- Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment)
- Το Πρόγραμμα PISA του ΟΟΣΑ
Αρχική » Διεθνές Πρόγραμμα Αξιολόγησης Μαθητών_PISA
Σελίδες
- Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.
- Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
- Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών
- Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας
- Δ.Ε.Π.-Υ.
- Διαδραστικά Βιβλία
- Διεθνές Πρόγραμμα Αξιολόγησης Μαθητών_PISA
- Δράσεις Ενεργού Πολίτη
- Εθνικές Εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα
- Ειδική Αγωγή
- Ενδοσχολικές Δομές Υποστήριξης
- Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Β΄ Επιπέδου ΤΠΕ
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- Έρευνες
- Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων
- ΙΕΠ_Αναλυτικά Προγράμματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
- ΙΕΠ_Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
- ΙΕΠ_Εκπαιδευτικό Υλικό
- ΙΕΠ_Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα μαθητείας
- ΙΕΠ_Ευρωπαϊκά Έργα
- ΙΕΠ_Ιστορική Συλλογή Σχολικών Εγχειριδίων
- ΙΕΠ_Καλές Πρακτικές Σχολικών Μονάδων
- ΙΕΠ_Οδηγοί Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής
- ΙΕΠ_Πιλοτική Εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης
- ΙΕΠ_Ψηφιακές εκδόσεις
- Κ.Ε.ΠΕ.Α.
- ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
- Νομοθεσία
- Οδηγίες για τη Διδασκαλία των Μαθημάτων της Α/θμιας Εκπαίδευσης
- Οδηγίες για τη Διδασκαλία των Μαθημάτων της Β/θμιας Εκπαίδευσης
- Παιδαγωγική Ευθύνη Συμβούλων Εκπαίδευσης
- Προγράμματα Σπουδών
- Σύμβουλοι Εκπαίδευσης
- Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
- Τάξεις Υποδοχής – Ζ.Ε.Π.
- Τεχνητή Νοημοσύνη
- Τράπεζα Θεμάτων_ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
- Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό
Διεθνές Πρόγραμμα Αξιολόγησης Μαθητών_PISA
Σαν σήμερα
10/2/1634: Ο Γαλιλαίος απαρνείται μπροστά στους ιεροεξεταστές τη θεωρία του ως αιρετική και λαθεμένη και δέχεται ότι η Γη είναι επίπεδη και ακίνητη. Λέγεται ότι την ίδια στιγμή σιγομουρμούρισε: «Και όμως κινείται!»
- Σχετικές αναρτήσεις
Πρόσφατα Άρθρα
- Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας: Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας 2025 29 Ιανουαρίου 2025
- Διαδικτυακό Σεμινάριο: Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα και Τεχνητή Νοημοσύνη 29 Ιανουαρίου 2025
- Εκπαιδευτική Δράση «ΜΑΖΙ στη Γιορτή – Ισότιμες Κοινότητες» 19 Ιανουαρίου 2025
Κατηγορίες
Ιστορικό
Μετάφραση του Blog σε άλλη γλώσσα
![Μ.Αλέξανδροςjpg](https://blogs.sch.gr/pepstell/files/2024/10/Μ.Αλέξανδροςjpg-264x300.jpg)