Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικό Υλικό

Παιχνίδια καραντίνας_2

Τι να παίξουμε;

Βρες τις διαφορές

Ο ένας παίκτης γυρίζει την πλάτη του και κλείνει τα μάτια. Ο άλλος παίκτης αλλάζει κάτι από την εμφάνισή του (βγάζει κάτι, προσθέτει αξεσουάρ, φοράει ένα ρούχο ανάποδα, ανασηκώνει μανίκια, μπατζάκια, κ.α.) Στην αρχή μπορεί να είναι μόνο ένα πράγμα αυτό που αλλάζει και στη συνέχεια να αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας με δύο, τρία… Ο πρώτος παίκτης προσπαθεί να βρει τι έχει αλλάξει. Συνέχεια ανάγνωσης “Παιχνίδια καραντίνας_2”

Δημοσιεύθηκε στην Μουσεία

Τέχνη για παιδιά (Tate Modern Kids) 

Εξερευνήστε την τέχνη και τους καλλιτέχνες στο Tate Kids. Ιστότοπος για την τέχνη με διαδραστικά παιχνίδια για παιδιά. 

Πινακοθήκη Μοντέρνας Τέχνης Tate Modern

Από την Πινακοθήκη Μοντέρνας Τέχνης Tate Modern του Λονδίνου.  Πρόκειται για την πιο δημοφιλή Πινακοθήκη Μοντέρνας Τέχνης και το τρίτο δημοφιλέστερο μουσείο στην Αγγλία.

*Υπάρχει και η δυνατότητα μετάφρασης της σελίδα  στην ελληνική γλώσσα.

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικό Υλικό

Παιχνίδια καραντίνας_1

Ο κορωναϊός έχει αλλάξει την καθημερινότητά μας σε σημαντικό βαθμό και περνάμε πλέον τις περισσότερες ώρες στο σπίτι. Καθώς τα σχολεία είναι κλειστά, τα εμπορικά καταστήματα δεν λειτουργούν και οι ευκαιρίες για δημιουργική απασχόληση εκτός σπιτιού έχουν περιοριστεί σημαντικά, εδώ θα δείτε μερικές ιδέες παιχνιδιού με υλικά που μπορούν να βρεθούν στο σπίτι και που με αυτόν τον τρόπο αποκτούν μίαν άλλη χρήση. Συνέχεια ανάγνωσης “Παιχνίδια καραντίνας_1”

Δημοσιεύθηκε στην Φιλαναγνωσία

Παιδικό Βιβλίο, Τελεία ή Ερωτηματικό;

Η σημασία των ερωτήσεων βρίσκεται στη δύναμη που έχουν

Κρατάω έξι τίμιους υπηρέτες (μου δίδαξαν όλα όσα ξέρω).

Τα ονόματά τους είναι Τι και Γιατί και Πότε

Και Πώς και Που και Ποιος. (Rudyard Kipling)

Συνέχεια ανάγνωσης “Παιδικό Βιβλίο, Τελεία ή Ερωτηματικό;”

Δημοσιεύθηκε στην Φιλαναγνωσία

Λαϊκά Παραμύθια

Έχει γίνει πολύς λόγος για την παιδαγωγική σημασία του παραμυθιού στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Από την άποψη της διδακτικής, ένα παραµύθι µπορεί να λειτουργήσει ως ένα είδος λογοτεχνικού κειμένου που με την αφήγηση συμβάλλει στην ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου. Πάνω απ΄ όλα όμως το παραμύθι είναι για το παιδί ένα ιδανικό μέσο για να κρατήσει κοντά του τον ενήλικα. Σπάνια ο μεγάλος έχει καιρό να παίξει με το παιδί όπως θα άρεσε σε αυτό, δηλαδή με αφοσίωση και ολόπλευρη συμμετοχή, χωρίς περισπασμούς. Με το παραμύθι όμως είναι αλλιώς. (Rodari) Συνέχεια ανάγνωσης “Λαϊκά Παραμύθια”