Το project της Β’ Λυκείου ήταν μια πρόκληση. Μονοώρο μάθημα με πολλές χαμένες ώρες… Ξεκίνησα με μια προβολή ταινίας, το Gattaca.

Με αφορμή την ταινία ξεκίνησε ένας μακρύς διάλογος, με τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες να παρουσιάζουν τα θέματα Βιοηθικής που έχουν επιλέξει και να ακολουθεί συζήτηση στην τάξη με πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις!

Η τελική παρουσίαση εδώ.

Φέτος, αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο περισσότερο με το εργαστήριο. Το σχολείο μου, μου δίνει αυτή τη δυνατότητα κι έτσι στο project της Α’ Λυκείου επέλεξα να οργανώσω μια σειρά από πειράματα Βιολογίας και Χημείας. Δεν μπορώ να πω ότι ήταν εύκολο… Πολύ τρέξιμο και προετοιμασία. Αλλά η χαρά των παιδιών και το ενδιαφέρον τους με κράτησε μέχρι τέλους. Η παρουσίαση των παιδιών στο τέλος της χρονιάς εδώ.

Το βίντεο-πασπαρτού!! Αφόρμηση για την επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας, τις συνέπειες της ατμοσφαιρικής ρύπανσης (εξασθένιση στοιβάδας του όζοντος κλπ.), τις μεταλλάξεις για την Βιολογία θετικού προσανατολισμού…