4o Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας

COMENIUS: 4η παιδαγωγική συνάντηση, στη Λετονία

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 7 Νοεμβρίου, 2013

Η τέταρτη παιδαγωγική συνάντηση των χωρών που μετέχουν στο πρόγραμμα COMENIUS  έγινε στο Degumnieki της  Λετονίας, από τις 24 ως τις 28/9/2013.

latvian-flag

Λετονία

Ακολουθούν ορισμένες φωτογραφίες από τη συνάντηση στη Λετονία

ΛΕΤΟΝΙΑ 016

ΛΕΤΟΝΙΑ 076

ΛΕΤΟΝΙΑ 064

ΛΕΤΟΝΙΑ 029

ΛΕΤΟΝΙΑ 025

 

Η ελληνική ομάδα αποτελούνταν από :

α) την Καραλή Δέσποινα ( Δ/ντρια) και

β) την  Δελιάκη  Δάφνη (συντονίστρια)

ΛΕΤΟΝΙΑ 0230

Περισσότερα   στοιχεία  για την  παιδαγωγική επίσκεψη στη Λετονία μπορείτε να δείτε  στο παρακάτω βίντεο, ακολουθώντας το σύνδεσμο:

http://www.youtube.com/watch?v=PieBuTHqOq8

Θερμές ευχαριστίες αρμόζουν στην ομάδα της Λετονίας και ιδιαίτερα στη συντονίστρια  κα Ιnara Kiukucane, για την ξεχωριστή οργάνωση και φιλοξενία τους.

Inara

 

 

 

Κατηγορία Ευρωπαϊκά προγράμματα | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Φεστιβάλ Παιδείας 2013 Δήμου Παύλου Μελά

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 7 Νοεμβρίου, 2013

Στο   Φεστιβάλ Παιδείας 2013 του δήμου Παύλου  Μελά, το σχολείο μας συμμετείχε  την  ΤΕΤΑΡΤΗ   5   ΙΟΥΝΙΟΥ   και  ώρα 20:00    στο ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ  , στην αίθουσα θεάτρου  με :

 

Φεστιβαλ παιδείας

1) ένα  πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο:  “Οδυσσέας Ελύτης”.

Περιλαμβάνονταν : αφηγήσεις, απαγγελίες ποιημάτων, κολλάζ και παρουσιάστηκε  η ζωή και το έργο του Οδυσσέα Ελύτη.

Υπεύθυνος: Παπατριανταφύλλου Δημήτρης . (δάσκαλος).

 

SEL15b

2) το έργο της Σοφίας Μαντουβάλου “Ο Ρίκο Κοκορίκο”, δραματοποιημένο από τη δασκάλα Νότα Καίτη με  τη θεατρική ομάδα “τα πρωτάκια” των μαθητών της Α’ τάξης του  4oυ   δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας

Το έργο αναφέρεται στην ξενοφοβία.

«Από την αρχαία ακόμα εποχή ξένος σημαίνει, φίλος κι επισκέπτης μας μαζί».

Σκηνοθετική – μουσική επιμέλεια, σκηνικά, κοστούμια: Νότα Καίτη  (δασκάλα).

  ARENA

ARENA

ARENA

ARENA

ARENA

3) Έκθεση  κατασκευών, μάσκας, κολάζ με έργα που δημιούργησαν οι μαθητές του σχολείου μας.

Υπεύθυνη: Καραλή Δέσποινα   (Δ/ντρια του σχολείου).

 ARENA

 

ARENA

 

Κατηγορία Δραστηριότητες | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Comenius: άρθρο σε τοπική εφημερίδα

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 29 Ιουνίου, 2013

(Αναδημοσίευση από τον ιστότοπο:   http://www.makthes.gr/news/reportage/106036/)

Ας παίξουμε τα παιχνίδια των προγόνων μας

Στην κατηγορία: Ρεπορτάζ

Ημερομηνία: 25/06/2013

 

Οι κούκλες, το ποδόσφαιρο, το σκάκι, το τάβλι είναι μερικά από τα πιο γνωστά παιχνίδια που έχουν ρίζες στην αρχαιότητα. «Οι πρόγονοί μας χρησιμοποιούσαν αυτοσχέδια παιχνίδια σε αντίθεση με τη σημερινή κοινωνία», επισημαίνει στη «Θ» η συντονίστρια του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ας παίξουμε τα παιχνίδια των προγόνων μου», καθηγήτρια Αγγλικών στο 4ο δημοτικό σχολείο Ευκαρπίας Δάφνη Δελιάκη.

Της Μαριάννας Παπαδάκη

«Όταν οι πρόγονοί μας ήταν παιδιά, κατασκεύαζαν τα παιχνίδια τους και έπαιζαν όλοι μαζί, ανταλλάσσοντας ιδέες, βοηθώντας ο ένας τον άλλον, μαθαίνοντας να συνυπάρχουν στην κοινωνία ειρηνικά. Στο βάθος των αιώνων πολλά από αυτά τα παιχνίδια χάθηκαν και κάποια άλλα, ελάχιστα, διασώζονται έως σήμερα, όπως το σκάκι, το τσέρκι, η κούνια, το κουτσό, η τυφλόμυγα, η αμπάριζα, το γιο-γιο, το κρυφτό, τα μήλα, που παίζουν σήμερα και οι δικοί μας μαθητές στο σχολείο μας», εξηγεί η κ. Δελιάκη και συμπληρώνει: «Το παιχνίδι έχει μία ευρύτερη πολιτισμική και πολιτιστική επίδραση. Δεν αποτελεί μόνο ευχαρίστηση για το παιδί αλλά και μέσο επικοινωνίας και μάθησης. Θεωρείται συχνά δραστηριότητα δευτερεύουσας σημασίας και αρκετοί δεν καταλαβαίνουν πόση μεγάλη σημασία έχει για την ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού. Είναι ο καθρέφτης της παράδοσης, της κουλτούρας και της ιστορίας ενός τόπου. Αναφέρεται σε όλες τις εποχές και σε όλους τους πολιτισμούς. Το παιχνίδι είναι μία αναγκαιότητα για το παιδί, σε όποια χώρα κι αν ανήκει, σε όποια κουλτούρα και σε όποια κοινωνική τάξη».

COMENIUS PROJECT
«Ας παίξουμε τα παιχνίδια των προγόνων μου» είναι το πρόγραμμα με το οποίο το 4ο δημοτικό σχολείο Ευκαρπίας συμμετέχει στο Comenius Project (ευρωπαϊκό πρόγραμμα, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση). «Ονομάστηκε έτσι από τον τσέχο παιδαγωγό Κομένιο», αναφέρει η διευθύντρια του σχολείου Δέσποινα Καραλή και προσθέτει: «Έχει ως στόχο την ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης και τη συνεργασία των χωρών. Είναι εκπαιδευτικό πρόγραμμα σύμπραξης σχολικών μονάδων και μαθητών με αντίστοιχα της Ευρώπης. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου». Όπως εξηγεί η συντονίστρια του προγράμματος κ. Δελιάκη, «μέσω του Etwining, το οποίο είναι portal εκπαιδευτικών από την Ευρώπη, βρήκα μία ομάδα οκτώ χωρών με τους οποίους και συνεργαζόμαστε. Επιλέξαμε το θέμα και πάνω σε αυτό δουλεύουμε. Στην ομάδα συμμετέχουν και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Π. Ποντικάκος, Π. Παναγιωτίδης, Δ. Παπατριανταφύλλου, Κ. Λάμπρου, Ε. Σερετούλη, Σ. Φωτιάδου, Κ. Νότα, Π. Μπίζμπα, Β. Γεωργιάδου και Βρ. Φυνδάνη. Οι χώρες με τις οποίες συνεργαζόμαστε είναι οι Πολωνία, Λετονία, Εσθονία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία και η Τουρκία, που είναι η συντονίστρια χώρα του προγράμματος». «Μέσα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας ήταν η δημιουργία του blog http://comenius-lets-play-together.blogspot.gr/ στο οποίο γίνονται όλες οι αναρτήσεις και των οκτώ χωρών με δραστηριότητες και φωτογραφικό υλικό από τα παιχνίδια των προγόνων μας έως και σήμερα αλλά και οι κοινές δραστηριότητες και οι συναντήσεις μας. Μέσα στο 2012-2013 πραγματοποιήθηκαν τρεις επισκέψεις σε Ιταλία, Ισπανία και Πολωνία. Οι επισκέψεις αυτές είχαν εκπαιδευτικό χαρακτήρα και οι εμπειρίες που αποκομίσαμε ήταν συναρπαστικές και πολύ συγκινητικές», θυμάται η εκπαιδευτικός.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
«Ο σκοπός του προγράμματος είναι να μάθουμε στα παιδιά μας μέσα από τα παιχνίδια των προγόνων μας την παράδοσή μας, τον πολιτισμό μας με έναν εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο, το παιχνίδι. Στη συνέχεια μπορούν να μάθουν πάντα μέσα από το παιχνίδι την παράδοση και τον πολιτισμό των άλλων λαών, τις διαφορές και τις ομοιότητες και να κατανοήσουν ότι όλοι είμαστε ευρωπαίοι πολίτες. Εάν τα παιδιά διατηρήσουν όλα τα θετικά στοιχεία που έχουν μάθει παίζοντας, ακόμη κι όταν ενηλικιωθούν, τότε έχουμε μία ευκαιρία ο κόσμος μας να γίνει καλύτερος», αναφέρει η συντονίστρια του προγράμματος. Όπως συμπληρώνει, «η κοινή γλώσσα που χρησιμοποιούμε στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι η αγγλική και έτσι δίνεται επιπλέον ένα κίνητρο στα παιδιά να θέλουν να μάθουν μία ξένη γλώσσα. Ζητάμε από τα παιδιά να μάθουν από τους παππούδες τους τι παιχνίδια έπαιζαν, όταν οι ίδιοι ήταν παιδιά. Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνουν κάτι καινούργιο για τους παππούδες τους και ενισχύεται ακόμη περισσότερο ο δεσμός τους. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα θέλουμε να δείξουμε στα παιδιά μας ότι δεν είμαστε μόνοι στον κόσμο, αλλά μοιραζόμαστε τον ίδιο κόσμο και με άλλους. Θέλουμε να τους δείξουμε ότι πρέπει να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα των άλλων και ότι μπορούμε να γίνουμε πιο κοινωνικοί και να ζούμε με αρμονία με τους λαούς γύρω μας. Το μόνο μέσο που χρησιμοποιούμε, για να το καταφέρουμε, είναι το παιχνίδι», καταλήγει η εκπαιδευτικός Δάφνη Δελιάκη.

«Παιχνίδια της αρχαίας Ελλάδας»
Οι μαθητές του τετάρτης τάξης του 4ου δημοτικού Ευκαρπίας συγκέντρωσαν, κατασκεύασαν και παρουσίασαν παιχνίδια που παίζονταν στην αρχαία Ελλάδα.
Γιο-γιο
Δεν γνωρίζουμε από πού προέρχεται η ονομασία του. Στην αρχαία Ελλάδα το γιο-γιο ήταν φτιαγμένο από μέταλλο ή ξύλο. Το έριχναν προς τα κάτω με έναν σπάγκο, με τον οποίο ήταν δεμένο, και μετά το ανέβαζαν προς τα επάνω, προς το χέρι τους.
Πεντόβολα
Χρησιμοποιούσαν πέντε μικρές πέτρες ή επίπεδα κοχύλια. Ο σκοπός του παιχνιδιού ήταν να ρίξουν τις πέτρες στον αέρα και να τις πιάσουν με το πάνω μέρος της παλάμης.
Αθύρματα
Ήταν κυρίως μοντέλα ανθρώπων ή ζώων. Συχνά τοποθετούσαν ρόδες και ένα σχοινάκι, ώστε να τα σέρνουν ή να τα κάνουν φυλαχτό.
Κρίκοι
Πρόκειται για ένα από τα πιο αγαπημένα παιχνίδια των αρχαίων Ελλήνων, το οποίο παίζεται ακόμη και είναι γνωστό ως τσέρκι. Ήταν φτιαγμένο από ξύλο ή μέταλλο και το οδηγούσαν με ένα ξύλο.
Αινειάδα
Ήταν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι το οποίο παιζόταν από δύο παίχτες. Κάθε παίχτης είχε εννέα κομμάτια τα οποία τοποθετούσε πάνω στον πίνακα.
Αστραγάλοι
Το συγκεκριμένο παιχνίδι διασκέδαζε κυρίως κορίτσια στην αρχαιότητα. Παιζόταν ως τυχερό παιχνίδι. Αργότερα οι αστραγάλοι αντικαταστάθηκαν από τα ζάρια, που σήμερα «διασκεδάζουν» μόνον τους μεγάλους.
Αμαξίς
Σήμερα το ονομάζουμε αμαξάκι. Ήταν αμαξάκια τα οποία συνήθως τα έσερναν παιδιά και αυτό τους διασκέδαζε πολύ.
Αιώρα
Και ποιος δεν γνωρίζει την κούνια, την αιώρα, όπως διασώθηκε μέχρι και σήμερα. Την έφτιαχναν με σχοινιά τα οποία δένανε σε ένα κλαδί δέντρου ή σε μία δοκό. Συνήθως έβαζαν ένα χοντρό ύφασμα στο κάτω μέρος, ώστε το παιδί να κάθεται άνετα.
Πλαγγόνα
Πρόκειται για μία κούκλα που κατασκευαζόταν από πηλό. Τα χέρια και τα πόδια της ήταν συνδεδεμένα στο σώμα της με σύρμα, ώστε να μπορεί να τα κουνάει.
Απόραξις
Παιζόταν με μπάλα. Το παιδί την πετούσε κάτω με δύναμη, ώστε αυτή να αναπηδήσει, να την ξαναπιάσει και να την ξαναχτυπήσει. Νικητής ήταν αυτός που θα την πετούσε και θα την έπιανε τις περισσότερες φορές.

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ
Το παιχνίδι από την προϊστορική αρχαιότητα ώς το Βυζάντιο, μία περίοδο περίπου 3.000 χρόνων, μας δίνει την αφορμή, για να διαπιστώσουμε την ευφυία, την ευρηματικότητα των προγόνων μας, και να γνωρίσουμε καλύτερα τις καθημερινές ανάγκες και συνήθειές τους. Ποια όμως παιχνίδια που ανάγονται στην περίοδο του Βυζαντίου παίζονται μέχρι σήμερα;
Γουρούνα
Οι παίκτες χάρασσαν πάνω στο έδαφος έναν κύκλο με διάμετρο 3-5 μ. και πάνω στην περιφέρειά του άνοιγαν τόσους λάκκους, όσοι ήταν οι παίκτες μείον ένα. Άνοιγαν επίσης έναν άλλο λάκκο στο κέντρο του κύκλου. Οι λάκκοι ήταν τόσοι, ώστε να χωρούν μία μικρή πέτρα στο μέγεθος καρυδιού. Η πέτρα αυτή λέγεται γουρούνα. Ένας παίχτης, που επιλεγόταν με κλήρωση, έπρεπε να βάλει τη γουρούνα σπρώχνοντάς την με ένα ραβδί στο λάκκο του κέντρου, ενώ οι υπόλοιποι παίχτες τον εμπόδιζαν, χτυπώντας τη γουρούνα με τα δικά τους ραβδιά.
Αμπάριζα
Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες και η καθεμία διαλέγει την «αμπάριζά» της, δηλαδή το σημείο (τοίχο, δένδρο, κολόνα) που θα υπερασπίζει. Οι δύο αμπάριζες πρέπει να απέχουν όσο το δυνατόν περισσότερο. Ένα παιδί από την ομάδα που παίζει πρώτη ακουμπά την αμπάριζα και φωνάζει: «Παίρνω αμπάριζα και βγαίνω». Και τρέχει κατά την αντίπαλη αμπάριζα, με σκοπό να την ακουμπήσει, οπότε την κυριεύει)
Σκάκι
Υπάρχουν πολλές εκδοχές για την καταγωγή και τη χρονολογία της ανακάλυψης του σκακιού. Παιζόταν στο Βυζάντιο, όπως και σε Ινδία και Κίνα. Στο Βυζάντιο παιζόταν και μία παραλλαγή του σκακιού, το «Κυκλικό Σκάκι». Το παιχνίδι χρησιμοποιεί έναν πίνακα με τέσσερις ομόκεντρους δακτυλίους, που ο καθένας χωρίζεται σε δεκαέξι θέσεις, για συνολικά 64 θέσεις. Παιζόταν και στην αρχαία Ελλάδα σύμφωνα με τον Όμηρο και τον Πλάτωνα.

Κατηγορία Ευρωπαϊκά προγράμματα | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

COMENIUS: 3η συνάντηση στην ΠΟΛΩΝΙΑ

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 9 Ιουνίου, 2013

Η τρίτη παιδαγωγική συνάντηση των δασκάλων των χωρών που μετέχουν στο πρόγραμμα   COMENIUS έλαβε χώρα στην Πολωνία (Jastrzebie – Zdroj Πολωνίας)από τις 21 εως τις 25 Μαΐου 2013.

 

POLAND FLAG

Η  ελληνική ομάδα αποτελούνταν από τις παρακάτω εκπαιδευτικούς:

1)  Δάφνη   Δελιάκη (συντονίστρια)

2)  Καίτη   Νότα   (μέλος παιδαγωγικής ομάδας)

3) Γιώτα   Μπίζμπα  (μέλος παιδαγωγικής ομάδας)

DSCN1182

Περισσότερα στοιχεία για την παιδαγωγική επίσκεψη στην Πολωνία μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί:

[local /files/2013/06/POLONIA-S3.wmv]

Θα  θέλαANNA URBASIKμε να ευχαριστήσουμε  την πολωνική ομάδα – και ιδιαίτερα τη συντονίστρια  κα Anna Urbasik – για την υπέροχη φιλοξενία τους και την εξαιρετική οργάνωση του όλου προγράμματος.

 

Κατηγορία Ευρωπαϊκά προγράμματα | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Πασχαλινές ευχές

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 29 Απριλίου, 2013

Είθε το φως της Ανάστασης να φέρει σε όλους το μήνυμα της Αγάπης, της Ελπίδας, της Ειρήνης και της Αισιοδοξίας !!!

Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας σας στέλνει τις καλύτερες ευχές του για  “ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ !!!”

Κατηγορία Ενημέρωση | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 18 Απριλίου, 2013

Την Πέμπτη 4 Απριλίου 2013, η Ε΄τάξη του σχολείου μας  πήρε μέρος στο προσυνέδριο του 5ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής. Παρουσιάσαμε δυο εργασίες μας.

Δείτε παρακάτω τις παρουσιάσεις μας. Για να πάτε στην επόμενη διαφάνεια πατήστε κλίκ με το ποντίκι.

Κατηγορία Δραστηριότητες | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Για την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης !

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 3 Απριλίου, 2013

Η 21η Μαρτίου (ημέρα της  εαρινής ισημερίας)  καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης.Στα πλαίσια του εορτασμού της ημέρας αυτής  τo European School Radio –  το πρώτο μαθητικό διαδικτυακό ραδιόφωνο  – μετά από πρόσκληση – πρόταση της ραδιοφωνικής ομάδας Μουσικά αβγΑ του Μουσικού Σχολείου Βέροιας, συμμετείχε στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης στις 21 Μαρτίου 2013 με ένα ραδιοφωνικό αφιέρωμα που διήρκησε μία εβδομάδα από 21 – 28 Μαρτίου 2013.Σε αυτό ανταποκρίθηκαν περισσότερα από 30 σχολεία από όλη την Ελλάδα μεταξύ των οποίων και το σχολείο μας , με το ποίημα “Let’s play together my Friends” του δασκάλου Λάμπρου Κώστα , σε μουσική του εκπαιδευτικού Γιώργου Ιωαννίδη.

Το ποίημα  είναι το ακόλουθο:

LET’S   PLAY TOGETHER, MY FRIENDS


Hello, friends, the time has come

For all of us to have some fun!

We really have to say:

“Come on, pals, let’s go and play!

Let’s   remember, learn today

How   our parents used to play!

Come   on, friends, let’s find out

What   these games are all about,

Our   ancestors ‘old games

Time   to learn their rules and names.

Time to play these games together

May our faces    smile for  ever!

Our   Romanian, Latvian friends

Wish   World-friendship never   ends!

Friends   from   Poland, Turkey, Greece

Wish   the World to live in peace!

Friends   from   Italy, Estonia, Spain

Wish   the World to have no pain!

Let   us all play together

Promise we’ll be friends for   ever!

Lambrou  Costas

Ακούστε και το  και ως τραγούδι:

Let’s play together, my friends

Ακολουθεί αναδημοσίευση σχετικής  ανάρτησης  από τον ιστοχώρο του

European school Radio ,Tου πρώτου μαθητικού ραδιοφώνου

(https://blogs.sch.gr/esrblog/)


ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ του ESR: Ημέρα Έκφρασης και Δημιουργίας αποδείχθηκε η Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης για τα σχολεία μέσω του European School Radio.

Πιο συγκεκριμένα τo European School Radio –  το πρώτο μαθητικό διαδικτυακό ραδιόφωνο μετά από πρόσκληση – πρόταση της ραδιοφωνικής ομάδας Μουσικά αβγΑ του Μουσικού Σχολείου Βέροιας συμμετείχε στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης στις 21 Μαρτίου 2013 με ένα ραδιοφωνικό αφιέρωμα που διήρκησε μία εβδομάδα από 21 – 28 Μαρτίου 2013. Σε αυτό ανταποκρίθηκαν περισσότερα από 30 σχολεία από όλη την Ελλάδα στέλνοντας ηχογραφημένα μηνύματα με απαγγελίες ποιημάτων του τιμώμενου ποιητή για το 2013, Κ.Π. Καβάφη, αλλά και Ελλήνων ή ξένων ποιητών πλαισιωμένες με μουσική. Και το σπουδαιότερο ήταν μία πολύ καλή αφορμή, για να παρουσιάσουν στο μαθητικό ραδιόφωνο μαθητές και καθηγητές τις δικές τους ποιητικές δημιουργίες, πολλές από τις οποίες μελοποίησαν οι ίδιοι.

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς των σχολείων που στήριξαν την προσπάθεια του European School Radio – του πρώτου μαθητικού διαδικτυακού ραδιοφώνου και τίμησαν μαζί μας την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης και το έτος Κ.Π. Καβάφη. Αποδείχθηκε έτσι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ότι όλοι μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε πολλά αλλά και να συμβάλουμε δυναμικά στην εξάπλωση του ενδιαφέροντος για την ποίηση στα σχολεία αλλά και τη διάδοση της ποίησης στο ευρύ κοινό.

Γιατί ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ

ΣΤΟ EUROPEAN SCHOOL RADIO

ΣΧΟΛΕΙΑ
1. ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
2. ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ
3. 4Ο ΓΕΛ ΒΕΡΟΙΑΣ
4. 2Ο ΕΠΑΛ ΚΙΛΚΙΣ
5. 2Ο ΓΕΛ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
6. ΓΕΛ ΠΕΔΙΝΗΣ Ν. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
7. 3Ο ΓΕΛ ΔΡΑΜΑΣ
8. 2Ο ΓΕΛ ΔΡΑΜΑΣ
9. ΓΕΛ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ
10. 2Ο ΓΕΛ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
11. ΓΕΛ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ
12. ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΟΙΧΑΛΙΑΣ-ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ
13. ΠΠΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
14. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ
15. ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡ.  ΓΥΜΝΑΣΙΟ  ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
16. ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡ. ΓΥΜΝΑΣΙΟ  ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
17. 1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ
18. 1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
19. ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΜΥΛΙΑΣ
20. 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
21. 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
22. 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
23. 3Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ
24. 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
25. Ι.Μ. ΔΕΛΑΣΑΛ
26. 1Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ
27. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΥΣΤΟΥ – ΚΟΤΣΙΚΕΙΟ
28. 12θέσιο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
29. 4Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
30. 6Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΑΛΗΡΟΥ
31. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΗΠΑΡΙΟΥ ΚΩ
32. ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
33. 2ο ΛΥΚΕΙΟ ΕΧΕΔΩΡΟΥ

Κατηγορία Δραστηριότητες, Ευρωπαϊκά προγράμματα | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

COMENIUS: 2η συνάντηση στην ΙΣΠΑΝΙΑ

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 16 Μαρτίου, 2013

Η δεύτερη παιδαγωγική συνάντηση των δασκάλων  των  χωρών που μετέχουν στο πρόγραμμα Comenius έλαβε χώρα στην Ισπανία από τις 4 ως και 10 Μαρτίου 2013.

Η ελληνική  παιδαγωγική ομάδα , αποτελούμενη από :

την κα Καραλή Δέσποινα (Δ/ντρια)     και τους εκπαιδευτικούς:

Λάμπρου  Κων/νο

Παπατριανταφύλλου Δημήτριο

και Σηρετούλη  Ελένη,

έφτασε στο σχολείο  CEIP  Ntra. Sra. de la  Cabeza στο  ισπανικό χωριό Maria , σε  υψόμετρο 1200 μ. στην περιοχή της Αλμερίας , στη νότια   Ισπανία.

Οι εκπρόσωποι όλων των χωρών του προγράμματος στην Αλάμπρα, Γρανάδα.

Φωτογραφία στην πλατεία της Μαρίας, απέναντι από το Δημαρχείο

Φωτογραφία από την υποδοχή των δασκάλων στην αυλή του ισπανικού σχολείου.

Δραστηριότητες  για  το πρόγραμμα  Comenius.

Αφίσα για  το πρόγραμμα  Comenius

Στιγμιότυπο από το μαθητικό χορό υποδοχής των δασκάλων του Comenius.

Παιδιά του ισπανικού νηπιαγωγείου , ντυμένα με τις κλασσικές στολές τους , χορεύουν           παραδοσιακούς χορούς της χώρας τους.

Περισσότερη Ισπανία μπορείτε να απολαύσετε στο βίντεο  που ακολουθεί.

SPAIN_0002

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά, για την πολύ καλή οργάνωση της παιδαγωγικής συνάντησης , το συντονιστή της ισπανικής ομάδας   ( και Δ/ντή της σχολικής μονάδας που επισκεφτήκαμε)  κ.  Miguel-Angel Izquerdo

τη δασκάλα των αγγλικών και  βοηθό  του  κα  Pilar Picon Alguacil

καθώς και όλο το υπόλοιπο εκπαιδευτικό -και μη- προσωπικό ,τους  σχολικούς συμβούλους  που παραβρέθηκαν στις εκδηλώσεις, το σύλλογο γονέων , το δήμαρχο,τον αντιδήμαρχο  και γενικά όλο τον κόσμο του χωριού της Μαρίας , που τόσο εγκάρδια μας φιλοξένησαν στον υπέροχο τόπο τους. Ευχαριστούμε πολύ !

Κατηγορία Ευρωπαϊκά προγράμματα | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 10 Φεβρουαρίου, 2013

Τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου, μετά τη λήξη των μαθημάτων, θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο σεμινάριο από ειδικό προσωπικό του ΕΚΑΒ.
Το σεμινάριο θα παρακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί σε θέματα παροχής πρώτων βοηθειών και αντιμετώπισης έκτακτων καταστάσεων που αφορούν την υγεία των μαθητών.

Η Διευθύντρια
Καραλή Δέσποινα

Κατηγορία Δραστηριότητες | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Προγράμματα του Ολοημέρου

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΝΤΙΚΑΚΟΣ στις 26 Ιανουαρίου, 2013

Πληροφορούμε τους γονείς – κηδεμόνες των μαθητών του Ολοημέρου μας ότι , το κοινό ολοήμερο μας με το 1o  δημ. σχ. Ευκαρπίας, λειτουργεί :

  • κατά τη ζώνη 12:35μμ -14:00 με 5 τμήματα.Στη συνέχεια ,λόγω της πρόωρης αποχώρησης μαθητών μας ,
  • κατά τη ζώνη 14:50 -15:30 , τα ολοήμερα τμήματα γίνονται  3 ,
  • για να καταλήξουν σε 2 την τελευταία ώρα του ολοημέρου.

Ο χωρισμός των τμημάτων του ολοημέρου μας έχει ως εξής:

  1. ΟΛΟΗΜΕΡΟ  1   (Α΄ ΤΆΞΗ 1ου δ.Σχ.)
  2. ΟΛΟΗΜΕΡΟ  2   (Α΄ΤΑΞΗ 1ου & 4ου Δ.ΣΧ.)
  3. ΟΛΟΗΜΕΡΟ  3   (Β΄  ΤΑΞΗ)
  4. ΟΛΟΗΜΕΡΟ  4   (Γ΄+ Ε΄ ΤΑΞΕΙΣ)
  5. ΟΛΟΗΜΕΡΟ  5  (Δ΄+ ΣΤ΄ ΤΑΞΕΙΣ)

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ

(Πατήστε πάνω στους  συνδέσμους για να δείτε τα προγράμματα των Ολοήμερων τμημάτων που σας  ενδιαφέρουν)

Κατηγορία ΟΛΟΗΜΕΡΟ | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »