Σελίδες

Διαδικτυακό Σεμινάριο: Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα και Τεχνητή Νοημοσύνη

Διαδικτυακό Σεμινάριο

Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα και Τεχνητή Νοημοσύνη: Από τη δημιουργία τους μέχρι την αξιοποίηση τους στη σχολική τάξη

 Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου και ώρα 18:00

 Στο πλαίσιο του 12ου Μαθητικού Διαγωνισμού με τίτλο «Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια» (δείτε εδώ) και του Δικτύου «Τα σχολεία αναζητούν την ιστορία τους» (https://schoolsnetwork.weebly.com).

Πληροφορίες σεμιναρίου

Αφίσα

Εκπαιδευτική Δράση «ΜΑΖΙ στη Γιορτή – Ισότιμες Κοινότητες»

Εκπαιδευτική Δράση «ΜΑΖΙ στη Γιορτή – Ισότιμες Κοινότητες»

ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗΗ εκπαιδευτική δράση «Μαζί στη Γιορτή – Ισότιμες Κοινότητες» υλοποιείται για πρώτη φορά και αποτελεί συνδιοργάνωση της Εστίας «Άγιος Νικόλαος» Γαλαξιδίου, της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας και του Δήμου Δελφών με την υποστήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και υπό την αιγίδα του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας (https://mazistigiorti.gr).

Η εκπαιδευτική δράση «Μαζί στη Γιορτή – Ισότιμες Κοινότητες» έχει ως κύριο στόχο να αναδείξει μέσα από συλλογικές εργασίες, πολύτιμες αξίες ζωής, όπως η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός, η αγάπη, η εμπιστοσύνη και η αποδοχή, προβάλλοντας ένα μοντέλο ζωής όπου όλοι είναι ευπρόσδεκτα, ισότιμα και ενεργά μέλη της κοινότητας.

Στοχεύει να φέρει τα σχολεία στο προσκήνιο μέσω της καλλιέργειας μιας συλλογικής συνείδησης κατανόησης, σεβασμού και υπεράσπισης των δικαιωμάτων που μοιραζόμαστε όλοι και όλες. Το σχολείο έχει πρωταρχικό ρόλο στην προώθηση της παγκόσμιας γλώσσας για την ισότητα, τον σεβασμό και την αξιοπρέπεια κάθε ανθρώπου.

Η δράση «Μαζί στη Γιορτή – Ισότιμες Κοινότητες» φιλοδοξεί να ενισχύσει την έννοια της πολιτειότητας και να συμβάλει στη διαμόρφωση ενεργών μαθητών, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, μέσω της αλληλεπίδρασης και της συνεργασίας διαφορετικών κοινωνικών ομάδων.

Συγκεκριμένα με τη συμμετοχή στη δράση μπορούν να αναπτυχθούν:

  • Κοινωνικές Δεξιότητες: ενσυναίσθηση και ευαισθησία, χτίσιμο σχέσεων και κοινωνική επικοινωνία, αλληλοϋποστήριξη και σεβασμό στη διαφορετικότητα.
  • Ψηφιακές Δεξιότητες: δημιουργία ψηφιακών έργων, διαθεματική χρήση ψηφιακών τεχνολογιών.
  • Δεξιότητες διαμεσολάβησης και εθελοντισμού.
  • Κριτική σκέψη, συνεργασία και δημιουργικότητα.

Στο πλαίσιο της δράσης «Μαζί στη Γιορτή – Ισότιμες Κοινότητες», προκηρύσσεται Μαθητικός Διαγωνισμός με ομαδικά έργα για την ενίσχυση της κοινωνικής ενσυναίσθησης και ευθύνης δημιουργίας μίας κοινότητας όπου όλοι είναι ευπρόσδεκτα, ισότιμα και ενεργά μέλη της.

Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

Απόφαση έγκρισης ΕΔΩ

Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Ημερίδα – Η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος στην Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025

Η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος στην Εκπαίδευση

 Το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Διάσωσης Σχολικού Υλικού (ΕΚΕΔΙΣΥ) και η Elniplex διοργανώνουν Εκπαιδευτική Ημερίδα για εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

(περισσότερες πληροφορίες, εδώ)

ΑΦΙΣΑ Ολοκαύτωμα

ΑΔΙΠΠΔΕ: Λειτουργικά αναλφάβητος ένας στους πέντε μαθητές στην υποχρεωτική εκπαίδευση….

Λειτουργικά αναλφάβητος ένας στους πέντε μαθητές στην υποχρεωτική εκπαίδευση….
σύμφωνα με την
Ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) για το 2024.
«Η ανάλυση των αποτελεσμάτων των διαγνωστικών εξετάσεων που διενεργήθηκαν στην Στ΄ τάξη Δημοτικού και στην Γ΄ τάξη Γυμνασίου του 2022 και του 2023 στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας και των Μαθηματικών, από τα οποία, εκτός των άλλων,
προέκυψε ότι ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, που ξεπερνά το 20% κατά την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες κατανόησης του σχολικού γραπτού λόγου και σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό παραγωγής γραπτού λόγου, ανάλογου των ετών φοίτησης στο σχολείο.
ποιηθούν».
Ματσαγγούρας, Η., Μπινιάρη, Λ., Μουζάκης, Χ., Κασούτας, Μ., Χαλκιαδάκη, Α., Ζιωντάκη, Ζ., Γκορτσά, Μ, &, Καραΐσκου Ε. (2024). Θεωρίες, Έρευνες και Προτάσεις για τον Σχολικό Εγγραματισμό και για την Κριτική και τη Δημιουργική Σκέψη. Τομ. Α΄: Μαθαίνω τη Γλώσσα, Μαθαίνω με τη Γλώσσα, Σκέφτομαι με τη Γλώσσα. Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.

Υγεία, Αγάπη, Ελπίδα, Ειρήνη και Χαρά για το 2025

ΕΥΧΕΣ 2025

Ευλογημένα Χριστούγεννα!

               Το άστρο των Χριστουγέννων ας πλημμυρίζει                   

με Φως και ας θερμαίνει τη φάτνη της ψυχής μας  

για να γεννηθεί η αγάπη, η ειρήνη και η αλήθεια!

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Απόφαση ορισμού και τοποθέτησης Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης

Απόφαση ορισμού και τοποθέτησης Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

Η απόφαση εδώ

Εγκύκλιος για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που υπηρετούν με θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία

Εγκύκλιος για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που υπηρετούν με θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία το σχολικό έτος 2024-2025, η εγκύκλιος εδώ.

Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων για το σχ. έτος 2024-2025

Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων και Αγωγής Σταδιοδρομίας) για το σχολικό έτος 2024-2025

Η εγκύκλιος ΕΔΩ

Απόφαση ορισμού και τοποθέτησης Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης

Ορίστηκαν οι Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι αναπληρωτές τους στις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Η απόφαση εδώ

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

Κατηγορίες

Ιστορικό

Μετάφραση του Blog σε άλλη γλώσσα

Μ.Αλέξανδροςjpg

Σκακιστική άσκηση

Το Σχολείο σκοτώνει τη Δημιουργικότητα

Φέρτε την Επανάσταση στην Εκπαίδευση

Αλλαγή των εκπαιδευτικών προτύπων

European Radio Logo
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς