Πληροφορική Αλλιώς

Διάφορα θέματα και μαθήματα Πληροφορικής

Αρχική » Τι είναι το ScratchJr;

Τι είναι το ScratchJr;

https://sway.cloud.microsoft/OIRUxYSdH1tBFoW9?ref=Link&loc=play

Το ScratchJr είναι μια δωρεάν, οπτική γλώσσα προγραμματισμού σχεδιασμένη για παιδιά ηλικίας 5-7 ετών. Βασίζεται στο γνωστό Scratch αλλά είναι πιο απλή και προσαρμοσμένη στις ανάγκες μικρών παιδιών, επιτρέποντάς τους να δημιουργούν διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια μέσα από ένα φιλικό περιβάλλον με μπλοκ εντολών.

Χρήση του ScratchJr στο σχολείο

Το ScratchJr μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Δημοτικό για:

  • Ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης: Τα παιδιά μαθαίνουν βασικές έννοιες προγραμματισμού, όπως ακολουθία, βρόχοι και συνθήκες.
  • Δημιουργία διαδραστικών ιστοριών: Οι μαθητές μπορούν να φτιάξουν μικρές ιστορίες με κινούμενους χαρακτήρες, μαθαίνοντας ταυτόχρονα να εκφράζουν τις ιδέες τους ψηφιακά.
  • Ενίσχυση της δημιουργικότητας και της επίλυσης προβλημάτων: Μέσα από πειραματισμό, αναπτύσσουν δεξιότητες δημιουργικής σκέψης και αντιμετώπισης προβλημάτων.
  • Διαθεματική χρήση: Μπορεί να συνδυαστεί με μαθήματα όπως Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες, κάνοντας τη μάθηση πιο διαδραστική.

Όνομα συντάκτη

Όνομα: Παρασκευή Παρασκευοπούλου

Σύντομο βιογραφικό:

Είμαι καθηγήτρια Πληροφορικής με ειδικότητα στην Ειδική Αγωγή και έχω αναπτύξει ένα πλούσιο επαγγελματικό προφίλ μέσα από πολυάριθμες εκπαιδευτικές εμπειρίες. Έχω εργαστεί σε ολοήμερα δημοτικά σχολεία της Ηλείας, καθώς και σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, προσφέροντας διδακτική υποστήριξη σε μαθητές με ποικίλες ανάγκες και ικανότητες. Τα τελευταία 8 χρόνια εργάζομαι σε Ειδικά Σχολεία, όπως το ΕΝΕΕΓΥΛ και το ΕΕΕΕΚ, παρέχοντας εξειδικευμένη εκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες.
Στην επαγγελματική μου πορεία, έχω αναπτύξει και διαμορφώσει εκπαιδευτικό υλικό που απευθύνεται τόσο σε μαθητές γενικής όσο και ειδικής αγωγής. Μέσω της προσωπικής μου ιστοσελίδας, προσφέρω μαθήματα Πληροφορικής, βιβλία, ασκήσεις και διαδραστικές δραστηριότητες, τα οποία είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μαθητών κάθε επιπέδου. Ο σκοπός μου είναι να δημιουργώ ένα περιβάλλον μάθησης που να ενθαρρύνει τη συμμετοχή, την ανάπτυξη και την αφομοίωση γνώσεων, είτε μέσω των παραδοσιακών μεθόδων, είτε μέσω σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων.
Η εμπειρία μου στη διδασκαλία της Πληροφορικής σε μαθητές με διαφορετικές ικανότητες και ανάγκες μου έχει επιτρέψει να κατανοήσω καλύτερα τις δυνατότητες και τις προκλήσεις που παρουσιάζει η εκπαίδευση στον τομέα της ειδικής αγωγής, και να προσαρμόσω τις μεθόδους και τα εργαλεία διδασκαλίας αναλόγως.


Περισσότερες πληροφορίες

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση