Ταινία μυθοπλασίας από τους μαθητές του Δ2. Συμμετοχή στο 3ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών Θεσσαλονίκης στο Σινεμά “ΟΛΥΜΠΙΟΝ”  και συμμετοχή στο 15ο Διεθνή Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους – “CINEMA…διάβασες;;”.  Στα πλαίσια του Δικτύου “Κινηματογράφος στην Εκπαίδευση”.

Μια συνεργασία των εκπαιδευτικών Δημητριάδου Παρασκευή και Μποζίνη Δέσποινα!

Και με ελληνικούς υπότιτλους:

ΑΦΙΣΑ για τον 15ο Διεθνή Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους – “CINEMA…διάβασες;;”

ΑΦΙΣΑ 2o ΔΣ Πυλαίας 1718183811321

γονική εποπτεία 2

Χρήσιμες Συμβουλές

Η ενασχόληση με το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή τη δική μας αλλά και των παιδιών μας.

Θα θέλαμε λοιπόν να σας ενημερώσουμε για ένα φαινόμενο που παρατηρούμε ολοένα και συχνότερα τα τελευταία χρόνια (με μεγάλη ανησυχία), στις συζητήσεις μας με τους μαθητές και από τις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο: την άσκοπη παρακολούθηση ακατάλληλων και πολλές φορές τρομακτικών βίντεο στο Youtube, ακόμη και από παιδιά ηλικίας 7 ετών, καθώς και την ενασχόληση τους με παιχνίδια, τα οποία δεν ταιριάζουν στην ηλικιακή ωριμότητα των μαθητών.

infographic for parents sid2025

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου (11 Φεβρουαρίου 2025) θα θέλαμε να σας προτείνουμε κάποιες ενέργειες προς την κατεύθυνση της προστασίας των παιδιών μας από τους κινδύνους του διαδικτύου:

  1. Τη σύνδεση του αριθμού της συσκευής του παιδιού σας (tablet ή το κινητό) στην πλατφόρμα family link https://familylink.google.com/onboarding/empty_family όπου μπορείτε:
    • Να ελέγχετε τι παιχνίδι παίζει το παιδί κι αν είναι κατάλληλο για την ηλικία του.
    • Πόσο χρόνο την ημέρα μπορεί να είναι στο tablet ή το κινητό, κλείνει αυτόματα με το πέρας του χρόνου και την βραδινή ώρα που θα ορίσετε εσείς.
    • Επίσης δεν μπορεί να δημιουργήσει λογαριασμό σε Social Media κάτω των 13 χρονών.
    • Και δεν μπορεί να βλέπει Youtube κάτω των 15 χρόνων.

2. Το κατέβασμα μόνο του Youtube Kids https://www.youtube.com/kids/ που είναι κατάλληλο για παιδιά.

3. Η συνεργασία μας, ως γονείς και εκπαιδευτικοί, είναι απαραίτητη για την ομαλή και ασφαλή στήριξη των παιδιών στον ψηφιακό κόσμο. Σας καλούμε να αξιοποιήσετε τα προτεινόμενα εργαλεία και να υιοθετήσετε μια ενεργή στάση απέναντι στην ψηφιακή ζωή των παιδιών σας.

Κάποια θέματα που ξεχώρισα στο Saferinternet4kids:

Η γονική επίβλεψη ως ψηφιακή προστασία.

Συμβουλές για να κάνετε ένα διάλειμμα από το κινητό σας κατά τη διάρκεια των γιορτών.

Μιλήστε από νωρίς με τα παιδιά σας για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Διαδικτυακό παιχνίδι: Ελέγξτε τις αξιολογήσεις του ESRB

Όλο το Υλικό εδώ:

Υλικό για γονείς

Ανακαλύψτε τις δυνατότητες των εργαλείων γονικού ελέγχου που χρειάζεστε για την ασφάλεια των παιδιών σας και μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του κράτους.

https://parco.gov.gr/

Screenshot 1

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me
για μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς

e me    https://auth.e-me.edu.gr/

Κάντε εισαγωγή στην ψηφιακή πλατφόρμα της e-me με τους κωδικούς σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (sch.gr) και αποδεχτείτε το αίτημα συμμετοχής στην κυψέλη της Πληροφορικής της τάξης σας. Πατώντας στον τοίχο της κυψέλης μπορείτε να δείτε τις ανακοινώσεις και τα διάφορα εκπαιδευτικά sites.

cells

 

 

 

20201019PHT89609 cl

Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) – Artificial Intelligence (AI) – Όρισμός

Πως να χειριστείτε λογισμικά τεχνητής νοημοσύνης τύπου online chatbot (chatGPT) στην τάξη

Τεχνητή Νοημοσύνη – Συμβουλές για γονείς

αρχείο λήψης

Εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης

ChatGpt – Αναζήτησε πληροφορίες

Bing Image Creator  – Δημιούργησε εικόνες με ΑΙ

Επίσης όλα όσα θέλετε να μάθετε για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο site του πολύ καλού συναδέλφου της Πληροφορικής κ. Σταύρου Μπράνου .

Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ)

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me
για μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς

e me    https://auth.e-me.edu.gr/

Κάντε εισαγωγή στην ψηφιακή πλατφόρμα της e-me με τους κωδικούς σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (sch.gr) και αποδεχτείτε το αίτημα συμμετοχής στην κυψέλη της Πληροφορικής της τάξης σας. Πατώντας στον τοίχο της κυψέλης μπορείτε να δείτε τις ανακοινώσεις και τα διάφορα εκπαιδευτικά sites.

cells

 

Δραστηριότητα: Η κλιματική αλλαγή μέσα από εικόνες

Οδηγίες

Δημιουργήστε ένα Πόστερ (Αφίσα) για την εικόνα της ομάδας σας. Εμπνευστείτε από τα παρακάτω ερωτήματα. Δεν χρειάζεται να απαντηθούν όλα όμως προσπαθήστε να συμπεριλάβετε τα μέτρα προσαρμογής (ερ. 7).

  1. Σκεφτείτε έναν τίτλο για την εικόνα.
  2. Τι συναισθήματα σας προκαλεί η εικόνα;
  3. Τι ερωτήματα σας γεννά η συγκεκριμένη εικόνα;
  4. Πως αυτό που απεικονίζεται μπορεί να σχετίζεται ή να  επηρεάσει τη δική σας  ζωή ή των μαθητών σας;
  5. Πως συνδέεται με την κλιματική αλλαγή αυτή η εικόνα;
    1. Με ποιους τομείς συνδέεται αυτή η εικόνα:
    • Γεωργία και Κτηνοτροφία
    • Δασοπονία
    • Βιοποικιλότητα και Οικοσυστήματα
    • Αλιεία
    • Υδατοκαλλιέργειες
    • Υδάτινοι πόροι
    • Παράκτιες ζώνες
    • Τουρισμός
    • Ενέργεια
    • Υποδομές και Μεταφορές
    • Υγεία
    • Δομημένο περιβάλλον
    • Πολιτιστική κληρονομιά
    1. Τι μέτρα προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή μπορείτε να προτείνετε, τα οποία σχετίζονται με την συγκεκριμένη εικόνα;

ΟΜΑΔΑ 1, ΟΜΑΔΑ 2, ΟΜΑΔΑ 3, ΟΜΑΔΑ 4, ΟΜΑΔΑ 5,

ΟΜΑΔΑ 6, ΟΜΑΔΑ 7, ΟΜΑΔΑ 8, ΟΜΑΔΑ 9, ΟΜΑΔΑ 10