελάτης θέτει τον αριθμό σειράς του πακέτου σε μια τυχαία τιμή Α.
  2. SYN-ACK: Ως απάντηση, ο διακομιστής αποστέλλει ένα σήμα SYN-ACK. Ο αριθμός επιβεβαίωσης παίρνει την τιμή Α + 1, ενώ ο αριθμός σειράς που επιλέγει ο διακομιστής για το πακέτο είναι κάποιος άλλος τυχαίος αριθμός, Β.
  3. ACK: Τέλος, ο πελάτης στέλνει ένα σήμα ACK πίσω στον διακομιστή. Ο αριθμός σειράς ρυθμίζεται στην ληφθείσα τιμή επιβεβαίωσης, δηλ. Α + 1, ενώ ο αριθμός επιβεβαίωσης παίρνει την τιμή Β + 1.

Πλέον, πελάτης και διακομιστής έχουν λάβει μια επιβεβαίωση της σύνδεσης. Τα βήματα 1, 2 καθορίζουν την παράμετρο σύνδεσης (αριθμό σειράς) για μία κατεύθυνση και την επιβεβαίωσή της. Τα βήματα 2, 3 καθορίζουν την παράμετρο σύνδεσης (αριθμός σειράς) για την άλλη κατεύθυνση και την επιβεβαίωσή της. Έτσι δημιουργείται μια πλήρης αμφίδρομη επικοινωνία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *