Η Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο

Παναγοπούλου Μαρία Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86

Ψηφιακή δημιουργικότητα

Μάι 202211

Αποδελτιώστε 1-2 παραγράφους από το προτεινόμενο άρθρο Peppler, K. A., & Solomou, M. (2011). Building creativity: Collaborative learning and creativity in social media environments. On the Horizon19(1), 13-23.

Oι ερευνητές  επιθυμούν να μελετήσουν τους τρόπους με τους οποίους το κοινωνικό και πολιτισμικό  περιεχόμενο της online κοινότητας Quest Atlantis επιδρά στη δημιουργική διαδικασία. Σε ένα ομαδοσυνεργατικό αρχιτεκτονικού χαρακτήρα Project με την συμμετοχή 85 φοιτητών στο πλαίσιο του συγκεκριμένου παιχνιδιού αποδεικνύεται ότι η ψηφιακή δημιουργικότητα έχει Κοινωνικοπολιτισμική υπόσταση,

Αυτό συμπίπτει με την εμφάνιση των λεγόμενων διαδραστικών μέσων που έστρεψαν την έρευνα προς μια πιο συγκεκριμένη ταυτότητα της ψηφιακής τέχνης. Στην πραγματικότητα, αν θέλαμε να παράσχουμε μια επίσημη περιγραφή για να εξηγήσουμε ένα διαδραστικό αντικείμενο τέχνης, θα έπρεπε να αντιμετωπίσουμε μια πλήρη μετατόπιση των παραδοσιακών στοιχείων της τέχνης (όπως χώρος, σώμα, ήχος, σχήματα, χρώματα, δυναμική). Συνολικά, η χρήση ψηφιακών και διαδραστικών μέσων περιέχει αυτού του είδους την παραλλαγή των παραδοσιακών στοιχείων των τεχνών. Αυτή η νέα συνειδητοποίηση έχει ξεπεράσει την ιδιαίτερη παραγωγική τεχνολογία και έχει επιβεβαιώσει έναν αυτόνομο κώδικα. Υποθέτουμε ότι από αυτή την οπτική γωνία μπορεί κανείς να δει το πανόραμα της καλλιτεχνικής δημιουργίας με νέο πρίσμα. Υπό αυτή την έννοια, προκύπτει ότι αναδύεται μια σειρά από έργα τέχνης που χαρακτηρίζουν μια νέα γλώσσα. Παρά το γεγονός ότι αυτό δεν αρκεί για τη διαμόρφωση μιας σωστής αισθητικής του ψηφιακού, σε αυτό το πλαίσιο είναι αρκετά δυνατό να προβλεφθεί ένας κοινός τόπος, και αυτό είναι που περιγράφεται ως ψηφιακή δημιουργικότητα.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακή δημιουργικότητα    

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων