Η παρακάτω επιστολή είναι από τηνΓραμματεία της Παιδικής HELMEPA και έχει ενδιαφέρον
“Αγαπητοί φίλοι,
Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το International Polar Year – Διεθνές Πολικό Έτος, η HELMEPA ξεκινάει μια εκστρατεία ενημέρωσης του ευρύτερου ελληνικού κοινού, όλων των ηλικιών, για τις ραγδαίες κλιματικές αλλαγές που συντελούνται στην Αρκτική και την Ανταρκτική και τις επιπτώσεις που θα έχουν σε πολικές αλλά και μη-πολικές περιοχές, όπως είναι η χώρα μας.
Με αφορμή την Παγκόσμια Πολική Ημέρα: «Ανθρώπινες κοινότητες στις πολικές περιοχές» την 24 Σεπτεμβρίου 2008, καλούμε εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές, ερευνητές και όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για τη ζωή των ανθρώπων που ζουν σε πολικές κοινότητες και τις νέες προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι λαοί αυτοί εξαιτίας της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας, να εμπλακούν ενεργά στις ακόλουθες δραστηριότητες:
1. Λάβετε μέρος σε συζητήσεις με μαθητές από όλο τον κόσμο μπαίνοντας στην ιστοσελίδα http://polarday.tiged.org 22-26 Σεπτεμβρίου.
Λεπτομέρειες στην ιστοσελίδα http://www.ipy.org/index.php?/ipy/detail/global_student_discussion/
2. Συνδεθείτε με ζωντανές παγκόσμιες ραδιοφωνικές εκπομπές από τον Αρκτικό Καναδά και δώστε στους μαθητές σας την ευκαιρία να μιλήσουν ζωντανά στον αέρα στο www.ncsnwt.com την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου από 14.30 μέχρι 18.30 ώρα Ελλάδος.
3. Υψώστε ένα Ψηφιακό Μπαλόνι για να δείξετε τη θέση και την υποστήριξή σας στον Παγκόσμιο Χάρτη του IPY. Οδηγίες στα Ελληνικά θα βρείτε στο: http://www.ipy.org/index.php?ipy/detail/polar_people_instructions_for_virtual_balloon_launch/#Greek
4. Ελάτε σε επαφή με κοινότητες από πολικές και μη-πολικές περιοχές πραγματοποιώντας τις δραστηριότητες των συνημμένων φυλλαδίων. Οι μαθητές σας μπορούν να γίνουν “πολικοί πρεσβευτές”
Για περισσότερες λεπτομέρειες επικοινωνήστε με την Παιδική ΗΕLMEPA helmepajunior@helmepajunior.gr ή στο 210-9343088.
Καλή επιτυχία και καλή νέα σχολική χρονιά!
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Γραμματεία Παιδικής HELMEPA”
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.