- Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του Ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α’), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΥΑ Φ.251/22806/Α5/26-02-2021, ΦΕΚ 897/Β/08-03-2021 με ενσωματωμένες όλες τις αλλαγές της)
- Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 17812/Γ6 ΦΕΚ 315/12-2-2014_Νόμιμη σύσταση των ΕΔΕΑΥ και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών και συντονιστών αυτών.
- Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 211076/ΓΔ4, ΦΕΚ 5614/13-12-2018_Ενιαίος Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες του προσωπικού τους.
- ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Αριθμ. Γ5β/Γ.Π. οικ. 42984/ΦΕΚ 2344/Β΄/ 18-6-2019_”Κώδικας Δεοντολογίας Ψυχολόγων”
- Υπουργική Απόφαση 134960 /Δ3/27-10-2021_Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) των σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών αυτών.
- Συγκρότηση Ειδικής Επιτροπής παρακολούθησης της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας (άρθρο 12 του Ν.4823/2021/ΦΕΚ 136 τ.Α’/03-08-2021).
Αρχική » ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.